На Бориспільщині заасфальтували тупикову дорогу. Це при тому, що на сусідніх дорогах суцільні ями. Тупикова дорога веде до будинку доньки сільського голови Кучакова Бориспільського району Миколи Дженджебіра і впирається в посадку й залізничну колію.
Депутат Бориспільської райради від “Громадянської позиції” Микола Тригубенко каже, що район виділив кошти на проведення дороги від с.Кучаків до с. Лебедин по вулиці Незалежності. І саме за це голосували депутати.
А голова проклав дорогу не по вулиці, а в тупик, де живе його дочка і київський суддя. Замість того, щоб повести дорогу до козацької могили і з’єднати з Лебедином, він (голова – прим. автора) дотягнув до Салія і поклав асфальт в тупик у посадку до судді (пошуковик не знаходить судді з таким прізвищем – прим. автора). Уявляєте, він тупик зробив головною дорогою!, – бідкається депутат райради.
Тупикову гілку дороги, яка веде до обійстя доньки сільського голови і ще одного обійстя за глухим парканом (де за словами місцевих мешканців нібито живе суддя), а потім упирається в посадку і залізничну колію, вирішили не лише заасфальтувати, але й зробити головною дорогою.
Згідно з даними тендерних закупівель Прозорро, капітальний ремонт дороги по вул. Незалежності у с. Лебедин вартістю 1 млн 58 тис. грн Кучаківська сільрада замовила в фірми ТОВ “ДС ПРОМ ГРУП” (39810010), до засновників якої входить АТ “ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД “Ю.ДІ.ДЖИ.” (40114225).
Виявляється, що кінцевим бенефіціарним власником “Ю.ДІ.ДЖИ.” є донеччанка Ольга Анатоліївна Борт.
Ольга Борт – є дружиною екс-нардепа-”регіонала” 5, 6 і 7-го скликань ВР поспіль Віталія Борта.
Я стану на коліна перед сатаною і якщо буде можливість зробити хоч квадратний метр дороги – я буду робити, бо це для наших людей, для українців, ви мене зрозуміли?, – відповідає сільський голова.
Зауважимо, що дорогу зробили не за те, що сільський голова став на коліна, а за бюджетні гроші.
Співпраця з регіонівськими підприємствами для сільського голови Миколи Дженджебіра не нова.
У листопаді Кучаківська сільрада уклала договір на “поточний ремонт вул.Незалежності у с.Лебедин” із підприємством ПрАТ “Коммунтранс” на суму майже 216 тис. грн. Це донецьке підприємство, один із акціонерів якого, за даними “Наших грошей”, зокрема Михайло Буров, близький до родини Пшонки.
Нам все рівно, хто там є – головне, що люди ходять по асфальту. Оце саме головне. Хай хоч Джеймс Сорос, а може Трамп – нам різниці нема. Якщо наша держава зараз приймає від Крістін Лагард позики, дивлячись на її носа, я дальше балакать нічо’ не буду, – віджартовується сільський голова, – У неї не так з носом, ну я шуткую, розумієте? Я людина козацького роду українського. І ви зрозумійте, що мене як люди розізлять, то не тільки видання летять – і депутати Верховної Ради теж!
Крім того, що головна дорога змінила свій напрямок і зайшла в тупик, місцеві активісти дивуються, навіщо було витрачено бюджетні кошти на встановлення знаків пріоритету на явно другорядних ґрунтових дорогах.
На фото нижче навіть ґрунтовка нероз’їжджена, а знак поставили. Можливо тому, що там дві копанки сільського голови, припускають місцеві.
Голова визнає, що знаки встановлені за бюджетні кошти і, на його думку, вони потрібні громадянам.
Дорога будується для громадян, для жителів, громадян України… Ми що, дорогу в Ізраїлі збудували, чи в Україні? Шановний, я збудував дорогу, я добився, я зробив це. Якщо ви хочете дорогу збудувати, – будь ласка. Шановний, якщо ви збудуєте в своєму житті хоч один метр дороги, то ви будете зо мною розмовляти! Ви зрозумів мене? Все, до побачення!, – відповідає сільський голова Дженджебір.
Микола Дженджебір дивується, що йому телефонує журналіст і намагається жартувати:
А чому так сталось? Огородник?! А, це ваше прізвище! А я думав, журнал такий, що садить будем…
У відповідь журналіст жартує, що садити треба з прокуратурою, а не з журналом, після чого розмова повертається в конструктивніше русло.
А ви розумієтесь на будівництві доріг взагалі? У вас якась кваліфікація є? То я вам відповідаю: та дорога, яка будується згідно з проектом, то ця дорога буде завжди пріоритетною в порівнянні з тією дорогою, яка будується як проведення ремонту. Ви знаєте, до таке ремонт і знаєте, що таке виготовлення проектів? Виготовлення проектів – це кошти, а все впирається в нашому житті – запам’ятайте – в кошти!.. Згідно з проектом збудована дорога і згідно з проектом встановлені знаки, – переконує сільський голова.
Але далі сільський голова пояснює, що нібито, щоб не платити кошти за виготовлення проекту, дорогу провели, як начебто поточний ремонт.
Зрозумійте, що частину дороги робила сільська рада за свої кошти, щоб обійти отой закон дурнуватий, що потрібно проект робити і платити гроші, яких у нас малувато… Ми зробили поточним ремонтом, а що робить? Бо для людей треба робить…, – каже сільський голова.
Хата доньки при асфальті на головній дорозі.
Голова вважає, що публікацію замовили його опоненти в селі, бо журналіст не може так просто приїхати.
Хто вам скільки заплатив за це?.. Ви журналіст, ви працюєте не безкоштовно. Ви працюєте за кошти… Я слухать (вашу відповідь – прим. автора) не буду, бо ви мені питання здаєте, а я вам надаю відповідь… Я ж розумію, що вас замовили, а то який вам інтерес? Я ж не візьму лопату й не буду копать, щоб не посадить там картоплю, – переконаний сільський головаМикола Дженджебір.
Громадський рух ЧЕСНО проводить кампанію “Стеж за грошима”. Під час якої аналізує витрати з місцевих бюджетів і закликає громадян, які сплачують податки і таким чином наповнюють місцевий бюджет, стежити, як місцеві політики розпоряджаються грошима.
Залишити відповідь