Як отець-депутат рекламує семінари через соцмережу підлітка?

56

otets2Авторка: Ольга Матюшина

Новий скандальний виток у викривальному розслідуванні громади про бізнес отця-депутата Миколи Ільницького.

Виявляється, отець не лише є організатором нехристиянських семінарів, але й активно їх просуває через соцмережі… підлітка.

Ввівши телефон депутата-отця Миколи Ільницького в Інтернеті, натрапляємо на дуже цікаве посилання в соцмережі “Вконтакте”.

seminar

Семінари Губанова проходили на якомусь “місці сили” й усім “змінювали стан свідомості” за 200 доларів:

seminar3

Хто ж такий Олексій Яровий, чиїм особистим акаунтом послуговується отець-депутат і залишає свій мобільний для організації подібних заходів?

malyi4
Фото з “Вконтакте” Олексія Ярового

Прізвище, до слова, повністю збігається з прізвищем Лесі Ярової, яка, як випливає з попередніх розслідувань, організовує весь бізнес-процес таких семінарів.

Прізвище Ярова стало на слуху в громади, коли дописувачка під ім’ям Лариса на “Сайті громади Приірпіння” написала погрози депутатці Коцюбинської ради Ірині Федорів через те, що був викритий членами територіальної громади готельний бізнес отця-депутата.

Коли ж вирішили перевірити, яка жінка так палко захищає депутата в рясі й пише погрозу вбивством – загуглили електронку, під якою зареєструвалась “Лариса”.

Результати вразили. Після готельного бізнесу виплила торгівля секонд-хендом, де фігурує пошта amritam@ukr.net і Леся Ярова.

Про причетність Ярової до торгівлі секондом у приміщенні, де мав би бути “реабілітаційний центр” красномовно свідчить оголошення на самому ж сайті ГО “Логос” і адреса Лісова 21.

 

Якщо через пошуковик “загуглити” телефон Лесі Іванівни Ярової, яка торгує в Коцюбинському секонд-хендом, згідно з оголошеннями в Інтернеті, то цей же номер значиться поруч з Лесею Іванівною, яка має зовсім інше прізвище – Чижик.

lesia

Чижик Леся Іванівна значиться у списках депутатів Голосіївської райради, про це йдеться в офіційному виданні “Хрещатик” за 2010-й рік.

І Чижик Л.І. фігурує на сайті гуманітарного ліцею, як мати учня Олексія… Чижика.

chyzhyk

На сторінці Олексія Ярового “Вконтакте”, яка відкрита абсолютно для всіх користувачів в Інтернеті, значиться, що він входить до учнівського парламенту цього ж ліцею.

litsei

Можливо, депутатці Голосіївської райради не дуже хотілося фігурувати під своїм прізвищем в оголошеннях під секонд-хендом?

Та й хто ж захоче втягувати дитину під її ж прізвищем аби розмістити оголошення про сектанські семінари в соцмережі.

Постає закономірне питання, як отець-депутат Микола Ільницький використовував соцмережу мало не 10-річного хлопчика і ким  хлопчику доводиться отець-депутат Ільницький, якщо підліток йому довірив свою соціальну сторінку для розміщення оголошення про семінари з посиланням на сайт трансфігурації?

Такі семінари проводили навіть в Криму. На півострові за них доводилось платити по 700 доларів.

Те, що такі семінари проходили з залученням “Колі з Коцюбинського” підтверджує ще один текст оголошення, де автор наголошує, що записуватись треба, як завжди, в “Колі та Лесі” в Коцюбинському.

gubanov4

До семінарів, які не мають нічого спільного з християнством, ба більше, суперечать релігійним переконанням християн, долучали неодноразово лекторів з Росії.

Це видно з оголошень.

А влітку міністр-утікач Олександр Клименко з Росії вирішив дати мільйон Ільницькому

Там, де є гроші, збігів не буває… Бо почались провокації й намагання змоделювати конфлікт коцюбинчан та вимушених переселенців – незаконно зводять паркан довкола приміщення колишнього дитсадка…

Варто зазначити, що після розгону мирного майдану в постах користувача соцмережі “Вконтакте” Олексія Ярового посилено з’являються патріотичні мотиви.

19 серпня хлопець навіть зробив репост з світлиною депутата Коцюбинської селищної ради Ірини Федорів, де вона стоїть разом із Ігорем Домбровським.

fedoriv

Навряд чи він розумів, хто зображений на фото, або його родичі “Ярові” просто не догледіли, що ж без них постить Олексій у своїй соцмережі.

До розгону майдану пости не були такі патріотичні й їх не було аж так багато.

Користувач Олексій, як і кожен підліток, грає в ігри, з-поміж яких і не лише відома гра “Ферма”, а й от така цікава гра, де треба “отжимать райончик”. А може грає не він, а “Николай”, який має доступ до соцмережі підлітка?

zeky

Зрештою екскурс в пошуковик Google дав нову інформацію про зв’язки отця-депутата та його діяння, але з’явилися нові питання, на які ще потрібно дати відповідь.

Як депутат-отець отримав доступ до акаунта Олексія Ярового в соцмережі? Хто він йому?

Чому використав хлопця, щоб пропагувати семінари, що не мають нічого спільного з християнством?

Коли духовенство зрештою відреагує на те, що відбувається під прикриттям парафії УПЦ КП?

Можливо, “Громада Голосієва” допоможе нам вивчити більш детельно діяльність депутата райради Лесі Чижик.

P.S. Після публікації матеріалу, акаунт користувача Олексія Ярового терміново видалили.

