Звіт депутата Коцюбинської ради Ліни Радуди
— 5 Січня 2019 0
Це мій звіт про роботу наприківнці 2017 року та у 2018р., попередній звіт був опублікований на сайті “Громада Приірпіння”.
Я є членом постійної комісії з питань торгівлі, промисловості, транспорту, зв’язку, побутового обслуговування, благоустрою та житлово-комунального господарства та виконую в даній комісії обов’язки секретаря. Була присутня на всіх сесіях про які мене повідомляли і які були скликані в законний спосіб. Написано 28 депутатських звернень та 5 запитів на доступ до публічної інформації.
Кінець 2017р для мене виявився насиченим так, як потрібно було контролювати освоєння бюджетних коштів, які були виділені округу №23 на капітальний ремонт покрівлі даху в 2-му під’їзді буд.№18 по вул. Пономарьова, а також на встановлення трьох нових елементів (гімнастичний комплекс, карусель, комплект “Мухомор”) на дитячий майданчик біля буд.№18 по вул. Пономарьова, а саме бути присутньою коли виконувались дані роботи. Організувала ремонт вхідних дверей в 1-й під’їзд буд №18 по вул. Пономарьова, дякую за участь в ремонті небайдужих мешканців під’їзду та свою родину, до цього були марні звернення до керівництва УЖКГ “Біличі” вх. №453 від 27.09.2017р та №514 від 01.11.2017р.
З 2016р намагалась вирішити питання відведення дощової води з тротуару по вул. Пономарьова біля АЗС для чого зверталась, як в селищну раду так і до керівництва ПРАТ «ВПБФ «АТЛАНТ» так, як дана компанія заасфальтувала для свого вантажного транспорту заїзд в даному місці, після чого рівень тротуару став нижче рівня заїзду та самої вулиці.
В 2017р повторно звернулась до селищної ради вх..№1264/01.28 від 10.11.2017р з вимогою підняти рівень тротуару біля АЗС.
Після звернення селищної ради до ПРАТ «ВПБФ «АТЛАНТ» питання було вирішено.
У 2018 р. після чисельних звернень до УЖКГ «Біличі» було продовжено ремонт в 3-му під’їзді буд №18А по вул. Пономарьова, а саме була покладена плитка на підлогу біля ліфтів, на жаль, ремонт розпочатий ще влітку 2017р досі не закінчено через брак коштів та робітників.
Три болючих питання для мешканців району ДОЗу – тротуар по вул. Пономарьова, карман та тротуар навколо нього біля зупинки громадського транспорту, яка розташована біля буд.№18 по вул. Пономарьова та відсутність зливової каналізації по вул. Пономарьова особливо в районі гранітного заводу та ДОЗу.
Житловий масив розташований з правої сторони вул. Пономарьова при виїзді з селища, в цю сторону вулиці є нахил асфальтового покриття, тому під час опадів дощові стоки ускладнюють пересування мешканців мікрорайону та машин. У зв’язку з цим ще в 2016 р. мною подавались депутатські звернення щодо капітального ремонту тротуару вх. №966/01.28 від 31.08.2016р, №349/01.28 від06.07.2018р.( з кошторисом), щодо облаштування кишені зупинки вх. №1010/01.28 від 07.09.2016р, щодо комплексного вирішення трьох цих питань одразу вх. №1261/01.28 від 16.11.2016р, щодо облаштування карману зупинки з відведенням дощових стоків від даної зупинки за останню зупинку громадського селища ( з поданням кошторису) вх. №1341/01.28 від 30.11.2016р. Бюджетною комісією було винесено на розгляд сесії лише питання виділення 200 тис.грн на розробку проектів зливової каналізації по вул. Бакала та вул. Пономарьова в бюджеті селища на 2017 р., інші питання не мали підтримки депутатської більшості.
Виділення коштів на розробку проектів зливової каналізації депутатами було підтримано. На жаль заблоковані рахунки не дали змоги оплатити проекти. В 2017р питання реконструкції зупинки біля буд.18 по вул. Пономарьова було знову винесено на розгляд сесії на якій вносились зміни до селищного бюджету на 2017 рік, але за дане рішення проголосувало тільки 9 депутатів, інші утримались.
Ось зупинка громадського транспорту, а тут на повороті зупиняється автобус фото .
