Божий промисел: “готельний бізнес” отця Миколи
— 8 Липня 2014 127Читачі сайту відмоніторили Інтернет і знайшли беззаперечні докази: на території колишнього дитсадка у Коцюбинському до приїзду біженців діяв по суті готель.
“Це зрозуміло, що зараз всі кошти він пускає на ремонт. У нього бізнес. Біженці поїдуть, а готельний бізнес – процвітатиме. Я обожнюю шукати в Інтернеті такі речі, які є безапеляційними доказами того, що насправді відбувається,” – розповідає Анна, мешканка Меблевої.
Докази, що їх знайшла проста Коцюбинчанка вражають. Просто на мапі видно, що тут здаються приміщення в оренду.
При збільшенні фото можна подивитись, який ремонт зроблено в середині.
Два роки тому це все вже приносило прибуток. Свідченням цьому є відгуки на сайті.
І це ще не все. Якщо один з корпусів здається в оренду, то вже у 2012 році в другому корпусі було все готово, аби прийняти охочих відвідати “Євро-2012”.
Самі медики вже розуміють, що загроза нависла і над їхнім корпусом, який самовільно вирішили обнести парканом. Їх не на жарт непокоїть, що дерева, яким знищили частину кореневої системи, можуть завалитись на госпбудинки та швидкі.
Яму під паркан, яку за дорученням депутата Ільницького рили з порушенням всіх норм, залізли на територію Нацпарку, спершу навіть не загородили.
Мешканці Меблевої мали самотужки в сутінках закопувати ту її частину, яка по суті перерила стежку в ліс.
Коцюбинчани вирішили перевірити, чи дійсно тут ведеться готельний бізнес отцем-депутатом. Номер телефону в оголошенні один в один збігається з мобільним телефоном депутата Миколи Ільницького.
Активістка Ольга Матюшина вирішила перепитати чи дійсно тут здавали приміщення.
“Вже не здаємо,” – відповів чоловічий голос, власник якого одразу поклав слухавку.
Оголошення встигло переглянути понад 16 тисяч охочих.
Тобто власник телефонного номеру не заперечує, що до біженців тут вже був налагоджений процес оренди.
Коцюбинчанка Анна, яка досліджувала це питання в Інетернеті, звернула увагу редакції, що ту інформаціє я й англійською мовою. Контакти – незмінний телефон отця Миколи.
“Дивіться, що тут написано англійською: конференц-хол 100 метрів для 80-ти людей, для маленьких груп зала 55 метрів квадратних на 35-40 людей. Готельні кімнати покращеного комфорту для 14 людей. Так звані “дабли” для 16-ти людей. Їдальня для 50-ти людей. Сауна, бассейн та спортзал. Зверніть увагу, що проекти дизайнерські, ” – перекладає й наголошує жінка, що не полінувалась й зробила інформаційну підбірку для редакції “Сайту громади Приірпіння”.
Будівля за словами тих, хто готував таке оголошення, розташована в лісі поруч з озером.
“Так а що ви думаєте для когось це новина? Он на джипах скільки люди бачили, що сюди приїздили на ніч. І чоловіки на джипах, до речі не самі бували,” – розповідає джерело редакції в Коцюбинській селищній раді.
Готельний бізнес відбувається по суті під прикриттям двох релігійних організацій: “Логос” та “Благо”, які курує отець і депутат Коцюбинської селищної ради Микола Ільницький.
Податківці наголошують, що для релігійних громад і готельного бізнесу система оподаткування кардинально різниться.
Нагадаємо, приміщення колишнього дитсадка віддали в оренду релігійній громаді УПЦ КП, яку в селищі Коцюбинське представляє Микола Ільницький.
Рада прийняла рішення відчужити 1250 метрів у приватну власність й отримала за один метр квадратний менше 1400 гривень.
Пройшло десь півроку й тут в супереч словам депутаів Ільницького і Бомби, розмістили дітей.
Влітку на провідних телеканалах України з’явились сюжети про те, що отець Микола, взявши кредит, надав прилисток для біженців.
Ільницький і далі продовжував просити гроші в політиків та місцевих рад саме на ремонт приміщення. Постійно скаржився, що фінансів бракує і на ремонт, і на паркан.
У цей час вимушені переселенці сиділи без необхідних ліків. в елементарній аптечці був відсутній навіть пластир.
Ліки не раз підвозили волонтери та мешканці Приірпіння.
Наприкінці червня Ільницький зажадав, аби рада віддала останні 250 метрів цього приміщення на 5 років оренди. Ці 250 метрів Ільницький торік, коли просив приватизувати 1250 метрів квадратних, пообіцяв залишити громаді й на них обіцяв не претендувати.
Перед біженцями та телеканалами була виголошена промова, де отець Ільницький, біженці та прихожани переконували всіх, що вимушеним переселенцям не допомагає жоден депутат, окрім отця Миколи.
Рада критичною кількістю голосів віддала останні 250 метрів в оренду на 5 років.
У тексті рішення немає жодного слова про біженців чи вимушених переселенців.
І рішення про приватизацію, і рішенні про 5 років оренди приймались критичною кількістю голосів за згодою і активного лобіювання селищного голови Вадима Садовського, якому на міських виборах критично потрібна підтримка пастви, бо вже 9-й рік його каденції у селищі значно погіршились умови проживання.
Зауважимо, що депутат Петро Бомба, який виступає завжди разом з отцем Ільницьким, оскільки є його прихожанином, теж є підприємцем.
Бомба має свої приміщення й коли на сесії стояло гостро питання, куди ж селити біженців, від нього пропозиції розмістити нужденних хоча б тимчасово в відремонтованій будівлі не надходило. Будівля стояла порожня.
Сусідство з людьми, що так справно ведуть бізнес, відверто непокоїть медиків. Вони вже бояться за долю 3-го корпусу приміщення, де залишається медзаклад.
“Хай там що, але лікарню він у нас не отримає. Ми кістками ляжемо. Людей приведемо. не дочекається,” – кажуть медики, які межують з релігійною громадою.
127 коментарів
Ну вот и вскрылось истинное лицо “святого отца-бизнесмена” Николая. Это уже бизнесмен Коля, а не “отец” Николай.
Вот его истинное нутро – отельный бизнес под прикрытием “религии”. Отсюда такое рвение быстро строить забор. Вот вам и высокая нравственность, и справедливость, и вера (а дети остались без детского садика, а беженцам не хватает лекарств и еды).
Вместо радостного смеха детей стены детского садика “слышат” “стоны” греха, которым предаются дяди и тёти во время отдыха возле природы, как гласит реклама. Сегодня в Коцюбинском сотни детей нуждаются в детском садике, родители, в том числе и те, кто “верит ” “отцу Николаю” вынуждены тратить время, деньги, чтобы ехать искать в Киеве места для детей.
Я уверен, что этот упрек хотели бы выразить очень многие родители и “поблагодарить” так называемую “власть” за бизнес “отца” Николая вместо детского садика. А может наша местная власть в доле с “бизнесменом” Колей в этом “бизнесе”? Пора общественности научиться защищать себя от таких аферистов и проходимцев под личиной “святых”. Кстати, история знает много таких примеров.
95.158.25.**
Ваш сайт та скандальні статті розраховані на обмежених, заздрісних людей не здатних до аналізу. Ви висвітлюєте події та факти тільки з негативної позиції, тобто однобічно. Чому Ви не дізналися і не написали, скільки коштує утримання благодійного центру (комунальні платежі: опалення, водопостачання та водовідведення, електрика, тощо). Тепер розглянемо можливу Вашу інформацію про оренду цього приміщення. Скільки коштує оренда приміщення в селищі Коцюбинське? Я точно знаю, що в приміщеннях Центру постійно велися різні гуртки, курси англійської мови, фізкульра, постійно роздається благодійна допомога, влаштовуються обіди, та заходи. Чи є люди в цьому світі, які скажуть, що вони це купляють, або сплачують за оренду? І якщо навіть, є якась інформація про сдачу в оренду приміщень Центру для проведення семінарів, це не факт, що приміщення сдавались, а якщо сдавались – то Слава Богу! Я живу поруч з Центром і не бачу там “готелю”. Може один чи два рази на рік збираються машини. Колись я гуляла з дитиною бідя Центру і бачила як виходять люди. Вони розмовляли про волонтерство, про допомогу людям вулиці. Я запитала, а що у вас було тут в Центрі? Вони відповіли, що отець Микола проводив семінар з волонтерами на предмет піклування про людей вулиці, безхатніх дітей. На семінар були запрошені лікарі, інші священики, вихователі дит. будинків для підготовки волонтерів. Я не є прихожанкою цієї церкви, але бачу справи отця Миколи і дуже його поважаю. І Ваша інформація про оренду приміщення, вартість, що сплатила громада за приватизацію приміщення (в інших статтях) є брехнею і наклепом! Якщо б на мене це трапилось, я б подала в суд за наклеп.
