Подорожчення перевезень: робоча група просить Кабмін втрутитись

0

Постановою Кабміну у 2015 році перевізники отримали одноосібне право встановлювати ціни на проїзд. До цього облдержадміністрація мала право регулювати ринок.

Робоча група ОДА, на якій були присутні представники селища Коцюбинське, напрацювала звернення до Кабміну:

Прийняті зміни фактично створили для пасажирських перевізників на автомобільному транспорті умови для вільного ціноутворення на ринку пасажирських перевезень. Зауважимо, що одночасно не було прийнято необхідних нормативно-правових актів для створення умов виходу бізнесу з тіні, налагодження належного контролю за перевезеннями через застосування сучасних транспортних технологій обліку пасажиропотоків та безготівкових розрахунків“.

Голова комісії  питань ЖКГ та транспорту Коцюбинської селищної ради Олександра Куцан акцентує увагу на тому, що новий тариф на маршрутах невиправданий:

Ми провели моніторинг. Перевізники зараз прикриваються протоколом бюджетної комісії, яку очолює Людмила Узерчук (Нові обличчя). На їхню думку тариф виправданий і вони додають до листа саме протокол бюджетної комісії. Чомусь протокол засідання нашої комісії з питань ЖКГ та транспорту вони не додають до свого листа. На мою думку, це просто гра  з боку бюджетної комісії на користь перевізника і супроти громади селища”.

Голова профільної комісії Олександра Куцан написала чергове звернення на голову ОДА, де виклала всі розрахунки.


“Тариф необхідно знизити насамперед по селищу. 4 гривні не виправдано. Це здирництво і вони ще маніпулюють тим, що нібито зробили Коцюбинському благо – їхати на гривню менше, ніж до Академу. Дивує те, що  ані Буча, ані Ірпінь, ані Ворель, ані Гостомель не відстоюють інтереси мешканців. Скільки я не була на засіданнях робочої групи – представників тамтешньої влади не видно. Хто ходить – це депутат Бучанської ради з “Батьківщини” Олег Сотніков. Він представляє інтереси перевізників і не тримає слова. Ми досягаємо в ОДА якихось проміжних домовленостей, намагаємося констурктивно працювати, а він порушує домовленості. У нас були проміжні домовленості, які досі не виконані”, – додає Куцан.

У 393 маршрутці кілометраж вказаний 6,7 кілометрів.

Моніторинг довів, що це завищений показник. А 745 ніколи не їздить до АС “Дачна”.

Чиновники ОДА на прохання селищної голови Коцюбинського зустрілися  директором ірау Євгеном Вєлікановим, який мешкає в Коцюбинському й координує роботу волонтерів:

“Головна мета зробити так, щоб ми могли знати пасажиропотік без таких моніторинів, який провели депутати і волонтери Коцюбинського. Перевізники можуть занижувати кількість пасажирів у документах. І ми це бачимо. Відповідно маємо йти в ногу з передовим досвідом і робити можливим оплату через електронну систему. У кожному автобусі можна поставити термінали. Пристої, які будуть давати змогу кожному пасажиру платити карткою – банківською або транспортною. Вагалі кожен такий пристрій коштує до 1000 доларів. Але ми зробили все можливе і зараз ціна буде нижчою. Звісно перевіникик будуть казати, що їм таке щастя не треба. Але це в інтересах пасажирів і влади яка має розуміти, скільки заробляють реально перевіники і чи маж він обгрунтоване право підняти ціну”.
У облдержадміністрації зараз вивчають пропозиції від Коцюбинського, які можна масштабувати на всю Київську область.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539