Хто в Україні проти корупції?

0

Корупція (від лат.corrumpers–псувати ) – негативне суспільне явище, яке проявляється в злочинному використанні службовими особами, громадськими і політичними діячами їх прав і можливостей з метою особистого збагачення.

До чого ці цитати, спитаєте ви. Все просто – на реальних прикладах я беруся довести, що продажність, хабарництво і казнокрадство у нашій державі виплекали величезного безсмертного монстра, парафія якого росте і багатіє з кожним роком. І його вірянам не страшні ні суди ні прокуратура – кругова порука перша заповідь цієї касти недоторканних.

В грудні 2015 року я скерував до Антимонопольного комітету України депутатське звернення про прийняття в Ірпінській міській раді 03.09.15.р. та 11.11.2015 р. низки рішень, що надавали окремим суб’єктам господарювання та фізичним особам переваг і ставили їх у привілейоване становище, стосовно конкурентів. Це були зміни до договорів про участь замовників будівництва об’єктів архітектури в частині відповідальності за невчасну сплату пайового внеску  та  зменшення пайового внеску.

Антимонопольний комітет чемно відповів, що на офіційному сайті Ірпінської міської ради відсутні рішення, про які йдеться у зверненні. Через це, вони не мають можливості здійснити їх аналіз на предмет наявності чи відсутності ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції .
А щодо вимог Закону України “Про здійснення державних закупівель”  і питань виявлення та притягнення до відповідальності за порушення у сфері державних закупівель, то це взагалі не їхня “парафія” і належить до компетенції Державної фінансової інспекції України.

Держфінінспекція в Київській області повідомила, що остання ревізія фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Ірпінської міської ради була проведена в 2014 році і подані факти будуть досліджені під час проведення наступного заходу у майбутніх періодах.

1 березня 2016 року  скерував  лист до Національного антикорупційного бюро України, щодо втрат до бюджету м.Ірпінь за каденції міського голови Володимира Карплюка. Мова йшла про 40 млн грн зарахування коштів забудовникам роботами, що ніяк не стосуються інженерно-транспортної інфраструктури. Лише за відомими нам фактами, таким чином вкрадено більше 7 млн грн. В НАБУ і в цьому випадку не  знайшли підстав для реєстрації заяви про злочин і внесення його до ЄРДР. Подалися ми до суду.

Солом’янський районний суд м. Києва своєю Ухвалою зобов’язав уповноважених службових осіб Національного антикорупційного бюро України вжити дії щодо внесення до ЄРДР відомостей про вчинення кримінального праворушення.

У відповідь НАБУ відзвітувалася, що на виконання зазначеної Ухвали вони внесли до ЄРДР повідомлення про вчинення кримінального правопорушення. Але знову натякнула, що нам краще звернутись до Головного управління Національної поліції в Київській області для отримання інформації щодо порушення кримінальної справи і т.д.

В серпні скеровуємоємо листа на ім’я тодішнього Генерального прокурора України Юрія Луценка із зазначенням бездіяльності НАБУ та проханням доручити працівникам Генпрокуратури провести повне, об’єктивне та неупереджене розслідування.

Вже у вересні НАБУ повідомляє, що прокурором антикорупційної прокуратури України  прийняте рішення про визначення підслідності кримінального правопорушення за слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Київській області.

Своєю чергою, Державна фіскальна служба України на депутатське звернення щодо перевірки дотримання податкового законодавства Ірпінською міською радою при прийнятті рішень про зарахування витрат як пайовий внесок замовникам будівництва повідомила, що під час проведення  перевірки декларацій за 2014 рік була виявлена невідповідність лише в одного депутата міськради. А на службову записку до Слідчого управління фінансових рослідувань ДГП у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області  та лист Ірпінської ОДПІ до державної фінансової інспекції в Київській області щодо вжиття відповідних заходів за 2015 рік  на даний час відповідь не отримано.

Щодо вимоги провести перевірку правильності ведення Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради податкової звітності – була надана формальна відписка. Після повторного звернення в листопаді 2017 року  повідомили, що виникла необхідність проведення позапланової документальної перевірки виконкому з питань повноти  нарахування  та сплати ПДФО, військового збору, ЄСВ  з проханням надання документів , які б могли бути використані під час перевірки.

В кінці грудня 2017  надаємо копії документів  і отримуємо відповідь –  “… Станом на дату відповіді перелік контролюючих органів не затверджений (не опублікований) Кабінетом Міністрів України. Після прийняття (опублікування) постанови Кабінету Міністрів щодо переліку контролюючих органів , буде розглянуто питання щодо вирішення вашого питання по суті”.

16 листопада 2016 року до Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області реєструється заява щодо дії на території м.Ірпінь злочинного угрупування, до складу якого входять посадові особи Ірпінської міської ради, які з метою привласнення бюджетних коштів здйснюють виконання будівельних та ремонтних робіт із залученням підконтрольних їм підприємств, які навіть ліцензій не мають на їх виконання (організовані за тиждень до перерахування на них десятків млн грн).

13 липня 2017 року надсилаємо листа на ім’я Прокурора Київської області… І знову починається чергова бюрократична круговерть…

Десятки заяв-звернень, сотні додатків  копій рішень, а ще до них  запрошення для надання пояснень в прокуратуру, поліцію –  роки розглядів, а результат нульовий. В народі кажуть – рука руку миє. І з кожним роком цей корупційний монстр розростається і міцнішає.

Автор: депутат Ірпінської міської ради від ВО «Свобода» Богдан Мельничук

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539