Друга сесія селищної ради: прийнято регламент

0

File:Генеральный регламент.jpegОстаннє засідання комісії регламенту та депутатської етики було напередодні другої позачергової сесії.

На засіданні комісії були присутні не лише депутати, які входили до комісії регламенту й депутатської етики, а й представники інших комісій.

Депутати Салівонов та Федорів запропонували свої правки до регламенту, які були прийняті комісією одноголосно.

Депутат Черніков, визнав, що була проведена серйозна робота членом комісії освіти, культури, молоді та спорту, та пообіцяв, що в знак подяки навесні вирішить проблему з дахом школи.

Спільно з головою комісії регламенту й депутатської етики, Коваленком Костянтином, член комісії освіти, культури, молоді та спорту, Ірина Федорів, відповідні правки вносили до регламенту аж до опівночі.

Зранку доопрацьований проект регламенту прийняли одноголосно (28 голосами).

На другій позачерговій сесії були відсутні депутати: Ігор Римаренко, Олександр Хвостенко та Сергій Бєлов. Секретар зборів оголосив, що двоє останніх перебувають на лікарняному.

До щойно прийнятого регламенту довелося одразу вносити зміни, оскільки голова комісії промисловості, будівництва, транспорту ЖКГ, благоустрою й архітектури Євстєфєєв Владислав оголосив, що розробив положення про постійні комісії селищної ради й перейменував назви комісій.

З проектом, розробленим Євстифєєвим Владиславом вдалося познайомитись лише головам комісій, та й то, як виявилося, не всім.

Парадоксальним виявився той факт, що голова комісії регламенту й депутатської етики Коваленко Костянтин, не отримав для ознайомлення проект документу, хоча його комісія обговорювала регламент напередодні в сесійній залі селищної ради одразу після засідання комісії Євстифєєва Владислава.

Через незлагоджену роботу голів комісій довелося одразу ж вносити зміни в регламент.

Із прийнятим текстом регламенту редакція сайту пропонує ознайомитися читачам.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням Коцюбинської селищної ради

№ _____         від  „14”грудня  2010   р.

Р Е Г Л А М Е Н Т

роботи Коцюбинської селищної ради VI скликання

Розділ 1. Загальні положення

Стаття 1. Правова основа діяльності Ради

1.1.            Коцюбинська селищна Рада, надалі Рада, є органом місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду селища Коцюбинське та здійснює від його імені та в його інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законодавчими актами.

1.2.            Рада є юридичною особою і наділяється Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діє самостійно і несе відповідальність за свою діяльність відповідно до чинного законодавства.

1.3.            Строк повноважень Ради -згідно чинної Конституції.

Стаття 2. Основні принципи діяльності

2.1.   Основні принципи діяльності Ради визначаються Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законодавчими актами, Статутом територіальної громади селища Коцюбинське та цим Регламентом.

2.2.   Діяльність Ради будується на принципах законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.

2.3.   Рада діє на принципах правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених чинним законодавством.

2.4.  Рада підзвітна і відповідальна перед територіальною громадою селища Коцюбинське.

2.5.   Рада діє в умовах державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування, користується судовим захистом своїх прав.

Стаття 3. Порядок затвердження, виконання і внесення змін до Регламенту

3.1.    Регламент Ради приймається на пленарному засіданні не пізніше, ніж як на другій сесії.

3.2.  Контроль за дотриманням Регламенту покладається на Коцюбинського селищного голову, надалі “Голова”, секретаря селищної Ради та комісію з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку. Під час пленарних засідань Ради контроль за додержанням Регламенту покладається також на головуючого  засідання.

3.3.   Зміни до Регламенту можуть бути внесені за пропозицією депутата і прийняті більшістю від загального складу депутатів Ради.

Розділ 2. Організація роботи Ради


Стаття 4. Сесія Ради

4.1.    Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань Ради, а також засідань постійних комісій.

4.2.    Виключно на пленарних засіданнях Ради вирішуються питання зазначені в статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”. На пленарних засіданнях Ради можуть вирішуватися й інші питання, віднесені до компетенції органів місцевого самоврядування.

4.3.     Засідання Ради відкриває, веде і закриває Голова, а у випадках, передбачених частиною 6 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в України» – секретар Ради. Перше пленарне засідання першої сесії Ради відкриває голова Коцюбинської територіальної виборчої комісії. У випадку, передбаченому частиною 8 статті 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з депутатів, який входить до її складу, а веде, за рішенням Ради, – один з депутатів Ради.

4.4.     Головуючий на засіданні Ради:

  • відкриває, закриває та неупереджено веде засідання, оголошує перерви в засіданнях Ради;
  • виносить на обговорення проекти рішень Ради, оголошує їх повну назву, редакцію та ініціаторів внесення;
  • інформує про матеріали, що надійшли на адресу Ради;
  • організовує розгляд питань;
  • повідомляє списки осіб, які записалися на виступи;
  • надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця:
  • створює рівні можливості депутатам для участі в обговоренні питань; ставить питання для голосування, оголошує його результати;
  • забезпечує дотримання цього Регламенту всіма присутніми на засіданні; робить офіційні повідомлення, а також ті, які вважає за необхідне оголосити;
  • вживає заходів до підтримання порядку на засіданні;
  • має право виправляти фактичні помилки, допущені у виступах на пленарному засіданні:
  • здійснює інші повноваження, що випливають з цього Регламенту.

Під час засідання Ради головуючий на засіданні не коментує і не дає оцінок відносно промовців та їх виступів.

4.5.    Якщо виступ промовця повторює те, що вже виголошували інші промовці під час обговорення даного питання, і головуючий на засіданні вважає, що Рада отримала з цього питання достатню інформацію, він може звернутися до промовця з проханням скоротити або закінчити виступ.

