Завідувачка дитсадка: У мене платять всі

31

Авторка: Ольга Матюшина

Збори батьків у дитсадку проводять лише тоді, коли треба черговий раз здати кошти. “Світлячок”  у Коцюбинському – не виняток.

Рік тому я віддала свою дитину до ясел цього дитсадка № 24, який очолює Людмила Сич.

Коли я віддавала дитину в дитсадок з вуст директорки я почула таке:

“Нащо вам садочок? Що ви знайшли собі такого бідного чоловіка, що він вам не може няньку оплатити?”

Пояснила прямо: дитині потрібен колектив і няня садочок не замінить.

dytsadok

Тоді Людмила Сич сказала знакову фразу:

“У мене платять всі. Ви не входите в мій кредит довіри”.

Довелось писати і відділку освіти Ірпеня, на Вадима Садовського робила запити, вийшов репортаж на телеканалі СТБ.

І очевидно, вони усвідомили, що нас легше прийняти до дитсадка, аніж терпіти постійні скарги.

Я  очікувала, що наприкінці року знову будуть побори й була готова до цього, але нахабство директорки перейшло всі допустимі міри.

На зборах завідувачка одразу оголосила суму – 18 тисяч гривень.

Це лише на ремонт санвузла у новій групі, куди переводять наших дітей. Тобто з батьків кожної дитини збирають понад 600 гривень.

Спершу, що ми подумали – це те що там розбиті унітази, зі стелі сиплеться штукатурка, а в приміщенні санвузла відсутні вікна та двері.

Батьки, понуривши голови, пішли на оглядини до сусідньої групи.

sanvuzol1

Як виявилось – це абсолютно звичайний туалет.

tualet

Старша група ним користується абсолютно повноцінно. Приміщення у цієї групи теж охайне. І тут завідувачка натякає, що хоче ще якісь додаткові шафки.

Особисто мене під час екскурсії вразило, що після розповіді про те, як завідувачка Людмила Сич робить для садочку все можливе, вона з притиском сказала:

“У мене платять всі”.

На те, що не у всіх батьків є така фінансова можливість ніхто не зважає. Є просто “хочу” завідувачки дитсадка.

Окрім цього ми ще платимо щомісяця по 50 гривень, які йдуть на халати та миючі засоби для нашої групи, пральні та харчоблоку (32 дитини*50 = 1600 гривень щомісяця).

Останньою краплею стало те, що батькам повідомили:

“Шановні батьки, Ви не забудьте, що ремонт санвузлу – це лише внесок на групу. Осінню ще потрібно буде зробити внесок на садочок і зробити передплати на декілька періодичних видань для особистого розвитку працівників садочку.”

Звісно, користуватися бібліотекою чи інтернетом зараз вкрай важко? За наших часів ніколи такого не було, щоб школярі здавали кошти на періодичні видання чи книжки, якими самі ж викладачі послуговуються під час уроку.

На обрурення батьків завідувачка сич повідомила, що до ситуації треба поставитись із розумінням, оскільки журнали буде читати вона сама, а вихователі їх отримуватимуть тоді, коли діти сплять.

Благодійного фонду, через який можна було б відстежити на що йдуть кошти й присвоїти речам, які закуповують за кошти батьків інвентаризаційні номери, щоб потім, приміром, меблі не опинилися в чиїйсь приватній квартирі, немає.

У садку курсує готівка, що є протизаконно й проконтролювати ефективність й прозорість використання наших коштів – неможливо.

Чому не оприлюднюють загальний кошторис садочку і фінансову звітність, щоб батьки бачили, що виділяє держава, а що ні? Що закупили за наші гроші, що взято на баланс…

Якщо все чесно, що тоді приховувати?

Є ще одне, що ніяк не вкладається у голові: дитсадок працює де-фактор до 17:00. Це коли ж батьки мають піти з роботи, щоб забрати дитину додому? А графік роботи в дитсадку свідчить, що на папері вихователі працюють до 18 години.

grafik_18

До 18 години працює хіба одна чергова вихователька, до якої приводять тих дітей, яких батьки не встигли вчасно забрати.