Вельмишановний, отець Миколо! Нехай Вас благословить Господь, всі Небесні Сили допоможуть Вам. Ми, коцюбинчани, бачимо Ваші добрі справи,а бруд, що розповсюджують декілька продажних перифірийних журналістів нехай Вас не торкнеться. Пригадайте, скільки прийшлося на долю Матері Терези, отця Піо та інших святих служителів Світла, Любові та Добра. Ця “нечисть” чіпляється тільки до сильних людей, і це є Божим Знаком для Вас, що Ви на правильному шляху. Будьте благословенні! Я, як жінка, як мати завдячую Вам і благословляю Вас на добрі справи! В і`мя Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь.
213.111.69.2**
Готельний бізнес обкладається податками, заплати всі податки, а прибуток використовуй на благодійництво, ніхто не забороняє. Це встановлено законодавством. Ось пожертви не обкладаються податками, а господарська діяльність обкладається. Функція розподілу податків належить державі, а не церкві. В законодавстві нічого не написано про те, що ти можеш не платити податки, а ці кошти спрямовувати на розвиток релігійної громади чи гуртків. Податки мають надходити в бюджет, а звідти кошти мають іти на потреби та розвиток громадян, а не певної релігійної громади.
95.158.25.1**
Про готельний бізнес – наклеп!
Докази?
Конкретні люди, що сплачували кошти за готель?
Брехня!
Публікації не знайдено. Все зфабриковано!
Які податки, з чого?
213.111.69.2**
В оголошення чітко написано, здається, через комерційне агентство, 16 тис. переглядів цього оголошення.
95.158.25.120
На каком сайте?
Скинь ссылку, хочу увидеть своими глазами.
Я не нашел.
Конкретно сайт!!!
То что ты показываешь в статье – вранье! Не верю ни единому слову!
Доказательства для ВСЕХ??? Название сайта, ссылка?
Или это тоже “джерело” о котором никто не должен знать? Лохотрон устроили, подонки! На тупых бабок рассчитывали? Ан нет, извольте-с отвечать!
Как на счет “перевіренноі” редакцией информации? Опять ложь! Я перерыл интернет – нет там этого!
213.111.69.2**
Вам треба було дивитись посилання одразу, а не тоді, коли мали можливість ті, кому це вигідно, щось підчистити.
Ось ще лінк, де збереглась частина інформації.
http://prntscr.com/3ye4n9
І ще одне. Навіть, якщо хтось підчистив інформацію в гуглі завжди є слід.
Навіть, якщо таки витерли, працює Goole-кеш. Тут чітко видно, що було на сайті (вводите в пошуковик англійською мовою текст оголошення).
https://www.google.com.ua/search?q=%22Logos%22+Center+provides+accommodation+(with+food+and+lodging)+for+conferences%2C+Christian+symposiums%2C+seminars+etc.+The+premises+of+the+Center+include%3A+1.+A+big+conference-hall+with+floor+area+of+100+square+meters.+(for+80+people)&oq=%22Logos%22+Center+provides+accommodation+(with+food+and+lodging)+for+conferences%2C+Christian+symposiums%2C+seminars+etc.+The+premises+of+the+Center+include%3A+1.+A+big+conference-hall+with+floor+area+of+100+square+meters.+(for+80+people)&aqs=chrome..69i57.815j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
Заходимо на кешовану версію, щоб побачити сторінку до змін. Нам видають те, що було станом на 6 травня поточного року
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mehcYXglVCoJ:www.logos-kiev.org/publ/in_november_2003/1-1-0-2+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua
Я нижче гол не нашел. Бред!
Так, все сходится!
Ты сначала ввела эту информацию для компромата, а потом убрала!
И подаешь, главное, как буд-то это кто-то.
Опять одурачивание населения!
Так же как и троллингами.
И кстати, тут народ ждет цифры по больнице. Я тоже жду. Когда мы это увидим?
178.137.130.1**
Оголошення не є доказом, що приміщення здавалося в оренду. Документи про оплату за оренду з підписом о. Миколи. Тоді повірю. А Ваша інформація – “надувательство”!
Ви вчора поводили себе, як бандити, і на жаль, Ірина є автором цього скандалу. Мені соромно за Вас! Отець Микола абсолютно правий!!!
93.73.28.1**
Это надо вынести на международный уровень ))) Хотя наши священники сплошь и рядом грешники еще те – дают обет безбрачия, но заводят семьи, выдавая их за сестер и племянников, а сколько среди них педофилов??
185.11.81.2**
Ну при чому тут отець Микола? Чи в цих гріхах ви його теж звинувачуєте? Чи повинен він відповідати ще і за інших? А серед жінок скільки повій, вбивць, крадійок, відьом та іншого непотрібу? Чи готові Ви за них відповідати? Чи може Ви одна з цього списку? Тоді забирайтеся з нашого Коцюбинського!
213.111.69.2**
1. Зверніть увагу: на Ваших з дозволу сказати “картах” “центр духовного відродження Логос” знаходиться у будинку біля дороги до переїзду, що належить меблевій фабриці. А саме так називається Центр О. Миколи. Одна помилка. Але після неї довіри до Ваших картографів стає дуже мало.
2. У нього бізнес. Біженці поїдуть, а готельний бізнес – процвітатиме.
Тобто Ви стверджуєте, що людина перестала отримувати прибутки, щоб розмістити біженців…
Це злочин? Вам не зрозуміти.
3. Чому Вас так хвилює чуже?
4. Ви знаєте умови оренди приміщення? О. Микола як громадянин, і як керівник центру має право робити все, що не порушує умови оренди.
5. Якщо порушує– в суд!
195.18.31.**
Преамбула:
Я не отець Микола.
Я не є прихожанином жодної церкви, включно з церквою Київського патріархату, настоятелем якої є О. Микола.
Я не претендую на роль журналіста, мені просто бридко спостерігати за організованою травлею однієї людини.
В Коцюбинському не залишилося жодного виродка, жодної падлюки…
Пагоду імені Пересвіту знесено, і на її місці знову росте ліс.
У закритій поліклініці знову поліклініка, а не акушерський пункт. Наліплені як попало і не позначені кольором всупереч стандарту «лежачі поліцейські» на Меблевій замінили на пластикові, правильні…
Вулицями гуляють лосі, а ведмежата граються з дітьми на майданчику «яготинського» біля 11Б.
І всю оцю ідилічну пастораль портить присутність однієї людини…
Отець Микола став мільйонером
Передвиборчі старти: Садовський + отець Микола = ?
Отець Микола знехтував безпекою дітей
Медики: діяльність отця Миколи може знищити госпбудинки і швидкі
Божий промисел: “готельний бізнес” отця Миколи.
Ще б його усунути, і ось вони, ворота Раю…тобто Едемського національного парку…
Цілком зрозуміло, що кожна зы статей—це невеличка тактична операція, а що є стратегічною метою?
Зжити пана Ільницького зі світу?
Прибрати з Коцюбинського?
А далі? Хіба це мета? (ну, хіба може у «журналісток» якась стара особиста образа.. Ну там, відмовився святити братову «Субару», сказав що на опозитні двигуни святість не розповсюджується)
Але щоб одразу у багатьох?
То що ж так мозолить очі і свербить у наших боркинь?
Може, вони хочуть посісти посаду настоятеля Храму?
Не вдасться… Православна Церква недарма називається в перекладі на англійську ORTHODOX…Ортодоксальна вона, і в силу тієї ортодоксальності на посади священиків жінок не беруть.. Абломчік!
Та і не дай Бог таких священиць! Ні толерантності, ні такту… Одна злість..
Може, вони теж хочуть зустріти біженців, обігріти, поселити, нагодувати?
Так, на жаль, біженців вистачить всім. Їдьте на вокзал, зустрічайте поїзди з Луганська і Донецька. Вперед.