яровий

Замітаються сліди так само як і з оголошеннями про готельний бізнес. Але оголошення від користувача Олексія Ярового так і не знищились.

otets3

Вони і далі залишаються он-лайн попри знищення сторінки користувача. Тут зникло лише фото.

matushynaАвторка: Ольга Матюшина

56 коментарів

  1. Ольга Матюшина 20 Вересня 2014 at 13:21

    Як автор колонки, прошу вибачення за технічні проблеми. Вчора 3 автори, користуючись одним і тим самим логіном і паролем, заливали матеріали на панель сайту, і ця колонка випадково злетіла. Сьогодні публікую повторно з деякими новими цікавими фактами. Далі буде.

    95.158.25.1**

    • Вірянка 21 Вересня 2014 at 17:37

      Коли його вже в три шиї виженуть з парафії? І за менші речі виганяли лжеотців, а тут таке, що в голові не вкладається… Блуд, торгівля милостинею, захоплення майна громади. Хай вже всі релігії приймуть за правило, щоб люди в сані не ходили до влади. Так зганибитися і зганьбити свою парафію. Олю, зверніться до Філарета. Це ж просто якийсь шабаш біля вогню під вивіскою Київського патріархату!

      81.95.191.**

      • Ладко 21 Вересня 2014 at 21:17

        Пані Вірянко! А чи можемо ми вважати блудницями жінок, чиї діти не народжені у християнському шлюбі, хто живе з так званими цивільними чоловіками та пробує вчити нас з Вами чеснотам?

        195.18.31.**

        • Luba 24 Вересня 2014 at 13:12

          Мать этого мальчика конечно павшая, но и отец его молодец – как можно ребенку не дать свою фамилию? тем более, что Ильницкий с Ларисой поддерживают связь..

          178.54.60.**

    • Ладко 21 Вересня 2014 at 21:14

      1. Отець Микола став мільйонером 13.06. анонімно
      2. Передвиборчі старти: Садовський + отець Микола = ? 21.06 Матюшина
      3. Отець Микола знехтував безпекою дітей 02.07 анонімно
      4. Медики: діяльність отця Миколи може знищити госпбудинки і швидкі 04.07 анонімно
      5. Божий промисел: “готельний бізнес” отця Миколи 08.07 анонімно
      5. Отець пішов в рукопашну: війна за право 17.07 Кравченко
      7. Отець: Не вчіть мене жити по Біблії 21.07 Нагненко
      8. Отець Микола просить ООН вгамувати Федорів 1.08 анонімно
      9. Отцю мирські закони неписані 5.08 Кравченко
      10. Подільниця святого отця погрожує мені вбивством 8.08.Федорів
      11. Екс-регіонали покривають беззаконня священика УПЦ КП 14.08 Федорів
      12. Броня і балаклави проти цивільних: коцюбинська парканіада 8.09 Кравченко
      13. Коцюбинський водевіль: депутат в рясі VS жінка в жалобі 11.09 Марчук
      14. Переселенець коцюбинчанам: зустрінемось під Іловайськом 15.09 Скіпальський
      15. Як отець-депутат рекламує семінари через соцмережу підлітка? 20.09 Матюшина

      Ціла низка статей, спрямованих проти однієї людини. Писані однією рукою (легко пізнаваний «рваний стиль», набір окремих речень… тобто відсутність стилю..) Заголовки з претензією на сенсаційність, ті ж самі фото, ті ж самі прокладки-авторки і «гаспажа», що з»являється на горизонті, коли можна зняти вершки і голосно заволати «погрожують» і прив”язати отця Миколу до екс-регіоналів, від яких можна отримати подяку у 2013, і яких можна використати як Марчука у 2014…
      Ви ще вірите у випадковості?
      Ви вірите у неупередженість та об”єктивність коцюбинських «письменниць»
      Назвіть хоч одну людину, яка б досягла такої концентрованої уваги..

      Тепер про останню статтю.
      Спочатку вона вийшла з назвою «Як отець-депутат отримав доступ до соцмережі підлітка?”
      Потім Матюшина передумала…
      Спочатку стаття містила фото хлопчика на Красній площі у Москві з підписом: «До речі, у Росії бував і сам підліток Олексій, чию соцмережу використав священик-депутат для популяризації таких сектанських семінарів. І було це під час майдану в Україні.»
      Потім, напевно, замовники з МП забракували згадку про свою столицю у негативному контексті, і світлину прибрали..
      Спочатку стаття мала такий абзац:
      «Тільки в ліцеї нам сказали, що про Ярового тут не чули. Там є інший Олексій… Чижик. І кажуть, що один в один схожий на цього Олексія, що має профіль “В контакте”.
      Чи це одна й та ж сама людина й якщо так, то чому в навчальному закладі фігурує під іншим прізвищем?»
      ЗАПИТАННЯ:
      Хто саме, і на якій підставі ПЕРЕСЛІДУВАВ неповнолітню дитину, відвідував навчальний заклад, у якому хлопець навчається?
      На якій підставі і хто з посадових осіб ліцею надав КОНФІДЕНЦІЙНУ інформацію про дитину стороннім особам?
      За яку мотивацію?
      Завтра, шановна громадо, дитина кожного з нас може опинитися у полі зору Федориних шавок, і вони вивчатимуть її сторінки у соцмережах, шукати їх у школах та садочках…
      А якщо завтра хтось прийде у «світлячок» і розпитуватиме про дітей Матюшиної, громадянство та ім”я їх батька? Га, Ольго?