На звернення від батьків з проханням подовжити роботу дитсадка до 19:00 й залишити садок відкритим і влітку, секретарка селищного голови Вадима Садовського відреагувала так:

“Такого не буде, бо немає коштів на зарплату вихователів”.

Окрім цього звернення батьки дітей вимагають в селищної ради надати для ознайомлення інформацію про загальний бюджет дитсадка, зокрема витрат на харчування, а також бюджетним коштом провести ремонт санвузла, на який директорка дитсадка попросила здати 18 тисяч гривень.

matushynaАвторка: Ольга Матюшина, коцюбинчанка

31 коментар

  1. Настя 24 Квітня 2014 at 17:33

    Это просто ужас!
    Вообще не понимаю как можно брать деньги у родителей и абсолютно не отчитываться за их использование? В школе у нас был родительский кабинет и все чеки сохранялись, все покупалось под контролем родителей.
    Мне уже страшно, что будет через полтора года, когда надо будет мою дочь отдавать в садик.
    А на 1600грн бытовая химия это вообще жесть. Ее ж для детей по минимому надо! Уж лучше б дали список и каждый родитель по месяцам по очереди приносили то, что нужно.

    176.104.56.1**

  2. Олена 24 Квітня 2014 at 21:49

    Шановна пані,Ольго! Я мама Марусі, яка разом з Вашим сином відвідує дитячий садочок, зокрема І молодшу групу “Віночок” в дошкільному навчальному закладі №24 “Світлячок”. Хочу Вам нагадати про перші батьківські збори в нашій групі, де ми обрали батьківський комітет та вирішели здавати кошти на розвиток групи. Погодилися всі батьки. Я розділяю Вашу турботу про наших дітей, але всьому є межа. Навіщо Ви в своїх статтях викладаєте неправдиву інформацію щодо колективу закладу, його керівництва та добрих намірів батьків нашої групи?

    91.202.107.2**

    • Олексій Кузьменко 25 Квітня 2014 at 09:58

      Шановна пані Олено!

      А чи на цих перших зборах погоджували з батьками що за щомісячні внески на розвиток групи будуть купуватися подарунки завідуючій, методисту, працівникам кухні і.т.д.?

      Мої діти теж ходять до цього садочку і я можу сказати що все викладене в статті – правда! Завідуюча взагалі цікавий персонаж, з батьками розмовляє так ніби вони їй винні багато грошей, постійно грубіянить, на зауваження відповідає що в неї така манера розмовляти. Шановна, Ви працюєте з людьми і зокрема з дітьми! Або вчіться розмовляти, або Вам тут не місце.

      Також цікавою є інформація що багато речей які купуються за рахунок батьків ставляться на інвентарний облік як придбані за кошти садочка.

      Голови батьківських комітетів груп – це рупор колективу батьків, вони повинні доносити до адміністрації прохання та вимоги батьків і налагоджувати взаємодію. А у нас чомусь вони рупор завідуючої і тільки доносять до батьків її вимоги.

      І взагалі, на садочок виділяється певний бюджет, зрозуміло що не великий, але виділяється. І якщо у видатках все чесно то чому пані завідуюча боїться представити звіт?
      Вся справа в тому що багатьом батькам такий стан справ не подобається, але всі або бояться щось сказати або просто звикли з цим явищем. “А що робити, все одно нічого не зміниться…”

      – люди прокиньтесь!

      Ви платите гроші і маєте право вимагати звітів на що ці гроші витрачаються. Ви маєте право брати участь у вирішенні питання розподілу цих коштів. Досить боятися і казати що ваша хата скраю. Нічого не зміниться якщо ми не почнемо щось змінювати!

      Ольго, висловлюю свою повагу за Вашу позицію і повністю її підтримую!

