Антимонопольний: тариф 393 та 745 не відповідає вимогам методики

0

Перевізник “Ірпінське АТП” не дотримується обов’язкової методики. Про це повідомляє Київське обласне віддлення Антимонопольного комітету України.

“Методика є обов’язковою для застосування під час втановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту і носить рекомендаційний характер під час формування вільних тарифів на ці послуги,” – йдеться у відповіді Відомства на звернення депутата Коцюбинської селищної ради Ірини Федорів.

“Відділенням встановлено, що розрахунок вартості проїзду ТОВ “Ірпінське АТП 13250” здійснило не у відповідності до вимог Методики.  У зв’язку з вищенаведеним, Відділенням буде направлено додаткову вимогу про надання інформації до ТОВ “Ірпінське АТП 13250” з метою з’ясування всіх обставин з приводу зазначеного питання та проведення поглибленого дослідження дотримання вимог законодавства про захист економічної конкуренції ТОВ “Ірпінське АТП 13250,” – додає голова відділення Світлана Гудзенко.

Безымянный

Про результати досліждення відомство обіцяє проінформувати додатково.

IMG_6136

“Весною на сесії селищної ради зчинився скандал. Представник перевізника прийшов і переконував, що надає нам якісні послуги. Це при тому, що тариф немотивовано підняли з 3 до 4 гривень. Газ впав в ціні, а тариф не знижується. Всі машини курсують в режимі таксі. Але вразило навіть не це. На сесії дружина загиблого комбата Гуменюка бідкалась, що через ліміт пільгових місць, а їх на автобус лише два, її разом із трьома дітьми не везуть. Селищний голова Садовський і перевізник цинічно збрехали, що вдові Гуменюка видали проїзний. Та вперше про це чула, про що і повідомила людям,” – зазначає коцюбинчанка Ольга Матюшина, яка останнім часом регулярно відвідує сесії і стежить за роботою селищної ради.

“Добре, що ми домоглися того, щоб селищу дали нові маршрутки, втановили зупинку на повороті від гіпермаркетів та дали безкоштовну маршрутку до “Епіцентру”. Але це те, що зробили ми, а не селищна рада чи профільна комісія. Що роблять наші нешановані депутати? Чому не вирішують наші питання? Відповідь проста. Низка депутатів, які послуговуються маршрутками просто не платять за проїзд. Якесь мовчання купується за 4 гривні, а якесь за ділянку лісу. Варто зауважити, що проїзд до метро був би дешевший, якби тарифна сітка обраховувалась як міський маршрут, а не приміський. А це ще один аргумент для того, щоб приєднуватися до Києва і платити дешевше,” – додає Матюшина.

Рік тому перевізник вже піднімав ціни без погодження з облдержадміністрацією.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539