4.6.  Якщо на засіданні порушується порядок і головуючий на засіданні                позбавлений можливості його припинити, то він оголошує перерву і покидає своє місце. В цьому випадку засідання припиняється на 15 хвилин.

4.7.  Якщо після відновлення засідання порушення порядку продовжується, то  головуючий має право оголосити засідання закритим та перенести його.

4.8.   Для забезпечення роботи Ради під час сесії своїм рішенням  створює секретаріат сесії у складі двох осіб (депутатів селищної Ради).

4.9.    Секретаріат сесії: проводить реєстрацію депутатів та запрошених; проводить реєстрацію заяв, депутатських запитів та запитань; формує список депутатів, які бажають виступити і передають його головуючому на сесії; веде протокол засідання сесії; веде облік виступаючих на сесії; проводить реєстрацію проектів документів, заяв, повідомлень, пропозицій депутатів, постійних або тимчасових комісій, депутатських груп та розповсюдження їх як офіційних документів сесії.

4.10.    Для підрахунку голосів депутатів під час поіменного, відкритого або таємного голосування рішенням Ради створюється лічильна комісія у складі не менше 3 депутатів.

4.11.  До складу лічильної комісії не можуть входити депутати, яких висунуто до складів органів, що обираються.

4.12.  Вибори лічильної комісії та секретаріату проводяться відкритим голосуванням, за списком чи персонально, у порядку надходження пропозицій щодо кандидатур.

Стаття 5. Планування роботи Ради

5.1. Діяльність Ради здійснюється відповідно до плану роботи, який затверджуються Радою на рік (півріччя). План роботи визначає головні напрями діяльності Ради і її органів, а також організаційні форми вирішення поставлених завдань, містить перелік основних організаційно-масових заходів.

5.2. Проект плану роботи Ради розробляється постійними комісіями Ради за допомогою виконавчого комітету Ради, з урахуванням пропозицій депутатів, із залученням органів місцевого самоврядування, а також трудових колективів, громадських організацій, об’єднань, рухів тощо. План роботи затверджується на сесії Ради і в десятиденний строк доводиться до відома зацікавлених організацій і службових осіб.

5.3.  Організація виконання плану роботи покладається на постійні комісії та секретаря Ради. Хід виконання плану роботи Ради обговорюється на її сесіях, засіданнях постійних комісій. Пропозиції про уточнення або зміни плану роботи Ради розглядаються Радою на вимогу 1/3 загального складу депутатів та постійних комісій.

5.4.    Плани підготовки чергової або позачергової сесії Ради розробляє секретар Ради на підставі рішення про скликання сесії та проекту порядку денного. План затверджується Головою або секретарем Ради. Планом визначається перелік документів, які повинні бути розроблені, терміни розробки та відповідальні за цю роботу, а також інші питання, пов’язані з підготовкою і проведенням сесії. За тиждень до початку роботи сесії голови постійних комісій заслуховують інформацію відповідальних осіб про готовність питань, які виносяться на засідання сесії. Рішення Голови про скликання сесії Ради та проект порядку денного доводиться до відома депутатів і населення не пізніше як за 10 днів до сесії в письмовій формі або в телефонному режимі, а у виняткових випадках (надзвчайні ситуації або бюджетні питання) – не пізніше як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд Ради.

5.5.   Плани роботи постійних комісій складаються на поточний рік і затверджуються  на засіданні комісій.

5.6.     Контроль за формуванням і виконанням плану роботи комісій покладається на секретаря Ради, який один раз на півроку на початку першого місяця інформує Раду про виконання комісіями плану роботи, узагальнює ефективність роботи комісій, вносить пропозиції про доручення сесії Ради комісіям, про необхідні кадрові зміни у керівництві комісій тощо.

Стаття 6. Підготовка і проведення сесії (процедурні правила пленарних засідань)

6.1.   Сесія Ради скликається у порядку, передбаченому ст. 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

6.2.   Проект порядку денного сесії формується Головою Ради за пропозиціями депутатів, депутатських груп, постійних комісій та виконавчим комітетом Ради. Питання вноситься до проекту порядку денного з обов‘язковим його включенням до порядку денного у випадку, якщо таке питання подається за підписами не менш, як трьох депутатів. Питання на розгляд Ради можуть також вноситись особисто Головою. Термінові питання можуть вносити голова або депутати в порядок денний під час сесії за рішенням Ради. Проект порядку денного сесії, сформований відповідно до вимог цієї статті, обговорюється і затверджується в цілому більшістю голосів депутатів, присутніх на засіданні. Рішення щодо формування порядку денного приймається більшістю від загальної кількості обраних депутатів.

6.3.  Перед початком сесії проводиться реєстрація депутатів, шляхом розпису в журналі реєстрації. Після кожних 2 годин роботи сесії оголошується перерва на 15 хвилин. При необхідності Рада може встановити інший порядок роботи. У разі потреби Рада може прийняти рішення про проведення пленарного засідання впродовж кількох днів. На початку пленарного засідання надається час для оголошення депутатських запитів, звернень, оголошень.

6.4.  Пленарне засідання починається з повідомлення голови Ради або головуючого на засіданні про кількість присутніх та причини відсутності депутатів.

6.5.    Голова Ради або головуючий на засіданні надає слово для виступу і стежить за дотриманням встановленого порядку роботи, надає слово для оголошення запитів, заяв і довідок, ставить пропозиції на голосування і оголошує результати. Під час засідань сесії голова або головуючий забезпечує порядок у залі засідань, створює рівні  можливості депутатам у обговоренні питань. Він не має права переривати виступи депутатів, окрім тих випадків, коли промовець виступає не з обговорюваного питання, допускає образливі вислови на адресу осіб, організацій, установ, або перевищує встановлений для виступу регламент. У таких випадках Голова (головуючий), після попередження, позбавляє промовця слова. Голова Ради зобов‘язаний дотримуватися депутатської етики, встановлених статтею 8 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».