      217.76.204.2**

    • Сергій 9 Травня 2014 at 18:11

      Мадам. Ви чи з глузду з’їхали? Лише після того, як Ваша батьківська громада побачила б стан використання коштів бюджету та оцінила реальні потреби, можна було щось жертвувати. Дитсадок на балансі. Вам очі замулюють а Ви боїтеся голос подати та ініцюювати перевірки. Ото Вас і нагинають такі аферистки, та ще й роблять наглі заяви “у мене (!)платять всі!” Починайте вже поважати себе як громада, народ. Завівдуюча ніхто, найманий працівник, якого за хухри треба звільняти.

      37.52.2*.*

  3. Ольга 24 Квітня 2014 at 23:40

    Що? І в чому неправда? Може комусь хтось надав звіт про використання коштів??? Чи може завідуюча розпочала збори з того, що спитала чи є у вас можливість здати кошти на ремонт? Щось я не чула нічого такого. На перших зборах я не була присутня, бо нас просто тоді ще не брали до садочку і вже постфактум повідоміли що треба здавати кошти.Я ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЮ ЯКЩО ВСЕ ЧЕСНО І ПРОЗОРО, БУДЬ ТАК ЛАСКАВІ, НАДАЙТЕ ЗВІТ, де чітко пропишіть, що виділяється і в якій кількості. Якщо нема чого приховувати, то чому не оприлюднити. Про добрі наміри наприклад вихователів я нічого сказати не можу, вихователька золота.ЩОДО КЕРІВНИЦТВА, то їх святий обов’язок звітувати і, до речі, згідно чинного законодавтсва, кожна людина має право на доступ до публічної інформації, і кошторис садочку підпадає під цей закон.

    Чиновник він і є чиновник, функція у нього така звітувати перед громадою. Все має бути в межах закону. І бажання і наміри і вчинки чиновника любого рангу мають чітко вписуватись в рамки закону.

    І будьте так ласкаві напишіть що неправда,може фото не того туалету, може за гроші батьків миючі засоби не купляють, чи халати, чи канцелярію, чи може комусь завідуюча показала на початку року кошторис??? Я сьогодні з методисткою розмовляла, в неї спитала може їй хтось кошторис показує, вона тільки головою покачала чи може той кошторис є десь опублікований.

    Наміри, може, у когось і добрі, але підхід невірний, всі кошти мають бути підзвітними, особливо нецільові.Ви порахуйте всі внески батьків за рік, 7 груп по 50грн з дитини – це 50грн*30дітей*10місяців*7груп=105 тис грн на рік додаткової дотації на всілякі дрібниці від батьків + збори на ремонти (від 600 до 1500грн з дитини на рік , чула різне по групах. Загальна сума виходить немаленька. Невже ви сліпі і не бачите, що при таких зборах садочок повинен зовсім по іншому виглядати.Дебет з кредитом не сходиться – і тому так приховують кошторис!

  4. Марія 25 Квітня 2014 at 10:30

    У мене двоє дітей. Одна ходила в цей садок, а інша ще ходить. Те що тут написано напівправда. Так гроші збирають кожен місяць, але яку саме суму вирішують самі батьки на перших зборах.Якщо у вас в місяць батьки здають 1600 грн. то вони не йдуть в руки садочка, а залишаються в батьківському комітеті. Сама колись була головою б/к. Сума платежу в місяць залежить від того які подарунки батьки хочуть закупити на дні народження дітей. якщо купують книжки за 50 грн. то це вже 1600. Тоді канцтовари, які держава вже давно не виділяє, а це олівці, фарби, пензлі, кольоровий папір, картон, білий папір, клей… На засоби для миття ніхто не вимагає витрачати купу грошей. Помічник вихователя говорить що їй треба по припису санстанції ( 4 пари рукавиць, 6 ганчірок для пилу, і т.д.), а якої це все якості і за яку ціну ніхто не говорить. Мені особисто давали список потрібного я йшла і купувала, якщо я хочу щоб моїй дитині мили посуд нормальним розчином я його купувала. Якщо шкода грошей купуєте гірчицю і митимуть нею. З ваших слів я зрозуміла, що всі гроші ви віддаєте садочку та це брехня. Вихователь навіть не здогадується яка сума є на руках б/к. Всіма грошима керують самі батьки. Наприклад, на зборах кожен має можливість подивитись що є в групі, ми вирішили що нашим дітям мало іграшок (вони їх самі і ламають), тому ми купували іграшки хоч це не дешево. Тож не треба писати що вас силою змушують платити 50 грн. в місяць на потреби садочка. Ці гроші йдуть на потреби вашої дитини, для того щоб створити належні умови перебування її в садочку.