Чи їм впало в око і сниться приміщення… Знайдіть руїну…Ще раз нагадую: НЕ САДОК, НЕ ЛІКАРНЮ, а те, що стояло з битими вікнами…
Знайдіть спонсорів, відремонтуйте, відкрийте гуртки, спортзал… Та щоб при цьому навіть власну машину на кращу не поміняти…
А паркан… Будь у мене такі сусіди, я б не такий паркан ставив.. метрів зо 5, щоб очі завидющі не мали до чого причепитися..
Кожний міряє по собі.
І злодія у кожному зустрічному бачить злодій.
І не вірить іншим в першу чергу той, хто сам бреше.
Тільки знайте… Якою мірою міряєте, такою і вам відміряють.
195.18.31.**
Не буду тратить время на копирование в лапках Вашего длинного текста,
Но почему Вы думаете что жителей Коцюбинского волнует ТОЛЬКО этот священник и то, что он творит? По заслугам в свое время получат все – то чего все так хотят.
А лично ВЫ, почему видите и комментируете статьи только об этом священнике? – что он Вам брат или Сват?
Он является только ОДНИМ из тех, кого Гнать как собаку из Коцюбинского надо.
Ну тут я скопирую “Може, вони хочуть посісти посаду настоятеля Храму?
Не вдасться… Православна Церква недарма називається в перекладі на англійську ORTHODOX…Ортодоксальна вона, і в силу тієї ортодоксальності на посади священиків жінок не беруть.. Абломчік!
Та і не дай Бог таких священиць! Ні толерантності, ні такту… Одна злість..” -Вы – женоненависник? Такие предположения у Вас ехидные, с издевочкой!
А по поводу территории – вполне реально найти спонсоров для более достойной, пристойной и нужной организации – садик, школа, клиника или больница.
185.11.81.2**
жителей Коцюбинского
–Дійсно не мав на увазі всіх жителів Коцюбинського. Писав про деяких “громадських журналісток”, які мовчать, ховаючись за спинами таких як Ви.
Вам брат или Сват
–вже відповів:
Я не є прихожанином жодної церкви, включно з церквою Київського патріархату, настоятелем якої є О. Микола.
Я навіть не впевнений, що він мене знає. Мені просто огидно спостерігати,як цькують людину. Просто цькують. З незрозумілих(здогадуюсь яких) мотивів.
Он является только ОДНИМ из тех, кого Гнать как собаку из Коцюбинского надо..
— Яке зло саме Вам заподіяв пан Ільницький?
Звідки стільки нестримної, дикої агресії?
А якщо хтось захоче гнати саме Вас, пояснюючи, що у Коцюбинському повинні жити лише толерантні люди, які не становлять небезпеки для оточуючих?
Вы – женоненависник?
–ні. Хоча саме Ваша позиція стимулює мене змінити ставлення до деякої частини жінок. Я подумаю.
95.158.60.**
Чому та, що розмазувала соплі на всіх каналах “мені погрожують” мовчить, коли погрожують іншим?
Это тебя, крыса помоченная, надо гнать из Коцюбинского. Из-за таких как ты – наш поселок считают жлобским. Вас мало, но вы черноротые паскуды – достали уже. Сами ж в дерьме по-уши, а лезете к порядочному человеку. Сгинь гадина!!
213.111.69.2**
Это для таких как Люба , Гога и Андрей. Выродки, моральные уроды. С такой позицией вам скоро по улицам страшно будет ходить.
213.111.69.2**
>>Таїнства в ньому НЕДІЙСНІ!
Ржунімагу. Несертифіквані, неліцензійні таїнства ))))
195.18.31.**
пардон, не в ту гілку запостилося.
195.18.31.**
А про “лікарню”, яка не лікує, а пліткує та проїдає бюджетні кошти взагалі немає слів. Не приведи Господь звернутися за допомогою в цю “лікарню”! Навіщо нам в Коцюбинському це позорище! Хіба тут можна отримати медичну допомогу? Відмовляють вагітним біженцям!!! Чому про це ніхто не пише? А я скажу чому. Бо бояться. Всі в Коцюбинському знають, що в нашій “лікарні” робити нема чого. А на отця Миколу можна, він священик, він стерпить. Але його захищає Господь!
“…”Роде зміїний, – хто вас надоумив утікати від гніву майбутнього? Отож, – учиніть гідний плід покаяння!” Мт. 3 :7, 8.
Христос навчає нас любити навіть ворогів своїх, не осуджувати, бо хто з нас без гріха?
Славному воїну Божому – отцю Миколі, для укріплення:
“Блаженні ви будете, коли люди зненавидять вас,… і ганьбитимуть, і знеславлять, як зле, і`мя ваше за Людського Сина. Радійте того дня й веселиться, нагорода-бо ваша велика на небесах. Бо так само чинили пророкам батьки їхні.” Лк.6 : 22,23.
213.111.69.2**
зачем нам в Коцюбинском больница!? Зачем нам уколы, капельницы (до Ирпеня рукой подать). Лучше в место больницы обратится к отцу Николаю, пожертвовать на храм и он отведет все болезни, а если повезет то и в баньке при храме разрешит попарится.
5.248.175.**
Полностью согласна с Ларисой. Наша больница – позорище! Конечно нам нужна нормальная больница, но то что мы имеем – это сборище бюджетных пьянок просиживающих и про говаривающих свою зарплату. Их выгнать в шею надо. Набрать новых людей, приятных и отзывчивых. И врачей хороших. Мне кажется все дело в главвраче – рыба гниет с головы. Противно прийти в эту “больницу”. Фу-фу!!!! А к отцу Николаю, вам, Гога, возможно и надо обратиться. У него в церкви есть чудотворная плащаница , Образ Христа, что проявился на камне, тоже чудотворный (этот Образ проявился под ногами больничных сплетниц и бездельниц). В Коцюбинском, кстати, очень уважают отца Николая. Мы не идиоты. А Федора – грязная и продажная выскочка, думает, что на рейтинге священника наберет себе голоса на выборах. Не видать ей мэркого кресла как своих ушей! Пусть едет в другое место искать идиотов. И про аренду – вранье. Не слышала я фанатских криков на евро2012, не слышала сладких любовных стонов, а вижу постоянные благотворительные акции, постоянно вижу как ходят дети на кружки и малообеспеченные на обеды, постоянно рождается одежда. И бассейна там никакого нет. Ложь это все. Грязный сайт и грязные, продажные журналюги! Отца Николая уважаю!
213.111.69.2**
Ребята! С кем вы спорите? Вы посмотрите сколько, даже на ихнем сайте, позитивных комментариев про батюшку, а отгавкиваются только 5 жалких людишек. Не замараете вы своими грязными делами все то, что отец Николай делает. Да, вы можете навредить, но кому? Ну перестанут помогать беженцам – вы этого добиваетесь? Значит вы действуете против беженцев? Значит вы – сепаратисты и вас нужно судить! Очень нравятся комментарии Ларисы, Ладко и Татьяна по-делу написала. И есть же не безразличные люди у нас в Коцюбинском. А эти щучки Федорив и Жежера – сто процентов работают по заказу – денежки отрабатывают. Иначе не может быть, чтобы женщины были такими гадкими, желчными и ядовитыми. А комментарии Любы и Гоги – не позортись! Это слабо. Отца Николая уважаю! Пойду спрошу, чем нужно помочь?
213.111.69.2**
Народ! Я из Ирпеня. Расскажите, пожалуйста про чудотворную плащаницу и камень. Похоже, отец Николай не простой священник.
213.111.69.2**
Добрий день. Редакція зворушена тим, що в Ірпені є люди, які обізнані з проблемами Коцюбинського й знають такі деталі духовного життя конкретної релігійної громади.
Ми вже робили попередження “дописувачам/дописувачу”, коли з однієї ІР-адреси йшов “тролінг” під викривальними статтями про депутата-мільйонера Прилипка, який за нашими джерелами цей “тролінг” і організовував.
Саме з такою метою, як і на “Українській правді” редакція сайту публікує ІР-адресу дописувачів наприкінці кожного повідомлення.
Якщо понад 5 “коментаторів” майже в один і той самий час пишуть коментарі з однієї ІР-адреси, це викликає занепокоєння читачів, які до нас звертаються й перепитують, чому ми не зупиняємо “тролів” й усе активовуємо.