      Далі:
      Сам факт пошуку у мережі інформації про отця Миколу, НІЯК не пов”язаної з парканом чи біженцями, красномовно свідчить про переслідування з певною метою саме людини Миколи Ільницького, а не боротьбу за закон та право..
      Про те, що саме Федорів є організаторкою цього цькування є неодмінне згадування Ірини у тегах, цитування її слів, а також надання саме її адреси у «документах» нібито адресованих Лесі Кравченко…
      PS:
      Саме ви, шановні мешканці 11б… Саме ви і ваші діти першими можете потрапити під «мікроскоп» чорноротої компанії.. Саме про ваше і ваших дітей життя вони знають найбільше… А якихось внутрішніх моральних чи етичних гальм вони не мають..
      Думайте..

      195.18.31.**

      • Ольга Матюшина 22 Вересня 2014 at 11:18

        А Матюшина нічого і не приховує:)
        Це всі знають навкруги, пане анонім.

        95.158.25.1**

        • Ладко 22 Вересня 2014 at 13:03

          я теж знаю. 🙂
          це так, для прикладу.

          а по суті?
          Хто саме, і на якій підставі ПЕРЕСЛІДУВАВ неповнолітню дитину, відвідував навчальний заклад, у якому хлопець навчається?
          На якій підставі і хто з посадових осіб ліцею надав КОНФІДЕНЦІЙНУ інформацію про дитину стороннім особам?
          За яку мотивацію?

          95.158.60.**

        • Ладко 22 Вересня 2014 at 13:25

          мене неймовірно тішить, що, наприклад, моє твердження:

          “Сам факт пошуку у мережі інформації про отця Миколу, НІЯК не пов”язаної з парканом чи біженцями, красномовно свідчить про переслідування з певною метою саме людини Миколи Ільницького, а не боротьбу за закон та право..”
          не викликав заперечень…

          красномовно..

          95.158.60.**

          • Ольга Матюшина 22 Вересня 2014 at 18:23

            Ви статтю читали? Там чітко поставлено питання, на якій підставі Ільницький використав сторінку неповнолітньої дитини для просування якихось сумнівних семінарів???
            А те, що діяльність депутата Ільницького викликає цікавість у громади, це природно. Депутат публічна людина. І пішовши в депутати, він мав би це усвідомлювати.

            95.158.25.1**

      • Лариса 23 Вересня 2014 at 11:55

        Ладко!

        12+!

        Чому не реагують правоохоронні органи, де прокуратура, УБОЗ, УБОП, Мінестерство Оборони?

        Чому не реагує депутатський корпус на правопорушення божевільної депутатки федорів?

        А “ВИ”, “ПАНІ” Матюшина, потрудіться відповісти на слушні і грамотні питання пана ЛАДКО:

        “ЗАПИТАННЯ:
        Хто саме, і на якій підставі ПЕРЕСЛІДУВАВ неповнолітню дитину, відвідував навчальний заклад, у якому хлопець навчається?
        На якій підставі і хто з посадових осіб ліцею надав КОНФІДЕНЦІЙНУ інформацію про дитину стороннім особам?
        За яку мотивацію?
        Завтра, шановна громадо, дитина кожного з нас може опинитися у полі зору Федориних шавок, і вони вивчатимуть її сторінки у соцмережах, шукати їх у школах та садочках…
        А якщо завтра хтось прийде у «світлячок» і розпитуватиме про дітей Матюшиної, громадянство та ім”я їх батька? Га, Ольго?”

        Залишаються на теперішній час і інші питання:
        -про лікарню, а більше про марне витрачання бюджетних коштів, що в наш час є ЗЛОЧИНОМ:
        кількість працівників, кількість бюджетних коштів за рік, кількість хворих, яким надана медична допомога лікарнею на Лісовій, 21-а;

        Чому ВИ не відповідаєте на ці питання?

        Скільки Вам заплатити, щоб громада узнала відповіді?

        -про погреби, на Лісовій, навпроти будинку 20-а, що є реальною небезпекою для наших дітей.

        Погреби – це капітальні будівлі?
        Судячи з тверджень Гоп-компаніі, якщо є фундамент – то це капітальне будівництво.
        А погреби – будівлі під землею, глибиною до 3 метрів, чи дотримані всі вимоги ДБНу.
        Якої якості ці будівлі? Якої якості матеріали використовувались для будівництва? Хто їх будував?
        Чи є ліцензія у будівельників на будівництво підземних будівель?
        Акт введення в експлуатацію та ішні документи?
        Чи є документи на власність цих споруд?

        Якщо Ваша дитина, Олю, або моя, чи федорів, чи якась інша людина (може п”яний чи хворий) провалиться, хто буде відповідати?

        Чому до сих пір немає відведеної земельної ділянки під наш будинок на Меблевій 11-б?

        Про сторожку – вже мовчу – абсолютне правопорушення!!!

        Тепер про роботу нашої депутатки:
        Будівлі на Лісовій 20-а та Меблевій 11-б:
        Який стан електропроводки в будинках,
        який стан димовентиляціі – незадовільний,
        стан пожежної безпеки – незадорільний (які запобіжні заходи, сигналізація).
        який стан водопостачання та водовідведення,
        який стан під”їздів,покрівлі, асфальтового покриття прибудинкових територій…
        цей список можна продовжувати ще довго…

        Так, кінець-кінців, які питання більш турбують коцюбинчан?

        Ваші обмовини та фантасмагорія, чи РЕАЛЬНІ проблеми на окрузі?

        Чим Ви займаєтесь?

        Знову виникає відповідь – ВІДРОБЛЯЄТЕ ТА ЗАРОБЛЯЄТЕ КОШТИ!

        Якщо Ви за справедливість і за правду – ЧОМУ ДОСІ не відповіли на слушні та цікаві питання для ГРОМАДИ Коцюбинського, а не зомбованих, ригаючих отрутою десятку мешканців одного будинку?

