Тарифна війна: куди щезають надприбутки

13

Uncle Scrooge 6 - Duck - Washing - Money - Laundry - DollarsЗа словами голови комісії, що досліджує обґрунтованість тарифів, Ярослава Салівонова генеральний директор “Майстеренерго” Юрій Харченко надав документи, в яких йдеться про те, що підприємство фактично ледь зводить кінці з кінцями.

Це не може не дивувати членів комісії, які вже виявили, що лише на одній даховій котельні із заявлених кубометрів газу щороку заощаджується близько 200 тисяч кубів.

Дивують комісію й суми заробітної платні, які подані у розрахунках. Так прямі витрати оплати праці на рік для котельні на Лісовій 20-а становлять понад 68 тисяч.

Інші прямі витрати (нарахування на зарплату) та податкові збори й обов’язкові платежі складають разом понад 25 тисяч гривень.

Яким працівникам і за що одна котельня платить стільки грошей вирішив поцікавитись і Харченка голова комісії і депутат Салівонов:

“Харченко сказав, що там слюсар ходить, оператор. Знімають показники. Як, кажемо йому, такі суми на це? Він пояснив, що має людям платити.”

З’ясувати, як часто на даховій котельні бувають працівники “Майстеренерго” редакція вирішила в охоронця на Меблевій 11б – будинку з даховою котельнею.

“Та раз в три дні. Прийде підніметься на 5 хвилин, перевірить, що все гаразд і йде. А як що виходить з ладу чи є перепади напруги, то я сам йому телефоную і кажу,” – повідомляє охоронець Володимир.

Для моніторингу видів діяльності та часу перебування працівників “Майстеренерго” на даховій котельні в охоронця будинку в лютому завели спеціальний обліковий журнал.

У виправданість таких астрономічних сум на заробітну плату не вірять і мешканці.

Коцюбинчанин Ігор Чижевський порадив комісії звернутися до підприємства, яке з 2007 до квітня 2010 року за договором з “Майстеренерго” обслуговувало котельні.

Завдяки протоколу, наданому дирекцією ПФ “Декор” вдалося з’ясувати, скільки коштує на місяць обслуговування однієї котельні на Лісовій:

“…Сторонами досягнута угода щодо розміру договірної ціни на технічне обслуговування модульної котельні з котлами “Бернард” 8 шт. на об’єкті Замовника у розмірі: 800,00 гривень, ПДВ. 160 грн., сума 960 (дев’ятсот шістдесят гривень 00 коп.) за місяць.”

Що працівники ПФ Декор мали виконувати за таку суму, вказано в обов’язках сторін договору:

  • виконавець зобов’язується проводити технічне обслуговування модульних котелень з котлами “Бернард” і допоміжного обладнання
  • технічне обслуговування включає в себе такі види робіт:

–         з інтервалом у 2 тижні:

перевірка тиску води на подавальному та зворотному трубопроводах,

видалення повітря з системи опалення, ГВС, з усіх насосів, що циркулюють,

перевірка та регулювання роботи системи підживлення хімічною водою,

перевірка і коригування роботи регуляторів температури модулів нагріву МН 120.

–         з інтервалом в 1 місяць:

регулювання тиску газу на горілках,

перевірка якості неходової, хімочищеної води та води системи опалення,

програмування регенерації фільтрів,

перевірка і коригування роботи регуляторів модулів опалення, нагріву і ГВС,

перевірка робото здатності щитів управління модулями опалення, нагріву та ГВС,

перевірка і регулювання тиску повітря в компенсаторах обсягу системи опалення,

чистка інжекторів горілок модулів опалення,

чистка електродів розпалення, іонізаторів модулів нагріву “Бернард”,

перевірка солевмісту води системи опалення і води після ХВО,

перевірка роботи щитів сигналізації.

–         з інтервалом у 6 місяців:

регулювання роботи водної та газової частини редукторів, їхня чистка і змазування

силіконовою змазкою,

чистка і заміна солерозчинників і баків резерву підживлювальної води,

заправка солерозчинників розчином натрій хлор,

проведення роботи і ревізії головного щита управління.

–         з інтервалом 1 раз на рік:

відключення і консервація систем опалення,

переключення на роботу модулів ГВС,

проведення технічних заходів передбачених інструкцією з експлуатації після консервації системи опалення,

введення системи опалення в експлуатацію на початку опалювального періоду,

розбір та чистка елементарних котлів,

ревізія запоно-регулювальної газової та сантехнічної арматури котлів,

чистка грязевих фільтрів на котлах.

Межею обслуговування обладнання з водо- та газопостачання є фланці обладнання, з електропостачання – електророзподільні щити котельні, за димарями – тягопереривачі котлів.

Договір, згідно з яким за такий обсяг робіт треба було щомісяця платити 960 гривень, призупинило “Майстеренерго”.