Тим читачам, які звернулися щодо цього питання, повідомляємо, що ми публікуємо всі коментарі, які надходять (крім тих, що публікують слово в слово двічі – такі маркуються як спам).
У цьому випадку читачі мають змогу самі оцінити “якість” коментаторів, які майже синхронно пишуть, якщо вірити пані Інні Демченко з Ірпеня, в якої та ж ІР-адреса.
Тому, як і у випадку з Прилипком повідомляємо: Захар, Саня, Дима, Марія, Ігор, Лариса, Алексей, Галина Миронюк, Татьяна та Інна Демченко – 10 “коментаторів” з однієї ІР-адреси.
Якщо отець прекрасно освоїв новітні технології та рекламується через Google + , то мав би проінформувати, що масовий спам з однієї ІР-адреси – доволі очевидний доказ, який дає підстави для логічного умовиводу читачів.
А читачам ще раз наголошуємо, що додаватимуться всі коментарі без винятку, окрім спаму та відвертої реклами.
Єдине, за що просимо вибачення, через надмірне завантаження та велику кількість коментарів, редакція не встигає вичитувати коментарі та реагувати на порушення етичних принципів у спілкуванні.
Тому просимо всіх дотримуватись пристойних слів на адресу своїх опонентів у будь-якій дискусії.
Брехня!
Моє запитання щодо політики “едіторів”, розміщене в розділі “про сайт”, відрізнялося деякими словами зі зверненням у темі “Отець Микола знехтував безпекою дітей”, (тобто не було “слово в слово”)
Опубліковано не було. Відповіді не отримав.
Якщо понад 5 “коментаторів” майже в один і той самий час пишуть коментарі з однієї ІР-адреси, це викликає занепокоєння читачів, які до нас звертаються й перепитують, чому ми не зупиняємо “тролів” й усе активовуємо.
–так здавайте і своїх вірнопідданих тролів:
Руслан, пенсіонер, Наталія, Степан, Костя-77.52.62.2**
Ви бачите те, що Вам зручно бачити. У всьому решта Ви сліпі.
Якщо такі коментарі з”являються, а їх авторам не забороняється публікація, то у чому саме полягає “модерація” та “узгодження”, яке деколи триває більше доби?
95.158.60.**
Можливо, мала місце технічна помилка, ми перепитаємо ІТ-шників.
Згодом ІТ-шники розглядають можливість коментування з сторінок соцмереж, це має дати доступ до постмодерації й позбутися премодерації, яка в нас забирає час.
Щодо Руслан, пенсіонер, Наталія, Степан, Костя-77.52.62.2** – добре, що Ви це помітили. Ми не встигаємо своїми силами вести аналітику, тому реагуємо більшою мірою на те, що помічають читачі.
До цих коментарів редакція не причетна. Якби ми це робили з тим умислом, про який Ви говорите, ми би тоді мали б змінювати ІР-адреси в ручному режимі. Навіщо нам давати зайвий привід для того, щоб падала тінь на редакційну політику?
Ви – перший, хто звернувся щодо цих коментарів. І ми так само засуджуємо коментування з одного ІР, з якої б сторони дискурсу коментарі не були б.
Дуже багато коментарів потрапляють на сайт і це організований спам (таких вже понад 3 сотні – маже 10 % всіх коментарів). Є частина відвертої реклами.
Раніше ми встигали відреагувати на порушення самостійно і оперативно (у тому числі щодо етики спілкування), але тема отця принесла нам небачену кількість коментаторів й ми фізично не встигаємо моніторити при тому, що буває готуємо по кілька матеріалів щодня.
Найближчим часом відбудеться перехід на нову панель.
Зараз в редакції сайту триває дискурс щодо того, щоб зробити прямий зв’язок з соцмережами, оскільки це сайт громади, щоб не виникало питань щодо природи походження коментарів.
Про це просить частина користувачів групи Facebook.
Була б цікава і Ваша думка, і думка інших читачів щодо цього питання, поки ми не зійшлись на остаточному рішенні.
П.С. (Є читачі, які жаліються, що взагалі не можуть додавати коментарі, бо панель блокує їх як спам. Сподіваємось, на новій панелі найближчим часом вирішити це питання).
Добрый день, редакция! Мне приятно, что вы тронуты моим интересом. Я абсолютно не знакома с проблемами Коцюбинского и, честно говоря, меня ваша возня мало интересует. Я хотела узнать о святынях и как следствие, о священнике, который является хранителем и смотрителем этих святынь. Чем я уже вам не угодила? Спасибо Галине Миронюк за краткий рассказ. Просьба к авторам сайта – напишите, пожалуйста, статью о святынях в церкви отца Николая Ильницкого. По поводу трола – выдумка все! Я ж- живой человек! Я зарегистрировалась, что у вас там с технологиями – это ваши проблемы. Почитав травлю священника, заинтересовалась им, потому что обычно травят духовно сильных! Я на его стороне – он и его команда – молодцы, если вас конечно интересует мое мнение, как независимого человека.
217.76.205.**
Цей священик відспівчував мою бабусю. Я його добре знаю. Найпорядніша людина. Дуже багато працює. В молитві – сильний, особливо у відспівуванні та панахиді. Ніколи не бачила “готелю” та басейнів в Центрі. Плащаниця дійсно чудотворна – допомагає онкохворим. На камені – дійсно Образ Спасителя – на ньому золотий хрестик на ланцюжку, мабуть комусь допоміг. Я теж поважаю і люблю отця Миколу. Раніше, якось приглядалася до нього, а тепер точно знаю – Божий посланець до нашого Коцюбинського. Не беріть дівчата та хлопці гріх на душу, ви молоді – все життя попереду. Потім жалкуватимете про ці скандали проти священика. Або допомагайте, або не чіпайте!
213.111.69.2**
Ребята! Зачем мы общаемся на этом сайте? У центра есть сайт и там абсолютно другая энергетика. Переходим на domm.at.ua. Кстати, там все необходимое, в чем нуждаются беженцы.
213.111.69.2**
Шановні коцюбинчани! Моя позиція така: про деребан лісу автори сайту праві та молодці, що відстоюють наші легені. За це Вам мій уклін та пошана. А про отця Миколу скажу – він на своєму місці, робить все правильно. Якби всі церкви так працювали для людей, то було б з них більше толку. Я не прихожанин цієї церкви, я проста людина. В Бога – вірю, але в церкву хожу тільки на великі свята. Отець Микола старається і його роботу я бачу. Дійсно, не чіпайте його, а допоможіть чим зможете.
213.111.69.2**
Галина цікаво написала про отця Миколу. Треба буде зайти в церкву, подивитись та прикластися до чудотворної Плащаниці, Господа на камені та поставити свічки за цього священика. Не підкажете, де саме знаходиться плащаниця і Господь на камені? І коли відкрита церква?
213.111.69.2**
Медики из больницы пусть закроют рты свои вонючие и не лезут. Выгнать всех ! Сколько строек новых у нас в Коцюбане и Садовский не обязал их построить новую поликлинику, больницу, большой и просторный детский сад! При чем тут поп? Вы что идиоты? Садовского с компанией – на гілляку! Взятки небось, взял хорошие, подонок. Поп – нормальный. Отвалите от него. Возитесь с “крупняком” – от них ноги растут. Нужно новое строить для наших детей – больницу с оборудованием робить, сад просторный с хорошими площадками- вот и занимайтесь, пробивайте это.
213.111.69.2**
Мы предлагали Садовскому построить больницу и детский садик – он орал не надо, отдайте “мои” квартиры! Главное захапать себе в карман, а то что люди не получают медицинского обслуживания пофиг
78.111.187.1**
Київський патріархат- це взагалі розкольницьке угрупування, яке не є церквою!!! Таїнства там недійсні! Ні хрещення, ні вінчання,. Це ряжені пройдисвіти…Нашо ви їм гроші несете? Схаменіться! А ті хто цього ряженого клоуна тут вихваля, то напевно працівники його нічного борделю.
46.211.138.1**
Ты, коза драная! Не тебе судить кто клоун. Христа делить взялась? На себя посмотри и сначала себя собери в кучу! А авторам сайта – не заткнете вы Правде рот! Отец Николай все правильно делает и в Коцюбинском его любят и уважают. Только черноротых больше слышно. Умные люди не сплетничают и не судачат в подворотнях. А как пришел час встать на защиту – посмотрите, сколько нас! Почему вы не указали фамилию медработника, который сказал реплику про “… Ляжемо кістками…” Кто это конкретно сказал? Иначе – пустышка! Делитанты! Зачем вы одурачиваете жителей Коцюбинского?