6.6.     При обговоренні з одного питання депутат має право взяти слово не більше як двічі. Це обмеження не стосується доповідача з даного питання. Голова (головуючий) надає слово для виступів у порядку черги або попереднього запису.

6.7.  При виступах на пленарних засіданнях встановлюються такі орієнтовні обмеження часу:

  • доповідь – до 10 хв.;
  • співдоповіді – до 5 хв. (кожна);
  • запитання та відповіді по доповіді та співдоповідях – до 20 хв.
  • обговорення доповіді – до 15 хв.;
  • виступ в обговоренні – до 3 хв.:
  • повторний виступ – до 1хв.;
  • запитання – до 1 хв.;
  • відповідь на запитання – до 1 хв.;
  • репліка за порядком ведення – до 1 хв.;
  • оголошення, звернення – до 1 хв.;

За згодою сесії Голова (головуючий)   може в необхідних випадках продовжити час виступу. Контроль  за використанням часу покладається на секретаря Ради і на одого із членів комісії з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку;

6.8.    Пропозиції про дострокове припинення обговорення ставиться на голосування. Обговорення припиняється, якщо за це проголосувало більше половини    присутніх депутатів.

6.9.    Після припинення обговорення перед голосуванням доповідач та співдоповідач мають право на заключне слово до 5 хвилин кожний.

6.10.  Всі проекти, що надійшли при розгляді питання порядку денного, та зміни і доповнення ставляться на голосування в порядку надходження, якщо ініціатор данного питання не знімає їх перед голосуванням.

6.11.   На сесії проводиться відкрите, таємне голосування або поіменне.

6.12.   Бюлетень для таємного голосування виготовляється секретаріатом сесії Ради. Час. місце і тривалість проведення голосування, а також порядок організації голосування встановлюється рішенням лічильної комісії. Лічильна комісія перед початком голосування: – одержує від секретаріату список депутатів; – забезпечує процедуру таємного голосування. Кожному депутату бюлетень видається членом лічильної комісії за списком депутатів, про що в списку робиться позначка, а депутат розписується. Після закінчення голосування лічильна комісія проводить підрахунок голосів і складає протокол про результати голосування. Протокол підписується всіма присутніми членами комісії. В разі порушення процедури голосування сесія може прийняти рішення Ради про визначення виборів недійсними.

6.13.  Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше від половини загального складу депутатів. Якщо жоден з кандидатів не набрав необхідної кількості голосів, проводиться другий тур голосування по двох кандидатах, які набрали найбільшу кількість голосів. Якщо в першому турі друге місце розділили два або більше кандидатів, або три і більше кандидатів розділили перше місце, між ними проводиться проміжний тур таємного голосування за право участі в другому турі.

6.14.   На вимогу не менш як 20 депутатів у всіх випадках, окрім передбачених частиною 3 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виборів посадових осіб проводиться поіменне голосування. Поіменне голосування відбувається за такою процедурою: голова або член лічильної комісії зачитує список депутатів, кожний депутат з місця проголошує “за”, “проти”, чи “утримався”. Голова або член лічильної комісії робить в списку відповідну позначку і підбиває підсумки поіменного голосування. Результати поіменного голосування доводяться до загального відома.

6.15. Рішення сесії вважається прийнятим, якщо на пленарному засіданні, правомочному за результатами реєстрації депутатів, за нього проголосувало більше половини від загального складу Ради. Рішення Ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення.

6.16.  В разі, коли з певного питання порядку денного проведено голосування, а рішення не прийняте, повторне голосування з цього питання можливе лише після повторного внесення його до порядку роботи Ради на наступну сессію.

6.17.  Рішення з процедурних питань приймається більшістю голосів депутатів, присутніх на засіданні Ради. Процедурним вважається питання, з якого Рада не приймає окремого рішення Ради (як документу).

6.18.   Таємне голосування вважається таким, що відбулося, якщо кількість депутатів, що взяли участь у голосуванні, більше половини від загальної чисельності Ради.

6.19.   Пропозиції до порядку денного вносяться у письмовій формі не пізніше як за 12 днів до відкриття чергової сесії. Пропозиції подаються із супровідною запискою і проектами відповідних рішень. Після реєстрації пропозицій секретарем Ради їх разом з іншими матеріалами передають у відповідну галузеву комісію Ради для розгляду та вироблення по ним висновків. Пропозиції за підписами більше трьох депутатів обов‘язково включаються до порядку денного.

6.20. Після затвердження сесією порядку денного секретаріат сесії розробляє порядок роботи сесії, який затверджується рішенням Ради. Наприкінці кожного пленарного засідання надається час для розгляду питань “Різне”.

6.21.  Слово з процедурних питань надається депутату і на його усне прохання.   Депутат може виступити з одного питання не більше двох разів.

6.22.   Сесія та протокол засідання Ради ведуться українською мовою.

Стаття 7. Гласність у роботі Ради

7.1.   Сесія Ради проводиться гласно. На засіданні Ради можуть бути присутні працівники виконавчого комітету Ради, запрошені і викликані. Керівники підприємств, установ, організацій, всіх форм власності, мешканці селища, помічники-консультанти депутатів Ради, представники партій, громадських об’єднань та засобів масової інформації, громадяни України можуть знаходитись на засіданні Ради.