        Чому не займаєтесь реальними проблемами Коцюбинського, а висмоктуєте з пальця віртуально-фантастичні сенсаціі?

        Якщо ми не отримаємо відповідей на наші конструктивні питання – вся Ваша робота, статті, скандали, бійки – ПШИК, ПУСТИШКА, ПРОДАЖНІСТЬ, ГОРЛОХВАТСТВО!

        178.137.131.1**

        • Миколка 24 Вересня 2014 at 21:39

          Сначала вы Лариса с Мебельной
          теперь вам больница мешает и погреба, а завтра скажете как нам какать. Фанатизм на религиознолй почве вас сведет с ума.А вы спросите у ладка 12+ как мешают его псы соседям и какую угрозу жизни наших детей они несут, а не наши погреба. Забор попа тоже может упасть на детей.

          195.18.31.**

          • Ладко 24 Вересня 2014 at 22:44

            — как мешают его псы соседям и какую угрозу жизни наших детей они несут

            Тю, на моїх песиків ще жодна людина не скаржилася… Якщо заважають–можете скаржитись–згідно закону….

            195.18.31.**

          • Лариса 25 Вересня 2014 at 10:16

            Розум і логіка – це не ваше, Миколка.
            Прибирайте сміття і вигулюйте собачок.

            178.137.131.1**

          • Миколка 25 Вересня 2014 at 21:23

            Не нада ля-ля. Я лично знаком с человеком чью лайку погрызли твои песики и знаю барышню чей щеночек тоже поштопан по твоей ласке А вопрос держания псарни в квартире я обязательно буду поднимать и интересно налогт платяться от продажи песиков – правдобольный ты наш соседец.

            195.18.31.**

          • Ладко 26 Вересня 2014 at 14:27

            я вже у очікуванні нового бестселера:

            “Ладко і собака Баскервілів”
            або:
            “Пси… жах на Меблевій”
            чи
            “Коцюбинська гризня песиками”

            а хто сказав, що я продаю песиків?

            95.158.60.**

  2. Лариса 20 Вересня 2014 at 16:48

    Яку треба мати хвору уяву, щоб зв”язати до купи мене, жительку селища Коцюбинського, на вул. Меблевый 11-б, з якоюсь іншою людиною, іще дитиною. Моя ж дитина ще маленька…

    Що, федорів, я влучила в “яблучко”?

    Зривається гонорар за звільнення будівельного майданчика під висотку за адресою: Лісова, буд. 21-а, за суму близьку до 500 тисяч долларів?

    Мені подобається твоя реакція на мій коментар:

    Лариса
    19.09.2014 о 11:25
    А ви – Гоп-компанія, себе в дзеркало бачили? Зовнішність наче людська, а сутність – потворні ЖАБИ! А може, сміттєві пацюки – виберіть самі.

    Навидумувати гору брудних історій, “прикрасили” все це ганебними звинуваченнями, наклепами, бійками, образами – то хто ви після цього?

    Ну, федора – точно ядовита ЖАБА – цариця: холодна, слизька та гидка. З чудового світлого будинку утворила вонюче болото, в якому красиві люди почали перетворюватись на жаб та пацюків.

    І все це задля чого? федора заробляє гроші – як ви думаєте, скільки їй заплатить застройщик за звільнений майданчик для будування? Це не 50 мільйонів гривень Фонду Приірпіння, це, як мінімум 500 тисяч долларів США.

    Чудова ділянка: підведені всі комунікації: вода, каналізація, опалення, газ; є адреса – це все подарунок для забудовника. І все це коштує грошей.

    І навряд вона з вами поділиться…

    І навряд ви щось зможете потім зробити. Забудовник – це не добрий отець Микола, це капіталіст, що має структури охорони, у якого на “побегушках” прокурори, СБУ, міліція, владні структури.

    І подивіться, скільки у вас опонентів. Вас ненавидять всі представники коцюбинськоі освіти, починаючи від няні з дитсадка і закінчуючи керівництвом освіти в Коцюбинській селищній раді плюс всі члени їхніх родин, вас на дух не переносять всі працівники ради та адміністрації з усіма домочадцями, депутатський корпус ( за винятком деяких федороподібних), ви налаштували проти себе велику кількість коцюбинчан, що мають розум, душу і совість та бачать добрі справи отця Миколи Ільницького, і що не піддаються зомбуванню ГОЛОВНОЇ ЖАБИ Коцюбинського – федори. Всі прихожани Парафії Преображення Господнього – щиро моляться, щоб Господь врозумив вас ( це видно на відео).

    Скільки можна випромінювати бруд?

    Вже депутати вийшли і власноруч копають цей паркан!

    Але ми знаємо, що ДОБРО все одно переможе як би ви не перешкоджали і не дивлячись на ті великі суми, що висять на довгому федориному носі.

    194.29.62.**

    Вітаю, знову “мімо”…

    89.209.18.1**

    • Ольга Матюшина 20 Вересня 2014 at 21:36

      Ну Ви самі визнали, що ринкова ціна спірного майна 500 тис.доларів, а Отець заплатив лише 2 млн.грн:)

      І опис чудовий навели,відчувається рука досвідченого “депутата-віджимайла”:

      “Чудова ділянка: підведені всі комунікації: вода, каналізація, опалення, газ; є адреса – це все подарунок для забудовника. І все це коштує грошей.”

