Екс-регіонали покривають беззаконня священика УПЦ КП

47

3-tochka-2Авторка: Ірина Федорів

Історія зі скандальним парканом довкола приміщення колишнього дитсадка у селищі Коцюбинське має своє епічне продовження.

Кілька місяців люди, деякі депутати та один із членів виконкому безрезультатно просили  селищного голову, секретаря ради та депутата Ільницького (отця Миколу) надати документи на будівництво.

Проведення незаконних робіт викликало обурення громади. Отець Микола (депутат Ільницький) своїми незаконними діями провокував конфлікт громади та біженців, які виходили на його захист.

І рада, і отець Микола (депутат Ільницький) документів не надавали. На відео чітко видно, як на прохання надати документи отець в рясі йде геть від представників територіальної громади і каже, що це все — провокація.

І ось нарешті замість документів на псевдоофіційному сайті селищної ради (сайт зареєстрований на невідому фізособу) з’явився кліп із документами.

Це, мабуть, вперше в історії ділового листування країни селищна рада замість того, щоб надати документи займається разом із отцем кліпмейкерством.

“У документах показано лише те, що вони хотіли показати. Невідомо, хто користувач ділянки, бо показали лише цільове призначення, дату та номер. Жодного підтвердження, що власник має правовстановлюючий документ на землю або чинний документ на користування. Отже визначити, хто має право будувати там паркан, неможливо. Так само і межі ділянки викликають масу питань”, — аналізує відеоролик правник Юрій Брикайло, який спеціалізується на земельному праві.

Те, що відеокліп — це чергове намаганння влади прикрити незаконні дії депутата Ільницького, стає беззаперечним фактом.

Ось проміжна відповідь від Інспекції держархбудконтролю (від 6 серпня 2014 року), чиї експерти виїздили на місце й проводять перевірку.

Отже, отець порушив закон, а рада його покриває й монтує відеокліп, аби не надавати документів.

У офіційній же відповіді від селищного голови Вадима Садовського йдеться про те, що депутат-отець Ільницький не має навіть договору оренди і межі в натуру, як слід, не виносились.

Коли ми з джерел правоохоронних органів отримали копію держакту, стало зрозуміло, чого його нікому не показують.

Коцюбинській селищній раді, що показує цей документ як доказ, було вкрай невигідно, аби ми побачили, з ким межує ця ділянка на держакті.

Тут чітко написано: Святошинське ЛПГ — комунальне підприємтсво столиці.

Ось ця відстань від Б до А.

А тоді виникає питання: як, маючи держакт, який засвідчує, що сусідній землекористувач — столичне комунальне підприємство, депутати Коцюбинської селищної ради у 2008 році могли роздерибанити ділянки у Біличанському лісі, які  перебувають поза межами селища?

Цей держакт виданий аж ніяк не релігійній громаді, а Меблевій фабриці. Й ніхто цього акту не переоформив за стільки років. Більше того, в кадастрі зараз межа цієї ділянки виглядає по-іншому: з трикутної вона стала “П”-подібною.

Як уже йшлося раніше, співпраця між “регіоналами” і священиком УПЦ КП почалася давно. Отець брав участь в агіт-кампанії Петра Мельника й не протестував, коли дітям сказали купатися в озері, де купатися заборонено. 

Потім рада погодила приватизацію частини колишнього дитсадка для цієї релігійної громади за копійки. Тут мав би бути реабілітаційний центр, натомість свідки кажуть — вівся готельний бізнес.

Коли ми викрили це, у коментарях почалися погрози.

Після перевірки електронки, під якою зареєструвався користувач, що писав погрози, через пошуковик, стало відомо, що в Інтернеті є багато оголошень про продаж секонд-хенду та інвалідних візків.

Тут дають не лише електронку, з якої пише захисниця отця, а й вказують адресу, яка збігається з адресою релігійного центру.

Також ГО “Логос” Николай (очевидно, отець Микола) та Леся (що фігурує в продажі інвалідних візків та секонду) значаться в одному з численних оголошень як організатори семінарів з холотропного дихання і покращення карми. 

Історія з парканом допомогла громаді зрозуміти: обіцяного реабілітаційного центру не було, вівся готельний бізнес, велась торгівля секонд-хендом (гуманітаркою), церква УПЦ КП в Коцюбинському в особі отця Миколи (депутата Ільницького) співпрацює з “регіоналами”, котрі подерибанили ліс.

Але ми у своїй боротьбі зі свавіллям депутата-отця таки отримали документ, який посвідчує — з Коцюбинським по вулиці Меблевій та Лісовій межує Святошинське ЛПГ. І селищна рада сама посилається на цей документ.

Держакт ми обов’язково долучимо до матеріалів на робочій групі, яка розглядає питання з межами Коцюбинського. Хочеться вірити, що ліс ми вкотре відстоїмо.

І дуже хочеться вірити, що УПЦ КП зрештою відреагує на те, що відбувається в селищі й змінить настоятеля, через правопорушення якого довіра до УПЦ КП в селищі падає.

Авторка: Ірина Федорів, для “Української правди”.

 

47 коментарів

  1. Ладко 14 Серпня 2014 at 14:42

    http://kotsubynske.com.ua/2007/11/11/fedoriv-iryna-pavlivna-deputat-selyschnoji-rady-6-sklykannja/
    Я досі чекаю відповіді від Федорів Ірини
    1. За які заслуги перед режимом Януковича вона отримала подяку Генерального прокурора Пшонки?
    2. За які заслуги перед російськими шпигунами Ірина Федорів отримала подяку від СБУ у 2012 році, коли спецслужбою керував «товариш» Калінін, чиї рахунки зараз заарештовані, а сам він знаходиться у розшуку?
    3. За які заслуги перед податковою, Федорів отримала грамоту від «Податкової служби з обслуговування великих платників податків» у 2012 році. Пані Федорів є «великим платником податків» ні! Значить когось здала. Регіонала? І отримала грамоту? Не смішіть.

