Карплюк витратив на ТБ стільки ж, як половина бюджету “Слуги народу”
— 16 Липня 2019 1На телерекламу партія президента “Слуга народу” витратила дещо менше 20 млн грн на телерекламу. Для порівняння один кадидат-мажоритарник витратив на свою рекламу станом на 7 липня понад 9 млн.
Таким чином бюджет ОДНОГО кандидата на телерекламу станом на 7 липня становив 50 % бюджету партії, яка веде майже 400 кандидатів у паралмент (198 за мажоритарною складовою, і 192 за списком).
Тут варто зазначити, що кампанія партії почалася десь на 2 тижні пізніше, оскільки Карплюк рекламується з середини червня.
Для того, щоб отримати такі кошти на посаді народного депутата – треба працювати більше 10 років.
“Мажоритарники” виходять на національний рівень
Згідно із даними моніторингу, у червні в ефірах національних телеканалів виходила передвиборча агітація лише одного кандидата-мажоритарника — Володимира Карплюка (округ № 95). Його реклама виходила 327 разів, що, згідно із розцінками телеканалів, має коштувати понад 9 мільйонів гривень. Зауважимо, що Карплюк зареєструвався в ЦВК одним із перших і його рекламні ролики виходили вже після цього. Проміжний фінансовий звіт Карплюка ще не оприлюднений, тож перевірити чи покривалися ці витрати офіційно, зможемо дещо згодом.
У перший тиждень липня моніторинг політичної реклами на ТБ зафіксував агітацію ще трьох кандидатів в округах: Дмитра Андрієвського (округ №222), Андрія Зібрана (округ №115) та Валентина Манько (округ №29). Витрати цих політиків на телерекламу менші: 414 тисяч гривень у Андрієвського, 196 тисяч у Манько, 28 тисяч у Зібрана.
Джерело даних моніторингу: власник даних ТВ панелі – ТзОВ “Індустріальний Телевізійний Комітет” (ЄДРПОУ 37553649); оператор ТВ панелі – ТзОВ “АСНільсен Юкрейн” (ЄДРПОУ 23512369); моніторинг – ТзОВ “Комунікаційний Альянс” (ЄДРПОУ 35289945). Дані надано ТзОВ “Квенді Медіа Менеджмент” (ЄДРПОУ 40007153) для ФОП Червонна (ІН 2711914068).
Джерело даних про розцінки на рекламу: оголошення в газеті “Голос України” (випуск №97, від 25 травня).
1 Comment
В умовах небачуваного розквiту злочинності важливі не тільки такі посади як президент і прем’єр-міністр. Не менш важливо, хто буде генпрокурором. І на цю посаду є гідний кандидат – Микола Ярославович Голомша, який очолює партію “Патріот” (http://www.uapatriot.org). Щоб домогтися призначення Миколи Голомші на посаду генпрокурора, треба почати з того, що підтримати на виборах його партію, щоб вона набрала якомога більше голосів. Народна підтримка дозволить Миколі Ярославовичу стати справжнім народним прокурором.