Дорога Ірпінь-Київ: машини збивають людей

7

На новозбудованій трасі, неподалік від 17 школи, машина збила на пішохідному переході дівчину. На щастя, вона жива. Це ДТП було в п’ятницю.

За кілька днів на цьому ж перехресті Карла Маркса і Тищенка (колишня Раднаркому) у ДТП постаждав хлопець.

“Зіткнення сталось біля 10 ранку. О 10:01 вже зателефонували в “швидку”. Перед поворотом з вулиці Карла Маркса на Раднаркома стояв чорний джип, під ним лежав скутер,” – розповідає очевидиця Юлія Шеховцева, яка мешкає на сусідній вулиці.

“Власник скутера сидів на узбіччі, його нога була закривавлена. Хлопець був при свідомості, але потерпав від сильного болю. Він був дуже блідий. Поряд стояв водій джипа і підтримував потерпілого під спину. Машину швидкої допомоги викликав водій, що скоїв наїзд. Лікарі приїхали швидко. Майже одночасно приїхала машина ДАІ. Я встигла поспілкуватись з правоохоронцем щодо безпечного облаштування перехрестя. Автоінспектор сказав, що світлофора в цьому місці бути не повинно, мовляв: “бачите, стоять знаки обмеження швидкості – цього достатньо,” – додає Юлія Шеховцева.

Учасники цієї дорожньо-транспортної пригоди відмовились від оформлення ДТП працівниками ДАІ. Припускаю, вони вирішили це питання між собою.

Очевидці і мешканці мікрорайону, налякані двома поспіль ДТП неподалік школи, звернулись із пропозицією до начальника ДАІ встановити на перехрестях Карла Маркса – Тищенко та Карла Маркса – Паризької комуни “лежачі поліцейські”. Правоохоронець запевнив, що цю ініціативу підтримають.

“ДТП, в якому постраждала дівчина 18 років, офіційно оформили. Водій перебував в стані алкогольного сп’яніння. Тілесні ушкодження в дівчини сумісні з життям.Ця дорога перебуває в підпорядкуванні Облавтодору. Біля дитсадка “лежачі поліцейські” стоять. Ми хочемо звернутися з листом до Облавтодору, щоб в тому місці поблизу школи, де сталось ДТП з цією дівчиною перед початком навчального року встановили поліцейські,” – розповідає Олександр Куделя, начальник відділення ДАІ Ірпінського міського відділу ГУ МВС України в Київській області.

Розмови про відкриття нової траси пожвавлювались щоразу перед виборами. Тоді ж людям обіцяли, що буде тролейбусне сполучення з столицею.

До відкриття дороги була розмітка, яка вказувала на те, що тут має курсувати маршрутний транспорт.

Але перед відкриттям розмітку перемалювали. Відповідно, тролейбус – екологічно чистий вид транспорту – зараз для влади не на часі.

Ще до того, як дорогу скандально відкрили за участю прем’єр-міністра Миколи Азарова, стало очевидно, що так звані “лежачі поліцейські” з’явились далеко не скрізь, де їм слід би було бути.

Ірпінці були схвильовані, адже дорога від Тищенко до Національного університету державної податкової служби похила і на цьому відрізку автотранспорт розвиває велику швидкість.

Деякі водії не завжди вважають за потрібне, котячись з гірки, зупинятись перед “зеброю”, яку переходять пішоходи. Вони можуть ще й посигналити, щоб пішохід пропустив машину.

Ще у 2011 році до відкриття траси Київ-Ірпінь ця дорога була тихою і безпечною.

Люди на цій світлині стоять там, де зараз пішохідний перехід, через який тепер переходити доволі небезпечно.

Цією вулицею батьки водять дітей у дитсадок та школу. Старшокласники, зрозуміло, ідуть до школи без супроводу дорослих. Вони далеко не завжди ловлять погляд водія, щоб переконатись, що той їх помітив і пропустить.

Особливо небезпечним перехрестя стає зранку, коли водії мчать до столиці на роботу. Нещодавно тут зник знак обмеження швидкості 50 кілометрів на годину, але навіть коли він стояв, то більшість водіїв його ігнорували.

Перехрестя, де сталося за кілька днів два ДТП, влітку небезпечне ще й тим, що водієві зелень та висока трава заважає в повній мірі оцінити ситуацію на дорозі. Тому, окрім встановлення “лежачих поліцейських”, працівниками Облавтодору, тут є робота й для управління благоустрою: слід зрізати гілки та скосити траву.

