УЖКГ “Біличі” запустить call-центр і зароблятиме гроші на рекламі

0

Комунальне підприємство Коцюбинського закупило техніку для call-центру. Сумарно обійшлася вона дещо менше 14 тис грн. У березні – квітні ця система вже має бути запроваджена.

“Записується на обладнання програма Binotel, яка буде фіксувати, приймати і записувати дзвінки. Коли я телефоную до диспетчера перший раз – мене просять назватися і сказати адресу. Вже з другого дзвінка диспетчер бачитиме картку клієнта – ім’я і адресу. Binotel підніме ці дані автоматично. Заявка, наприклад відправляється до сантехніка. Йому приходить смс, що він має бути за такою-то адресою для вирішення такої-то проблеми. Коли проблема вирішена – він інформує дистпетчера. Далі мешканцю, який звертався, перетелефоновують і питають щодо оцінки виконаній роботі по 5-бальній шкалі. Це має бути дзвінок робота”, – пояснює керівник ipay Євгеній Вєліканов, який проживає в селищі Коцюбинське.

“Хочу наголосити, що таких сиутацій, як не додзвонився до диспетчера – бути не має. Система має ставити дзвінки в чергу і автоматично перенабирати. Ми кілька тижні будемо працювати над встановленням системи на обладнання УЖКГ “Біличі” й потім будемо навчати персонал. Це все для УЖКГ ми робимо безкоштовно”, – додає Веліканов, який налагодив в селищі безкоштовну систему sms-оповіщення, провів wi-fi в транспорті й публічних місцях, а також запровадив для садка та УЖКГ “Біличі” оплату через ipay без комісії.

Адміністрація УЖКГ “Біличі” матиме змогу прослуховувати дзвінки, щоб моніторити якість обслуговування. І зараз комунальне підприємство має працювати над тим, щоб навчити диспетчерів, як поводитися з обладнанням, щоб все запрацювало без збоїв.

Окрім того, у нас закуплені 2 GPS-навігатори, які найближчим часом повинні встановити на машини комунального транспорту, щоб ми розуміли їхній маршрут та розхід пального.

Ще одна опція, над якою буде працювати УЖКГ для збільшення прибутків – це розміщення реклами на комунальній власності – стовпах, парканах тощо.

Раніше на стовпах вздовж Бакала висіла реклама провайдерів на розтяжках і з неї селище не мало прибутку. Коли ми розпочали інвентаризацію стовпів реклама за ніч зникла.

Політики в селищі довели, що на рекламі заробляти можна, оскільки створили бізнес і здають рекламні площі в оренду. Для комунального підприємства – це також може стати одним з джерел прибутків.

Додатково зауважу, що УЖКГ “Біличі” буде публікувати рейтинг будинків-боржників. Якщо з мешканці будинку звернуться до УЖКГ “Біличі”, щоб були проведені роботи з благоустрою для будинку, то ми в першу чергу будемо розглядати рівень проплат за комунальні послуги.

Авторка: Дар’я Александрова, спеціаліст планово-економічного відділу КСР

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539