Нову газету “Рідна Київщина” поширюють у селищі

0

На вихідних селищем рознесли газету “Рідна Київщина”, яка 30-тисячним тиражем проінформувала читачів про те, як в Коцюбинському повинна розвиватися інфраструктура, як людям продати самостійно старе житло і купити нове, комфортне у розстрочку.

Підготувало до друку газету ТОВ “Media Brand”, з-поміж клієнтів якої значиться політична партія “Пряма дія”, яку очолює Володимир Жарков, колишній депутат селищної ради, який балотувався на селищного голову у 2010 році.

Під час передвиборчої кампанії на його підтримку виходила друком газета “Рідне Коцюбинське” тиражем 10 тисяч екземплярів.

Цю невдалу передвиборчу кампанію, зокрема медійну її частину, супроводжував Петро Щербина, який свого часу консультував Сандея Аделаджу.

Оскільки Володимир Жарков очолював раніше БК “УкрАзіаБуд”, редакція вирішила поцікавитися в ТОВ “Media Brand”, хто є замовником 30 тисяч екземплярів “Рідної Київщини”.

У телефонній розмові Петро Щербина повідомив, що цього разу він виконує замовлення іншого свого клієнта й до нового комплексу багатоповерхівок, який планують побудувати замість лісу, Володимир Жарков відношення не має.

Ім’я нового клієнта Петро Щербина відмовився назвати.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539