      95.158.25.1**

      • Лариса 20 Вересня 2014 at 23:55

        По-перше, вартість будівельного майданчика, на мій погляд, складає: вартість будівлі (всієї з “ЛІКАРНЕЮ” з вартістю виконаних поліпшень), вартість ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ (що в цьому питанні НАЙВАЖЛИВІШЕ І НАЙВАГОМІШЕ, і складає основну частину вартості); для забудовника, ще дуже цінно, що підведено комунікаціі (не треба платити за проекти, узгодження та підведення).

        По-друге, дякую за комплімент з приводу депутатства і віджимайла. То в Вашій уяві я мабуть олігархиня і мені дуже приємно себе хоч на хвилинку уявити заможною дамочкою. Чому тільки я мешкаю в Коцюбинському?

        По-третє, дякую за організацію суботника. За це я Вас поважаю, хвалю і підтримую. І за боротьбу за наш ліс теж Вас поважаю і підтримую.

        А ось, з отцем Миколою Ви щось не туди пішли. Якось дуже не правильно і не красиво. Навіщо ці ганебні звинувачення, скандали, бійки, сварки? Хіба це мудрий шлях розв”язання конфлікту і вирішення питань?

        Ви бачите, до чого це все призводить.

        Тільки наростає конфлікт. Ви придумуєте бо-зна-що, що на голову не налізає.

        Скільки людей стало на його захист! Почалися сварки. Скільки людей просять вгамуватися і знайти порозуміння, а Ви стали в “позу”, видумуєте різні гидотні історії.

        Тут звісно, виникає закономірна реакція – ПРОПЛАЧЕНО! І не маленькі суми!

        А що б Ви подумали на моєму місці і на місці людей, що поважають і люблять отця Миколу? Поміркуйте.

        Четверте, прошу Вас сідайте за стіл перемир”я з парафією. Конфлікт триває з червня 2014 року.

        Якщо в цьому питанні не залучені великі кошти, то що може заважати примиритися з парафією і отцем Миколою і жити в мирі та злагоді до кінця віків?

        Надіюся на порозуміння. І ОБІЦЯЮ, якщо конфлікт буде вичерпано, виявлюсь до Вас із Миром та Любов”ю і з радістю запрошу до себе в гості на Меблевій 11-б. Тим більше, що Ви мене добре знаєте і бачите майже щодня. Зробимо чудовий репортаж!

        178.137.131.1**

        • Леся 21 Вересня 2014 at 12:15

          – Ларисою на Меблевiй,11 Б i не пахне. Я особисто знайома з усiма власниками квартир. Знаю поiменно i батькiв i iх дiтей.
          – Людини, яка так страшно кляне – у нас НЕМА. Не брешіть.
          ….З чудового світлого будинку утворила вонюче болото, в якому красиві люди почали перетворюватись на жаб та пацюків….
          – Це точно не до нашого будинку!
          ….Надіюся на порозуміння. І ОБІЦЯЮ, якщо конфлікт буде вичерпано, виявлюсь до Вас із Миром та Любов”ю і з радістю запрошу до себе в гості на Меблевій 11-б. Тим більше, що Ви мене добре знаєте і бачите майже щодня. Зробимо чудовий репортаж!….
          – Та кому Ви треба пiсля своiх прокльонiв та погроз (якими до речi таки займуться колись правоохороннi органи!)

          195.18.31.**

          • Роман 22 Вересня 2014 at 16:41

            Ви особисто знаєте що у кого в голові? Ви контролюєте весь наш будинок, а може скажете, що у мене на думці? Так екстрасенс у нас, виявляється, не Лариса, а Леся. Тоді, дозвольте мені сходити в клозет. Ну і будинок! Ну і жіночки! Если я тебя придумала, будь таким как я хочу. А де тут я? Чому я повинен думати як хочете Ви?
            В нашем доме люди разные нужны, люди разные важны!
            Хочу жити в мирі.

            46.201.251.1**

          • Лариса 23 Вересня 2014 at 12:25

            А Ви добре понюхайте, якщо Ви здорова особина, то маєте почуяти.

            Кому я треба? Ну тут можна довго перераховувати, але зазначу одне – впершу чергу вам, для рівноваги та контролю.

            Ну і що, що знаєте всіх, і мене знаєте, і я знаю всіх, але не так як Ви – по списку поіменно, кого знаю по імені, кого знаю в обличчя.

            А з приводу бруду, в якому тоне наш будинок – то почитайте, коментарі федорів під іменем ella24, і спробуйте Ви її зупинити в ганебних звинуваченнях і прокльонах в бік священика. Щось я не бачила Ваших спроб коментарів, засуджуючих це. А може Ви така ж сама і Вам це подобається?

            178.137.131.1**

        • Миколка 21 Вересня 2014 at 12:23

          А где это господин Ладко подевался? За батюшку -ходока не может нарадоваться? Аль собаченками торгует? Воскресенье – как никак базарный день!
          А Вы, дамы-зомби набожные, Ларисы да Ганны и им подобные, яда то уже поистратили, сказки уже не пишете, прокленами не сыпете. Не интересно будет и на сайт заходить.

          195.18.31.**

          • Ладко 21 Вересня 2014 at 21:23

            На відміну від членкинь Федориної бригади я не сиджу на ставці, пишу коли хочу і те, що сам вважаю за потрібне…

            А Вам собачок треба? є тут парочка… Все бігають, винюхують, дітей по фотографіях шукають….

            195.18.31.**

          • Лариса 23 Вересня 2014 at 12:30

            А ты след возьми…

            Тут везде – ДУХ ВОИНА – ЛАДКО, и ты его чуешь!

