Депутатка Попсуй розкритикувала викладацьку методику випускника Гарварда
— 16 Серпня 2017 0
Для цього Попсуй вивчає “Методики викладання” від ZNOUA. Усе про ЗНО – досить прогресивного проекту від Ігора Лікарчука, “батька” запуску системи зовнішнього незалежного оцінювання в Україні.
Але рівень методички не влаштував ірпінського політика. Найбільше претензій у майбутньої вчительки до Дуга Лемова з Нью-Йорка – викладача, який має МВА Гарварда та є автором бестселлера “Майстерність учителя: перевірені методики видатних викладачів”.
“Страх і кінець ініціативності!” – пише Попсуй про його технологію “Холодний обдзвін” – цитую з її авторськими лексикою та розділовими знаками.
“І якщо вчитель одразу ставить себе у домінантну позицію “останньої інстанції істини”, то ні потягу до критичного мислення у дітей, ні партнерства на уроці не буде. Може Гарвард трохи вивітриться з моєї голови, проте найважливіші речі звідти будуть для мене основою…” – обіцяє Попсуй.
Погугливши, переглянувши PDF-версію книжки Лемова та його профілі на LinkedIN і Twitter’i, вирішила написати цей коментар, щоб порадити пані депутатці читати американські методички в оригіналі, а не в українському чи російському перекладі – це дозволить не виривати одну методику з загального контексту.
Ну і хочеться трошки більше розказати про власне Дуга Лемова. Він колишній учитель, консультант, виконавчий директор Uncommon Schools, організації, що відкриває і розвиває незалежні успішні школи з індивідуальним підходом в Нью-Йорку і Нью-Джерсі. Дуг розкриває секрети професіоналізму, які спостерігав у висококласних педагогів, на практичних семінарах. Він отримав ступінь бакалавра гуманітарних наук в коледжі Гамільтона, ступінь магістра гуманітарних наук в Університеті Індіани і MBA в Гарвардській школі бізнесу…
Нагадаю, в Ірпені нині триває рік освіти. І як ми бачимо, нові стандарти в місцевих школах будуть настільки високими, що методики випускників Гарварду нових ірпінських учителів уже не задовольняють.
Керівник проекту ZNOUA Тетяна Герасимова говорить, що методика, про яку говорить Попсуй, потрібна для перевірки знань учнів:
“Попсуй не бачить доцільності використання методики “Холодний дзвінок”. Тут я можу лише поділитися своїм досвідом викладача. Методику використовую. Авжеж, не для розвитку критичного мислення, а для перевірки знань учнів. Тобто тоді, коли потрібен точний висновок – знає чи не знає. Кожна методика має бути доцільною та вчасною. Інакше, дійсно, сенс втрачається”.
Нагадаю, Попсуй вже відзначилася у Кембріджі, де записала відео з мером цього міста, яка нібито підтримує Ірпінського голову Володимира Карплюка. Як з’ясувалося з особистого спілкування з Деніс Сіммонс, її розмова з Попсуй була суто з люб’язності й у ній не йшлося про підтримку Карплюка.
Як відомо, Карплюк також вчить українську літературу, особливо його цікавить письменниця Леся Українка, про “дівоче” прізвище та дату народження якої він розпитує у мешканців Ірпеня.
Авторка: Михайлина Скорик, мешканка Ірпеня
Залишити відповідь