“Враховуючи те, що з 1 квітня 2010 року газопостачання котелень нашого підприємства припинено, а також зважаючи на неможливість проведення своєчасної плати коштів за умовами Договору, Товариство з обмеженою відповідальністю “УкрОпт “Майстеренерго”  просить Вас призупинити дію вищезазначеного Договору до початку нового опалювального сезону,” – йдеться в листі за підписом Харченка.

Навіть, якщо припустити, що котельні обслуговують протягом року, тобто і під час “консервації” на літній період, то  за межі 12 тисяч гривень, сума за обслуговування аж ніяк не виходила.

Виходить дивна ситуація, коли керівництво “Майстеренерго” закладає щороку в тариф максимальні показники газу, електроенергії, ставить своїм працівникам таку заробітну платню (різниця між фактично спожитими ресурсами й плановими різниться мало не в кілька разів), а підприємство працює роками в мінус задля блага коцюбинчан.

13 коментарів

  1. lydom 2 Лютого 2011 at 21:24

    уважаемые депутаты, хватит ждать чуда. пора разрубить этот преступный узел. когда будет обращение в прокуратуру? вор должен сидеть в тюрьме.

  2. Оксана 3 Лютого 2011 at 14:35

    Не знаю до чого домовились депутати на сесії, але МайстерЕнерго з 01.01.11 виписує розрахункові книжки за новими тарифами. Як же десятиденний період, протягом якого будуть розглядатися тарифи? Як з”ясувалося письмове рішення про підвищення тарифів є, а про призупинення тарифів лише усна домовленність.

  3. chrysolite 4 Лютого 2011 at 10:48

    68 тис на ЗП…)))))) це що виходить на котельні працює понад 40-50 людей…
    Насправді там працює ну 3-5 людей.!
    І ну ніяк вони працювать в(-) не можуть при таких показниках,причому плоказниках,які є в протоколі “Декор”.

  4. Андрей 4 Лютого 2011 at 14:14

    Нуможет сначала нужно разобраться эти затраты на год или месяц, и тогда 68 тысяч на год это никак не 50 людей а то получится очень мало на 1 человека

  5. Андрей 7 Лютого 2011 at 18:04

    Ну что там нового, нашли уже “надприбутки” или нет. Когда все узнают правду, кто прав кто виноват.

  6. 007 7 Лютого 2011 at 18:55

    Шановні мешканці, ідіть до свого депутата і нехай він вам подивиться у очі та пообіцяє, що вам розоблять перерахунок, якщо буде зясовано, що тарифи неогрунтовані. Бо на сесії 27 депів+селищний голова проголосували залишити підвищенні тарифи.

  7. Мешканець 25 Лютого 2011 at 15:32

    Всім відомо, що своєчасні розрахунки жителів за надані житлово-комунальні послуги – це запорука того, що ці послуги надаватимуть вчасно, в повному обсязі і належної якості. Але чому сьогодні жителі нашого селища, які систематично сплачують по своїх комунальних рахунках інколи не отримують належного обслуговування, а іноді і відповідних гарантованих послуг?
    Одним з найвагоміших факторів найчастіше тут виступають завзяті боржники, які навіть і не думають про свою відповідальність не тільки перед законом, але і перш за все перед своїми односельцями. Відмова сплачувати за комунальні послуги окремих мешканців загрожує відключенням загальних мереж для всіх мешканців. Також саме цікаве те, що зазвичай такими боржниками є працездатні і цілком забезпечені мешканці, і тут постає питання: чому через них повинні страждати інші!?
    І що вражає ще більше, що серед таких боржників є і депутати Коцюбинської селищної ради!!! Одним з таких депутатів-боржників є Федорів Ірина Павлівна, керівник інформаційно-аналітичного відділу програми «Вікна-новини» каналу СТБ, викладач кафедри «Політологія» Національного університету Києво-Могилянська академія, яка працює на «благо» людей. Поки вона працює, її борг збільшується. Тож постає питання: які цілі переслідує даний депутат Коцюбинської селищної ради і чого може навчити такий викладач своїх студентів??? Як не сплачувати за комунальні послуги??? Бути безвідповідальним??? Перекладати свої обов’язки на інших??? Дуже прикро, що серед нас є такі «люди-паразити», які звикли жити за рахунок інших людей, не думаючи ні про мораль, ні про відповідальність, а ні про добросовісність, не кажучи вже про нащадків, адже, після смерті борги успадковують вони. Чим керується і про що думає така людина??? Напевно вона думає, що:
    За воду сплачувати не буду, скажу, кран не відкривала, отже водою не користувалася! За водовідведення теж не буду, скажу, що до вбиральні не ходила! За газ сплачувати не буду скажу, що в мене електроплита! За електроенергію сплачувати не буду скажу, що в мене газова плита і взагалі я цими послугами не користуюсь, електроприладів немає, лягаю спати коли ще видно! А за теплопостачання сплачувати не буду скажу:
    1. Зависокі тарифи!!!
    2. Сплачувати не буду і мені за це нічого не буде!!!
    3. Сплачувати не буду скажу, я цими послугами не користувалась!!!
    Все це нагадує дитинство: «це не я», «я в будиночку» або «моя хата скраю, я нічого не знаю», а якщо щось піде не так зніму сюжет для новин, підніму людей (бо один в полі не воїн, та й гуртом батька бити краще) та скажу, що вода брудна, електроенергія не такої напруги як потрібно, тиск газу менше, тариф за теплопостачання необґрунтований і взагалі нараховують за площу балконів, а якщо і це не допоможе я ще щось придумаю, одбрешусь як я це добре вмію. Заходячи до маршрутного таксі ми ж не починаємо репетувати, що тариф необґрунтований, зависокий я платити не буду, чи купуючи хліб не кажемо, що ціна зависока я купляти не буду, звичайно ні, бо ціни від нас не залежать. Але є сувора правда життя, що за все в цьому житті потрібно платити свою ціну (безкоштовного сиру вже навіть в мишоловці немає), а такі безвідповідальні особи, не сплачували та сплачувати не будуть і не тому, що тарифи зависокі чи не мають змоги, а тому, що просто не хочуть. Хіба такого нас навчали наші батьки та пращури??? Хіба це нам прививала наша ненька-матуся??? Сподіваюсь, що ні!!!
    Тож закликаю Вас шановні односельці бути добросовісними споживачами та вчасно сплачувати за комунальні послуги, а Вас шановний депутат, Федорів Ірина Павлівна, закликаю сплатити борги і сподіваюсь, що це послугує прикладом для інших боржників.
    Шановні боржники!!! Не перекладайте тягар своїх фінансових зобов’язань на інших!!!

