Платіжки за електроенергію приходять із завищеними показниками
— 16 Серпня 2011 3Коцюбинчани виявили, що в платіжках від „Київобленерго”, показниик їхніх лічильників суттєво завищені.
“Я ніколи не звертаю увагу на показники і плачу. Але цього разу подивилась і виявила, що показники за липень місяць завищені. Навіть станом на середину серпня я ще не спожила тієї електроенергії, за яку маю заплатити як за липень.
Різниця в показниках складає близько 200 кВт і за те, що понад 150 кВт, виставляють вищий тариф,” – розповідає, яку платіжку за електроенергію отримала цього місяця, коцюбинчанка Ірина.
В інших мешканців селища ситуація аналогічна.
“Я теж отримав платіжку. Там постійно дані, що не відповідають дійсності. Хоча я завжди сам вписую показники і креслю в платіжці. У відділенні банку, де сплачую за електроенергію, люди, коли бачать виправлену платіжку, дивуються й питають, чи приймуть її в мене. Більшість платить за тими показниками і ті суми, які вказані,” – каже Юрій, виправляючи дані в платіжці перед оплатою.
До категорії тих, хто авансом фінансує енергопостачальників належать, як правило, літні люди, які бояться виправляти будь-що в платіжках через те, що їх нібито можуть не прийняти, й молодь, яка через зайнятість, неуважно ставиться до щомісячного зняття фактичних показників лічильника.
У “Київобленерго” про ситуацію із завищеними показниками знають й мають свої пояснення.
“Раз на півроку працівники „Київобленерго” фіксують показники з лічильників. На платіжках має бути написано „фактичні показники лічильника” і вказана дата. Наприклад, на вул. Меблевій показники лічильника знімались в березні й квітні цього року. Працівники вирахували середнє споживання електроенергії на один день.
Далі щомісяця, якщо людина в платіжках не уточнює сама фактичний показник або телефоном, що вказаний на платіжці, його не повідомляє, автоматично нараховується кількість кВт, які людина мала б в середньому спожити, згідно з тими даними, які були отримані під час попереднього фіксування показників. Це така методологія. Вони бувають різні. Якісь більш точні, якісь менш точні.
Зрозуміло, що в березні-квітні люди споживали більшу кількість електроенергії. Тут і тривалість світлового дня і, можливо, додатковий обігрів приміщень, тощо. Влітку ж енергоспоживання, звісно, нижче,” – розповідає представниця „Київобленерго” Віра Ковальова.
В енергопостачальній компанії запевнили, що коли знову будуть знімати показники лічильників восени, тим, хто заплатив наперед, все перерахують.
І якщо різниця в кількості кіловат виходила за межі 150, за які сплачується за тарифом 23 копійки, й коцюбинчани сплачували за завищеним тарифом – 35 копійок, то все розрахується відповідним чином.
Ті ж, хто постійно сам виправляє платіжки й далі отримує неточні дані, радять не чекати обіцяного перерахунку й не здійснювати авансові платежі, а щомісяця виправляти самостійно всі відомості, вказуючи точні показники лічильників.
3 коментарі
Толку від того чи вносиш на протязі місяця показники чи не вносиш, і чи вносиш через особисту сторінку чи по телефону чи по електронній пошті , нема ніякого. Тепер уявіть ситуацію приходить рахунок бабці 80 років, яка кожен раз при сплаті рахунка пише фактичні показники рахунок, які її дії? правильнр на пошту чи в касу і на оплату і не підозрюючи що там таке прекрасне обленерго з таким штатом бездарів, вносить видумані показники, які якогось біса ніколи не бувають меншими за фактичними а лише більшими…. і так кожен місяць, і те запевнення яке мені надавали що та переплата зарахується на наступний місяць їй до лампочки з її пенсією в 1200 грн, а та переплата при такій пенсії суттєва. я за листопад місяць вносив показники по своєму рахунку через день, щоб все таки розрахунковий в них вийшов +/ 5 кВт…… але отримавши рахунок поняв що горохом об стіну….
поверніть будь-ласка розрахункокві книжки за електроенергію населенню україни
Дибіли, скільки можна це терпіти.