    95.133.114.1**

    • Ольга 25 Квітня 2014 at 13:39

      Читайте уважно, ніхто не написав що силоміць забирають гроші, якщо було б так, то не писала б статтю, а писала у відповідні структури. ПОЯСНЮЮ ВСІМ: Мета статті- не зекономити 50 грн на місяць чи 600 грн на ремонті туалуту, мета – привчити дрібних чиновників звітувати. Ви були головою батьківського комітету, скажіть будь ласка Вам хоч раз показали кошторис садочку, хтось в очі бачив на паперовому носії баланс садочку, де прописано скільки чого виділяється і куди дівається???? Це така проста річ оприлюднити, повісити на загальному стенді в загальному доступі. Тему подарунків я взагалі не чіпаю, то особиста справа кожного, ми не можемо нікому нічого заборонити подарувати, чи квітку чи ще там щось якщо нам людина приємна. До вихователів претензій не маю взагалі ніяких, у нас навіть вихователька на зборах присутня не була і нічого ні з кого не збирає. До адміністрації маю притензії і великі, саме завідуюча є ініціатором поборів і відмовляється надати звіт. Переш ніж просити кошти на щось потрібно звітувати про вже використані.Це нормальна практика.

      95.158.25.1**

  5. Саїд 25 Квітня 2014 at 13:18

    Ольга зробила добре діло. Стаття справедливо відмічає, що з садочком щось не так. Хоча трохи не вистачає аналітики…

    Риба, як відомо, гниє з голови. Хто призначає на посаду завідуючу дитячим садком? Голова селищної… Чим він керується при її призначенні? Своїми власними вподобаннями. Адже ставить на цю посаду він людину, з якою особисто йому легше буде співпрацювати.

    Тож нема чого дивуватись, що в селищної є документи, що садочок влітку отримав 450 000 грн на нові електроплити, коли насправді садочок не отримав нічого. Грошей на ремонт у завідуючої дійсно немає. На фото в туалеті, до речі, не видно побитої плитки під ногами, як не видно і того, в якому стані знаходяться шафи для рушників…

    Наприклад, на цьому тижні в одній з груп садочку зламався кран. Перекрили воду до групи, бо на всю групу лише один вентель. Коли вихователька цієї групи пішла до завідуючої, то отримала відповідь, що грошей у неї немає, і що свої вона з кишені не дасть. Зателефонували в селищну — там сказали, що в наступному місяці розглянуть на сесії питання ремонту крану. А дітям ні в туалет не сходити, ні руки помити перед їжею. Виховательці довелося клянчити гроші в батьків: вони купили і принесли кран.

    Гроші в селищної є лише на поповнення гаманця селищного голови Вадима Садовського; підтвердженням цьому є наведена в статті цитата його секретутки: “Такого не буде, бо немає коштів на зарплату вихователів”, яким і так сильно недоплачують.

    Звільнення завідуючої обернеться лише зайвими клопотами для вихователів і робочого персоналу садка. На її місце швиденько знайдуть нову, або поставлять методиста, яка б із радістю приступила до виконання нових обов’язків, та – от біда – за старою ж схемою…

    Риба, як відомо, гниє з голови. Всі, мабуть, чули слова «люстрація», «докорінне очищення влади». Час настає. Як саме діяти? Приклад ось тут:

    http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/049810/
    http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/049303/

    Ще раз дякую Ользі за статтю та бажаю всім успіху в боротьбі за власні права й майбутнє своїх дітей.