    Ми всі—дорослі люди. Проживши не один рік у цій країні, ми прекрасно розуміємо, що БУДЬ-ЯКУ нагороду від влади можна отримати за:
    1. Плідну та результативну роботу у тому ж напрямку, у якому працює влада. А влада ПР крала, крала і ще раз крала.
    2. За хабар. Без коментарів. Самі знаєте.
    3. За конкретні послуги різного характеру певним керівникам, що приймають рішення про видачу подяк або інших грамот.

    Далі.
    Яку церкву всіляко підтримували регіонали? Московського патріархату. З Київським боролися. Не надто успішно. Тепер Федорів заступила на вахту. Пазлик складається.
    А у Садовського є грамоти від регіоналів?
    У Ільницького є?
    А у Федорів після 2010 року цілий букет .
    Робіть висновки, панове…

    95.158.60.**

  2. Влад 14 Серпня 2014 at 15:59

    А шо тут ви висновки робити?

    Тільки тупий не розуміє – Федора – злодійка!

    Іще, наче вона краща подруга Тетяни Чорновіл.

    От підлізла до людини, щоб свій зад захистити.

    Цими статтями вона нам очі замилює – відводить увагу від нагальних питань!

    Ми чекаємо звіт за кошти Фонду Громади Приірпіння – а це 56 мільйонів!

    Ми чекаємо пояснень про нагороди від Пшонки!

    А ці казкові наклепи про Ільницького вже нікому не цікаві.

    Отець Микола свій авторитет заробив у коцюбинчан щоденною важкою працею і шляхетністю.

    95.133.106.**

  3. Леся 14 Серпня 2014 at 16:18

    Гуглимо організацію. 505 20044726 ПРАТ “ММЦ-СТБ” (http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=67193)

    Що поганого в тому, що люди платять в державу податки? Це злочин? Ну це краще, ніж торгувати секондом чи вести готельний бізнес і не платити податки.
    Федорів – не журналіст, а керівник. Відповідно, як представник телеканалу, який сплачує податки, отримала від податкової, я так розумію, подяку. Всі цінні подарунки передала учням школи.
    Якби ж Ви вміли користуватись пошуковиком… То знайшли б, що всі редакції ЗМІ отримують схожі подяки. Я от що “нагуглила” – від податкової подарунки передали учням школи селища Коцюбинське
    http://dusia.telekritika.ua/novosti/18520/zhurnalisty_stb_podarili_vypusknikam_dorogie_planshety_ipad

    На день журналіста, я так розумію, від прес-служб різних відомств (МЗС, ГПУ, МВС, СБУ) працівники ЗМІ, які щодня працюють з відомствами отримують подяки та, можливо, як у випадку з податковою, подарунки.
    Свідомі люди від подарунків відмовляються.
    Я так розумію, що пан Ладко, який не вміє користуватись інтернетом, не має що сказати про незаконні дії пана Ільницького? Що таке? Знову змінюємо тему на Федорів? І не виходить… Бо є люди, які вміють користуватись інтернетом…От так так…
    Пане Ладко, Вам слід навчитись опиратись не на домисли, а на факти. Нема доказів – не треба базікати.
    А Садовському жодна влада грамоти не дасть. Ваша цитата “…А влада ПР крала, крала і ще раз крала.” З цим лозунгом виступіть і селищній раді, бо відомо Ви там частий гість.

    77.239.179.**

    • Влад 14 Серпня 2014 at 16:47

      А де докази про заробіток грошей Ільницьким на готельному бізнесі і секонд хенді?

      Де чеки, квитанції ?

      Досить цих казочок!

      Я пам’ятаю, як синя Газель привозила секонд хенд до отця Миколи – всі брали, деякі машинами вивозили. Порозкидали все, як свині, повибирали краще, навіть за собою не прибирали! Забули? Років три це відбувалося.

      Благочинні акції я теж пам’ятаю! Скільки людей приходило – всі з подарунками верталися додому.

      Духовний театр пам’ятаю!

      Які гроші? Отець Микола тільки віддавав все що міг безкоштовно!

      Скільком дитячим домам він допоміг! Скільком лікарням!

      Скільки людей малозабезпечених та потребуючих отримали допомогу від отця Миколи!

      І одяг і взуття і візочки теж – все безкоштовно було.

      Знайшли, що вигадувати!

      А ваші об’яви, що ви самі пишете – надоїло вже!

      95.133.106.**

    • Ладко 14 Серпня 2014 at 16:53

      –селищній раді, бо відомо Ви там частий гість
      Лесю! це у вас після “перепитій” ?? Маячня.

      чекаю відповідей від Федорів, а не її прокладок.

      95.158.60.**

      • Леся 15 Серпня 2014 at 09:00

        Хамство — признак бессилия.

        77.239.179.**

        • Ладко 15 Серпня 2014 at 10:11

          Відповім.
          Коли це Леся бачила мене у селищній раді?

          Не варто констатацію фактів називати хамством.
          Визначення «федориних прокладок» не моє. Почув у маршрутці. Розмовляли 2 жіночки років по 50..

