Гройсман пропіарився на 1,8 млн. Навіщо спецвипуск “Урядового кур’єру”?
— 4 Березня 2019 04,4 млн примірників газети “Урядовий кур’єр” за рік до парламентських виборів бюджетним коштом розповідають про досягнення “уряду Гройсмана”. Газету друкувала фірма, бенефіціара якої підозрюють у корупційній оборудці – закупівлі Міністерством оборони України пального за завищеними цінами.
Найбільший тираж припав на Київщину. – майже 737 тисяч примірників – надрукували для Києва та Київської області.
У кожній області спецвипуск виходив з окремою назвою, наприклад “Уряд Гройсмана для Вінниччини”. У такий спосіб Гройсман, який, можливо, піде на парламентські вибори, за бюджетні гроші популяризує себе, а не роботу Кабміну як виконавчої гілки влади.
Загалом на іменну рекламу здобутків “уряду Гройсмана” було витрачено 1,84 млн грн і видрукувано 4,4 млн примірників газети.
Замовляло спецвипуск державне підприємство “Урядовий кур’єр”, підпорядковане Кабінету Міністрів України. Друкувало газети ТОВ “Мега-поліграф”. У грудні 2017 року ця фірма виграла тендер на друк матеріалів для “Урядового кур’єра” на загальну суму 15 млн грн.
Єдиним конкурентом на торгах у ТОВ “Мега-поліграф” було ТОВ “Август Трейд”. Проте компанії між собою не торгувались і ціну не знизили на жодну копійку.
Згідно з даними аналітичної системи YouControl, 50% підприємства “Мега-поліграф” належать Свірку Олегу Станіславовичу. Саме він очолював тендерний комітет, коли було підписано угоду на 1,4 млрд грн про закупівлю пального для української армії. Про це йдеться в розслідуванні Центру протидії корупції.
Також Олег Свірко пов’язаний зі скандалом щодо постачання до армії 20 тисяч комплектів військової форми. Журналісти називають його однокласником Пашинськогота розповідають, що саме дружбі з Пашинським Свірко зобов’язаний своєю посадою.
Окрім витрат на друк, 2018 року ДП “Урядовий кур’єр” уклало угоду з ДП “Укрпошта” на 3,5 млн грн про доставку друкованого видання до споживачів.
Цьогоріч у ДП “Урядовий кур’єр” планують витратити на друк на 5 млн грн більше. Відповідно до оголошення про тендер, розміщеного на сайті “Прозорро”, 2019 року видатки на друковану продукцію становитимуть ще 19,5 млн грн.
Нагадаємо, що Рух ЧЕСНО писав про те, що 1,5 млн уряд Гройсмана витратив на зовнішню рекламу 2018 року. Як і газети, білборди популяризували не Кабмін, а “уряд Гройсмана”. Головний редактор “Обозревателя” Орест Сохаротримав понад 1,5 млн на розміщення у ЗМІ матеріалів, які часто виходили без належного маркування реклами.#уряд, #реклама, #піар, #Гройсман, #газети
Залишити відповідь