178.137.130.1**
Захист джерел це не лише право, але й обов’язок журналістів.Тому, якщо джерело побажало бути неназваним, то обов’язок журналіста його захистити. Це частина професії.
http://mair.in.ua/practice/show/id/64
Джерело має знати журналіст і головред, якщо сумнівається в достовірності матеріалу.
Джерело не озвучують навіть колегам.
Редакція не має сумніву в достаменності сказаного. Якщо ця людина захоче – сама має змогу себе розкрити й прокоментувати.
До того часу свій обов’язок перед цим джерелом, як і перед іншими джерелами, редакція виконуватиме в повній мірі.
Цілком згоден з Санею. З-за вашої спини легко брехати, як облізла дворняга. Боїться назватися – хай мовчить, або на крайняк пише коментарі. Та мабуть на це розуму немає. Лікарня в нас ПОГАНА! Медпрацівники – совдепія. Гроші отримують, а не працюють так як слід – розігнати!!!
109.95.52.1**
Про джерела і не тільки..
Коли пані Федорів нібито дзвонили з погрозами, про це знали всі телеканали.
–Я б цього отця Ільницького відправив до його шефа. Чесне слово,” – говорить один з чоловіків
–дуже хоче особисто зустрітись з отцем, щоб переговорити по-чоловічому
Коли у Ваших статтях автори статей вустами “невідомих” чоловіків погрожують панові Ільницькому– це нормально? Ті джерела Ви теж зберігаєте в таємниці?
Це частина професії??????а як же етика??
Ви хоч усвідомлюєте, що це– майже кримінал??
Коли Ваші “активісти” БЕЗ РІШЕННЯ СУДУ, БЕЗ З”ЯСУВАННЯ ЖОДНИХ ОБСТАВИН, НЕ ЗНАЮЧИ УМОВ ОРЕНДИ і МЕЖ ДІЛЯНКИ кидаються закопувати рів– це не протизаконно? Ви ж завтра покличете їх потяги зупиняти!! А вони підуть, як барани..
195.18.31.**
Пане Ладко, ніщо не заважає громадянину Миколі Ільницькому звернутися до правоохоронних органів й виступити з публічною заявою.
До слова, у нього є контакти всіх телеканалів, які до нього приїздили.
Можливо, Ільницький не вбачає загрози там, де її бачите Ви.
Щодо цитати: “Я б цього отця Ільницького відправив до його шефа. Чесне слово,” – говорить один з чоловіків.
Це не джерело і було сказано в публічному місці за присутності свідків. Коли мешканці Меблевої закопували незагороджений рів.
Яку загрозу може нести Михайло Антонович Денисенко (більше відомий як Святійший Патріарх Київський і всієї Руси-України ФІЛАРЕТ)для пана Ільницького?
Щодо другої цитати тексту, де йдеться про бажання Сергія (не джерела), що він “дуже хоче особисто зустрітись з отцем, щоб переговорити по-чоловічому” (тут Ви забули поставити три крапки, бо обірвали цитату, чим спотворили зміст).
Заходимо на сторінку академічного тлумачного словника http://sum.in.ua/s/po-cholovichomu і читаємо:
по-чоловічому
“2. розм. Те саме, ЩО по-людському”
тим більше, що далі в цитаті, яку Ви обірвали, йдеться: “й пояснити йому біблійні канони, які радять думати про ближніх, а не лишати без нагляду рови біля дитмайданчиків”.
Сергій хотів до нього достукатись не як до священника, а як до людини й пояснити… Сказано було в публічному місці й ніхто ні перед ким не крився.
Що ж тут кримінального, коли люди хочуть піти до Філарета чи хочуть переговорити з Ільницьким не як з священником, а як з людиною?
“Злодія у кожному зустрічному бачить злодій” – це Ваша цитата.
Щодо дій активістів, які засипали на ніч необгороджений рів.
На той час лісники й працівники лікарні, які саме й опікуються територією поблизу лікарні, чітко й переконливо повідомили мешканцям Меблевої, що рів виритий з порушенням межі.
Ільницький сам пообіцяв його зарити. Але він був полишений без жодної огорожі й знаків на ніч.
Якщо люди щось порушили, то в громадянина Ільницького є можливість позиватися до суду.
Але навряд чи він зможе позиватися щодо території, де Нацпарк межує з лікарнею.
Хоча, якщо дійсно вважає, що його право було порушене – нехай іде до суду.
Відповідно всі обставини були з’ясовані представниками КП “Святошинське ЛПГ”, керівництвом медустанови – головною лікаркою Людмилою Бідулою та місцевим депутатом, який володіє інформацією про межу ділянки, яку виділили для релігійної громади й яка жодним чином не проходить там, де активісти засипали небезпечний рів.
Не треба в людях безапеляційно бачити баранів, якщо Ви самі не вивчили питання межі ділянки релігійної громади.
Шановна, Еллочко-людожерко! А що Ви будете робити, якщо Церкви МП і КП об’єднаються? Пригадайте, як відбулося об’єднання МП і Зарубіжної церкви після довгої ворожнечі? І признали хрещення, вінчання та відспівування. Якщо брати до уваги Вашу позицію, тоді католики ( капуцини, греко- та римо католики та багато інших гілок) – погані (а у них є святі), протестанти – погані, а вони зцілюють молитвою, шанують родину. Всі християни, що вірують та славлять Христа та Святу Трійцю – це єдина родина! І якщо отець Микола відправляє служби, молиться та допомагає нужденним в Ім’я Господа – він духовний родич всім християнам, тобто всім віруючим в Христа, Духа Святого і Бога Отця, і всім людям, що визнають і намагаються дотримуватись Євангельських канонів. Все інше – політика! Мені здається, що Христу не подобається ділення церков, але отець Микола не є архиєреєм і не брав в тому участь. А питання: який патріархат, або яка гілка християнства – ставлять обмежені люди, що не здатні до аналізу. Христос у нас единий!!!
213.111.69.2**
🙂 дуже вражена. Всім дякую за прекрасні слова…Ан воно як всеж таки запало в сердце о.Миколі “обліченіе”)). Нагадаю простим людям, КП , НІДЕ НІКИМ НЕВИЗНАНЕ УГРУПУВАННЯ! Таїнства в ньому НЕДІЙСНІ! Гріх розколу не змиваеться навіть мученичеською смерттю, о.Микола бадьорими кроками йде в пєкло..й веде за собою людей. В світі існує 5ть світових патріархатів, антіохійський, іерусалимськй, сербський, і т.д вони становлять світове Православ’я, !!! Але серед них ви не найдете київський патріархат! Цей театр, створений і кирується старим КГБістом філаретом(денисенко), який жив з жінкою , будучи епископом ,та мав від неї 3є дітей, яких безжалісно,бив,морив голодом. А сина згноїв у тюрмі. Всі ці факти оприлюднила його дочка, ще в 90х роках, всі ЗМІ одночасно отримали ії офіційного листа..Навіть зараз він є в інтернеті …в пошуку гугл:” ПИСЬМО ВЕРЫ ДОЧЕРИ ФИЛАРЕТА”
46.211.187.**
Ви морочите нам голову! Я не захищаю жодного з керівників церков і не вірю ЗМІ – брудні брехуни( ця стаття, тому доказ!). Але осуджувати патріархів – це не моя справа (мені вистачає гріхів і без цього). Історія знає багато злочинів, що вчинили церковники, навіть канонічні. На цьому не раджу зосереджувати увагу. Христос сам з ними розбереться. Головне – віра в Святу Трійцю, визнання та дотримання Євангелія – все інше, політика.
Ваша позиція – фарисейсько-книжницька! Ви, мабуть, вважаєте себе вже влаштованої в Раю? а може Вам підійде роль Папи Римського? В історії була така жінка-папа!
Святий апостол Матвій пише:
“Не може родить добре дерево плоду лихого, ані дерево зле плодів добрих родити.
Усяке дерево, що доброго плоду не родить, – зрубається та в огонь укидається.
Отож-бо, – по їхніх плодах ви впізнаєте їх!
Не кожен, хто каже до Мене: “Господи, Господи!” Увійде в Царство Небесне, але той, хто виконує волю Мого Отця, що на небі.