В 2018р вирішила звернутись до відділу комунікацій ПРАТ “ВПБФ “АТЛАНТ” в рамках проекту “АТЛАНТ-Добрі Сусіди” з проханням прийняти до розгляду звернення з облаштування кишені зупинки та тротуару навколо карману біля буд. №18 по вул. Пономарьова. За короткий час було зібрано потрібні 210 підписів (дякую за допомогу депутату Пилипенко Н.) подані депутатські звернення та результати поіменного голосування за дане питання, дане звернення пройшло комісію проекту, по телефону мені було повідомлено про позитивне рішення, але через деякий час з газети ПРАТ «ВПБФ»АТЛАНТ» дізналась, що кошти на проект “АТЛАНТ-Добрі Сусіди” закінчились.
У червні 2018р почався капітальний ремонт однієї з центральних вулиць Пономарьова за домовленістю більшості депутатів з ПРАТ “ВПБФ “АТЛАНТ” та за кошти цієї фірми. Нагадаю, що 30.03.2018р на псевдосесії на якій головував Єременко М. депутатами, які брали участь в даній сесії було прийнято рішення про зарахування до пайової участі у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища згідно договору №1 від08.09.2014р з ПРАТ “ВПБФ “АТЛАНТ”: 1) будівництво тепломережі до житлового комплексу по ву.Доківській-більше 10млн. грн, 2)будівництво напорної каналізації від КНС “Меблева? до ірпінського колектору-більше 18млн.грн, 3) перераховані на р/рахунок селищної ради кошти-500тис.грн.
Це дозволить забудовнику збудувати ще декілька будинків без внесення пайової участі для розвитку соціальної інфраструктури селища. Незалежної експертизи кошторисів та робіт, замовленої селищною радою не зроблено. Капітальний ремонт тротуару по вул. Пономарьова восени 2018р був розпочатий за кошти ПРАТ “ВПБФ “АТЛАНТ”. На жаль, він був зроблений вужчим за попередній та без встановлення бордюрів. Сподіваюсь буде дороблений весною 2019р.
На моєму окрузі є проблема,яка стосується обох будинків округу, це буд.№18 та №18А по вул. Пономарьова
Центральна труба системи водопостачання 1-го під’їзду буд.№18А по вул. Пономарьова проходить через підвал 1-го під’їзду буд.№18 по вул. Пономарьова.
Дана труба періодично лопається на з’єднаннях (в останнє це було в 2017р), що приводить до затоплення підвального приміщення 1-го під’їзду буд.№18. Для відведення води в підвалі вирита яма в ріст людини.
Дана ситуація призводить до того, що:
1 – буд.№18, а саме 1-й під’їзд почав давати усадку( пішли тріщини на верхніх поверхах, в квартирах почали давати тріщини центральні чавунні труби водовідведення), що може призвести в подальшому до вкрай негативних наслідків;
2- вирита глибока яма при вході в підвал під’їзду ускладнює пересуванню працівників жеку при виконанні ремонтних робіт, а також ускладнює прохід до лічильника тепла.
3.-згідно Закону України №2119-V111 від 22.06.2017р «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» вузлами обліку повинні обладнуватись усі вводи зовнішніх мереж у будівлі. Дана зовнішня мережа, яка веде до 1-го під’їзду буд.№18А має два вводи – в буд.№18 та №18А тобто потрібно встановлювати два будинкові лічильники обліку води.
Мною були написані депутатські звернення на УЖКГ «Біличі» вх№37 від21.02.2018р,№67 від 30.03.2018р, де я просила:
-Провести роботи по підключенню системи водопостачання 1-го під’їзду буд.№18А до системи водопостачання, яка проходить через бойлерну цього ж будинку із встановленням регуляторів тиску води;
– Засипати яму при вході в підвал 1-го під’їзду буд.№18;
– Заглушити зовнішню трубу водопостачання, яка проходить через 1-й під’їзд буд.№18 на вході в будинок ,а ще краще забрати її з підвалу
Так, як УЖКГ “Біличі” не має достатньо обігових коштів змушена була звернутись до бюджетної комісії та комісії жкг вх.№348/01.28 від 06.07.2018р щодо реконструкції системи водопостачання 1-го під’їзду буд.№18А по вул. Пономарьова. Комісії дане звернення пройшло, далі потрібне позитивне голосування на сесії , тому звернулась виділити кошти з бюджету селища на 2019р згідно кошторисах.№827/01.28 від27.11.2018р.
В 2018р.Комісією УЖКГ «Біличі» проведено обстеження всіх під’їздів буд.№18 та №18А по вул. Пономарьова про що складені акти.