          Ви, дівоньки, влазячи у хор Федорівих підспівувачів, думали, що робите вкрай шляхетну справу? Боретесь за світлі ідеали? Ні. Ви лише вигрібаєте за Іриною г***но…У тегах до «ваших» статей «Федорів», «паркан», «Ільницький» Як тільки можна підняти рейтинг голосними криками «погрожують!! вбивають!!»– спливає Федорів. Потім знову ховається за вами… .. А вас не існує! Ви чорнороби-асенізатори…

          Своєю «роботою» ви розділили мешканців селища на 2 табори… І своїх знайомих теж.. половина з них, сидячи на кухні теж називають вас «федориними прокладками»
          Це тепер довіку…

          95.158.60.**

          • Леся 15 Серпня 2014 at 11:02

            “дівоньки” – це у Вас з “бурхливої молодості”?
            “Визначення «федориних прокладок» не моє”- а Ви уважніше слухайте, то почуєте, як Вас в маршрутках називають жіночки до 40.
            “що робите вкрай шляхетну справу?” – якщо без жодних дозволів, а і до цього часу їх нема, як видно з відповіді від Інспекції держархбудкнтролю (від 6 серпня 2014 року) почалося риття канав, без обнесення їх стрічками, вирубування дерев, провокування конфлікту, то зупинити це свавілля й справді шляхетна справа.
            Про моїх знайомих, я б на Вашому місці навіть і не затиналася.
            “чорнороби-асенізатори…” – це про Вас, хто не маючи власного авто, чи можливості його заправляти, їздить в маршрутках і як тарган підслуховує розмови жіночок (років по 50), а потім з насолодою їх використовує у своїх коментах. Ви ще полазьте у людей під вікнами – може ще щось почуєте. Це легше ніж освоїти гугл.
            ХАМСТВО – ПРИЗНАК БЕССИЛИЯ.

            77.239.179.**

          • Юлія 15 Серпня 2014 at 12:08

            Ну, ясно! Всі хто не має власного авто – то по вашому, Федорині прокладки, – БИДЛО? Ні, дорога ти наша! Бидло продажне -це ти, Федора! За скільки відпрацьовуєш переслідування християн? Невже за 30 срібників? Згадай, що сталося з іудою іскаоіотом…

            93.73.28.1**

    • Ладко 15 Серпня 2014 at 11:45

      — заяву про погрозу вбивством як депутат і журналіст– написала Федорів

      — Федорів – не журналіст, а керівник.– написала Леся..

      маячня… Лесю, вийдіть з “перепитій”, визначтесь!!

      95.158.60.**

  4. Катерина 14 Серпня 2014 at 19:39

    Де відповіді на питання громади?

    Про лікарню, про погреби, про сторожку, про межі будинку 11-б на вул. Меблевій?

    Скільки можна чекати?

    Нащо нам це барахло, що ти понаписувала?

    Знаємо отця Миколу, як рідного.

    Ніколи ніяких грошей за гуманітарну допомогу, а тим більш за інвалідні возики не брав! Тільки віддавав!

    Стане вже наговорювати на чесну людину!

    Продажна тварюка ти, Ірина Федорів!

    Заважаєш працювати, придовбалася за якійсь папірці, а сама папірці не поспішаєш друкувати!

    Пройдоха!

    95.133.77.**

  5. Лариса 14 Серпня 2014 at 20:06

    Дорогі мої односельці, коцюбинчани!

    Ми знову отримали від нашого Федориного горя – дулю!

    Не може вона побачити нас, коцюбинчан, з нашими питаннями, з нашими проблемами!

    Тільки задовольняє свої комплекси неповноцінності та хворобливі фантазії.

    Почуй нас – глуха свідомість Федорів, побач нас – сліпа Федорина совість!

    Скільки людей чекають на відповіді про твій округ, Федора!

    Погреби, лікарня, сторожка, кошти Фонду Приірпіння, відзнаки Пшонки, межі будинку, паркування авто поруч з дитячим майданчиком?

    Це все реальні питання.

    А те, про що ти казочки розповідаєш – нікому не цікаво.

    Всі вже зрозуміли хто ти така.

    Те, що в тебе немає нічого святого в душі, ми вже знаємо, не треба це доводити. Вже всі повірили, що ти виконуєш замовлення за гроші!

    Попрацюй для народу, просимо тебе!

    Чекаємо публікацій про нагальні проблеми Коцюбинського, а не про вигадані…

    194.29.62.**

    • гражданин 15 Серпня 2014 at 10:23

      Лариса, Вас научили менять айпишники. До этого Вы уже были уличены в смене имен с одного айпишника. Теперь, как погляжу, у Вас снова разные имена и уже разные айпишники. Эволюция. Знаете, чему Вас еще не научили?
      А давайте посмотрим.

      Лариса:

      Дорогі мої односельці, коцюбинчани!

      Ми знову отримали від нашого Федориного горя – дулю!

      Не може вона побачити нас, коцюбинчан, з нашими питаннями, з нашими проблемами!

      Тільки задовольняє свої комплекси неповноцінності та хворобливі фантазії.

      Лідія

      А на опублікованих картах будинку 11-б на Меблевій взагалі немає?

      То шо, ділянка під будинок не виділена?

      Як це так? То що цей будинок “примара”?

      Катерина:

      Де відповіді на питання громади?

      Про лікарню, про погреби, про сторожку, про межі будинку 11-б на вул. Меблевій?

      Скільки можна чекати?

      Нащо нам це барахло, що ти понаписувала?

      Влад:

      А де докази про заробіток грошей Ільницьким на готельному бізнесі і секонд хенді?

      Де чеки, квитанції ?

      Досить цих казочок!

      Татьяна:

      Оба!

      Федора вылезла!

      Молодец, Лариса!

      Вытянула из подполья рыбку! Сняла маску стерве!