    25.02.2011р. мешканець смт. Коцюбинське

    • Ірина Федорів 25 Лютого 2011 at 18:06

      З 2007 року з того часу, як нас почав обслуговувати “Майстеренерго” й виставив економічно необґрунтований тариф, я написала з десяток листів до керівництва цієї установи. Зверталась щодо відключення моєї квартири як до них, так і до місцевої влади.

      Всі, хто приходять до мене, в тому числі мої сусіди, мешканці Коцюбинського, завжди пробують на дотик батареї. Вони холодні, бо оснащені спеціальним краном, який здатний перекривати тепло. Все, що треба зробити – це опломбувати кран, що ані “Майстеренерго”, ані місцева влада робити не хоче. Чому?

      Бо цікавіше в кінці року подати позов, нарахувати заборгованість і стягнути її через суд, ніж обійтися без цих коштів.

      Це принципова позиція. Якщо мені пропонують картоплю по 40 гривень, а її ринкова ціна в рази нижча, то я волію обійтись без такої картоплі. Тому маю електричні обігрівачі. На електроенергію стоїть лічильник. Мене це влаштовує.

      Щодо комунальних послуг, оплати за газ, електроенергію, охорону й прибирання будинку, то я Вас запрошую до себе, як і кожного коцюбинчанина, кого цікавить ця тема, й я надам відповідні квитанції. Меблева 11 б кв. 54. (050 419 12 49).

  8. Uncle Ы 28 Лютого 2011 at 23:43

    Ирина, Вы не должны ни о чем просить мастер энерго.

    Отопление – услуга, которая по закону украины об охране прав потребителей определяется, как нечто, Вами, как потребителем, затребованное.

    Ни одна услуга не может оказываться принудительно.

    Поэтому все, что Вам нужно сделать – в одностороннем и уведомительном порядке дать знать мастерэнерге, что договор об оказании услуг Вы с такой–то даты считаете расторгнутым.

    Техническое обеспечение отключения – не Ваша забота, в суде они не смогут доказать, что Вы употребляли их услугу и любой иск будет юридически ничтожным. Ведь трубы в квартире Вам не принадлежат. Максимум, что они могут потребовать – это впустить их представителя, для перекрытия воды. Но, это уже они будут просить Вас, а не Вы – их. 😉

    • Ірина Федорів 1 Березня 2011 at 16:54

      Договір з ними я не підписувала, а одразу ж 2007 року дала знати, що я не потребую їхніх послуг (письмово, рекомендованим з повідомленням про вручення), оскільки не вважаю тариф обґрунтованим, бо він є фіксованим, а не виходить із показників фактично спожитих ресурсів.

  9. Сашко 12 Березня 2011 at 16:01

    А сколько Федорів Ірина Павлівна заборгувала? Есть абсолютная цифра? Ведь скоро могут начать выселять из дома!

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539