Багато хто скажуть Мені того дня: “Господи, Господи, хіба ми не Ім’ям Твоїм пророкували, хіба не Ім’ям Твоїм демонів ми виганяли, або не Ім’ям Твоїм чуда великі творили?”
І їм оголошу Я тоді: Я ніколи не знав вас… Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня!” Мт. 7:18, 19, 20, 21, 22, 23.
Одже, мало належати до якоїсь з церков. Треба робити добрі справи, і тільки це є головним мерилом у Господа. Добрі справи отця Миколи ми бачимо, а Ваші? Навіть в словах у Вас- одна отрута!
А Христос це – Любов і Мудрість. В Вас немає Любові, то хто тоді Ваш бог? Може, сатана?
213.111.69.2**
Це ти, ella, себе “облічаєш”! Отець Микола працює і його справи кажуть самі за себе! А хто – ти, або що – ти? Я навіть не знаю чи ти чоловік, чи жінка! Перед тим, як засуджувати людину – покажи себе, назви себе та покажи свої справи! А інакше – закрийся і мовчи! Думаю, показати тобі нема чого – ось твій коментар – все каже. Розумній людині все зрозуміло! Піди хоча б до Філарета і скажи йому це. Чи боїшся? В тебе є прямі докази: аналізи ДНК? Чи тільки інформація в Інтернеті? То там багато різного сміття. Документи??? А отець Микола не повинен відповідати за інших людей.
109.95.52.1**
Ты, дура набитая! Поздравляю тебя с праздником! Именно сегодня исполняется ровно 1040 лет как произошел раскол Единой Церкви на Православие и Католицизм. Просто поругались два человека, прокляли друг друга и все! Так может ты скажешь, что католики тоже клоуны? Ну, будь последовательна! Или у тебя двойные стандарты? Ишь, ты, “христианка”! А отца Николая не смей трогать своими грязными руками – “инкогнито”! Почитай внимательно комментарии умных людей, авось попустит!
А для простых людей ты, видимо, “всевышняя”? Дерьмо ты вонючее!
217.76.205.**
Привет, зомби “ella24”! Нет, ты не зомби, ты – ЗОМБИ! Ты продукт зомбирования церковниками. Тебя никто не просит идти в эту церковь. Скажу больше – и меня никто не просит. При чем тут это. Речь идет об отце Николае. Он – молодец! Я при встрече жму ему руку как порядочному человеку, труженику и депутату. А “ella24” в это момент, существует серой мышкой о которой и не вспомнит-то никто, и не знает никто, что ты за “существо”. Просто растет себе трава, которая думает, что она “пуп земли”, а об этом никто и не догадывается. Когда помрешь ты, то на могильной плите напишут: ella24. Прикольно! А про Филарета – нет доказательств, нет твоей позиции. Я тебе столько писем могу написать от Веры, от Кати и от Васи, что ты будешь сидеть и плакать. Это информационная война. Предъявите, документы! Кто прав и кто виноват рассудит Господь, но никак не человек. Смирись…
82.207.27.2**
Какое обличение? Причем тут батюшка? Параноики! Вы, это, к психиатру пойдите, которого нет у нас в больнице, поищите его, пусть пигулок пропишет или уколов – авось полегчает!
Чего ты лезеш? Нравятся тебе москали – иди им деньги неси, тебя кто-то ограничивает? Или тут кто-то гонит на москалей твоих. Есть они, ну и хрен. Идут к ним люди – на здоровье! Чего ты лезеш сюда?
Или ты хочешь спасти нас? Так вот он – “спасатель”, к нам явился! Аплодисменты!!! Местами переходящие в овации… Мы вас не ждали, а вы приперлись, – называется картина.
Или ты самая умная? Не факт! Он, люди умнее пишут. Почитай Ладка, Ларису, Татьянку, Віктора, Алексея – вот это да! А ты – так, посредственность. Повторяя ешь за московскими попами как попугай и все.
178.137.130.1**
Це Ви, мабуть, працівник диявола, що так кажете на священика. Що, пече Світло Любові та Терпіння від отця Миколи? Турбує бісівську істоту? В пеклі буде гірше!
213.111.69.2**
Во-первых, сначала у Центра забрали 250 кв м помещения, и почти 3 года это помещение было в руках громады. Почему, господа “активисты” за три года вы не нашли средства или спонсоров для ремонта и освоения помещения. Хватит из нас делать баранов. Крикливые горгульи! Жадность разум помутила? А отец Николай потихоньку приводит здание в порядок и какой ценой это ему удается – один Бог знает! Вспомните 5 лет судебных тяжб. И если бы отец Николай не сопротивляться и не выиграл тогда и не было бы тут Центра, то давно стояла бы многоэтажка с казино. И все б молчали в тряпочку. Сегодня Центр это единственное социальное заведение в Коцюбинском. Так что, спасибо ему. А забор обязательно надо, прихожане посадили 50 плодовых деревьев – выкопали ворюги, наркоманы варят свое варево – вам это нравиться? Почему об этом молчите?
213.111.69.2**
А хіба це не нормально, що при церкві з чудотворними артефактами є паломникам де зупинитись? При Києво-Печерській Лаврі теж є готель для паломників, Ієрусалимі є багато готелів для паломників. Таких прикладів багато. Я навів самі яскраві. В Почаєві, в Татарбунарах, в Сафронієвській пустині, тощо. І хай до нас в Коцюбинське приїздять люди. Я подивився сайт отця Миколи – дійсно велика робота робиться. Ну той що, як поїдуть біженці. Він працює ще з людьми вулиці, сиротами – то нехай допомогає. Я якщо комусь з вас треба буде така допомога? Від тюрьми та від суми – не зарікайтесь!
213.111.69.2**
Опять Федорив неудобна своими расследованиями. Никто правды не любит. Собралось под статьей куча тролей, еще и пишут в одном стиле и скорее всего с одного айпи адреса. Мы Ирине верим, нечего поливать грязью очень немногих людей, которые кричат о беззаконии в Коцюбинском.
78.111.187.1**
У нас у селищі стільки проблем! Чому б п. Ірині Федорів не провести розслідування: хто так старанно машинами вивозить сміття у наш ліс; чому оплата за опалення у нашому селищі значно вища ніж у Києві? У нас діти попадають під поїзд коли ідуть зі школи, хто стоїть на перепоні щоб побудувати підземний перехід? Чому відходи з каналізації періодично зливають у ліс під вікна будинку 11б по вулиці Меблевій? І багато іншого. Такі питання її не хвилюють, вона просто цього не бачить. А от цькувати священника, який так багато робить добра для людей, вона мастак.
95.158.22.1**
Пані Ганно, очевидно, що Ви не читаєте уважно “Сайт громади Приірпіння”.
Абсолютно всі теми, які Ви перерахували піднімались на “Сайті громади Приірпіння”
1. “У нас у селищі стільки проблем! Чому б п. Ірині Федорів не провести розслідування: хто так старанно машинами вивозить сміття у наш ліс”
Ось про те, як виявили тих, хто возить сміття в ліс.
http://bit.ly/1rabcJK
І тут не лише з’ясували, хто возив сміття, але й зробили так, щоб ті, хто це зробив, його вивезли й більше так ніколи не робили.
2. “чому оплата за опалення у нашому селищі значно вища ніж у Києві?”
Щодо тарифів, то робота в цьому напрямі ведеться системно. Можете вбити в пошук на сайті “Мастер-Енерго” і отримаєте весь зріз. Ось одна з публікацій
http://bit.ly/1tHf1bq
Регулярно публікуються дані про кількість спожитого газу. Дані взяті з відповідей на депутатські запити Ірини Федорів.
http://bit.ly/1tHffPQ
3. У нас діти попадають під поїзд коли ідуть зі школи, хто стоїть на перепоні щоб побудувати підземний перехід?
Робота в цьому напрямі ведеться.
http://bit.ly/QqgaT8
Більше того, піднімалась тема зачеперства.
http://bit.ly/1zAQx46
4. Чому відходи з каналізації періодично зливають у ліс під вікна будинку 11б по вулиці Меблевій?
Ви не повірите, але і про це вже писали з фотографіями й свідченнями очевидців.
http://bit.ly/1oyKap7
5. “І багато іншого.”
На сайті понад 1000 публікацій. Вони стосуються зокрема і проблем музшколи, проблем з ремонтом доріг і т. д.