            178.137.131.1**

  3. Ганна 20 Вересня 2014 at 23:34

    Олю Матюшина, мені Вас шкода. Ви розумна людина і Вам, напевно, хотілось би, щоб до Вас люди відносились з повагою, як до розумного професійного журналіста. Невже ви не можете розкрити тему, яка б зацікавила людей? А то, повторюєте за пані Федорів, її «замусолену» тему, яка вже всім порядком надоїла, це пасквіль на отця Миколу. Переглядаючи всі ці сайти видно, що ніхто доброго слова ще не сказав про пані Федорів. І всі ті теми, які вона розкриває порожні, вони людям не цікаві. Іншу тему, яку б люди з цікавістю обговорювали, вона не може вигадати. Тому вона і піариться, ось уже більше двох років, порочачи добре ім’я отця Миколи. Оскільки, тільки на цьому сайті люди так завзято захищають прекрасну людину і чудового священнослужителя православної церкви. Олю, з кого Ви берете приклад? Мені видається, що Ви як маленьке телятко, яке йде на мотузці за пані Федорів, і не бачите, що вона веде Вас у прірву.

    95.158.22.1**

  4. Лорик 20 Вересня 2014 at 23:37

    А батюшка то ходок, оказывается, уже и сынишку на стороне состряпал!!!!!

    95.158.20.**

  5. ella24 21 Вересня 2014 at 12:38

    Олі 5+, прокуратура відпочиває))) звісно, ясно чія це дитина))

    82.145.208.2**

    • К.Т.Н. 8 Жовтня 2014 at 10:35

      Впізнаю Федорів вислів, жаль інтернет при цьому не може передати її підістеричного хіхікання. А як для журналіста цей один рядок можна було б написати грамотно. Не поважеєте Ви себе Ірино, так пошануйте мережу, вона ж Вас годує!!!

      95.158.20.**

      • ella24 10 Листопада 2014 at 18:51

        шановний ты бердишь… Реально , я не Федорив, и по старше её буду.

        82.145.220.**

        • Ладко 10 Листопада 2014 at 20:05

          і така ж безграмотна…

          и по старше её буду

          🙂 🙂

          195.18.31.**

          • ella24 10 Листопада 2014 at 20:49

            ладка, пойди к зеркалу и спой себе песню ” мои года моё богатство.” а то знания у тебя придавливают разум..)) бери собачек и дуй гулять, не порть воздух здесь своими ….. , а то как то поддостал всех тут.

            82.145.223.**

  6. Дмитрий 22 Вересня 2014 at 09:09

    Я что-то не понял. Наш священник – Ильницкий, а мальчик – Чижик. Лорик и ella24, почему вы решили, что это отец и сын? Выложите свидетельство о рождении, чтобы все в этом убедились.
    И вообще, что-то я нить потерял в этих переплетах. Не интересно уже.

    217.76.205.**

    • Роман 22 Вересня 2014 at 16:44

      Іще треба зробити аналіз ДНК. Тоді точно будемо знати. Якщо це отець і син – точно виженем святого отця восвоясі і Філарет вже нічого не зробить.

      46.201.251.1**

      • Ладко 22 Вересня 2014 at 19:25

        для тих, хто вивчав життя за мультиками про черепашок-ніндзя і бразильськими серіалами:
        православні священики мають право одружуватись…
        православні священики мають право мати дітей..
        єдина вимога: одружитись треба до освячення у сан.

        не плутайте з целібатом у католиків…

        195.18.31.**

  7. Ладко 22 Вересня 2014 at 19:19

    Матюшиній.
    навчись читати і відповідати.
    поставлено просте запитання, на яке потрібно відповісти:

    Хто саме, і на якій підставі ПЕРЕСЛІДУВАВ неповнолітню дитину, відвідував навчальний заклад, у якому хлопець навчається?

    На якій підставі і хто з посадових осіб ліцею надав КОНФІДЕНЦІЙНУ інформацію про дитину стороннім особам?
    Мова йде не про Ільницького, а про НЕПОВНОЛІТНЮ ОСОБУ.
    щось не зрозуміло?

    –діяльність депутата Ільницького викликає цікавість у громади
    це хто у нас громада? чотири дамочки з потягом до переписування з чужих чернеток? Скільки у Коцюбинському депутатів? 30? Скільки з дільниці голосувало за Федорів? відсотків 30? ото 1/90 селища ваші.
    І нічого розписуватись за громаду.

    195.18.31.**

    • Ольга Матюшина 22 Вересня 2014 at 22:26

      Вельмишановний, а я вам тикати не дозволяла. Майте такт, будьте так ласкаві:) На ваше хамство вам ніхто відповідати не буде.

      95.158.25.1**

      • Ладко 23 Вересня 2014 at 22:19

        Власне, нічий дозвіл мені не потрібен… 🙂
        В українській мові займенник множини “Ви” вживається у звертанні до однієї особи, як свідчення поваги…
        немає поваги — немає “Ви”, тим більше у звертанні до значно молодшої “особи”..

        Як би я не звертався, хоч і через “Вашу Величність”, відповіді на запитання не очікую.
        То навіщо метати бісер? 🙂

        який може бути такт до брехливої людини, яка НЕЗАКОННО переслідує підлітків, бігає за ним ліцеями, вистежує у соціальних мережах…А у інформації, наритій там звинувачує пана Ільницького..

        Іди прибирати сміття. Це справжнє ТВОЄ покликання!

        195.18.31.**

        • Леся 24 Вересня 2014 at 10:30

          Ладко, як завжди – ХАМ!

          77.239.179.**

        • Ольга Матюшина 24 Вересня 2014 at 10:31

          Для недолугих повторюю інформація взята з відкритих джерел. Всі інші образи з вашого боку,так само як і хамство, це виключно показник вашого виховання і культурного рівня.