7.2.    Народні депутати України, депутати Київської обласної Ради, Ірпінської міської Ради можуть бути присутні на засіданні Ради. ГОЛОВУЮЧИЙ інформує депутатів про склад і число осіб, запрошених та викликаних на сесію.

7.3.    Для запрошених відводяться визначені місця у залі засідань Ради. Запрошені та інші присутні на сесії не повинні втручатись у роботу сесії, зобов’язані дотримуватись порядку і підкорятися головуючому. Особа яка допускає порушення порядку на сесії за рішенням Ради зобов’язана звільнити залу засідань.

7.4.     У випадках розгляду питань, які містять конфіденційну інформацію Рада може прийняти рішення про проведення закритого засідання.

7 5.    Гласність роботи Ради також забезпечується шляхом розповсюдження інформації про її діяльність через засоби масової інформації шлязом оприлюднення у комунальеій газеті “Коцюбинський вісник” та на дошці оголошень селищної ради.

Розділ 3. Рада, її органи та посадові особи

Стаття 8. Рада і її структура

8.1.  Рада складається з ЗО депутатів, які обираються населенням селища Коцюбинське на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

8.2.    Структура Ради:

  • Коцюбинський селищний голова;
  • депутати;
  • секретар Ради;
  • постійні комісії Ради;
  • тимчасові контрольні комісії Ради;
  • виконавчий комітет Ради;
  • інші виконавчі органи Ради;

Стаття 9. Коцюбинський селищний голова

9.1. Повноваження Голови починаються з моменту оголошення головою Коцюбинської територіальної виборчої комісії на пленарному засіданні Ради рішення про його обрання і закінчуються у день відкриття першої сесії Ради,  обраної  на наступних чергових місцевих виборах,  або,  якщо Рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої  особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового  припинення  його  повноважень.

9.2. Повноваження Голови можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” .

9.3.  Повноваження Голови визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими нормативно-правовими актами України, Статутом територіальної громади селища Коцюбинське та даним Регламентом.

9.4.   Голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

9.5. При здійсненні наданих повноважень селищний голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним – перед Радою, а з питань здійснення виконавчими органами Ради повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

9.6.  Голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами. Голова зобов’язаний перед Радою на кожній сесії проінформувати про работу виконавчих органів Ради.

9.7.Голова має право призупинити рішення Ради до повторного розгляду на найближчому засіданні у випадку, якщо рішення Ради суперечить чинному законодавству.

9.8. Голова перед початком кожної сесії інформує депутатів про роботу виконкому за поточний час.

Стаття 10. Секретар Ради

10.1.    Секретар Ради обирається Радою за пропозицією Голови з числа її депутатів на строк повноважень Ради та працює в ній на постійній основі.

10.2.   Секретар Ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

10.3.  Секретар Ради за уповноваженням голови виконує окремі його функції, заміщає голову в разі його відсутності або неможливості здійснення ним своїх обов’язків. Статус Секретаря Ради обумовлюється положеннями ст.50 та 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

10.4.   Секретар Ради може бути звільнений з посади тільки Радою. Питання про його звільнення може вноситися на розгляд Ради за вимогою не менш як половиною депутатів або головою.

Стаття 11. Постійні комісії Ради

11.1.  Постійні комісії є органами Ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень Ради та її виконавчих органів.

11..2.  Діяльність постійних комісій Ради регламентуються положеннями Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад”, Статутом територіальної громади селища Коцюбинське та Положенням “Про постійні комісії”.

11.3.   В структурі Ради створені такі постійні комісії Ради:

  • комісія з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку;
  • комісія з питань планування, бюджету, фінансів, цін;
  • комісія з питань освіти, культури, молоді та спорту;
  • комісія з питань соціального захисту населення;
  • з питань землекористування, торгівлі, побутового обслуговування та житлово-комунального господарства;
  • з питань промисловості, транспорту, містобудування, благоустрою, зв’язку, землеустрою та відносин власності на природні ресурси.

11.4.  Робота постійних комісій Ради організується згідно з їх Положенням.

Стаття 12. Тимчасові контрольні комісії Ради

12.1.  Тимчасові контрольні комісії є органами Ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених Радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд Ради.

12.2.  Рішення про створення тимчасової контрольної комісії Ради, її назву та завдання, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини від загального складу Ради.

12.3.    Порядок формування, функції та організація роботи тимчасових контрольних комісій Ради регламентуються положеннями Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів”, Статутом територіальної громади селища Гостомель та Положенням “Про постійні комісії”.

12.4.  Засідання тимчасових контрольних комісій Ради проводяться, як правило, закриті. Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії, та залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з їх роботою.

12.5.  Повноваження тимчасової контрольної комісії Ради припиняються з моменту прийняття Радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень Ради, яка створила цю комісію.

Розділ 4. Депутатська діяльність

Стаття 14. Депутат Ради

14.1.  Депутати Ради здійснюють від імені та в інтересах територіальної громади селища функції та повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про статус депутатів місцевих рад “.

14.2.    Права депутата Ради зазначені в Законі-України “Про місцеве самоврядування в Україні”, в статті 11 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад” та інших нормативно-правових актах України.