Як відомо, правила дорожнього руху виписані кров’ю. Є така приказка: береженого – Бог береже.

Тому будемо сподіватися, що принаймні до нового навчального року Облавтодор та благоустрій зважать на прохання громади та звернення працівників державтоінспекції.

Авторка: Ольга Аргат, мешканка Ірпеня

Фото з місця ДТП Володимира Шилова, “Пульсар Приірпіння”.

 

7 коментарів

  1. Вадим 4 Серпня 2013 at 23:23

    “Проблемы индейцев шерифа не волнуют.”

    ПОсмотрите, что по всей Украине происходит. Трасса Киев-Одесса, лимит 110 км\ч. Пешеходные переходы со стертой зеброй, даже без намеков на освещение или подсветки. Ближний свет освещает асфальт лишь на 30-40 м перед авто. – и ТАК ВЕЗДЕ и во ВСЕМ! А безопасность они “поправят” поднятием штрафов, неофициальная доля которых ложится в их карманы.

    Хозяева жизни лишь не додумались для развлечений из окошка своих лимузинов раставить в таких местах табло со статистикой: “сбитых\из них насмерть”. – Вот “клевое” для хозяев “чтиво о жизни холопов” было бы в дороге…

    Ничему от них не удивляйтесь и не верьте. Проще уехать из этого концлагеря, чем бороться с этим жульем. После- они сами друг-другу глотки передавят.

    46.185.11.**

  2. Александр 8 Серпня 2013 at 07:57

    Легко критиковать дорогу тем жителям Ирпеня, которые не работают в столице (включая автора статьи). Разумеется, что надо соблюдать скоростной режим и конечно же установить светофоры, и скорее всего проблема разрешиться. Но тем “шибко грамотным”, которые говорят о ненадобности дороги, хотелось бы, чтоб они ощутили на себе давки в маршрутках на вокзале, многочасовые пробки на гостомельском шоссе, тряски по ямам на Стоянке и т.д.

    77.52.95.1**

  3. Артем 9 Серпня 2013 at 13:05

    Дуже цікаво читати про те, як погано для Ірпеня мати пряму дорогу на Київ 🙂 От чесно. Особливо порадувало “Ще у 2011 році до відкриття траси Київ-Ірпінь ця дорога була тихою і безпечною.” – а нічого, що це тоді і дорогою назвати не можна було? Пильна грунтовка з камінням. Навіть при потребі їхати нею не хотілось – і машину жалко, і пил підійметься такий, що всі навколишні двори вкриє.
    Це крім того, що до Києва діставатись доводилось по Варшавці, годину штовхаючись у забитій маршрутці. Особливо чудово взимку це.
    Зрозуміло, що тим, хто далі сусідньої вулиці буває лице за особливих обставин, нова дорога ні до чого. Але попри власний егоїзм, варто також думати і про, щонайменш, третину працездатного населення Ірпеня, що звязані роботою в Києві. Для одних ця дорога сталоа способом швидше дістатить до роботи і ввечері додому. Для інших – розвантажилу ту ж 392 маршрутку.
    Як на мене, не варто у своєму бажанні залишити Ірпінь тихим, намагатись перетворити його на забитий хутір, без доріг і сполучення з Києвом, до якого тепер 15 хв – а не 45-60!
    Хотілось би нагадати шановним домогосподаркам, пенсіонерам та просто непрацюючим жителям – крім вас є і ті, кому доводиться щодня їздити до Києва та назад. І наш час також варто цінувати. Як і здоров’я, комфорт та життєві сили.
    А щодо лежачих поліцейських – це не панацея. Давайте їх наліпимо на кожному перехресті, на кожному виїзді з двору – а хто “літав”, той і “літатиме”. Поставити світлофор? Мешканці садиб біля нього будуть вражені “ароматами” вихлопів підгазовуючих авто та чудовими звуками прямотоків тих, хто стартує з світлофору.
    Більш того – світлофори для КОГО? для 1 машини в годину, що виїзжами з другорядних доріг? чи для 10 пішоходів, що за цю ж годину там з’являться. При всій повазі до прихильників таких ідей – на кожен шматочок важого егоїзму знайдеться такий самий – егоїзму автомобілістів. Давайте краще поважати один одного, а не намагатись влаштувати комфорт ЛИШЕ собі. Компроміс, панове.