    77.88.210.1**

    • Ольга 25 Квітня 2014 at 13:46

      Оприлюдніть ті документи якщо маєте.

      В мене аналітики не вистачає, бо поки що не отримала відповідей на свої запити. Через 15 днів згідно закону мають дати відповідь, обов’язково все опублікую. За це я і бюся щоб баланс садочку був у широкому доступі.Без первинних документів аналітики не складешь.

      95.158.25.1**

      • Олеся 25 Квітня 2014 at 22:03

        Ольга, ваша стаття напівправда!!!!Я мама дівчинки, що ходить в вашу групу, і була на батьківських зборах які ви тут так красномовно описуэте.Складаэться враження, що це помста за те що вашу дитину не взяли в садочок з першого разу чи ще щось. Так як, доношу до вашого відома, гроші які збираэ батьківський комітет(50 грн щомісячно)готівкою не передаэться в руки завідуючої, а купуються миючі засоби, канцелярія, журнали для підготовки дітей(доречі на які ви відмовились здавати гроші ), і батькам які вважають що це дошкільний заклад і їх діти мають вчитись і розвиватись, мають платит і за вашу дитину, бо коли буде йти навчання то ви навряд заберете свою дитину з групи. Я згодна, що маэ бути звітність!!
        На батьківських зборах вона(звітність)була представлена головою батьківського комітету!!!! І як я мала честь спостерігати то ви дуже поверхово звернули увагу на розрахунки які були представлені.На ваші поставлені питання була дана вечерпна відповідь!!!! А розрахунки на ремонт туалету(якби ви читали) були дуже ретельно і пошагово описані!!! Тому нетреба поливати нікого брудом, якщо ви не докінця дочитуєте звіти!!! Які висновки ви можете робити??!!!Чому перед тим як когось звинувачити,і щось вимагати, ви незвертаєте увагу на звітність яка представлена. З вас гроші ніхто не вимагає! І свої амбіції треба тримати при собі, а відштовхуватись від реальних фактів, а не від надуманих(які б мотиви ви не переслідували )!!!

        195.5.126.2**

        • Ольга 26 Квітня 2014 at 17:54

          Слухайте, люди ви коли почнете все читати докінця? Звітність я переглянула і попросила відксерити її і вже більше тиждня чекаю коли ж дадуть мені ксерокопії. Це перше. Друге, наголошую, мене цікавить ЗАГАЛЬНИЙ КОШТОРИС САДОЧКУ.Перш ніж ставити питання про додатковий збір коштів потрібно звітувати про вже використані, і не тільки батьківські, але й державні. Не виділяє держава коштів на канцелярію, миючі, ганчірки,халати,то покажіть відповідну фінансову звітність.І хіба я не просила у завідувачки загальний кошторис, чи знову ніхто не чув, чи може комусь вона його показала, пояснюю не зошит батьківського комітету, а загальний баланс садочку,люди добрі опублікуйте хто має, буду дуже вдячна. Третє, нехай хтось скаже, що я не здала хоч за один місяць в батьківський фонд на канцелярію чи ще щось. Якби я не здавала, то яке б я мала право вимагати звітність? Брудом ніхто нікого не поливає, але й нікого не виправдовую, вимагаю звітувати матеріально відповідальних осіб, цифри річ уперта, цифри є цифри, вони нікого брудом поливати не можуть чи мстити. Все згідно чинного законодавства.

          95.158.25.1**

  6. Ольга 26 Квітня 2014 at 18:34

    І так робимо висновки з вище зазначених коментарів інших батьків, всі підтвердили, що готівкові кошти збирають таки в садочку, за них купляють товарно матерільні цінності. В обговоренні даних питань (розподіілу готівкових коштів) пані Сич приймає участь. Список тих матерільних цінностей завіючка узгоджує і товарні матеріальні цінності, що були куплені за зібрану готівку, пані приймає (як керівник закладу вона дає на це згоду).

