Як коцюбинчани страждають через ірпінського депутата Сотнікова
— 27 Березня 2014 1Рівно рік тому, коли депутати у селищній раді обговорювали, на яких автобусах краще їздити коцюбинчанам, Садовський висловився за ПАЗи.
Щодо оновлення автопарку для маршруту № 393, то Назаренко радить звертатися до Олега Сотнікова, який окрім того, що відповідає за маршрутки, ще є депутатом Ірпінської ради, а отже, мав би дбати про комфорт громади і клієнтів.
“Це питання рік тому піднімалось і з перевізниками, й в КОДА. Мене рівно рік тому запевнили в обладміністрації, що всі ми в селищі вже давно їздимо не на ПАЗах, але зі мною були фото автобусів. Тоді ж пообіцяли, що поступово перевізники все замінять. Пройшов рік — маршрут № 745 справді оновлює автопарк, натомість мешканці мого округу й інші коцюбинчани нарікають на перевізника 393-го маршруту”, — розповідає Ірина Федорів — журналістка та депутатка Коцюбинської селищної ради.
“Довелося знову телефонувати Сотнікову, аби з’ясувати відповідь на дуже просте запитання: коли на 393-му почнуть оновлювати автобуси”, — додає Федорів.
Телефоном депутат Ірпінської ради повідомив:
“Громада бунтує? А ви рахували економічну доцільність? На маршруті 4 автобуси й 5-й резервний. Пасажиропотік у нас менший, аніж у 745-го!”.
Варто зауважити, що проїзд на 745-му, як і в 393-му, коштує 2 гривні 50 копійок, кількість автобусів при цьому на 393-му маршруті удвічі менша. Протяжність 393-го марштуру є значно меншою, аніж у 745-го. На ці аргументи в Олега Сотнікова знайшлося вже інше чергове пояснення:
“Вони (власники 745-го маргруту — прим. ред.) зробили це ще до кризи. Ми теж оновили автопарк”.
Як з’ясувалось, Сотніков, який уславився тим, що став одним із найбільших прогульників з-поміж депутатів Ірпінської ради та кандидатом на виліт, оновив склад автопарку для громад інших населених пунктів. Коцюбинчани, виходить, на кращий транспорт ще не заслуговують.
На питання, коли оновиться автопарк, Сотніков і далі повторював: “Я вас почув”. Але конктетних часових рамок не назвав.
За кілька годин Сотніков зателефонував редакції Сайту громади Приірпіння й запевнив, що за 2 місяці автопорк почнуть оновлювати на маршруті № 393.
Тому рівно за 2 місяці, 27 травня, журналісти поцікавляться у коцюбинчан, чи вирішилося це питання.
Але старі маршрутки — це не єдина проблема перевізника у Коцюбинському. На 393-й марштут є й інші скарги.
“Ну я вагітна і заходжу в автобус на кінцевій 393-го. Там постійно накурено. Водії курять просто в салоні, а ми та наші діти маємо оцим дихати? Невже важко вийти і курити не в автобусі? Поки доїдеш до кінцевої на Академці — вже весь просяк тютюновим смородом”, — скаржиться мешканка Меблевої Тетяна.
“І кілька років спеціально заасфальтували кінцеву на Меблевій, щоб людей не висаджували в пісок і болото. Та ніхто там не зупиняється. Висаджують, хто де хоче: то водій іде в магазин і не доїде до кінцевої, то припаркується під парканом за 30 сантиметрів, так, що ти просто заледве втискаєшся між автобусом і парканом, щоб вилізти. Поваги до нас, ані як до клієнтів, ані як до людей — немає. На зауваження ніхто не реагує”, — додає Тетяна.
Нагадаємо, що після обіцянки в КОДА ініціювати заміну ПАЗів у селищі, селищний голова Вадим Садовський все одно агітував за те, щоб громада їздила саме на ПАЗах.
Як стало відомо редакції з джерел в Бучанській міській раді Олег Сотніков де-юре вже не є власником маршрутів, оскільки перейшов на роботу до одного з комітетів Верховної Ради. Але де-факто бізнес перевізника залишився за ним і лише в Бучі налічує близько 20 маршрутів (у тому числі на Київ, Ірпінь, Мироцьке, Блиставицю, Озера, Гостомель, Лубянку, Гаврилівку).
Інші джерела редакції в облраді розповіли що, у четвер новопризначений очільник ОДА Володимир Шандра пообіцяв провести новий тендер щодо надання маршрутів.
“Всі знають, що цей автопарк його. Він часто приїздить на сесії облради і лобіює питання автопарку”, – розповідає джерело в облраді.
Редакція сайту Громади Приірпіння вже повідомила фахівців у КОДА про проблеми на 393 маршруті.
1 Comment
А ви рахували економічну доцільність? На маршруті 4 автобуси й 5-й резервний. Пасажиропотік у нас менший, аніж у 745-го!”.
Товарищ Сотников, если Вам этот маршрут “економічно не доцільний” так забирайте свои раздолбаные автобусы и уступите место другим перевозчикам с нормальным транспортом. Я еду каждый день в переполненном автобусе. И это экономически не выгодный маршрут? Так вы на крышу людей ещё грузите, чтоб больше денег было , может тогда это станет выгодным маршрутом. Зажрались, Вы товарищ Сотников!
Ну и повторюсь об этом уже написано в статье. Что касается отношения ваших водителей к людям, такого “скотства” простите, нет нигде. Садишься в маршрутку в ней хоть “топор вешай” накурено, а в автобусах едут дети, беременные женщины и люди которые просто не переносят дым.Так мало того ваши водители наглеют не доезжая до конечной начинают при людях курить. И ещё расскажите, нарисуйте, покажите вашим водителям где конечна остановка когда автобус едет из города, она не возле магазина, и не под забором, а есть отведённое место. И не забывайте, что курение и остановка не в том месте это нарушение закона. и если мы пассажиры автобуса №393 начнём эти нарушения фиксировать, вы задолбётесь платить штрафы.
77.90.194.**