    46.164.131.**

  4. Наталья 9 Серпня 2013 at 18:29

    Хорошо иметь прямую дорогу на Киев. Да, 15 минут, и ты уже возле метро. Я 15 лет работаю в Киеве, я знаю, что такое переполненные автобусы и электрички. Я была рада, когда построили новую дорогу.
    Но меня страшат водители, которые несутся по этой ровной красивой дороге, не замечая ни знаков, ни пешеходов. Я каждое утро объясняю своим детям-школьникам как переходить дорогу, и что, лучше подождать, когда проедут машины.
    Но моего сына сбила машина, на моих глазах, водитель был занят и вовремя не увидел моего сына, идущего по пешеходному переходу. Нам повезло, обошлось ушибами, но могло случится непоправимое.
    Поэтому, если лежачий полицейский спасет жизнь хоть одному человеку, его надо поставить. Есть светофоры, в которых зажигается красный свет, только когда пешеходу нужно перейти улицу и он нажал на кнопочку. И я не согласна по поводу 10 перехожих в час. Может быть днем, но утром их намного больше.
    Пока комфорт на новой дороге только для автомобилистов, и когда я перехожу дорогу, из 10 едущих машин останавливается одна. Остальные на огромной скорости проносятся мимо.

    95.132.103.2**

  5. Жанна 11 Серпня 2013 at 23:10

    Здивована змістом відгуків. Як я зрозуміла, мета статті – привернути увагу до проблеми перевищення швидкості водіями і пришвидшити процес належного облаштування дороги(зрізання зелені, що зменшує обзор та встановлення “лежачого поліцейського”).

    82.207.121.1**

  6. Артем 12 Серпня 2013 at 11:01

    Еммммм, а чому дивуватись? Щодо зелені згоден, але лежачі поліцейські – це не панацея. Сотні разів бачив як і таксисти на стареньких копійках, і ті ж Паджеро Вегон – навіть не пригальмовують на них. Наліпити на кожному перехресті лежачих? Кхм. Дорога перетвориться на американські гірки. І як постійний переїзд 10-14 сантиметрових перешкод впливає на підвіску авто, нехай краще автомеханіки розкажуть.
    Щодо ДТП на переході, хотілось би зазначити, що в ПДР є пункту 4.10 “Перед виходом на проїзну частину з-за транспортних засобів, що стоять, та будь-яких об’єктів, що обмежують оглядовість, пішоходи повинні впевнитись у відсутності транспортних засобів, що наближаються” та пункт 4.14 “Пішоходам забороняється: а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху; б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід” – щодня проїзджаючи по цій дорозі 2-4 рази, постійно бачу як пішоходів, які виходячи з-за будинку на перехресті з Павленка, не дивлячись нікуди, переходять або перебігають дорогу. Так саме – на перехресті з Тищенка. І у всьому звичайно ж винні водії. Хто скаже про те, що варто їздити повільніше – пораджу поцікавитись гальмівним шляхом на швидкості 40 км/год.
    Чомусь піклуючись про безпеку на дорозі, наші шановні співгромадяни забувають, що єдиним дієвим способом забезпечення безпеки на дорозі та поряд з нею, є підвищення правової культури. І не тільки водіїв, а і пішоходів. В т.ч., відповідальне ставлення батьків до виховання з дітей завбачливих пішоходів – особисто бачив дітей 10-12 років, які по Тищенка на повній швидкості на велисипедах вилітали на пішохідний перехід, переїзжали не гальмуючи через К. Маркса і прямували спокійно далі, під свист аварійно гальмуючих авто.

    46.164.131.**

  7. Ольга Аргат 14 Серпня 2013 at 22:43

    В статті нема ні слова про те, “як погано для Ірпеня мати пряму дорогу на Київ”. Повністю згодна з тим, що з появою дороги сполучення Ірпінь-Київ стало зручним. Також, як водій, я проти того, щоб “лежачі поліцейські” були натикані на кожному перехресті.

    АЛЕ! Жителі прилеглих територій і батьки дітей, які щодня ходять цією дорогою до школи, готові підписатись під зверненням (проханням) встановити “лежачі поліцейські” на перехрестях К.Маркса-П.Комуни і К.Маркса-Тищенко ПОБЛИЗУ ШКОЛИ. Це є виправданим запабіжним засобом.

    195.211.231.**

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539