Комісія Київради не підтримала петицію киян за сучасний шляхопровід на Шулявці

0

Транспортна комісія Київради вдруге не підтримала петицію киян щодо проведення архітектурного конкурсу на краще рішення реконструкції Шулявського шляхопроводу. Про це пише член комісії депутат Прохор Антоненко на своїй сторінці в Фейсбук.

“Транспортна комісія Київради вдруге не спромоглась підтримати петицію щодо проведення архітектурного конкурсу на краще рішення реконструкції Шулявської шляхопроводу. Всього три голоси з п’яти потрібних дали депутати на підтримку волі десяти тисяч киян”, – пише Антоненко.

На думку депутата, немає нічого дивного, що більшість від БПП та “Єдності” не дала голосів за петицію.

“З більшістю все зрозуміло – Кличко віддав підряд своєму другу Микитасю“, – пояснює “свободівець” і дивується, чому за петицію не проголосували двоє “опозиціонерів” – “батьківщинівець” Ігор Галайчук і “самопомічівець” Максим Борозенець.

Зауважимо, що єдиний депутат із БПП “Солідарність”, який проголосував за сучасну розв’язку – Ілля Сагайдак, який свого часу був звільнений з посади заступника міського голови саме після обвалу Шулявського шляхопроводу.

За словами депутата від “Самопомочі” Олексія Руденка при повторному голосуванні його однопартієць Борозенець був “За” сучасну розв’язку, запропоновану киянами в петиції, але забракло одного голосу “батьківщинівця” з Теремків Ігоря Галайчука.

Нагадаємо, 4 липня 2018 року транспортна комісія вже відмовлялася розглянути петицію киян. Петиція киян проти застарілої схеми розв’язки, яку автори петиції охрестили “недочотирилисником”.

Leave a Reply

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539