          95.158.25.1**

          • Ладко 24 Вересня 2014 at 11:26

            Леся 10.30
            Оля 10.31
            Як синхронно..
            Як песики в цирку ..

            –Тільки в ліцеї нам сказали, що про Ярового тут не чули.
            Це відкриті джерела?

            95.158.60.**

  8. Роман 24 Вересня 2014 at 11:53

    Ну, і що? Прийшли в ліцей, це ж журналістка СТБ! Запитала і їй надали всю необхідну інформацію. Що тут такого?

    82.207.27.2**

    • Ладко 24 Вересня 2014 at 13:21

      1. Цитата з Федорів
      Я не працюю журналістом. З 2005 року я працюю на керівній посаді (http://kotsubynske.com.ua/2014/06/21/передвиборчі-старти-садовський-отец/)

      2. Навіть працівники міліції під час провадження кримінальних справ не мають права провадити слідчі дії з неповнолітніми без присутності батьків або опікунів! А тут прибігло, показало фото дитини сторожу, а їй все розповіли?
      Якщо так, то це ї є злочин.

      95.158.60.**

      • Ольга Матюшина 24 Вересня 2014 at 14:12

        До навчального закладу не обов’язково заходити фізично, щоб отримати інформацію. Можна просто зателефонувати. Ви питаєте про те, чи в них навчається Олексій Яровий. І що? Вам кажуть ні, такого немає. Ну по суті Вам надали інформацію, що такої людини немає. Права якого учня порушили? Ярового? Так він ж не є ліцеїстом. А про те, що там навчається Чижик говорить сайт – відкрите джерело інформації із загальним доступом. І що це син Чижик Л.І. теж відомо з сайту.

        95.158.25.1**

        • Ладко 24 Вересня 2014 at 14:59

          — що один в один схожий на цього Олексія

          ага… по телефону… 🙂

          95.158.60.**

          • Мисько 25 Вересня 2014 at 17:25

            Бггг!! Умора! =)

            195.18.31.**

  9. Ольга Матюшина 24 Вересня 2014 at 17:30

    А це взагалі не проблема, якщо Ви кидаєте людині лінк під час телефонної розмови (питаєте куди переслати і одразу надсилаєте або потім перетелефоновуєте й перепитуєте знову ж таки телефоном) і людина Вам відповідає… телефоном… Не повірите… Ви думаєте у людей немає більше що робити, лише час гаяти на поїздки в еру інформаційних технологій?

    Але з огляду на те, що Ви не вмієте звертатися до офіційних установ ані усно, ані письмово, а тільки дописуєте коментарі й задаєте низку питань, очевидно, без справжнього бажання отримати відповідь, то ми Вам показуємо, як треба шукати інформацію з абсолютно відкритих джерел. Вам, освіченому, радять це ж саме робити навіть студенти. Але ж у Вас нема часу й бажання, щоб писати запити, телефонувати й уточнювати інформацію, зате є купа часу на коментарі.

    Але за ККД наш метод, як виявилося, дієвіший. І Ви можете не вірити… Телефон та Інтернет можуть творити дива в руках людей, які на відміну від Вас мають час і натхнення. На свої питання ми отримуємо відповіді.

    Ви ж навіть платіжку Клименка не спромоглись знайти самотужки, а лише кидали безпідставні звинувачення 🙂 Дякувати Лесі – допомогла. Бо інакше б Ви просто стерли на своїй клавіатурі літери “Б”,”Р”,”Е”,”Х”, “Н” та “Я”.

    Пари Федорів, до речі, завтра на 8: 30. 4-й корпус. 309 аудиторія. Сходіть. Може, допоможе.Але, здається мені, це безнадійний варіант для Вас.

    95.158.25.1**

    • Ладко 24 Вересня 2014 at 22:36

      Дитинко!
      тебе так тішить придумана можливість “поучить дедушку”?
      🙂 🙂
      так ось.. основного ти так і не зрозуміла.. Суть не у способі і методі отримання інформації… суть у НЕЗАКОННОСТІ, ПОТВОРНОСТІ і повній АМОРАЛЬНОСТІ колупання у особистих речах ЧУЖОЇ дитини… Суть– у незаконності надання відповіді тобі ПОСАДОВОЮ ОСОБОЮ ліцею…
      Тепер я точно знаю як це було зроблено… І про це буде написано…

      Дурочка… 🙂

      P.S.
      — Пари Федорів, до речі, завтра на 8:30. (О! “Гаспажа” дала свій розклад з чернетки списати!!! 🙂 )
      Хай молоді легковірні слухають її побрехеньки… Мені на роботу треба…
      В списках викладачів її немає. ВСЕ. а деколи якісь лекції дають читати і лаборантам-аспірантам, що не дає права називатись викладачами…

      195.18.31.**

    • Лариса 25 Вересня 2014 at 10:20

      А як же, все таки, відповіді на питання?

      Відбрехуватись Ви вмієте і писати відписки – теж, ми в цьому вже переконалися.

      То будете відповідати на питання, або вивертатися і хамити?

      178.137.131.1**

  10. Катерина 25 Вересня 2014 at 11:29

    Щось дівчата забрехались та заплутались, та і нам голову морочять. Спочатку була версія, що під іменем Лариса пише сам отець Микола. Потім – виплила Ярова Леся Іванівна – ПП ” Арітам”, з 54 працівниками, потім якась дитина – чи то Яровий, чи то Чижик, потім виникає якась Чижик Л.І.
    Як це все зв”ятати до купи і при чому тут отець Микола?