      Можно еще анализ, но для меня все очевидно. Предложение – и переход на «через строку». Предложения часто с восклицательными и вопросительными.
      То, что Вы меняете айпишник специально после того, как были раскрыты, Вы сами признали

      Лариса

      12.08.2014 о 12:11

      Это тоже я, Лариса.

      И мы, по- прежнему, ждем ответы на наши вопросы!

      194.29.62.** (новый айпишник)

      Хоть Вы и делаете троллинг, но до профи Вам еще далековато.
      Вам дали документы, где эксперты говорят, что Ильницкий нарушил закон. Господин Ладко, где же Ваша честность Пушкинской эпохи? Пушкин таких как Вы, которые говорят о незаконных действиях людей, когда они правы, и молчат о незаконных действиях других, когда они доказаны Инспекцией, вызывал бы на дуэль. Как Вы теперь оцениваете действия мам, которые зарывали? Как Вы теперь оцениваете действия депутата Ильницкого? Снова, как всегда, тему переводим.

      Если у Вас (Ладко, Лариса и все остальные) есть вопросы к Федорив – все знают, где она живет. Мобильный номер не секретный.
      Каждый день человек в округе общается с людьми. В отличии от Ильницкого график общения депутата не ограничен.

      Боитесь идти сами – собирайтесь вместе. Вас же вон сколько!!! Лариса! Человек так сорок, да? 🙂 Если не больше… Да что там… почти весь поселок! Я уверен.
      Вот все вместе Лариса, Лідія, Катерина, Влад, Ладко и др. договоритесь, здесь, что в пятницу вечером или в субботу утром идем к Федорив. Даже если Вас насобирается человек десять Федорив то не догадается, кто тут пишет. Вы в безопасности.
      И вот снимайте (Вам же разрешили снимать) как 40 людей из Коцюбинского (в т. ч. жители Мебельной 11-Б) пришли к Федорив и взяли у нее документы, которые по сути должны быть в больнице, поселковом совете и т д, и которые Вы так хотите, но не можете получить, как анонимный «житель» Мебельной 11-Б.

      Зачем тратите время здесь, если уже можно было написать запросы и давно получить ответы, как это сделали жители Мебельной 11-Б? А потом бы опубликовали: вот, мол, больница приняла в год 1000 людей на Лесной, а отец Ильницкий, у которого места побольше, – 5 000. Сравните! Вас это ведь не интересует.

      Я так понимаю, документы Вам, Лариса, вывесили. Загрузите их в сеть и дайте доступ всем. Ну и можете дать их проанализировать юристам. Или просто признайте, что Вы не с Мебельной 11-Б. Иначе, как объяснить, что за всю неделю у Вас не получилось взять документы с доски, где они висели? Может Вам документы и не нужны вовсе?

      Просто, как видим, кого интересует – тот пишет и получает ответ.

      37.55.126.1**

      • Катерина 15 Серпня 2014 at 11:25

        Ну , це вже взагалі – хамство!

        Замість відповідей на питання громади – знову якісь списки!

        Нема більше чого сказати?

        Я не мешкаю в 11-б, але мене теж турбують ці питання, і не тільки мене.

        Якщо мене кудись вписують, то тоді Лариса і Ладко праві, що від Федори пише лише сама Федора!

        От ти себе і викрила!

        Якщо ти так думаєш про людей, то це означає, що сама ти так чиниш!

        Я не збираюся до тебе дзвонити чи приходити , мені огидно!

        Є питання громади, ти – депутат, де відповіді?

        А попередження для тебе були після публікації образ на отця Миколу і я з Ларисою повністю згодна!

        Так що, гражданин Федора!

        Будемо працювати, чи змішувати з багнюкою коцюбинчан?

        95.132.119.2**

      • Лариса 15 Серпня 2014 at 14:08

        Ну, що ви, велика вчителька, Федора!

        Вже манія звеличування допікає?

        З такими вчителями – пряма дорога в ад!

        А різні адреси, це для того , щоб люди зрозуміли, що я ніяка ні Леся Іванівна Ярова, ні отець Микола, ні інші люди, що з честю захищають чисте і світле ім’я священика і депутата Миколи Ільницького. І твої домисли – ПУСТОМОВСТВО! ПШИК!

        І як одна людина може писати від 40 коцюбинчан?

        Це тільки хвора Федоріна фантазія могла таке народити!

        І чого до тебе приходити?

        Щоб ти вилила на нас свій бруд?

        Так СМІТТЄВЕ ВІДРО у нас, в Коцюбинському, – це ти, Федорушка!

        І як гарно ти поділила коцюбинчан на бидло, яке їздить в маршрутці та чорноротих політичних повій, що ти очолюєш!

        Дякую, до нас примкне ще 80% коцюбинчан, порядних людей, що своєю чесною працею не змогли заробити коштів на придбання авто.

        Ну, ти звісно, можеш вважати нас всіх за одну людину – це твої справи!

        А правда є правдою!

        Отець Микола – гідний священик і хороший депутат!

        А ти, Федора, – політична і журналістська невдаха!

        Всі твої намагання очорнити отця Миколу – ФІАСКО!

        Чекаємо на відповіді про погреби, про оформлення документів на сторожку, про оформлення документів на наш будинок 11-б, про ліквідацію паркування машин біля дитячого майданчику, про звіт за 56 чи 57 мільйонів Фонду Приірпіння і т.д.

        А Лідія молодець, дійсно під наш будинок землі взагалі не віділено!

        От і депутат у нас, як виявилося, слабенький-слабенький.

        Ну, нічого! Наступного разу будемо більш ретельно розглядати кандидатуру.

        194.29.62.**

      • Лариса 15 Серпня 2014 at 14:35

        Не велика ли честь, нам собираться и идти к Гоп-компании.