    95.158.25.1**

  7. Olvi 28 Квітня 2014 at 15:20

    О! Садочки в Коцюбинському давно вже мають зацікавити прокуратуру.

    93.72.108.1**

  8. Сергій 9 Травня 2014 at 18:04

    Дівчата! Ви що такі безрукі? Та здайте цю тварюку прокуратурі. Пишіть заяви та нехай її закриють.

    37.52.2*.*

  9. Лідія 14 Травня 2014 at 19:09

    Ольго, Вам нема чим зайнятися? Пишите всяку чуш! Моя старша дитина ходила до цього садочка, а тепер меньша ходить! Якщо Вам не подобається цей садочок, шукайте інший, на приклад в Київі! Там з 7:00 до 19:00 і все літо працює, а сприводу завідуючої це все брехня! Я привила свою дитину, вона ні за які кошти не говорила, ні про які 18000грн, ми обговорювали з б/к, що кожного місяця здаємо по 50 грн. Ви трохи фільтруйте свій базар, а то ви все селище накручуєте проти всіх! Подумайте ще раз, про свій вибір садочка, в Київі їх багато!!! Удачі!

    95.158.19.**

    • Надія 18 Травня 2014 at 16:07

      Значить,особисто ви входите в кредит довіри завідувачки)))))))

      95.158.48.**

    • Лариса 27 Травня 2014 at 22:55

      І благодійний внесок при прийомі в дитсадок ви не платили!!!! Розкажіть про це в іншому місті,тільки не в Коцюбинському, тут кожна собака знає – прийшов у садок – плати благодійний внесок, якщо записувались відразу після народження, то 500-1000грн, а якщо без черги, то 3-4 тис.грн. Моя старша дитина ходила в цей садочок, так за 4 роки я в садочок здала більше 5000 грн!!!Правильно Ольга робить, завідуючу потрібно поставити на місце. Її попередниця також багато на себе брала, допоки у батьків терпець не увірвався. Вас влаштовує, ви не платили – значить дійсно ви входите в кредит довіри завідуючої.

      95.158.24.**

      • Лідія 28 Травня 2014 at 18:23

        Я коли прийшла до цього садочка, мені завідуюча запропонувала тут працювати і я погодилася, але ні якого благодійного внеску я не платила. Я зараз працюю в іншому місці і ні за які благодійні ні хто не говорить, а в фонд групи я здаю як і всі батьки! Я працювала і в Київському садочку, також не платила благодійних внесків! А с приводу, щоб садочки працювали до 19:00? То я вже писала, в Київі їх багато! За таку зарплату як получають вихователі і помічникі, то мої дорогенькі сидіть самі дома! Є багато мам які сидять дома, не хай забирають і сидять з ними! Їхні діти і дома їм набридають, навіщо плодить?

        95.158.19.**

        • Ірина Федорів 28 Травня 2014 at 18:31

          Лідіє, як депутат поясню вам принципи роботи держави. Держава отримує податки від громадян і має забузпечити належні умови роботи громадянам, аби ті заробляли гроші.

          Всі діти, які (як Ви висловились) “плодяться”, це майбутні платники податків.

          Щодо мам, то держава має створити умови, аби мами могли піти на роботу. Робочі місця в селищі не створюються. Тому люди, якщо підуть працювати – то більшою мірою в Київ.

          Роботодавцю Ви мінімум потрібні до 18:00. це щонайменше.

          Аби забрати дитину о 17:00, то треба піти з роботи о 16:00.

          Ви б порадили мамам одразу переїхати в США. Розумієте, це просто чудово, що мами є не такі, як Ви, а інші.

          Які не лише “плодяться”, а й виборюють іншу державу своїм дітям.