    195.211.108.1**

  11. Ладко 25 Вересня 2014 at 22:28

    Для Лесі:

    Ви нервуєте? У вас істерика? Щось сталося? негаразди? Песик капці погриз?

    Такого потоку слів давно не було..
    Попросіть Матюшину, вона навчить вас користуватися інтернетом і розміщувати дописи у потрібних темах 🙂

    низько вклонилася “гаспажі” Федорів ПРАВДА…

    На запитання: Чому в листі ніби-то адресованому Лесі Кравченко вказана адреса Ірини Федорів– НЕ ВІДПОВІЛА.
    Повторюю запитання для недолугих:
    Чому в листі, ніби-то адресованому Лесі Кравченко вказана адреса Ірини Федорів?

    Біля “двохметрового блондина” смайлика не побачила –вибачайте…
    а яким ви мене бачили?

    Про оди “собі любимому” — зазирніть у словничок на букву “О”– ода.. Жодної оди собі не писав..

    заодно подивіться на слово “водевіль” і оцініть, чи можуть вживати це слово стосовно жінки у жалобі незакінчені дегенерати…

    щодо прокладок: інформація отримана з відкритих джерел (цитата з Матюшиної)

    перепитій– це писала “журналістка”, яка не знає, як пишеться слово “перипетії”. У чому “хамство”?

    –суть у НЕЗАКОННОСТІ, ПОТВОРНОСТІ і повній АМОРАЛЬНОСТІ колупання у особистих речах ЧУЖОЇ дитини…
    Я НЕ ПРАВИЙ? для вашої “громади”– це норма?

    ..чиї діти не народжені у християнському шлюбі, хто живе з так званими цивільними чоловіками..
    вас зачепило? на злодієві шапка горить?
    не зачепило звинуватити Ільницького у майже всіх гріхах? Чуже не болить?

    Ладкові ПОЩАСТИЛО
    написано Лесі, яка не знає, що в українській мові “везти”– це переміщувати щось, а не мати щастя….

    195.18.31.**

  12. Леся 26 Вересня 2014 at 11:06

    На відміну від Вас, я не істерю!

    – Повторюю запитання для недолугих:

    Чому в листі, ніби-то адресованому Лесі Кравченко вказана адреса Ірини Федорів?

    Повторюю: інтернет – Ваш товариш. Гуглимо:
    “Відповідь на колективне звернення.” Відповідь на колективне звернення громадян направляється на адресу першої особи, зазначеної у зверненні, в окремих випадках – кожному громадянину, який підписав звернення.
    Люди, які підписали колективне звернення до прокуратри отримали поіменно відповідь.
    Ще щось не зрозуміло????

    – а яким ви мене бачили?

    Востаннє, коли я Вас бачила, Ви були таким же злим як Ваші пси (Ви волали: держите свою собаку. У меня течная сука).

  13. Ладко 26 Вересня 2014 at 11:35

    — Відповідь на колективне звернення громадян направляється на адресу першої особи,зазначеної у зверненні

    тобто, першою особою, яка направляла звернення була Ірина Федорів?
    Чи Леся Кравченко?

    95.158.60.**

    • Леся 26 Вересня 2014 at 12:47

      Я не депутат Вашого округу, щоб Вам звітувати, радити, допомагати. Зверніться в прокуратуру – я Вам вже і номер листа писала, вони Вам офіційно нададуть відповідь – хто перша особа, хто друга, а хто 176.

      77.239.179.**

      • Ладко 26 Вересня 2014 at 13:40

        Небажанням відповісти ви вже все відповіли.
        Та все давно зрозуміло…
        Є Ірина Федорів… вона робить кар’єру, піднімає рейтинг, бере бабло .

        Всього не встигає.. тому на неї працює «бригада громади», яка на задану тему шкробає статті на сайті, що належить братові Ірини, Федорів Юрію Павловичу… Дещо, що може подати Ірину у красивому сяйві або як жертву боротьби, з’являється потім у її блогах…

        «Бригада громади», пише за «гаспажу» листи і звернення, частково за браком часу, частково, що відвести удар…А щоб «керівниця» була в курсі, ставиться в листах адреса Федорів…

        95.158.60.**

  14. Надія 26 Вересня 2014 at 12:28

    А як же питання Лариси? Дійсно не хочете відповідати. Займаєтесь дурнею. Отець Микола хороша людина, прийняв скільки діточок, соромниці схаменіться! Вистачить плести інтриги. Хочете до влади – будьте порядними. Взялися переслідувати людину! І суботник назначили на велике християнське свято. Замість того, щоб люди йшли молитися за Україну, за припинення війни, за військових, що захищають нас, за свої родини – ви відводите людей від Бога! Якої ви віри, хто ви – друзі чи вороги коцюбинчан?

    212.90.43.**

  15. Pers 20 Грудня 2014 at 10:16

    Действительно, я начала читать комментарии и стало нудно уже…От грязи. В Храм к Батюшке я не ходила никогда, потому что храмовой архитектуры, как таковой, не было…Сейчас строится уже сто лет на ул.Шевченко Храм, но реально, лучше бы там построили загороженную от машин детскую площадку, наши дети играют просто на дороге с машинами. Вообщем, никакого толка от постройки нет. А Божие царство на Мебельной в лесу никогда не поддерживала, потому что нашим детям некуда ходить в садик. Очень уж далеко и тяжело водить одного ребенка на Промкомбинат, а другого первоклассника в школу. садовского ненавижу, он разворовал Коцюбинское, и поэтому не уважаю Батюшку, что он приближен к садовскому. И таких, как я, большинство. А Олю Матюшину уважаю, жаль, что не пошла я на журналистику в свое время.

Залишити відповідь до МиколкаСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539