        Нам хватит то, что о нас, защитниках чести священника Николая Ильницкого, знают коцюбинчане.

        Не зря ведь Федора сайт зарегистрировала!

        Это она сама свой сайт игнорирует – развешивает ответы на вопросы в подворотнях, чтобы не дай Бог, больше никто не узнал!

        А сайтом и не пользуется!

        А мы не гордые, пользуемся сайтом и людям даже интересный читать наши комментарии, чем бредятину Федорив!

        И нас, защитников отца Николая, стает все больше и больше…

        194.29.62.**

  6. Лідія 14 Серпня 2014 at 20:50

    Я теж пам’ятаю як привозили гуманітарку, навіть моя бабця ходила брати.
    Весь 11-б там пасся теж. Забули?
    Хтось платив? Чи може хтось щось приніс для парафії? Тільки хапати, хапати, хапати та тільки брати і гадити після себе!
    От, народ!
    Задрала вже Федора! Сорому не маєш!
    Відстань від отця Миколи!
    Брехня все що ти пишеш!

    93.72.29.**

  7. Лідія 14 Серпня 2014 at 21:02

    А на опублікованих картах будинку 11-б на Меблевій взагалі немає?

    То шо, ділянка під будинок не виділена?

    Як це так? То що цей будинок “примара”?

    І як на це дивиться депутат Федорів?

    Чому до сих пір не оформлені папери?

    Як ви вимагаєте якійсь папірці від парафії, а самі не існуєте на мапі?

    Лицеміри!

    93.72.29.**

  8. Ладко 15 Серпня 2014 at 11:29

    “Визначення «федориних прокладок» не моє”- а Ви уважніше слухайте, то почуєте, як Вас в маршрутках називають жіночки до 40.
    — то ви тоже маршрутками їздите, чи майстерно нарили в Гуглі?

    — хто не маючи власного авто, чи можливості його заправляти
    Знову мимо!.. у вас дуже стереотипне мислення..

    Лесю: знайдіть для мене в Гуглі:
    Який паркан будувався 13.06, коли почалося провокування конфлікту та цькування О. Миколи?
    Коли ви мене в селищній бачили– досі не почув відповіді!!

    95.158.60.**

    • Леся 15 Серпня 2014 at 13:24

      Я не роблю “медвежих” послуг – вчіться самі коритуватись інтернетом!
      От орфографію Вам підправлю …”то ви тоже” 1. Ви – пишеться з великої літери.2. Тоже -русизм, вірно писати – теж. Цитата: “…бо відомо Ви там частий гість” – жіночки до 40 років у дворі розповідали!
      “… досі не почув відповіді!!”, а Ви її й не почуєте, бо щоб почути – треба зустрітись….

      77.239.179.**

      • Ладко 15 Серпня 2014 at 14:26

        От орфографію вам підправлю: коритуватись
        “Вірною” в українській мові буває дружина, а відповідь– правильною.
        на рахунок “тоже-теж”– помилився. факт.
        Ви завжди (ALLWAYS) пишеться з великої літери, якщо стосується однієї особи, до якої є повага.

        І дайте відповідь на запитання:
        Так напишіть, коли ви часто мене бачили у селищній раді?
        Який паркан будувався 13.06, коли почалося провокування конфлікту
        Так Федорів керівник чи журналіст?

        95.158.60.**

        • Ладко 15 Серпня 2014 at 14:35

          Sorry, правильно ALWAYS 🙂

          95.158.60.**

          • Леся 15 Серпня 2014 at 15:29

            Мій девіз:”Не піддавайся настрою духу того, хто тебе ображає, і не ставай на той шлях, на який би йому хотілося захопити тебе.”

            Марк Аврелій.
            http://itstechnology.ru/page/jak-gramotno-reaguvati-na-obrazi

            ХАМСТВО – ПРИЗНАК БЕССИЛИЯ!

            77.239.179.**

  9. Никита 15 Серпня 2014 at 11:32

    Судя по всему у федорив личные счеты с батюшкой. Слишком уж увлеклась проблемой постройки забора. Есть более важные проблемы поселка:
    1. поселка нет в базе кадастра -это означает, что никто из жителей поселка не сможет продать, подарить , унаследовать свой дом, земельный участок.
    2. нет границ поселка – означает, что поселка нет!!!
    3.Денег в бюджете поселка будет все меньше, потому как предприятия будут прекращать свою деятельность в следствии экономических условий в стране. Новые поступления не произойдут т.к. см. п . 1,2.
    В следствии только этих причин в скором будущем не будет хватать денег на обеспечение школ, садиков, больницы и т.п.
    Недавно был на детской площадке, построенной за инициативы Федорив, так все как обычно – мусор , бутылки, собачник развели – вонь, мухи. РЯдом с площадкой насчитал порядка пяти сухостоев. Как можно было детям такое устроить??

    83.142.232.2**

    • Ольга Матюшина 15 Серпня 2014 at 12:35

      Вы вдумайтесь в раде 32 депутата, Федорив в меньшенстве. Следовательно большинству под силу все исправить.

      95.158.25.1**

      • Ладко 15 Серпня 2014 at 14:43

        в меньшЕнстве?

        А вивести мамочок з пластиковими лопатками, дерев”яними сокирами і паперовими грабельками– прибрати НАЦПАРК!! може, лось який прийде, як чисто буде!