Сайт функціонує з 2010 року. Тема про отця Миколу виникала в контексті приміщення колишнього дитсадка та самовільно розритих ям лише 4-ри рази. Тобто 4 новини з понад 1000.
Редакція сподівається, що Ви, пані Ганно, станете одним з відданих читачів “Сайту громади Приірпіння” й ознайомитесь з інформаційним полем регіону, про яке пишуть колумністи нашого сайту.
Ви також можете самі стати колумністом нашого сайту, як і будь-який інший читач. Ви можете піднімати ці важливі теми, які Вас так хвилюють.
Я випадково натрапила на даний сайт. Мене вразила ця інформація Я не можу повірити в у те, що дану будівлю, в такому стані в якому вона є на сьогодні, можна використовувати як готельні приміщення. Хто із заможних людей поїде жити в такий сарай на краю ліса? Навіть якщо припустити, що отець Микола використовував приміщення садка як готель, то що поганого Ви бачите в цьому? Виручені гроші можна використати на забудову інших храмів які релігійна громада започаткувала у нашому селищі. До того ж він утримує там біженців. І саме важливо те, що на сьогодні, наша держава знаходиться у стані війни. Тому, добре треба подумати, на кого Ви нападаєте? Ви розумна людина. Ви на боці «п’ятої колони», чи на боці патріотів нашої держави?
95.158.22.1**
— Сайт функціонує з 2010 року. Тема про отця Миколу виникала в контексті приміщення колишнього дитсадка та самовільно розритих ям лише 4-ри рази. Тобто 4 новини з понад 1000.
І тут збрехали !
1. Отець Микола став мільйонером
2. Передвиборчі старти: Садовський + отець Микола = ?
3. Отець Микола знехтував безпекою дітей
4. Медики: діяльність отця Миколи може знищити госпбудинки і швидкі
5. Божий промисел: “готельний бізнес” отця Миколи
Дана “новина” 5-та. Тобто “5”
За місяць, починаючи з 13.06
Це називається війною проти конкретної людини, цькуванням.
Що є стратегічною метою цілої низки публікацій проти однієї людини?
Зжити пана Ільницького зі світу?
Прибрати з Коцюбинського?
У випадковості не вірю. Хто замовник, ви не скажете, це зрозуміло.
Якщо замовника немає, то у вас параноя. Ви у кожному бачите злочинця і злодія..
Повторюсь:
Злодія у кожному зустрічному бачить злодій.
І не вірить іншим в першу чергу той, хто сам бреше.
КРАПКА.
195.18.31.**
Пане Ладко, ми не враховували цю публікацію, під якою ведуться коментарі, бо написали “тема про отця Миколу виникала” (минулий час), тобто до цієї публікації.
Нема замовників, як Ви самі розумієте. Оцінку параної може давати виключно фахівець. Ви можете піти на Меблеву й запитати людей, чи хвилює їх це питання.
Лише за вчора нам щодо цієї теми зателефонували знову 3-є коцюбинчан, які повідомили, що рів, який зарили і люди, і самі ж робітники депутата Ільницького, тепер розривають знову.
Матеріали для цього матеріалу до редакції надіслала мешканка Меблевої.
Від Вас немає матеріалів за весь цей час, що Ви перечитуєте сайт, хоча Ви, якщо ми вірно Вас зрозуміли, просили надати Вам таку можливість.
Ми не проти, бо це сайт громади й кожен має право писати про те, що його хвилює, з доказами, публічно і гласно.
А чому вона висмоктує з пальця сенсації? Взялася судити священика – нехай вигрібає! Знаєте, в азарті можна втратити все. І в чому її правда? Дуже якось, однобічно. Хіба в отця Миколая все так погано? Ну, давайте на чистоту! Якщо судити, то треба вивчити і погане і хороше. Я не бачу в його діях чогось кримінального. Трудиться людина – нехай Бог подає! Доречі, я намагався знайти інформацію про оренду приміщень, щоб перевірити – не знайшов. Не виключно, що це сфабриковано.
109.95.52.1**
Причем тут неудобна? Задрала уже! Пишет от имени всех коцюбинчан. А с моим мнением кто-то считается? Я тоже коцюбинчанин, с рождения. Это не мы поливаем грязью, а они поливают грязью отца Николая. Посмотрите, сколько коцюбинчан к нему приходит! На Пасху, на Крещение, на Троицу! Эти все люди любят и уважают отца Николая и с ними тоже надо считаться!
82.207.27.2**
Про які розслідування йдеться! Іде тупий наїзд на отця Миколу!
Я вже другу добу чекаю відповіді на питання про бюджет і виробництво коцюбинськоі “лікарні” , а відповіді немає. Де розслідування? Може Ви мені допоможете достукатися до її свідомості?
Я люблю правду і хочу її знати! Краще Істину. Але в статтях проти отця Миколи я не знайшла нічого Істинного. Тільки викривлені та понівечені факти. Де в Інтернеті інформація про оренду? Нехай дасть ссилку! Каже все перевіряється редакцією. Я шукала – не знайшла. Спробуйте Ви.
І про які тролі ви кажете? Якщо спілкуються люди через мережу – буде одна адреса, якщо з однієї організації – теж одна адреса, і таких прикладів багато. Про пише, доречі, і редакція. Які тролі? Читайте коментарі розумних людей, може візьмете щось корисне для себе. Мені дуже цікаво читати переписку, нарешті з’явилися нормальні коцюбинчани.
Я Ірині не вірю! Вона перевертає події, чинить скандали, пліткує та наговорює, відверто бреше! Чому Ви вірите, конкретно? Пише, що хворі біженці сидять без ліків – брехня! І я вже втомилася викривати цю брехню. Якщо Ви розумна людина – розберіться самі.
213.111.69.2**
Не нужно меня размазывать. Я реальный человек со своей четкой позицией – руки прочь от отца Николая! Уважаю его и буду его защищать! Подтверждаю каждое написанное мной слово в предыдущем комментарии. И похоже у авторов сайта начинается паранойя – везде мерещится отец Николай. Перестаньте вешать на него все на свете. Я ни каким боком не отношусь к нему и к его церкви.
Ладко – спасибо! Я Вас не знаю, но восхищаюсь Вами. Благодарю!
217.76.205.**
Я не розуміюся на технологіях але якщо навіть це все писала одна людина, (що не може бути за стилями та манерою викладати думки) все написано правильно. Ладко, Лариса, Тетяна, Олексій, Галина, Марія, Ігор, Дмитро, Саня, Захар, Ганна, – правильно написали. І Отця Миколу не треба травити та налаштовувати проти нього людей. Все це може повернутися проти конкретно: Федорів, Матюшиноі та Жежери. Дівчата, я буду теж захищати отця Миколу. А вас я поважав за захист лісу, за боротьбу за чисте довкілля, за боротьбу проти тарифів, а скандальні статті про священика – це ваш сором. Залиште його, або допоможіть.
109.95.52.1**
А, не понравилось, то что я написал? Легче всего очернить, то что вам не нравится – а вы как хотите так отмывайтесь! Отмоемся! Не переживайте! Опять грязные PR-технологии? Грязнули! Грязные женщины – это ужасно! Неужели вы подстилки Кутового? Подтверждаю свои коменты, каждое слово! Отцу Николаю – респект и уважуха!
82.207.27.2**
Я теж коцюбинчанка. Підтримую отця Миколу. Будує, працює з бомжами, приютив біженців, вправний депутат, молиться, править служби – молодець! Мені навіть заздрісно, що одна людина все це встигає, мабуть вам теж заздрісно? Ладко і Лариса – відважні бійці! Всім захисникам отця Миколи – пошана! Я з вами! Треба його захищати від цих акул- покладеш пальця- руку віднімуть! Нічого, прийде час коли ці розумниці до церкви побіжать на колінах молити Господа про милість. Почекаємо…
109.95.52.1**
Мені сказали, що іде травля священика і я вирішила зазначити свою позицію. В Коцюбинському порядку немає. Немає господаря на нашій землі. Садовський з бізнесменами вирішує свої питання. А хто працює для людей? Да, таких мало. Не буду зараз перераховувати хто ці люди ( хай люди скажуть), скажу тільки, що отець Микола один з них! Він – пахарь! Я його поважаю і якщо треба – буду захищати як людина і як юрист!