14.3.   Депутат Ради має такі обов’язки: брати участь у роботі Ради, постійних комісій та інших її органів, до складу яких він входить, всебічно сприяти виконанню їх рішень, виконувати доручення Ради та її органів;

  • бути присутнім на пленарних засіданнях Ради, засіданнях постійної комісії та інших органів, до складу яких він входить. У разі неможливості бути присутнім на засіданні депутат повідомляє про це голову селищної Ради;
  • додержуватися Регламенту Ради, інших нормативних актів, що визначають порядок діяльності Ради та її органів;
  • підтримувати зв’язки з виборцями, які висунули його кандидатом у депутати, а також колективами інших підприємств, установ, організацій, державними органами, органами самоврядування та органами об’єднань громадян, розташованими на території його виборчого округу та територіальною громадою в цілому;
  • інформувати виборців про роботу Ради, виконання планів і програм соціально-економічного та культурного розвитку, місцевих екологічних програм, інших місцевих програм, місцевого бюджету, рішень ради і доручень виборців, рішень Ради та наказів виборців. вивчати громадську думку; вивчати потреби територіальної громади, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні;
  • розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення.
  • брати участь в організації виконання рішень Ради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території громади або виборчого округу; інші обов’язки, передбачені Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про статус депутатів місцевих рад”, досконально вивчити необхідні документи для роботи в якості депутата.

14.4. Депутат є відповідальним перед виборцями свого виборчого округу і їм підзвітний.

14.5. Припинення повноважень депутата здійснюється у відповідності з вимогами Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та інших законів.

14.6  Правила поведінки під час сесійних засідань:

  1. В ході сесійних засідань депутат не повинен допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських груп, фракцій, окремих депутатів.
  2. За порушення порядку під час сесійних засідань або засідань відповідної комісії селищної ради головою селищної ради або, відповідно , головою комісії робиться зауваження, яке заноситься секретарем до протоколу засідання.
  3. У разі повторного порушення депутатом порядку під час засідання, головою селищної ради(сесійне засідання) або головою комісії (засідання комісії) ставиться на розгляд питання перед депутатами щодо позбавлення слова; депутат видаляється, якщо за це проголосувало більше половини депутатів, присутніх на засіданні, з занесенням секретарем до протоколу засідання.
  4. Якщо в ході порушення депутатом порядку в засіданні було встановлено склад адміністративного чи кримінального правопорушення, то відповідні матеріали направляються до правоохоронних органів

Стаття 15. Депутатські групи та фракції Ради

15.1. Для вироблення спільних позицій, концепцій, поглядів з питань, що розглядаються Радою або входять до сфери її компетенції, депутати можуть за взаємною згодою створювати депутатські групи та об’єднуватись за партійною ознакою у фракції.

15.2. Депутатські групи та фракції створюються на зборах депутатів, на яких обирається керівник групи або фракції. Керівник групи або фракції організовує її роботу та представляє у відносинах з іншими групами, фракціями та Радою.

15.3.  Депутатська група може бути утворена в будь-який час протягом строку повноважень ради даного скликання за рішенням зборів депутатів місцевої ради, які виявили бажання увійти до її складу. Депутатська група складається не менш як з трьох депутатів місцевої ради. Депутатська група реєструється відповідною місцевою радою за поданням особи, яка очолює депутатську групу, до якого додається підписане депутатами цієї групи письмове повідомлення про сформування депутатської групи із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів групи та депутатів, які уповноважені представляти групу.

15.4.  Депутат Ради може бути одночасно членом тільки однієї фракції.

15.5.  Секретаріат інформує Раду про створення депутатської групи та фракції, їх склад. Інформація заноситься до протоколу сесії Ради.

Стаття 16. Депутатські запити, запитання та звернення

16.1.  Депутатський запит – це підтримана Радою вимога депутата, яка заявлена попередньо або на пленарному засіданні Ради, до Голови, виконавчого комітету, керівників відділів, управлінь та інших органів виконавчого комітету, до керівників підприємств, установ і організацій, розташованих на території Ради, незалежно від форм власності, а також до голови відповідної місцевої державної адміністрації, його заступників, керівників відділів, управлінь та інших служб місцевої державної адміністрації з питань, що мають суспільне значення і належать до відання Ради.

16.2.  Запит може бути внесено депутатом або групою депутатів у письмовій або усній формі. По ньому може проводитись обговорення і приймається рішення.

16.3.   Рішення про направлення депутатського запиту органу чи посадовій особі, до яких звернуто запит, приймається, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу ради.

16.4.   Голова Ради доводить текст запиту до відповідного органу чи посадової особи, до яких його звернуто.

16.5.   Орган чи посадова особа, до яких звернуто запит, зобов’язані у встановлений Радою строк офіційну письмову відповідь на нього відповідній раді і депутату місцевої ради із позначених у запиті питань. Якщо депутатський запит з об’єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений строк, депутату зобов’язані письмово повідомити про це з обгрунтуванням мотивів необхідності продовження строку розгляду.

16.6. Відповідь на запит розглядається на пленарному засіданні Ради. За результатами розгляду відповіді на депутатський запит Рада приймає відповідне рішення.

16.7.  Депутатське запитання – це засіб одержання депутатом інформації або роз’яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошено на сесії Ради або дано депутату в індивідуальному порядку. Запитання не включається до порядку денного сесії, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.

16.8.  Відповідь органу або посадової особи на депутатське запитання може бути оголошена на сесії Ради на вимогу депутата – автора запитання у час, передбачений для розгляду депутатських запитів та оголошень.

16.9.  Депутатське звернення – викладена в письмовій формі вимога депутата Ради з  питань, пов’язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території смт. Коцюбинське, здійснити певні дії, вжити заходи чи дати офіційне роз’яснення з питань, віднесених до їх компетенції.

Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, а також керівники правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території с. Коцюбинське, до яких звернувся депутат Коцюбинської селищної Ради, зобов’язані у десятиденний строк розглянути порушене ним питання та надати йому відповідь, а в разі необхідності додаткового вивчення чи перевірки дати йому відповідь не пізніше ніж через місяць. Якщо депутатське звернення з об’єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений строк, депутату Коцюбинської селищної Ради, зобов’язані письмово повідомити про це з обґрунтуванням мотивів необхідності продовження строку розгляду.