        95.158.60.**

  10. Юлія 15 Серпня 2014 at 12:01

    Я підтримую отця Миколу.
    Федорів- всім рота не закриєш! Легше тобі самій закрити свій чорний рот…

    93.73.28.1**

  11. Ладко 15 Серпня 2014 at 16:02

    Лесю! А відповіді на запитання є? Чи фраза про хамство– це ваша універсальна відповідь??
    Так напишіть, коли ви часто мене бачили у селищній раді?
    Який паркан будувався 13.06, коли почалося провокування конфлікту?
    Так Федорів керівник чи журналіст?

    95.158.60.**

  12. ella24 17 Серпня 2014 at 00:14

    Шановна багатолика гідра,)))) з жіночими та чоловічими іменами, яка тут себе з піною з рота вихваляє, з різних іp.адрес… Ваші погрози курам насміх.))) Ви кого тут залякуєте? своєю циганщиною …Певно ті окультні сеанси по 100€ що ви з ряжаним у священний одіж дядьком Миколою таки схибило вам розум…Біснуйтесь шановна десь у іншому місті. Через пару років вас, як і усіх хто намагається налагодити звязок із космосом очікує до себе в гості лікарня ім.Павлова. Там років через 5ть лікарям в приймальному покої будете демонструвати свої сеанси, вони таких тьоток і дядьок ой як люблять.))) Ну а Ірині Федорів хочеться побажати , міцного здоров”я, витримки…Не бійтеся Іро, цієї жінки і її погроз…Маю надію що Господь, убереже вас.

    46.211.136.**

  13. ella24 17 Серпня 2014 at 00:31

    Ну і маленьке нагадування…Для Лариси. Коли людина щиро сповідається і причащається…НІЯКЕ ЛИХО ЇЇ НЕ БЕРЕ…ані зле слово, ані відьмацькі справи…Христос таку людину береже, і біси тікають від такої людини, й хвороби не беруть. Щоб шановна ви тут не вигукували , до мене воно н е д о й д е.

    46.211.136.**

    • Лариса 18 Серпня 2014 at 12:39

      Ну, вот! Научилась нормально излагать свои мысли. Так держать.
      А если ты регулярно исповедаешься и причащаешься, то зачем тогда нужно обзывать священника?

      95.135.39.1**

  14. ella24 18 Серпня 2014 at 14:48

    Для громади нагадаю Київський Патріархат НЕ Є ЦЕРКВОЮ…це самовільно утворений театр одного актора -Філарета. Київський патріархат НЕВИЗНАЮТЬ АНІ ВСЕЛЕНСЬКИЙ ПАТРІАРХ, АНІ ЖОЖДНИЙ З П’ЯТИ СВІТОВИХ ПАТРІАРХАТІВ. по суті це секта з використанням ікон, хрестів, святогого письма. Таїнства сповіді та причастя сили в такій секті НЕМАЮТЬ. Недійсними також є вінчання та відспівування. Отже чоловік на ім’я Микола Ільницький не є священником.

    46.211.140.2**

    • Лариса 19 Серпня 2014 at 15:17

      Пані Ірино!

      Ми чекаємо відповіді на зазначені вище запитання.

      Сусіди, горе- депутатки!

      Передайте, будь-ласка, їй, що громада Коцюбинського чекає від Ірини відповідей у вигляді публікацій на цьому сайті на прості питання:

      По погребах,

      По лікарні,

      По оформленню землевідведення під будинок 11-б на вул Меблевій,

      По оформленню документів на сторожку.

      А стаття про Фонд Громади Приірпіння – це смішно!

      Звіт без прізвищ – це халтура!

      Кожен, хто постраждав під час Майдану – герої і приховувати іх прізвища – це злочин!

      Слава Україні !

      Ганьба хитрожопим журналюгам!

      91.197.48.2**

  15. Лариса 18 Серпня 2014 at 22:29

    Ты уже это писала.

    Напомню ответы коцюбинчан.

    Думай как хочешь, но твое мнение никому не интересно – у нас свобода вероисповедания.

    Отца Николая уважают и любят в поселке, а тебя – НЕТ!

    И так, поехали:

    Саня
    14.07.2014 о 14:53
    Ты, коза драная! Не тебе судить кто клоун. Христа делить взялась? На себя посмотри и сначала себя собери в кучу! А авторам сайта – не заткнете вы Правде рот! Отец Николай все правильно делает и в Коцюбинском его любят и уважают. Только черноротых больше слышно. Умные люди не сплетничают и не судачат в подворотнях. А как пришел час встать на защиту – посмотрите, сколько нас! Почему вы не указали фамилию медработника, который сказал реплику про “… Ляжемо кістками…” Кто это конкретно сказал? Иначе – пустышка! Делитанты! Зачем вы одурачиваете жителей Коцюбинского?

    178.137.130.1**

    Лариса
    15.07.2014 о 00:41
    Шановна, Еллочко-людожерко! А що Ви будете робити, якщо Церкви МП і КП об’єднаються? Пригадайте, як відбулося об’єднання МП і Зарубіжної церкви після довгої ворожнечі? І признали хрещення, вінчання та відспівування. Якщо брати до уваги Вашу позицію, тоді католики ( капуцини, греко- та римо католики та багато інших гілок) – погані (а у них є святі), протестанти – погані, а вони зцілюють молитвою, шанують родину. Всі християни, що вірують та славлять Христа та Святу Трійцю – це єдина родина! І якщо отець Микола відправляє служби, молиться та допомагає нужденним в Ім’я Господа – він духовний родич всім християнам, тобто всім віруючим в Христа, Духа Святого і Бога Отця, і всім людям, що визнають і намагаються дотримуватись Євангельських канонів. Все інше – політика! Мені здається, що Христу не подобається ділення церков, але отець Микола не є архиєреєм і не брав в тому участь. А питання: який патріархат, або яка гілка християнства – ставлять обмежені люди, що не здатні до аналізу. Христос у нас единий!!!

