“Ботоферма” Кличка: кого та за що годує київський мер
— 16 Липня 2018 0
Політологи, політтехнологи та навіть домогосподарки взялися захищати мера Києва, який ініціював підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті з 14 липня 2018 року.
“У зв’язку з тим, що сьогодні перший робочий день, коли кияни масово поїдуть на роботу за новими тарифами на громадський транспорт, не можна не відзначити, як, раптово розкрилася ботоферма мера”, – говорить транспортний інженер Віктор Петрук. Він – автор проекту трирівневої розв’язки на Шулявці, котрий проігнорували у мерії – реконструкцію шляхопроводу передали фірмі, до якої причетний народний депутат-забудовник Максим Микитась. Останній – знайомий мера Києва Віталія Кличка, з яким він літав в одному приватному літаку.
Напередодні люди під цими ж акаунтами писали й про неможливість втілення проекту Петрука.
“Ботоферма включалася в питання тарифної політики двічі: 16 травня і 11-12 липня 2018 року. В цілому, підняття тарифів на проїзд в громадському транспорті – яскрава демонстрація відсутності адекватної транспортної політики у Києві. На жаль, у мерії немає візіонерів, градоначальників, або просто транспортних стратегів. Залишилися тільки директори автобази”, – зазначає Петрук.
Петрук звертає увагу, хто взявся виправдовувати Кличка у питанні підвищення тарифів.
Приміром, це Володимир Макарівський. У пресі його називають політичним експертом та блогером. Саме він висловлюється про “чистки корупціонерів у мерії”. У своїх постах у фейсбуці Макарівський “закликав киян бачити не тільки негатив у роботі мера, але і багато позитивних зрушень”.
Приміром, у лютому 2018 року Макарівський писав: “Можна, звичайно, сміятися над «косноязычностью» Кличка. Так, він не філософ, не оратор, і іноді може “ляпнути”. Але потрібно визнати, що сьогодні в місті під керівництвом Кличка робиться стільки, скільки не робилося вже 20 років”.
Схвалює дії Кличка і політтехнолог Олег Постернак.
Ще починаючи з 2015 року той вітає діє Кличка. Наприклад, говорить, що “Київському меру Віталію Кличку за рік своєї роботи вдалося збільшити приплив інвестицій в місто майже в п’ять разів, що має величезне значення для підвищення якості життя киян”.
Нині Постернак пише: “До речі, якщо брати співвідношення ціна проїзду/зарплата, то навіть з новим тарифом Київ буде цілком собі вписуватися у загальноєвропейську тенденцію. Так що вистачить вже розмахувати “зарплатним” аргументом!”.
“120 грн проїзд в Копенгагені – це вже перебір. Ось чому в Західній Європі так багато їздять на велосипедах! Сподіваюся, у нас, коли дообурюються, теж на ровери увагу переключать”, – висловлює думку ще один політичний експерт Олена Броницька.
Цікаво, що переважна більшість постів про виправдання підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті написані російською мовою. При цьому “експерти” постять одну й теж новину про те, що “ціна київського метро залишиться однією з найнижчих у світі”.
Нагадаємо, Кличко, захищаючи нові тарифи, сказав, що “1,8 млрд гривень коштує нашому бюджету (транспортна) збитковість” .
Раніше Громада Київщини писала, що проїзд у комунальному транспорті можуть підняти до 8 гривень, а робота метрополітену під загрозою через борги: чи буде станція на Виноградар.
Залишити відповідь