Карплюк витратив на ТБ стільки ж, як половина бюджету “Слуги народу”

1

На телерекламу партія президента “Слуга народу” витратила дещо менше 20 млн грн на телерекламу. Для порівняння один кадидат-мажоритарник витратив на свою рекламу станом на 7 липня понад 9 млн.

Таким чином бюджет ОДНОГО кандидата на телерекламу станом на 7 липня становив 50 % бюджету партії, яка веде майже 400 кандидатів у паралмент (198 за мажоритарною складовою, і 192 за списком).

Тут варто зазначити, що кампанія партії почалася десь на 2 тижні пізніше, оскільки Карплюк рекламується з середини червня.

Для того, щоб отримати такі кошти на посаді народного депутата – треба працювати більше 10 років.

“Мажоритарники” виходять на національний рівень

Згідно із даними моніторингу, у червні в ефірах національних телеканалів виходила передвиборча агітація лише одного кандидата-мажоритарника — Володимира Карплюка (округ № 95).  Його реклама виходила 327 разів, що, згідно із розцінками телеканалів, має коштувати понад 9 мільйонів гривень. Зауважимо, що Карплюк зареєструвався в ЦВК одним із перших і його рекламні ролики виходили вже після цього. Проміжний фінансовий звіт Карплюка ще не оприлюднений, тож перевірити чи покривалися ці витрати офіційно, зможемо дещо згодом.

У перший тиждень липня моніторинг політичної реклами на ТБ зафіксував агітацію ще трьох кандидатів в округах: Дмитра Андрієвського (округ №222), Андрія Зібрана (округ №115) та Валентина Манько (округ №29). Витрати цих політиків на телерекламу менші: 414 тисяч гривень у Андрієвського, 196 тисяч у Манько, 28 тисяч у Зібрана.

Джерело даних моніторингу: власник даних ТВ панелі – ТзОВ “Індустріальний Телевізійний Комітет” (ЄДРПОУ 37553649); оператор ТВ панелі – ТзОВ “АСНільсен Юкрейн” (ЄДРПОУ 23512369); моніторинг – ТзОВ “Комунікаційний Альянс” (ЄДРПОУ 35289945). Дані надано ТзОВ “Квенді Медіа Менеджмент” (ЄДРПОУ 40007153) для ФОП Червонна (ІН 2711914068).

Джерело даних про розцінки на рекламу: оголошення в газеті “Голос України” (випуск №97, від 25 травня).

 

1 Comment

  1. патрiот 16 Липня 2019 at 19:12

    В умовах небачуваного розквiту злочинності важливі не тільки такі посади як президент і прем’єр-міністр. Не менш важливо, хто буде генпрокурором. І на цю посаду є гідний кандидат – Микола Ярославович Голомша, який очолює партію “Патріот” (http://www.uapatriot.org). Щоб домогтися призначення Миколи Голомші на посаду генпрокурора, треба почати з того, що підтримати на виборах його партію, щоб вона набрала якомога більше голосів. Народна підтримка дозволить Миколі Ярославовичу стати справжнім народним прокурором.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539