Як ремонтували дороги в селищі Коцюбинське 2019 року?

0

Ремонт доріг у селищі саботувася впродовж останніх 3 років. З самого початку перед першим переворотом влади у 2016 році в лютому місяці селище “прикрасили” написами: “Оля, де дороги?”. Це при тому, що в лютому ніхто дороги не кладе.  Але так готувалися до першого невдалого перевороту, щоб депутатка Юлія Главацька самопроголосилася головою і дорвалася до бюджету.

Главацька так “головувала” ціле літо – тобто саме той сезон, коли мав би бути ремонт доріг, і дороги як були неремонтовані, так і залишилися. Хіба поспіхом з порушенням норм перед достроковими виборами, робили ремонт Залізничної, на якому піарилися “Нові обличчя” і який зробили без Зливостоків.

Закапремонт доріг в селищі у 2019 році пішло дещо більше 2 млн грн. У порівнянні з тим, що вивели на ТОВ “Мастер-Енерго” через УЖКГ “Біличі”, яку отримало сумарно щонайменше 17 млн грн з бюджету після перевороту влади, це мізерні копійки. Ще десь 720 000 грн виділили на ямковий ремонт там, де давто треба робити капітальний. Тобто кошти просто пішли на вітер.

При Ользі Матюшиній, до речі, голова бюджетної комісії Людмила Узерчук та депутат Ірпінської ради Богдан Слюсаренко (“Нові обличчя”) підрядників контролювали мало не з лінійками, вимірюючи кожну ямку. Після захоплення влади, такий контроль підряднику “Нові обличчя” вирішили не влаштовувати.

Майже 174 тисячі пішло на ямковий на Пономарьова.

128 тисяч пішло на ямковий ремонт  вулиць Затишної та Київської русі.

Ямковий ремонт Лісової обійшовся у понад 90 тисяч.

 

89 тисяч пішло на ямковий ремонт вулиці Шевченка.

86 тисяч пішло на ямковий ремонт вулиць Коцюбинського та Соборної.

На ямковий ремонт дороги по вул. Квітневій пішло понад 80 тисяч.

Майже 60 тисяч пішло на ямковий ремонт у пров. 14 жовтня т по вул. Вокзальній.

На ямковий ремонт Соняшної пішло понад 7 тисяч гривень.

Питання навіщо вкладати в ямовий ремонт, якщо після саботажу депутатів і неголосування за потрібні суми для ремонту доріг, селище перетворилося в решето. Інвестувати в ямковий ремонт – це викидати гроші на вітер. Кожна вулиця в селищі потребує капремонту. Більше того, після капремонту треба робити бордюри, щоб асфальт не змивало і наші гроші не довелося б наступного року знову вкладати в ремонт робіт, який був зроблений неякісно.

Понад мільйон пішов на капремонт вулиці Бакала. Поремонтували лише частину. Невідомо, чи вирішене питання з азбестовою трубою. “Нові обличчя”, зокрема і колишній начальник УЖКГ “Біличі” Олексій Зінкевич прекрасно знає, що азбестову турбу треба замінити.

Мешканці ще зимою висміювали “капремонт” Бакала.

Бакала і досі перебуває у жахливому стані і окупаційна влада навіть до виборів нічого з цим не зробила.

Авторка: Олександра Куцан, голова комісії ЖКГ та транспорту Коцюбинської селищної ради

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539