Стаття 17. Доручення виборців

17.1.    Прийняті депутатами доручення виборців передаються до секретарю Ради, який передає їх у відповідні комісії. Доручення виборців обов‘язково включаються до розгляду на найближчій сесії Ради.

17.2.   Виборці можуть давати своєму депутатові доручення на зборах під час його звітів чи зустрічей з питань, що випливають з потреб відповідного виборчого округу чи територіальної громади в цілому. Доручення виборців має бути підтримане більшістю учасників зборів. Доручення виборців не повинні суперечити Конституції і законам України, а їх виконання має належати до відання Ради та її органів.

17.3.   Доручення виборців, виконання яких потребує прийняття Радою або її виконавчим органом рішення, фінансових або інших матеріальних витрат, доводяться депутатом до відома Ради або її органів.

17.4.  Рада та її органи аналізують доручення виборців, дані депутатам Ради, та з урахуванням матеріальних, в тому числі і фінансових, можливостей приймають відповідні рішення щодо їх реалізації. Рішення з цих питань доводяться до відома депутатів та територіальної громади.

17.5.   Депутат бере участь в організації виконання доручень виборців як одноособово, так і в складі постійних і тимчасових комісій Ради або в складі утвореної з цією метою депутатської групи, може залучати до їх виконання органи самоорганізації населення, а також виборців відповідного виборчого округу.

17.6.  Депутат періодично інформує своїх виборців про результати розгляду Радою та її виконавчими органами доручень виборців та особисту участь в організації їх виконання.

Стаття 18. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесіях Ради

18.1.  Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесіях ради або передані в письмовій формі головуючому на її пленарних засіданнях, розглядаються Радою або за її дорученням постійними комісіями ради чи надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним органам та посадовим особам, які зобов’язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені Радою, і про результати розгляду повідомити безпосередньо депутатів, які внесли пропозиції чи висловили зауваження, а також Раду

18.2.  Рада та її виконавчі органи забезпечують виконання пропозицій і зауважень депутатів, схвалених Радою, інформують депутатів про реалізацію пропозицій і зауважень, внесених ними на сесіях Ради.

Стаття 19. Забезпечення депутатської діяльності

19.1.  Повноваження депутата Ради починаються з моменту офіційного оголошення селищною територіальною виборчою комісією на сесії Ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії Ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених законом.

19.2.   Депутат Ради представляє інтереси своїх виборців та має всю повноту прав, що забезпечує його активну роботу в окрузі, участь у діяльності Ради, утворених нею органах та несе зобов’язання перед своїми виборцями, Радою та її органами відповідно до Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”.

19.3.  На час здійснення депутатських повноважень та в інших, передбачених законом випадках, депутат звільняється від виконання виробничих або службових обов’язків з відшкодуванням йому середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов’язаних з депутатською діяльністю, за рахунок селищного бюджету.

Стаття 20. Звернення громадян до Ради

20.1.   Робота із зверненнями громадян до Ради є одним з першочергових напрямків її роботи.

20.2.  Пропозиції, заяви і скарги, які надійшли до Ради або її депутата, підлягають розгляду, після чого вживаються заходи до їх своєчасного вирішення. Депутати, а також Рада можуть направляти одержані ними пропозиції, заяви і скарги до відповідних органів, підприємств, установ і організацій, які зобов’язані розглянути їх відповідно до чинного законодавства і про результати повідомити заявника, а також депутата та Раду.

20.3.  Депутати та працівники апарату вивчають причини, які породжують скарги, і вносять свої пропозиції щодо їх усунення в Раду, державним органам, органам об’єднань громадян, підприємствам, установам і організаціям.

Стаття 21. Звітність депутатів про роботу

21.1.   Депутат Ради періодично, але не менш, як раз на рік, зобов’язаний звітувати про свою роботу і роботу Ради перед виборцями округу.

21.2.  Звіт депутата може бути проведено в будь-який час на вимогу зборів виборців за місцем проживання, трудової діяльності або навчання, а також органів самоорганізації населення.

21.3.  Про проведення звітів депутат інформує Раду або (у встановленому нею порядку) її органи.

21.4.  Депутатові забезпечуються необхідні умови для проведення звітів і зустрічей з виборцями. Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, керівники підприємств, установ і організацій державної і комунальної форм власності зобов’язані сприяти депутатам місцевих рад в організації їх звітів (зустрічей) перед  виборцями шляхом надання приміщень, інформаційних та інших довідкових матеріалів, необхідних депутату місцевої ради, на прохання депутата здійснювати інші заходи, пов’язані з проведенням його звіту (зустрічі) перед виборцями, у тому числі сприяти оповіщенню виборців про час і місце його проведення. Рішення з питань організації звітів (зустрічей) депутата з виборцями приймається на засіданні місцевої ради.

21.5. Звіти і зустрічі депутатів з виборцями висвітлюються засобами масової інформації.

Стаття 22. Дисципліна і етика в діяльності Ради

22.1.  Депутат Коцюбинської селищної Ради як повноважний представник інтересів територіальної громади виборців свого виборчого округу та член Ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен дотримуватися таких правил депутатської етики:

  • керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальної громади чи виборців свого виборчого округу, від яких його обрано;
  • не використовувати депутатський мандат в особистих інтересах чи в корисливих цілях; не принижувати честі й гідності виборців, інших депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій;
  • керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності;
  • не розголошувати відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється чинним законодавством, інших відомостей з питань, що розглядалися на закритих засіданнях Рада чи її органів і не підлягають за їх рішенням розголошенню, та відомостей, які стосуються таємниці особистого життя депутата або виборця, що охороняється законодавством, чи стали йому відомі у зв’язку з його участю в депутатських перевірках;
  • не допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських фракцій, окремих депутатів місцевих Рад;
  • не приймати будь-яких гонорарів, подарунків, не отримувати винагород безпосередньо чи опосередковано за дії, пов’язані зі здійсненням ним депутатських повноважень.

