Через світлофор на автомагістралі “Київ-Одеса” побільшало аварій

2


На автомагістралі “Київ-Одеса” біля смт Чабани було встановлено світлофор, який викликав жваву дискусію в соцмережах і затори на трасі.

Фото з ФБ Олександра Киризлієва

Ініціатор установлення світлофора селищний голова Чабанів Олександр Киризлієв переконує, що завдяки світлофору буде спрощено транспортне сполучення для мешканців Чабанів та Гатного – населених пунктів, що знаходяться обабіч траси.
“З подібним зверненням до КОДА також звертався сільський голова Гатного”, – написав на своїй сторінці у Facebook  Олександр Киризлієв.


“Встановлення світлофора надасть можливість спростити рух транспорту, який прямує в Чабани та Гатне по Одеській трасі, покращить транспортне сполучення між населеними пунктами”, – зауважує селищний голова Чабанів.


Уже через місяць після його заяви на перехресті виникають великі затори та аварії через нерівномірний алгоритм роботи світлофора.

Для тих, хто їде на основній дорозі зелене світло горить півхвилини, а червоне – більше хвилини, пише “Автоцентр”.

Тим часом, у мережі думки коментаторів під новиною розділилися: хтось невдоволений, а дехто навпаки підтримує встановлення світлофора.

 “…Возможно со светофором аварий будет меньше”, – пише Max Fox, який представився мешканцем Чабанів.

“…Думаю весело буде. Стільки транспорту що треба давати йому їхати, а не перепони будувати”, – обурюється інший дописувач Олександр Шарко.

“Чему радоваться, бред… этот перекрёсток наделает только проблем. Он уже был когда-то”, – пише Karlovsky Karlovsky.

Однак, прес-служба “Укравтодору” запевняє, що прибирати світлофор не мають наміру. Але режим його роботи буде змінений.

Голова Київської облради Ганна Старикова вже відреагувала на проблему з трафіком у Чабанах. Вона має намір з’ясувати, хто і чому дав дозвіл на установку скандального світлофора на Одеській трасі біля “МегаМаркету”.

“Це питання викликало великий резонанс і невдоволення громадян, тому я як голова Київської обласної ради негайно ініціюю розгляд цього питання на першій найближчій сесії. Ми сьогодні ж (23 грудня. – прим.авт.) будемо контактувати з начальником Національної поліції області та відповідальними службами, щоб прийняти рішення, яке врегулює це питання. Ми розберемося, хто і з яких мотивів дав дозвіл на установку цього світлофора”, – розповідає Старикова.

Станом на 24 грудня світлофор був переведений в режим миготіння жовтого сигналу і заторів не спостерігалось.

Але 27 грудня світлофор був увімкнений і одночасно на ньому велись технічні роботи.

Через кілька годин після налагодження алгоритму роботи світлофору перед ним з’явилась ще одна аварія.

У проміжок часу від 23 до 27 грудня відбулось чимало дорожньо-транспортних пригод на даному місці. У соцмережах адмін однієї з чабанівських груп пише, що на шостій аварії втратив лік.

“Громада Київщини” звернулася з проханням прокоментувати ситуацію до редактора ресурсу dtp.kiev.ua Влада Антонова.

Експерт повідомив, що не може сказати, наскільки збільшилася кількість ДТП на цьому місці, оскільки це вже не територія міста. На його думку, встановлення світлофора в такому місці свідчить про погане ставлення до водіїв.

“Такі світлофори, звісно, не є бажані, бо вони не вирішують проблему, а тільки додають аварійності й заторів. Люди різко гальмують там, відстоюються, гальмується цілий транспортний потік на стратегічному шосе… У Європі такого не буває, а в нас, на жаль, подекуди зустрічається. Це, звісно, погано, безграмотно і зневажливе ставлення до водіїв”, – відповів експерт.


Автор: Сергій Чагаров, мешканець с. Гатне 

 

2 коментарі

  1. Ольга 28 Грудня 2016 at 17:20

    46.211.154.21*
    Там терміново потрібний дублюючий світлофор перед пішоходним мостом зі сторони Одеси, водії за пішохідним мостом
    не бачать світлофора…

  2. Лидия 5 Січня 2017 at 13:22

    94.158.95.17*
    Як заїхати в Чабани із Києва по Одеській трасі? Жодного світлофору, ані інших безпечних варіантів, Це стосується і виїзду із Гатного на Київ. Аварії, гинуть люди, в тому числі і на зупинці Чабани 2. Ліквдація світлофору не вирішує питання безпеки, а навпаки є підтверженням абсолютної вахканалії на терені виконання законодавства. Чому не штрафують водіїв, які в зоні населеного пункту (на білому фоні чорним Чабани) не їдуть, а летять. Чому депутату та і Міністру Омеляну не звернути увагу на порушення правил і якби штрафували водіїв, то мабуть за тиждень зогли би зібрати коштів на будівництво розвязки. Заборонити – це нічого не робити!!!

Залишити відповідь до ЛидияСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539