Боротьба за Шулявську розв’язку: ми не збираємось складати руки
— 5 Липня 2018 0
Що мене спонукає до боротьби? Як завжди у нашій державі доводиться боротись не “ЗА”, а “ПРОТИ”. Я борюсь проти системи прийняття непрозорих рішень на сотні мільйонів гривень, я борюсь проти чиновників, які, зайшовши у свій кабінет, одразу забувають, хто їх туди поставив, зрештою – проти того жалюгідного проекту, який нам, нашим дітям і нашим онукам хочуть нав’язати “чиновники” на наступні 50-70 років.
Я не терплю нетеефективності, невігластва та закритості в ухваленні суспільно-важливих рішень. А саме таким рішенням є обрання в якості проекту реконструкції Шулявської розв’язки у вигляді “недочотирилисника”.
Нам нав’язують рішення, за яке ніхто не хоче нести відповідальність. Головний архітектор Києва Свистунов, який підписав протокол містобудівної ради, яким рекомендував “недочотирилисник” на Шулявці, заявляє, що містобудівна рада – лише дорадчий орган, мер каже, що був проведений конкурс, а замовник – посилається на містобудівну раду.
Головним аргументом у всіх чиновників є те, що міст “втомився”, і його треба реконструювати саме зараз. Але ж ми знаємо, що втомився він ще 14 років тому, а перша петиція за трирівневу розв’язку набрала 10 тисяч голосів ще рік тому. Весь цей рік процес із трирівневою розв’язкою активно гальмувався, а “недочотирилисника” навпаки – акселерувався. При цьому рух важкого транспорту мостом не обмежено (!), а варіант провести укріплюючі роботи і закінчити із проектною документацією і конкурсом ніхто не розглядає! Повторюсь – мова про об’єкт на наступні 50-70 років!
Наразі маємо кричуще порушення ст. 6 ЗУ “Про архітектурну діяльність”, яка встановлює, що “виключно на конкурсній основі здійснюється розроблення проектів об’єктів архітектури, реалізація яких має суттєвий вплив на розвиток і формування забудови населених пунктів”, а також непрозорі процедури, біля мільярду-півтора гривень НАШИХ коштів на сумнівні оборудки, відповідно до розслідування програми “Схеми”, проект, від якого відмовляються у всьому світі (навіть у Москві!), і згуртовану громаду, яка готова захищати свої права, а деякі – навіть занадто агресивно.
Наразі ми не збираємось складати руки. У нас є багато механізмів захисту прав киян не стояти у заторах, не витрачати зайві кошти на пальне і проїзд та не дихати зайвими шкідливими викидами.
P.S.: Голова КК Київавтодор Густєлєв вважає, що НЕ потрібно збільшувати пропускну спроможність на Шулявці. Приїхали.
P.P.S.: Головний інженер ТОВ, яка проектувала “недочотирилисник” ще декілька років тому заявляв, що чотирилисник у місті НЕ працює. Що казати про “недочотирилисник”?
Автор: Олександр Мазуркевич, юрист, представник громадських організацій
Залишити відповідь