Київ погодився подовжити в Коцюбинське комунальний транспорт: тепер область зволікає

10

Образцовый бюрократ: "Каждому муравью - по трудовой книжке!"

Київська міська державна адміністрація надіслала відповідь на депутатське звернення Ірини Федорів, яке 12 жовтня отримав особисто в руки Олександр Попов разом із підписами мешканців селища, які просять подовжити комунальні Київські маршрути до Коцюбинського.

Текст відповіді за підписом заступника Попова Анатолія Голубченка від 10 грудня 2012 року редакція сайту наводить повністю у зв’язку з тим, що під депутатським зверненням підписались понад 100 коцюбинчан:

“У виконавчому органі Київської міської ради (КМДА) опрацьовано Ваше звернення від 12.10.2012 № 1 стосовно покращення транспортного обслуговування мешканців селища Коцюбинскього.

Відповідно до статті 7 Закону України  “Про автомобільний транспорт” і постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081  “Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування” організатором перевезень на міжміських і приміських маршрутах, які не виходять за межі території Київської області (внутрішньо обласний маршрут), у тому чистлі, які проходять від м. Києва до населених пунктів Київської облатсі, визначено Київську обласну державну адміністрацію.

Враховуючи викладене, з метою вирішення порушеного Вами питання виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) звернулася з листом до Київської обласної державної адміністрації з проханням надати право обслуговування приміського автобусного маршруту загального користування сполученням смт Коцюбинскье – м. Київ комунальному підприємству “Київпастранс”, яке готове забезпечити транспортне обслуговування мешканців вищезгаданого селища на високому рівні сучасними автобусами великої місткості, які також пристосовані і для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На жаль станом на сьогодні (10 грудня- прим. ред.) відповідь від Київської обласної державної адміністрації щодо прийнятого рішення з вказаного питання не надходила.

Беручи до уваги викладене, про результати розгляду Вашого звернення Вас буде додатково проінформовано після надходження відповіді від Київської обласної державної адміністрації.”

Зауважимо, що частина мешканців, які ініціювали це питання виступають за те, щоб з’явилося пряме транспортне сполучення з селища принаймні до станції метро Сирець в Києві.

Інші ж також хочуть зробити сполучення з станцією метро Святошин, що дозволило б зокрема частині громадян, яка возить дітей до дитячих садків в район Академмістечка.

Редакція сайту громади селища пропонує громаді доки область буде вирішувати це питання обговорити принаймні в режимі коментарів під цією новиною схеми подовження міських маршрутів до селища.

10 коментарів

  1. з вулиці Шевченка 18 Грудня 2012 at 11:12

    Підозрюю, що у власника наших маршруток є договір на обслуговування маршруту Коцюбинське – метро Академмістечко. Так що їх неможливо “витурити”. А ось запустити паралельно столичні маршрутки за 2 гривні – чом би й ні? Тільки не дуже розумію, а який саме київський маршрут продовжувати до Коцюбинського?

  2. Сергей 18 Грудня 2012 at 22:04

    Ви такі наївні, ви розумієте які надприбутки отримує перевізник? І які гроші він комусь платить, щоб більше нікого не було? Маршрутки переповнені, ціна 2 грн., а автобуси не замінюються. От і прикиньте грубо.

  3. Виктория 19 Грудня 2012 at 16:04

    Интересно где вы видели цену 2 грн.? Цена 2 грн. 50 коп. И вообще эти страшные автобусы , которые ходят только по маршруту Коцюбинское-метро Академгородок, остались только у одного перевозчика! Даже похоронный транспорт уже давно обновил свои автобусы!!! Позор!!!

  4. Vadym 20 Грудня 2012 at 01:06

    Думаю, разумно было бы запустить один маршрут:
    Коцюбинское(Мебельная)- Рабочая-Науки-Святошино
    Второй: Коцюбинское (Понамарева (Гаражи))- Стеценко-М Сырец

    Правда на Сырце негде его разворачивать, нужно тянуть дальше.

    Еще один вариант- незамкнутое кольцо: Коцюбинское(Мебельная)- Рабочая-Науки-Святошино-М Нивки-Стеценко-Коцюбинское (Понамарева (Гаражи), и назад. Вести маршрут через переезд нецелесообразно- непредсказуемый затык.

  5. Андрей 25 Грудня 2012 at 16:26

    Ну и что….вопрос снова …..завис….!!!!??????

  6. Володимир 8 Січня 2013 at 15:17

    Считаю нужным маршрут: Коцюбинское (Пономарева)-Стеценко-Газопроводная-Правды-Оболонь. Учитывая отсутствие транспорта на Газопроводной, проезд через Ашан, Новус, Виноградарь, Эльдорадо, Караван, Дрим Таун и т.п., а также садики, школы, кружки и секции на Виноградаре и Оболони – маршрут был бы востребованным.

  7. Андрей 10 Січня 2013 at 12:51

    Уважаемые жители Коцбинского.
    По крайней мере, те которые пользуются маршрутом 745 , как видно из поста, вопрос улучшения работы маршрута опять погряз на этапе согласования в высоких кабинетах.
    По-моему, ни у кого нет сомнения, что существующий перевозчик маршрута 745 не справляется с возросшим пассажиропотоком, особенно это сильно ощущается в часы пик (с 7.30-8.30 и с 18.00-19.30). Кроме того, существующая плата за проезд, 2 грн.50 коп. не адекватна качеству предоставляемых услуг (подвижной состав, интервал движения, протяженность маршрута и т.д.) . Одним из возможных путей решения проблемы считаю организацию потока жалоб на горячую линию Кабмина.
    Телефон горячей линии 0800-507-309.
    Все звонки от граждан принимают специалисты Правительственного контактного центра и безотлагательно направляют на обработку соответствующим органам исполнительной власти, которые рассматривают обращения и предоставляют письменные ответы заявителям. “Горячая линия” работает с понедельника по пятницу с 8.00 до 21.00 часов, в субботу с 8.00 до 19.00, воскресенье и праздничные дни – выходные. Звонки со стационарных телефонов в пределах Украины – бесплатные, звонки с мобильных телефонов абоненты оплачивают согласно тарифам оператора мобильной связи.

    • кетти 13 Лютого 2013 at 15:13

      Правильный совет! Но есть еще один выход. Писать Депутату Верховної Ради України VII скликання Кутовому Вячеславу Григоровичу, як обраному по одномандатному мажоритарному виборчому округу №95. а копії відправити всім депутатам Верховної Ради.

  8. Мирослав 3 Березня 2013 at 10:38

    я ЗА маршрут на сирец, или же тот самый оболонь (минская) как было упомянуто выше, так как единственная точка для 393 и 745 – Академгородок, извините, гониво! Сделайте маршрут ну хотя бы к зеленной ветки метро (Сирец, Дорогожичи, Лукяновка) при чем на Лукяновке и Дорогожичах есть место для разворота маршрутки.

  9. Iruna 4 Березня 2013 at 15:38

    особенно на Лукьяновке (((

Залишити відповідь до ВолодимирСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539