Екс-регонали облради вступилися за Федорука

0

В останні дні мені надійшло багато дзвінків від виборців з проханням прокоментувати події, що відбулися в стінах Київської обласної ради з кількох резонансних питань, які стосуються Приірпіння.

Зокрема, громада ціккавиться питання об’єднанням територіальних громад, де Буча поглинула Курорт Ворзель, розваливши остаточно Ірпінську конгломерацію. Також людей цікавить лист в.о. голови Бучі екс-регіонала та депутата від партії “Наш Край” Ярослава Добрянського щодо меж Бучі, з очевидним підтекстом – “для ревізії резонансного рішення ВСУ, щодо злочинного переведення земель лісового фонду Бучі до земель житлової та громадської забудови”.

По першому питанню маємо невтішні висновки для молодої ворзельської демократії, бо після “зливу” Ворзеля ірпінськими “реформаторами” та позитивного висновку Комісії з самоврядування, яку очолює великий друг мера Бучі Анатолія Федорука, екс-регіонал член партії “Наш Край” та особистий лобіст мера Бучі, Володимир Удовиченко позитивне рішення було лише питанням часу!

Без імені

І ні звернення громадських організацій Ворзеля, ні слухання справи в цей день в суді не змогло зупинити зміну меж Бучанської об’єднаної територіальної громади на догоду головному забудовнику Бучі. І тут варто запитати мешканців Об’єднаної тергромади Бучі, які так ностальгують за вольностями: “А чи не тому вами так фривольно маніпулюють, бо ви так покірно підкоряєтесь..?”

По другому ж питанню навіть “об’єднана Федоруківська коаліція в КОР” не змогла швидко задовільнити невгамовну жагу містечкових олігархів до швидкого отримання необхідних рішень.

Але тут варто повернутись до подій що передували сесійному голосуванню на сьомій сесії КОР. А саме до розгляду цього питання на профільній комісії КОР.

Регламентна комісія відбулась 2 вересня. Під №14 зайшло питання про розгляд звернення в.о. голови Бучі екс-регіонала Добрянського. Тут був об’ємний пакет документів та звернення до голови облради Ганни Старікової, щоб регламентна комісія ради вивчила законність прийняття рішень облради попередніх скликань, щодо меж та надання статусу міста Бучі, а також, увага: “статусу деревинної рослинності в межах міста”!

До слова, матеріали на комісію для попереднього вивчення були розіслані напередодні засідання і питання Бучі там не було. Воно з’явилося вже безпосередньо на комісії. І хоча на засіданні комісії прибув особисто голова Бучі й надав додаткові матеріали та виступив перед присутніми, члени комісії не мали змоги прийняти рішення з цього питання без детального вивчення. На моє зауваження, що ми не в праві надавати правову оцінку рішенням попередніх скликань, бо для того є слідчі органи та суд і що таке резонансне питання потребує вивчення, подавачі цього звернення наполягали на винесенні цього питання на сесію в редакції Федорука-Добрянського.

Я поставив уточнююче питання Добрянському:  “чи не на найближчу сесію (6 вересня) ви плануєте винести проект рішення з таким масивом неопрацьованої інформації?”

Заступник Федорука і депутат обларди Добрянський відповів лаконічно: “ви не прокурор, щоб я вам звітував!”

Тож, як кажуть, “звичка – друга натура” і, очевидно, екс-регіоналам звичніше працювати як при Анатолії Присяжнюкові, коли можна було “ламати через коліно” всіх і вся? Але тепер так не буде.

Тому і було прийнято рішення про винесення на сесію питання про створення тимчасової контрольної комісії з цього питання.

1

Отже, в сесійному засіданні сьомої сесії 6 вересня розглядалось питання про створення тимчасової контрольної комісії з вивчення питання формування території Буча.

Я застеріг депутатів, що в створенні такої комісії можуть бути елементи тиску на правоохоронні органи, які розслідують справу зловживання бучанською владою службовими повноваженнями. Бо ознайомившись з листом Добрянського на ім’я Голови Київської обласної ради Старикової, у мене виникло питання: навіщо Тимчасовій контрольній комісії розглядати питання щодо законності прийняття Київською обласною радою рішень, пов’язаних із формуванням та затвердженням меж територій селища Буча у 2004 році, а також надання селищу Буча статусу міста обласного значення. Адже ці рішення ніхто не оскаржує і навіть не ставить під сумнів. Очевидно, що посадові особи, які підозрюються у зловживаннях, намагатимуться використати висновки комісії як додатковий козир для уникнення відповідальності за свої злочини.

Також я запропонував три правки в проект рішення, а саме:

– Не призначати головою комісії Володимира Майбоженка, так як він в період, за який вивчатиме документи комісія, здійснював представницькі повноваження в КОР і може мати конфлікт інтересів. Запропонував альтернативну кандидатуру Романа Титикала;
– Пропонував виключити зі складу комісії Ярослава Добрянського. Він має неприхований конфлікт інтересів, бо є заступником мера Бучі;
– Пункт 4. проекту доповнити: щоб не просто “вивчити питання формування території міста Буча”, а “З урахуванням категорійності земель (як то категорія – землі лісогосподарського призначення)”.

На жаль, голова облради Ганна Старікова цинічно проігнорувала мої пропозиції і ці доповнення на голосування не поставила, чим порушила закон!

1

Цікаво, що під час дискусії, на захист бучанського мера активно виступали його колишні соратники по Партії Регіонів , зокрема, Олександр Качний, Ярослав Добрянський та нинішній “радикал” Анатолій Даниленко.

Автор: Ігор Домбровський, учасник російсько-української війни за незалежність України, голова ІРГО “Самозахист” та депутат облради від “Свободи”

 

 

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539