Також написані депутатські звернення на бюджетну комісію щодо виділення коштів на 2019р.на:
1.реконструкцію дитячого майданчика біля буд.№18А по вул. Пономарьова новими ігровими елементами вх..№828/01.28 від27.11.2018р;
2.облаштування тренажерного майданчика на заасфальтованій площадці в торці буд.№18 по вул. Пономарьова(згідно комерційної пропозиції)вх№830/01.28 від 27.11.2018р;
3.заміну дерев’яних вікон на сходинкових клітинах 1-го та 2-го під’їздів буд.№18 по вул. Пономарьова(згідно комерційної пропозиції та акту обстеження комісії УЖКГ «Біличі»)вх..№865/01.28 від30.11.2018р;
4.облаштування карману зупинки громадського транспорту біля буд.№18 по вул. Пономарьова з укладанням тротуару навколо карману та дощової зливової каналізації від даного карману до зеленої зони між буд.№18 та №18А по вул. Пономарьова вх..№829/01.28 від27.11.2018р;
5.Капітальний ремонт труб системи водовідведення та на ізоляцію труб системи опалення в буд.№18 по вул. Пономарьова(згідно акту обстеження комісії УЖКГ «Біличі»)вх..№866/01.28 від 30.11.2018р.;
Написано 57 актів обстеження житлових умов з них 22 акти на матеріальну допомогу.
Хочу зазначити що згідно Закону України №21119-VIII “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” та змінами до нього Закон №2454-VIII від 07.06.2018р п.1 ч.1 ст14 даного Закону, вводяться штрафні санкції до виробників даних послуг, на даний момент це УЖКГ «Бідичі , в розмірі 1% суми платежів, нарахованих за останній місяць в якому надавалась послуга споживачам, будівлі яких не обладнано вузлами обліку теплової енергії та питної води, санкції вводяться в дію з 01.08.2020р.
Це говорить про те, що будинки до 01.08.2020 р. будуть обладнуватись будинковими лічильниками води та тепла, тому прошу мешканців селища встановлювати квартирні лічильники води для того, щоб не платити потім за мешканців, які проживають в ваших будинках користуючись послугами водопостачання , але не зареєстровані.
Також хочу відповісти на питання, чому я на так званих сесіях за головування Даніша С.П. присутня, але не реєструюсь.
20.10.2018 р. групою депутатів була скликана так звана сесія на 24.10.2018 р на якій головував депутат Даніш С.П. та на якій було обрано секретарем Даніша С.П. та доручено йому тимчасово виконувати обов’язки селищного голови . Відповідно до ч.6,ч.7,ч.9 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія селищної ради могла бути скликана депутатами у разі, якщо селищний голова без поважних на то причин не скликав сесію у двотижневий строк після отримання пропозиції депутатів та/ або надав немотивовану відмову в її скликанні, а також за умови, що посада секретаря ради була вакантною.
На момент скликання так званої сесії в Державному реєстрі юридичних та фізичних осіб головою селищної ради була Матюшина О.В. та був відсутній у встановленому цим Законом порядку обраний секретар ради, що і підтвердив апеляційний адміністративний суд від 06.12.2018р справа №810/1061/18. Єременко М. не був секретарем ради з чого логічно випливає, що відсторонення з посади селищного голови Матюшину О.В. 07.03.2018р за головуванням та підписом Єременка М. відбувалось протизаконно.
Всупереч ст.50 даного Закону на розгляд сесії 24.10.2018р. було винесено питання обрання секретаря. Вносити пропозицію повторно група депутатів не мала права так, як використала його в квітні 2017р коли було проголосовано на сесії питання обрання секретарем депутата Даніша С. , але депутати не подолали мотивоване вето селищного голови двома третинами, яке було накладене на початку травня 2017р на це рішення. Наступну пропозицію щодо кандидатури секретаря згідно даної статті вносить на розгляд сесії селищний голова. П.11 ст.46 даного Закону говорить про те, що сесію веде голова або секретар ради, а у випадку коли сесія скликається для розгляду електронної петиції сесію веде один із депутатів цієї ради.
Тож при обранні секретарем депутата Даніша С.П 24.10.2018р.було порушено Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та внесено його в незаконний спосіб в Державний реєстр юридичних та фізичних осіб. Рішення суду першої інстанції щодо Єременко М. було відомо ще в липні 2018р, але більшість депутатів 24.10.2018р діяла по тому ж сценарію. Якщо ми хочемо жити в правовій державі влада повинна змінюватись у законний спосіб.
Авторка: Ліна Радуда, депутатка Коцюбинської селищної ради, член комісії з питань ЖКГ і транспорту
Залишити відповідь