На залізничному переїзді зробили знаки та нову розмітку

9

Після трагічних подій, що стались на Дніпропетровщині, таки вдалося покращити ситуацію на залізничному переїзді в Коцюбинському, завдяки контролю активістів та журналістів телеканалу СТБ.

Сьогодні намалювали відповідну розмітку та оновили знаки на переїзді.

Нагадаємо, що ще влітку журналісти телеканалу СТБ звернулися до управління Державтоінспекції ГУ МВС України в Київській області з проханням забезпечити відповідним чином безпеку руху на переїзді селища та на дорогах.

На вулиці Меблева, Горького та Шевченка вдалося поставити лежачі “поліцейські”. А на Меблевій, де влітку загинула дитина, й відповідні знаки.

Щодо шлагбауму на залізничному переїзді, то після кількох засідань комісій, можливо вдасться його встановити.

Шлагбауму поки не буде, бо вони ставляться лише на переїздах, де є черговий. Було вже дві комісії. Є шанси, що поставлять будку на переїзді, призначать відповідальну людину, тоді можна буде зробити шлагбаум,” – пояснив відповідальний за переїзд Тремасов Ігор.

9 коментарів

  1. Евгений 18 Жовтня 2010 at 00:23

    Какой смысл в размещении стоп-линии под знаком STOP, откуда обзор полотна ограничен гаражами с обоих сторон? В таком варианте разметка не привносит СОВЕРШЕННО ничего нового в действие знака, потому что, согласно ПДД, остановку на STOP следует производить либо на линии, если она есть, либо, если ее нет, непосредственно под знаком. Что с вашей линии можно увидеть, даже остановившись? Ее надо было наносить, как минимум, на 10 метров ближе к полотну.

    • fedor100 18 Жовтня 2010 at 15:24

      Я з вами абсолютно згодна, що питання треба ставити селищній раді стосовно того, хто дозволив поставити сталевий паркан в тому місці? Я не водій, але є норма, здається, 4,5 метри і знак стоп перед переїздом. Можу помилятись.

      Огляд має бути нормальний з цієї точки. І ми робили з 4,5 метрів фото й показували, що ракурс в огляді водія це паркан і видимість – кілька метрів колії попереду. = Паркан треба знімати або робити сітку. Бо з іншого боку теж вже є паркан, щоправда сіткою. Скоро з гонитвою за землею вони дійдуть до того, що не виїхавши на колію потяга не побачиш.

      Це чийсь бізнес. А в цій країні поки бізнес дорожчий за життя.

      • Евгений 18 Жовтня 2010 at 15:45

        Стоп-линия неверно нанесена с обоих сторон ж/д и забор там нипричем, там и без него нормальной видимости от места установки знаков нет, если не считать видимости влево от гаражей на стороне Пономарева. Железнодорожная колея должна просматриваться не на десятки, а на сотни метров, потому что именно сотнями метров исчисляется длина тормозного пути современного поезда. Это означает, что если водитель с места наблюдения видит приближающийся поезд, то пересекать переезд УЖЕ нельзя – поезду уже может не хватить дистанции для торможения, если машина по какой-то причине застрянет на переезде.

        • fedor100 18 Жовтня 2010 at 17:35

          Дайте фотку, як треба, є контакт Тремасова. Якщо він зробив щось не так, то можна попросити й переробити.

          • Евгений 18 Жовтня 2010 at 22:04

            Фотку чего? Я думаю, точнее, уверен, что господин Тримасов отлично знает требования к видимости на ж/д переездах.

            В принципе строгого требования к тому, где именно должна быть стоп-линия в условиях ограниченной видимости ПДД или инструкция по содержанию переездов не содержат. Однако, в правилах дорожного движения есть требование:

            20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінією) (див. додаток 2), дорожнім знаком 2.2
            (див. додаток 1), шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні – не ближче 10 м до найближчої рейки.

            Вот эти 10 метров и есть дистанция, которую было бы разумно обозначить стоп-линией.
            На переезде также отсутствуют знаки, обозначающие собственно переезд:

            1.28 “Залізничний переїзд без шлагбаума”.

            На фото его точно не видно.

            Кстати, а вам известно, что и на нашем переезде не так давно была авария, связанная со столкновением поезда и автомобиля? У меня даже фото завалялось…

  2. Евгений 18 Жовтня 2010 at 16:28

    Вот, стоит ознакомиться:

    3.1.3. На переїздах, що розташовані на головних коліях, повинна бути забезпечена водіям транспортних засобів на відстані 50 м від крайньої рейки видимість поїзда, що наближається з будь-якого боку за 400 м від переїзду.

    Интересно, кто разрешил строить там гаражи?… Дорога-то существует куда как раньше них…

    Для поїздів задовільною є видимість, за умовами якої машиніст поїзда, що наближається, міг бачити середину переїзду на відстані 1000 м.

    3.1.12. При незадовільній видимості поїздів, що наближаються, перед переїздами без чергового з боку автомобільної дороги встановлюється дорожній знак 2.2 “Проїзд без зупинки заборонено”, у інших випадках встановлення цього знака не допускається. Необхідність установлення знака визначається представниками Державтоінспекції, дорожньої організації та дистанції колії або власником переїзду, а його установлення здійснює власник залізничної колії .

    … а не местные власти, желающие понравиться избирателям перед выборами.

    • fedor100 18 Жовтня 2010 at 17:34

      Так це не місцева влада. Тремасов – відповідальний з боку Укрзалізниці. На нього ДАІ направило припис.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539