          Ця ж сама авторка написала нову колонку. Вона прекрасно ілюструє те, що треба негайно реформувати й змінити.

          http://bit.ly/1kfM1fU

          91.209.55.**

          • Лідія 28 Травня 2014 at 18:39

            Я вже писала, хочуть батьки щоб їхні діти бкли в садочку до 19:00, то нехай переводять їх туди, з роботи будуть встигати забрать дитину, а с приводу авторки, Ви говоріть що хочете, бо вона ваша подруга і Ви її підтримуєте у всьому! Мені начхати на її писанину!

            95.158.19.**

  10. Надія 21 Травня 2014 at 23:32

    Підписуюся під кожним словом авторки статті. На превеликий жаль, нас оточує велика кількість людей не спроможних мислити і аналізувати, вони ладні робити все, що їм скажуть – лише би не вирізнятися із сірої маси. Та ще й обурюються, якщо хтось старається щось змінити, мовляв: “все добре, нас все влаштовує” – це психологія раба!

    Якщо багатьох не влаштовує ситуація в країні – це, напевно, на думку таких як Лідія не ситуацію потрібно змінювати, а країну – так виходить? Особисто я хочу жити в своїй вільній процвітаючій країні, де нема ні корупції на всіх рівнях, ні поборів, безкоштовна медицина і т.д. Так що я би попрохала людей з атрофованим мозком коментарі не писати. Живете ви в тому місці, що зветься м`яким, то й живіть собі на здоров`я – вам ніхто не заважає і ви в свою чергу, будьте ласкаві, не заважайте іншим. Ми хочемо жити, а не виживати.

    185.11.81.**

  11. Лідія 28 Травня 2014 at 18:33

    Боже, що за чуш написала! Ви хоч самі зрозуміли що пишете? Яка безкоштовна медецина, коли це таке було? Дорогенька в якому Ви столітті живете? А з приводу, атрофованого мозку, то Ви краще зверніться до бескоштовної медецини, яка зветься “Павловской”, для таких як Ви, там все безкоштовно!!! А з приводу в якому Ви місці живето, то точно в жопі! Ви краще фільтруйте свій базар!!!

    95.158.19.**

  12. Лариса 29 Травня 2014 at 12:45

    Да, Лідія, у вас явно з інтелектом не все гаразд (як і з граматикою)!!! Яке щастя, що ви працюєте в Києві, а не в Коцюбинському – слава Богу, що наші діти позбавлені спілкування з вами, оскільки великого розуму у вас не наберешся!!!!! МЕДЕЦИНА правильно пишеться МЕДИЦИНА!!!!! Вихователь………….

    95.158.20.**

  13. Українка 30 Травня 2014 at 18:53

    Ольга, Вы молодец. Все что Вы написали правда. Пора отстаивать права своих детей. Ходим в этот же садик и я глубоко возмущена его работой до 6, отсутствием ужина для детей и рассказами заведующей что у меня платят все.

    95.158.3*.*

  14. slava 18 Червня 2014 at 19:59

    Погоджуюсь з кожним словом пані Ольги. Але хочеться звернути увагу батьків не тільки на роботу завідувача Сич Л.. Чому ніхто не згадає заступника, вихователя методиста, яка вміло керує і завідувачем і садком і батьками. Сидить на трьох стільцях (якщо є на роботі!!) і в їїобов»язки входить видумувати нові причини стягнення з батьків так званих «податків». В кабінеті – вона не працює над питаннями покращення роботи в садочку, а рахує гроші. Зась фотографу та відеооператору, яких запрошують батьки – у Світлани Вікторівни своя людина, тобто чоловік, з яким не потрібно ділити гроші; Дід Мороз теж буде той, який вигідний методисту. А про дітей подбати нема часу, тому вони взимку не прогулювались (хоч дозволяли погодні умови), п»ють компот по двоє з однієї чашки, виховання та навчання на низькому рівні (вихователі без відповідної освіти і нема кому допомогти – методист «не в курсі»). Навчають та виховують наших дітей заїзжі гастролери-артисти, яким кожного тижня нам , батькам, треба платити зарплату. Коли ж на своїх посадах будуть працювати люди, які люблять дітей, дбають про їх здоров»я, таланти та виховання????

