Безкоштовний автобус метро “Лісова” – Бровари
— 12 Березня 2018 0
12 березня стартував соціальний проект “Громадський автобус”. Це ініціатива трьох активістів з Броварів Максима Польщі, Максима Карпюка та Андрія Саука, який до того ж є депутатом Броварської міськради.
Група однодумців зрозуміла, що ні Київська міськадміністрація ні облдержадміністрація не реагують на чисельні звернення мешканців щодо потреби у комунальному транспорті міжміського сполучення, тому вирішила запропонувати громаді Броварів альтернативний варіант.
“Ми не можемо брати кошти за перевезення. Можемо збирати лише добровільні внески на існування цього проекту. Наша громадська організація (“Біг” – прим. “Громада Київщини”) не надає послуг із перевезення, тому ми найняли Київпастранс для нашого проекту. Звернулися до спеціалістів, які вміють і знають, як правильно організовувати перевезення людей та безпеку руху, вони робили всі прорахунки, та уклали договір”, – коментує ініціативу координатор проекту Максим Польща.
Офіційно обслуговує маршрут один великий автобус КП “Київпастранс”.
Таким чином, вносячи добровільний благодійний внесок на проект “Громадський автобус” усі бажаючі можуть оплатити власний проїзд на суму, яку вони вважають необхідною або просто пожертвувати певну суму.
Протягом тижня автобус буде курсувати за графіком. За результатами стане зрозуміло, чи потрібен такий проект мешканцям броварів та чи може він бути на самозабезпеченні і тоді він або продовжить або припинить своє існування.
Ось, що говорять про перший день роботи громадського автобуса користувачі соцмереж.
Броварський район – не єдиний, що потерпає через відсутність комунального транспорту. Депутатка облради від Свободи Наталія Музиченко створила петицію, щоб запустити КП в Києво-Святошинському районі. Залишилося ще 25 днів для того, щоб зібрати ще 1350 підписів.
“Наразі пасажирські перевезення здійснюються приватними перевізниками, які маючи монопольне право надання даних послуг, сильно зловживають ним. Транспорт, пропонований ними, тісний і не пристосований, тому абсолютно не відповідає потребам населення, яке користується послугами перевізників . До того ж-кількість жителів постійно збільшується внаслідок динамічного зростання новозбудованого і введеного в експлуатацію житла”, – йдеться в петиції Музиченко.
На думку мешканців та депутатки, необхідно створити конкурентне середовище – сполучення до метро “Академмістечко”, “Теремки” або до виїзду на Кільцеву дорогу.
“Петиція стосується лише населених пунктів Києво-Святошинського району. Якщо будуть звертатися депутати і пропонувати в себе в районах транспорт, то ми також підтримаємо”,- говорить Музиченко, як пройшла в раду по 61 виборчому округу – м. Біла Церква, а фактично проживає у Києво-Святошинському районі.
Депутатка зауважила, що до неї письмово зверталися мешканці населених пунктів, що зазначені в петиції, і під час особистого прийому зверталися, та і вона мешкає в цьому районі, тому знає проблематику і постійно користується громадським транспортом.
“Бюджет розвитку Києво-Святошинського району майже прирівнюється до бюджету Київської області. Є питання, хто буде платити за той комунальний транспорт? Ми можемо придбати сучасні автобуси і почати їх утримувати, але той транспорт в частині пільгових перевезень буде обслуговувати більше мешканців Києва ніж області. Поки немає угод між столицею і областю ми не можемо однозначно вирішити”, – говорить голова бюджетної комісії облради Ольга Бабій
Заступник голови Києво-Святошинської райради Олександр Однороманенко зазначив одному з видань, що створенням комунального підприємства буде займатися область:
“Районна рада не має важелів управління в даній ситуації, оскільки за законодавством всі маршрути, які виїжджають за межі району, повинні бути затверджені Київською обласною держадміністрацією”.
Фото на кавер:http://socialbus.tilda.ws/
Залишити відповідь