22.2.  На засіданнях Ради промовець не повинен вживати образливі висловлювання та непристойні і лайливі слова, закликати до незаконних і насильницьких дій. Головуючий на засіданні має право попередити промовця про неприпустимість таких висловлювань і закликів або припинити його виступ, а у разі повторного порушення – позбавити його права виступу на даному засіданні.

22.3.   Якщо промовець перевищує час, відведений для виступу, або висловлюється не з обговорюваного питання, або виступає не з тих підстав, з яких йому надано слово, головуючий на засіданні позбавляє його слова. Та частина виступу промовця, яка виголошена після позбавлення його слова, не включається до протоколу засідання сесії.

22.4. Під час засідання Ради депутати повинні утримуватись від дій, які перешкоджають викладенню або сприйманню виступу (вигуками, оплесками, вставанням тощо).

22.5.  Головуючий на засіданні продовжує час для виступу промовця на термін, на який його виступ було перервано. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню засідання – порушує регламент Ради, головуючий на засіданні попереджає його персонально і закликає до порядку. Після повторного попередження протягом засідання за згодою більшості депутатів від їх фактичної кількості, визначеною без обговорення шляхом голосування, має право позбавити депутата слова до кінця засідання.

Розділ 5. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування

Стаття 23. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування

23.1.  Основними актами органів та посадових осіб місцевого самоврядування є:

  • рішення Ради;
  • рішення виконавчого комітету Ради;
  • розпорядження Коцюбинського селищного голови.

Стаття 24. Акти Ради

24.1.  Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

24.2.  Рішення Ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу Ради, крім випадків, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в України» і цим Регламентом. При встановленні результатів голосування до загального складу Ради включається Голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні, і враховується його голос.

24.3.  Рішення Ради приймається відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням.

24.4.  Рішення Ради у п’ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено Головою і внесено на повторний розгляд відповідної Ради із обгрунтуванням зауважень. Рада зобов’язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо Рада відхилила зауваження голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу Ради, воно набирає чинності.

Стаття 25. Акти виконавчого комітету Ради

25.1.   Виконавчий комітет Ради в межах своїх повноважень приймає рішення.

25.2.  Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються Головою.

25.3.  У разі незгоди Голови з рішенням виконавчого комітету Ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд Ради.

25.4.  Рішення виконавчого комітету Ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів Ради, можуть бути скасовані Радою.

Стаття 26. Акти депутата Ради

27.1.   Депутат, на своєму виборчому окрузі засвідчує факт і видає зацікавленій особі акт депутата, характеристику тощо.

27.2.  Підпис депутата посвідчує Секретар Ради, а у разі відсутності особа якій це доручено. Підписи депутата та секретаря Ради засвідчується печаткою Ради.

Стаття 30. Порядок доведення актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування до відома населення.

30.1.  Усі Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування доводяться до відома населення шляхом їх оприлюднення у комунальних засобах масової інформації та в інший спосіб, передбачений чинним законодавством України.

Офіційне оприлюднення усіх актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування смт. Коцюбинське здійснюється на дошці оголошень селщної ради та частково у наближчому випуску газети «Коцюбинський вісник», та на сайті селища www.kotsuynske.com.ua.

30.2.  На вимогу громадян їм може бути видана копія відповідних актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

30.3. Зауваження і пропозиції мають бути чітко сформульовані і повинні містити логічно обгрунтовані положення, що вказують на: – порушення Радою процедури розгляду, підписання і набрання чинності цим рішенням; – вихід Ради за межі компетенції при прийнятті такого рішення; – невідповідність рішення Ради законодавству України.

30.5.  Рішення виконавчого комітету Ради після їх прийняття підписуються Головою.

30.6.  У разі незгоди з рішенням виконавчого комітету Голова може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням і невідкладно зобов’язаний внести це рішення на розгляд найближчого пленарного засідання Ради. У разі затвердження рішення виконавчого комітету Радою Голова зобов’язаний підписати це рішення.

30.7. Оприлюднення рішення Ради або її виконавчого комітету Головою не позбавляє останнього права звернутися до суду з питанням про визнання таким, що не відповідає Конституції або законам України рішення Ради або її виконавчого комітету.

Розділ 6. Розгляд і прийняття рішень Ради за спеціальними процедурами

Стаття 31. Підготовка і затвердження бюджету селища

31.1. Порядок складання та використання місцевого бюджету регламентується статтями 61-70 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України та іншими актами.

31.2.  Постійна комісія з питань планування, бюджету, фінансів, цін є головною в Раді з питань опрацювання та підготовки проекту рішення Ради щодо затвердження бюджету селища Коцюбинське.

31.3. На затвердження Радою проект бюджету селища Коцюбинське. виноситься постійною комісія з питань планування, бюджету, фінансів, цін після опрацювання з іншими галузевими комісіями Ради.

Стаття 32. Підготовка і затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку селища та цільових програм з інших питань місцевого самоврядування

32.1.  Постійна комісія з питань планування, бюджету, фінансів, цін є головною в Раді з питань опрацювання та підготовки проекту рішення щодо затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку селища Коцюбинське. На затвердження Радою проект програми соціально-економічного та культурного розвитку виноситься постійною комісією з питань планування, бюджету, фінансів, цін після опрацювання з комісією з питань промисловості, будівництва, архітектури, зв’язку, торговельного та побутового обслуговування , комісією з питань освіти, культури, молоді і спорту та іншими постійними комісіями Ради.