    195.5.126.1**

    • Ольга Матюшина 28 Червня 2014 at 17:00

      З приводу фотографій, я особисто написала запит в СЕС щоб заборонили фотографування дітей, бо мала прикрий інцидент. Прихожу якось дитину забирати з садочку, а нікого в групі немає. Піднімаюсь в актовий зал, а там мою дитину роздягнули до трусиків і натягують якийсь костюм, а ті костюми купою на підлозі валяються. Я питаю, що це ви робите. Мені вихователька каже, так завідуючка Сич сказала,всіх фотографувати. Я зчинила гвалт, що без мого дозволу ви не маєте фотографувати, мене не попереджали і не питали.

      Дитину забираю і йду до медсестри питаю: як так, що ці костюми непрані на всіх вдягають, а вона мені пояснює, що своїх онуків вона не дозволяє фотографувати і то все забаганки завідучки Сич. Мене це дуже обурило, я попередила, що якщо ще хоч раз вдягнуть на мою дитину ті костюми, що їздять по всій Київській області чи спробують сфотографувати без мого дозволку, то напишу заяву в прокуратуру і подам до суду. В принципі подіяло, мою дитину не чіпали більше, але ж всіх інших виряджають в ті костюми і фоткають раз чи два на місяць, а ті костюми не проходять належної санітарної обробки.

      З цього приводу я звернулась до СЕС аби вони це заборонили, СЕС мені пояснила, що вони таких повноважень не мають і це відповідальність керівника навчального закладу. Тож прийшлось звертатись до Ірпінського відділку освіти, окрім цього попросила їх звернути на якість вистав, які проводять дітям. Відділок освіти мені повідомив, що про фотографіїї вони вперше чують і це самодіяльність пані Сич, але заборонять.

      З приводу театру повідомили, що з тими артистами укладені угоди і вони мають відіграти свої вистави згідно укладених договорів, а потім вже будуть думати що з цим робити. Ось тільки питання, як це вони угоди укладали, а тематику вистав не погодили? З нового навчального року візьму це питання під особистий контроль.

      95.158.25.1**

  15. slava 8 Липня 2014 at 22:58

    Недарма згадано про методиста. Хороший колектив – це не тільки вмілий керівник (хоч говорять, що риба гниє з голови). Пані Сич не такий вже невдалий керівник Поспілкувавшись з працівниками стало зрозуміло, що в тіні залишається людина- диригент, той хто підставляє свого керівника, хто вміло маніпулює її словами, діями, хто наштовхує на такі дії. Навела довідки і була в шоці. Кому ми довірили своїх дітей? -Педагогу-неведимці! Виявляється є такі вихователі!
    На паперах такого методиста- Євтушенко нема і вихователя теж. Вона спокійно перебуває на педагогічній пенсії і чому такими не цікавиться прокуратура. Якщо якийсь випадок, хто відповідатиме за наших дітей?

    195.5.126.1**

  16. Інженер 8 Листопада 2014 at 15:58

    Почитав я все, що пишуть батьки, вірніше матері. Бачу тяжкий клімат у вашому містечку. Завелась одна якась пакость і будоражить всіх і вся. Та зійдіться і розберіться. А то відразу жалоби та покльопи. Як з цією Ольгою живе чоловік? Та немає у неї його. Втік на третій день. Рекомендую більше спілкуватися батькам та вихователям, а також завідувача.

    213.231.32.1**

  17. Анонім 16 Січня 2018 at 23:27

    А у нашому садку прийняли рішення платити за харчування дитини кожен день хоч відвідує .,хоч ні.

  18. Анонім 8 Січня 2019 at 21:11

    Вам дали кошторис ?

  19. Анонім 10 Грудня 2020 at 11:56

    один раз в квартал повинні проводити звіт витрачених коштів.

Залишити відповідь до УкраїнкаСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539