    213.111.69.2**

    Лариса
    16.07.2014 о 10:46
    Ви морочите нам голову! Я не захищаю жодного з керівників церков і не вірю ЗМІ – брудні брехуни( ця стаття, тому доказ!). Але осуджувати патріархів – це не моя справа (мені вистачає гріхів і без цього). Історія знає багато злочинів, що вчинили церковники, навіть канонічні. На цьому не раджу зосереджувати увагу. Христос сам з ними розбереться. Головне – віра в Святу Трійцю, визнання та дотримання Євангелія – все інше, політика.

    Ваша позиція – фарисейсько-книжницька! Ви, мабуть, вважаєте себе вже влаштованої в Раю? а може Вам підійде роль Папи Римського? В історії була така жінка-папа!

    Святий апостол Матвій пише:
    “Не може родить добре дерево плоду лихого, ані дерево зле плодів добрих родити.
    Усяке дерево, що доброго плоду не родить, – зрубається та в огонь укидається.
    Отож-бо, – по їхніх плодах ви впізнаєте їх!
    Не кожен, хто каже до Мене: “Господи, Господи!” Увійде в Царство Небесне, але той, хто виконує волю Мого Отця, що на небі.
    Багато хто скажуть Мені того дня: “Господи, Господи, хіба ми не Ім’ям Твоїм пророкували, хіба не Ім’ям Твоїм демонів ми виганяли, або не Ім’ям Твоїм чуда великі творили?”
    І їм оголошу Я тоді: Я ніколи не знав вас… Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня!” Мт. 7:18, 19, 20, 21, 22, 23.

    Одже, мало належати до якоїсь з церков. Треба робити добрі справи, і тільки це є головним мерилом у Господа. Добрі справи отця Миколи ми бачимо, а Ваші? Навіть в словах у Вас- одна отрута!
    А Христос це – Любов і Мудрість. В Вас немає Любові, то хто тоді Ваш бог? Може, сатана?

    213.111.69.2**

    Віктор
    16.07.2014 о 15:07
    Це ти, ella, себе “облічаєш”! Отець Микола працює і його справи кажуть самі за себе! А хто – ти, або що – ти? Я навіть не знаю чи ти чоловік, чи жінка! Перед тим, як засуджувати людину – покажи себе, назви себе та покажи свої справи! А інакше – закрийся і мовчи! Думаю, показати тобі нема чого – ось твій коментар – все каже. Розумній людині все зрозуміло! Піди хоча б до Філарета і скажи йому це. Чи боїшся? В тебе є прямі докази: аналізи ДНК? Чи тільки інформація в Інтернеті? То там багато різного сміття. Документи??? А отець Микола не повинен відповідати за інших людей.

    Татьяна
    16.07.2014 о 15:46
    Ты, дура набитая! Поздравляю тебя с праздником! Именно сегодня исполняется ровно 1040 лет как произошел раскол Единой Церкви на Православие и Католицизм. Просто поругались два человека, прокляли друг друга и все! Так может ты скажешь, что католики тоже клоуны? Ну, будь последовательна! Или у тебя двойные стандарты? Ишь, ты, “христианка”! А отца Николая не смей трогать своими грязными руками – “инкогнито”! Почитай внимательно комментарии умных людей, авось попустит!
    А для простых людей ты, видимо, “всевышняя”? Дерьмо ты вонючее!

    217.76.205.**

    Алексей
    16.07.2014 о 16:30
    Привет, зомби “ella24″! Нет, ты не зомби, ты – ЗОМБИ! Ты продукт зомбирования церковниками. Тебя никто не просит идти в эту церковь. Скажу больше – и меня никто не просит. При чем тут это. Речь идет об отце Николае. Он – молодец! Я при встрече жму ему руку как порядочному человеку, труженику и депутату. А “ella24″ в это момент, существует серой мышкой о которой и не вспомнит-то никто, и не знает никто, что ты за “существо”. Просто растет себе трава, которая думает, что она “пуп земли”, а об этом никто и не догадывается. Когда помрешь ты, то на могильной плите напишут: ella24. Прикольно! А про Филарета – нет доказательств, нет твоей позиции. Я тебе столько писем могу написать от Веры, от Кати и от Васи, что ты будешь сидеть и плакать. Это информационная война. Предъявите, документы! Кто прав и кто виноват рассудит Господь, но никак не человек. Смирись…
    82.207.27.2**

    Саня
    16.07.2014 о 22:25
    Какое обличение? Причем тут батюшка? Параноики! Вы, это, к психиатру пойдите, которого нет у нас в больнице, поищите его, пусть пигулок пропишет или уколов – авось полегчает!
    Чего ты лезеш? Нравятся тебе москали – иди им деньги неси, тебя кто-то ограничивает? Или тут кто-то гонит на москалей твоих. Есть они, ну и хрен. Идут к ним люди – на здоровье! Чего ты лезеш сюда?
    Или ты хочешь спасти нас? Так вот он – “спасатель”, к нам явился! Аплодисменты!!! Местами переходящие в овации… Мы вас не ждали, а вы приперлись, – называется картина.
    Или ты самая умная? Не факт! Он, люди умнее пишут. Почитай Ладка, Ларису, Татьянку, Віктора, Алексея – вот это да! А ты – так, посредственность. Повторяешь за московскими попами как попугай и все.

    178.137.130.1**

    Мир ВСЕМ!