32.2. Підготовка цільових програм з інших питань місцевого самоврядування покладається на відповідні галузеві комісії Ради. На затвердження Радою проекти цільових програм виносяться відповідними галузевими комісіями Ради після опрацювання з постійною комісією з питань планування, бюджету, фінансів, цін.

32.3. Проекти програм вносяться у Раду виконавчими органами у терміни подання проекту бюджету селища та не пізніше як за місяць до розгляду їх на засіданні Ради.

32.4. Проекти програм соціально-економічного та культурного розвитку селища Коцюбинське., а також цільових програм, звіти про їх виконання з відповідними висновками постійних комісій не пізніш як за 5 днів до розгляду їх на засіданні Ради поширюються серед депутатів.

32.5. Контроль за ходом виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку селища Коцюбинське., а також цільових програм місцевого самоврядування Рада здійснює як безпосередньо, заслуховуючи доповіді виконавчих органів Ради, так і через постійні комісії відповідно до їх компетенції.

Стаття 33. Місцеві референдуми

33.1. Місцевий референдум є спосіб прийняття мешканцями селища Коцюбинське шляхом прямого волевиявлення (голосування) питань місцевого значення.

33.2. Порядок призначення та проведення місцевого референдуму регламентується вимогами ст. 7 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Законом України “Про всеукраїнський та місцеві референдуми”.

33.3.  У рішенні про призначення референдуму визначається дата його проведення та зміст питання, що виноситься на референдум. Дата проведення призначається не раніш як за місяць і не пізніш як за два місяці від дня прийняття рішення про проведення референдуму.

33.4. З метою виявлення волі громадян при вирішенні важливих питань місцевого значення у передбаченому Законом України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми» порядку можуть проводитись дорадчі опитування мешканців селища Коцюбинське  (консультативні референдуми). Результати дорадчого опитування розглядаються і враховуються при прийнятті рішень Радою.

33.5. Якщо проекти рішень Ради не відповідають результатам місцевого дорадчого опитування, такі рішення можуть бути прийняті лише більшістю не менш як дві третини від загальної кількості депутатів Ради.

Стаття 34. Про притягнення депутата до відповідальності

34.1. У разі відсутності депутата без поважних причин загалом більш як на половині пленарних засідань Ради протягом календарного року постійна комісія з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, до компетенції якої входять питання депутатської етики, подає до Ради пропозицію про порушення Радою питання перед виборцями відповідного округу про його відкликання.

34.2. Притягнення депутата до відповідальності можливо й в інших випадках, передбачених чинним законодавством України ти даним Регламентом.

Стаття 35. Порядок дострокового припинення повноважень депутата, селищного голови, його заступників, секретаря Ради та Ради в цілому

35.1. Повноваження депутата Ради припиняються достроково за наявності підстав, перелічених у частині першій статті 5 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, засвідчених офіційними документами. Рада розглядає питання про дострокове припинення повноважень депутатів Ради у випадках, зазначених у частині другій статті 5 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”.

35.2. Про дострокове припинення повноважень депутата Рада приймає рішення відкритим голосуванням і доручає Коцюбинській територіальній виборчій комісії провести вибори депутата замість вибулого відповідно до Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих Рад та сільських, селищних, міських голів”.

35.3. Прийняте Радою рішення про дострокове припинення повноважень депутата не підлягає перегляду.

35.4. Депутат, який бажає достроково скласти депутатські повноваження, подає особисту письмову заяву на ім’я Голови. В заяві депутат може викласти мотиви свого рішення. Заява депутата про складання повноважень не може відкликатися: вона розглядається у десятиденний термін з дня подання. Рада за поданням комісії з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, розглядає заяву депутата і приймає рішення про припинення його повноважень. Заява депутата про складання ним депутатських повноважень та рішення Ради з цього питання доводиться до населення селища в місцевих засобах інформації.

35.5. Після отримання Радою копії обвинувального вироку суду, який набрав законної сили щодо депутата, Рада за поданням комісії з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, контролю за виконанням рішень селищної ради та її виконавчого комітету протягом місяця може прийняти рішення про дострокове припинення повноважень депутата Ради.

35.6. Повноваження Голови припиняються достроково за наявності засвідчених офіційними документами підстав, перелічених у частині першій статті 79 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

35.7. Рада розглядає питання про дострокове припинення повноважень Голови за наявності підстав, передбачених частиною другою статті 79 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

35.8. Дострокове припинення повноважень Голови вирішується у відповідності до частини третьої статті 79 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

35.9. Питання про дострокове припинення повноважень секретаря Ради вноситься на розгляд Ради на вимогу не менш як двох третин депутатів від загального складу Ради або Головою. Рішення про звільнення з посади приймається Радою шляхом таємного голосування.

35.10. За наявності підстав, передбачених частиною першою ст. 78 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” Головою може порушуватись перед Верховною Радою України питання про призначення Верховною Радою України позачергових виборів Ради. Порядок проведення позачергових виборів Ради визначається Законом України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих Рад та сільських, селищних, міських голів”.

35.11. Питання про дострокове припинення повноважень Ради за рішенням місцевого референдуму може бути порушене не менш як однією десятою частиною громадян, які проживають у селищі Коцюбинське і мають право голосу. Порядок проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень Ради визначається Законом України “Про всеукраїнський та місцеві референдуми”.

35.12. Рада, повноваження якої достроково припинено за рішенням місцевого референдуму або якщо щодо неї Верховна Рада України прийняла рішення про проведення позачергових виборів, продовжує діяти до обрання нового складу Ради.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539