    178.137.131.**

  16. Ганна 19 Серпня 2014 at 14:46

    З усією повагою до Вас, праведна Ви наша, пані Федорів! Ви політик чи віруюча?
    Всім відомо, що Бог один єдиний на весь світ. Ким Ви себе уявляєте, щоб судити, яку з церков чи священників Він благословляє? Ви впевнені в тому, що Отець наш небесний не чує молитов людей іншої раси чи інших віросповідань? Вдумайтесь, як їх багато, тільки у нашому селищі їх нараховується близько 150. А ВІН один на весь світ, єдиний і праведний суддя. Ви вважаєте, що Він залишить поза увагою католиків, протестантів, буддистів, мусульман, іудеїв і багато інших? Хоробра Ви наша! Ви берете на себе сміливість судити Божу церкву Великого народу України і цькувати Божого ставленика отця Миколу? І Вам не страшно, адже колись Вам доведеться стати перед Всевишнім Отцем? Зупиніться, поки ще не пізно? Дуже скоро прийде той час, коли православні церкви що знаходяться на території України об’єднаються, як Ви будете тоді себе почувати? Боже, допоможи їй одуматись. Господи помилуй нас, бо не знаємо, що ми робимо!

    95.158.22.1**

  17. Аврора 19 Серпня 2014 at 18:07

    Мракобесие и чертовщиина.
    Даже в самые тяжелые и темные времена врата церквей были открыты круглосуточно и для всех…А тут такой забор знатный, высокий..чего боитесь?

    95.158.18.**

    • Милолика 19 Серпня 2014 at 20:55

      Тебя боимся с твоим мракобесием и бесовщиной!

      Покажи нам какой cейчас храм открыт круглосуточно в Коцюбинском. Может московская церковь открыта?

      Лижбы что-то гадкое написать!

      Пустомеля!

      213.111.69.2**

      • Аврора 21 Серпня 2014 at 17:05

        Милолика я вас не оскорбляла и не собираюсь до этого скатываться…))
        Кроме того, согласитесь как-то нелогично строить капитальный забор, когда храм так и остался недостроем..где логика?
        Скорее всего поклонение Золотому тельцу взяло верх над всем остальным, что неудивительно, но печально.

        95.158.18.**

        • Астарта 21 Серпня 2014 at 17:47

          Аврора!
          Почему Вы решили, что кто-то Вас оскорбляет?
          Здесь оскорблений нет.
          Помещения Центра ремонтируются для того, чтобы можно было как можно больше принять вынужденных переселенцев. Тем более, что деньги дали на ремонт помещения Центра, а не на строительство собора. Какой золотой телец?
          А поклонятся золотому тельцу у нас -это Федора, которая наплевала на парафию Преображения Господнего, беженцев, на свою честь и совесть за деньги, которые ей заплатили, чтобы убрать из Коцюбинского Киевский патриархат!
          Что, все пошло не по твоему сценарию, Федора?
          Беженцы мешают?

          37.57.224.1**

          • Аврора 21 Серпня 2014 at 19:15

            Астарта,скажите пожалуйста, а почему “ремонт помещений Центра” нужно было начинать именно с забора? И насколько я поняла, то для Центра эти помещения были даны в аренду, а не в собственность…отсбда второй вопрос имеет ли право арендатор делать перепланировку помещений, например перестраивать окна? Есть ли на это разрешения?
            P.S. Я не против переселенцев и верующих, но есть моменты, которые меня напрягают..например полуразрушенная остановка общественного транспорта рядом с забором или свалка строительного и прочего мусора в лесу рядом с Центром. Неужели нельзя все сделать по-человечески или территория добродетели теперь будет исключительно внутри ограды?

            95.158.18.**

      • Игорь 24 Серпня 2014 at 16:14

        Ремонт начался не из забора. Сначала отремонтировалось целое крыло и туда поселились беженцы, затем начался ремонт в другой части и только потом по требованию Селищной рады начался ремонт и частичное восстановление забора.
        Зачем перекручиваете факты?
        Я очень уважаю и люблю отца Николая. Зачем ему мешаете? Зачем его травите?
        Что вы за люди?

        89.209.18.1**

  18. ella24 21 Серпня 2014 at 19:30

    to larisa : чё то коцюбинчан тут не вижу…видно черноротую бабу защищающую мужика. Плетущую кощунственный бред с употреблением церковных слов

    46.211.137.**

    • Лариса 22 Серпня 2014 at 10:27

      А-ха-х!
      Чи дурненька, чи сліпенька?
      Подивись на свій РОТИК и на свої РУКИ – все в багнюці, Федора!
      Бачимо тебе, навіть за масками і прокладками!

      213.111.69.2**

    • Игорь 24 Серпня 2014 at 16:26

      Ну ты дала! Действительно, дура! Правильно люди пишут.

      89.209.18.1**

  19. ella24 30 Серпня 2014 at 13:37

    Лариса(Игорь) з вас стільки багна словесного льеться, що засоби гігієни потрібні саме вам

    82.145.218.1**

  20. Анна 2 Вересня 2014 at 09:18

    Потрапила на ваш сайт і не можу залишитися байдужою. Як вам не соромно так ображати священика? Про яку Європу ми мріємо??? Якщо ми, слов’яни і християни не можемо мирно жити в своїй державі, то чого ми прагнемо від сусідів і ворогів? Дійсно, народ має таких правителів, яких заслуговує. З таким відношенням один до одного нас чекає повне винищення.
    Священик будує – а ми руйнуємо. І хто б що не казав, і все що тут пишеться в статтях та коментарях – це нічого не вартує. Є факти: священик будує, а кучка ворожо налаштованих жителів – руйнує і заважає працювати.
    Огидно і болісно за наш народ, за нашу Україну, за наше Коцюбинське, і за нашу Ірину Федорів&компані.

    85.223.182.**

Залишити відповідь до АннаСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539