Шановні члени редакції, перед тим, як звинувачувати – переконайтеся в цьому, щоб не вийшов ляпсус, як з цією статтєю. Бажаю всім миру!
217.76.205.**
Ну, б….! Ахринели! Отвалите от попа. Правильно люди пишут. Что вы от него хочете? Может вам просто мужика нада? Так я к вашим услугам. Будете довольны. Можна все сразу. Живу рядам с больницой – ублюдки там работают, а поп молодец. В морду могу дать за него. Вы там ребя если чё зовите – буду защищать попа.
85.223.182.**
Здивована тим, що мене вписали в якійсь список тролів! Це тільки хвора свідомість спроможна народити таке PR-сміття! Я коментую ваші опуси вже давно і не належу ані до яких угрупувань, або технологій. Захищати отця Миколу – буду! Спочатку я намагалася достукатись до вашої совісті, але зрозуміла, що стукати немає куди, отож, маю власну думку, вважаю наші з вами стосунки – війною Добра і зла, і буду боротися проти нечисті, скільки мені благословить Христос, Дух Святий надихатиме мене, а Бог Отець даруватиме мудрість!
Я вдячна всім людям, що встали на захист Світла – я впевнена, Господь нам щедро віддячить! Мені дуже приємно, що багато молоді підтяглося до наших лав. Разом ми переможемо!
Звертаюся до всіх, хто прочитає мої заклики! Розказуйте всім: своїм родичам, друзям та знайомим про цю кривдну організацію. Нехай всі, хто має Совість і хто вважає себе Людиною, встануть на захист Добра, а саме роботи Центру та честі отця Миколи! Господи, благослови!
P.S.
1.Якщо ви кажете, що адреси ви можете виправляти вручну, то навіщо, коментарі, що вам не сподобались, збирати в якісь групи і казати, що це тролі?
2.Дійсно, Олексій правильно примітив з приводу об”єднання наших опоненток з депутатом Кутовим (трохи жорсткувато вимовився, але по суті, можливо правильно). Там і Туровський терся,- позаздрив на котел у бомжів, – сказав, що навіть у Кутового такого коштовного котла немає! Так ось, хто замовник травлі отця Миколая? Дійсно, платежеспроможна людина. А може саме він хотів забрати будівлю Центру для будівництва багатоповерхівки? Ну, що “компашка”, тепер і ми правди добираєм!
3. Саня – молодець! Як влучно! Саме горгульї, бо це такі ефірні істоти, що все хороше, добре, світле перетворюють на морок та бруд і не цураються нічим! Вітаю, вас ідентифікували!
213.111.69.2**
поставлю прості запитання:
1. Якою є кінцева мета організованого цинічного цькування О. Миколи групою псевдожурналістів під спільною назвою “Editor”? Тобто що має статися з О. Миколою, щоб ви зупинились?
2. Прошу дати оцінку погрозам на адресу О. Миколи висловленим у ваших публікаціях і приписуваних “деяким чоловікам”.
3. Які документи щодо незаконності викопування рову були у вас на руках на момент “активізації активістів” для його закопування?
(рішення суду, карти ділянки, тощо) Чи усвідомлювали ви, що без цих документів ваші дії були злочинними?
95.158.60.**
Редакція висвітлює життя громади й подає перевірену інформацію, яку надсилають для публікації члени територіальної громади.
Щодо 2-го питання, то дивіться вище.
Щодо 3-го питання, то депутат мав документи про прибудинкову територію з відповідним планом та картографічним матеріалом.
Лікарня також підняла плани своєї території й на карті було чітко видно, що територія в цьому місці ближча до межі лікарні (це територія лісників), аніж до межі релігійної громади, корпус якої територіально перебуває в іншому місці.
Лісники та активісти мали картографічні матеріали, згідно з якими було чітко видно, що на кілька метрів була дійсно порушена межа Нацпарку.
Ільницький з огляду на це визнав, що його робітники помилились.
А Вам відомо про дозвільні документи, які були на руках у пана Ільницького від головного лікаря Бідули чи Святошинського ЛПГ на розриття рову, який залишили без огорожі, саме в цьому місці?
Бо якась одностороння гра з Вашого боку виходить. Чи усвідомлюєте Ви, що без згоди медзакладу й лісників дії Ільницького, за Вашою логікою, були злочинними?
Отець Ільницький сам визнав, що заліз на територію лісу. Його прораби вчора знову вирили рів і знову помилились на 0,5 м. На місці зранку сьогодні побували лісники й знову ведуть переговори.
Головна лікарка медзакладу, який і розташований на цій ділянці, сьогодні вийшла з відпустки й має зайнятись вирішенням цього питання.
Якщо все законно було з боку Ільницького й порушували закон активісти, чиї фото опубліковані, чому тоді Ільницький дав команду зарити рів далі й активісти, чиї обличчя чітко видно, досі не покарані?
відповіді на запитання 2 і 3 отримав.
прошу відповісти на запитання 1.
95.158.60.**
Її Вам надали у першому реченні попереднього допису, просто, можливо, не акцентували увагу:
“Редакція висвітлює життя громади й подає перевірену інформацію, яку надсилають для публікації члени територіальної громади”.
Якщо члена територіальної громади хвилює проблематика й він надсилає матеріал і докази на цю тему – ми публікуємо.
Цинічно.
Хто має бажання думати — той все зрозумів.
95.158.60.**
Ви не відповіли пану Ладко на поставлене запитання. Мене теж цікавить відверта відповідь. Чекаємо.
213.111.69.2**
Цю казочку можете розповідати малим шмаркатим дітям і адептам віри Федорівої.
І ось чому:
1. громаду з 2010 року не цікавила діяльність О. Миколи, і раптом за один місяць 5 публікацій….
як казав герой мультика про кун-фу панду: “не буває випадковостей”…
2. Абсолютно характерні для “жовтої преси” заголовки, що містять елемент “сенсаційності”:
СТАВ МІЛЬЙОНЕРОМ- Хіба називається мільйонером людина, яка отримала благодійний внесок на якісь цілі?
САДОВСЬКИЙ + О. МИКОЛА– ну, ми всі знаємо, якої думки про мера у селищі, а тут їх імена поруч…
ЗНЕХТУВАВ БЕЗПЕКОЮ ДІТЕЙ– ну, звичайно, діти– це святе(без іронії) і кожен, хто посягнув на їхню безпеку….
ДІЯЛЬНІСТЬ ОТЦЯ МИКОЛИ МОЖЕ ЗНИЩИТИ– тобто ви є такими спеціалістами у галузі безпеки будівництва? Ви в змозі оцінити ступінь пошкодження кореневої системи дерев?
“ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС” ОТЦЯ МИКОЛИ– о, який жах! справжній священик має жити у печері, ходити у драних капцях? Питання не у тому, що людина робить, а для кого і як..
3. Жоден матеріал не містить позитивних відгуків про діяльність О. Миколи. Якось дивно, чи не так? Що, жоден член громади не думає інакше? Ну, хоча б хтось?
Рильце підготовлених продажних журналістів проглядає крізь напускний туман пояснень про “членів територіальної громади”
Може лосі вже і гуляють одними стежками з нами, але ж то лосі, а не лохи…
95.158.60.**
Пане Ладко, тобто Ви не готові до відповіді на питання щодо Ваших подвійних стандартів?
Які в отця були документи, що він почав рити рів? Дозвіл головного лікаря? Дозвіл лісництва?
Ви перевірили, де закінчується межа ділянки отця й де починається лікарня?
Вам відома така інформація? Чи просто нема що відповісти?
Не загороджувати яму у цьому випадку – це теж правильно? У Вас же ніби дитина є?
Щодо продажності: Вам відомий хоч один (ну, бодай 1) факт відмови публікації на сайті колонки з іншою точкою зору або факт продажності журналістів?
Ми готові опублікувати Вашу колонку, як і будь-якого іншого читача. Надсилайте текст, документи та докази до редакції, так, як це роблять інші колумністи та читачі.
А щодо того, що не дали жодної позиції за отця з боку громади, то це знову Ваша маніпуляція або неуважність.
Ви не готові до відповіді на питання щодо Ваших подвійних стандартів?
Які в отця були документи, що він почав рити рів? Дозвіл головного лікаря? Дозвіл лісництва?
Ви перевірили, де закінчується межа ділянки отця й де починається лікарня?
Вам відома така інформація? Чи просто нема що відповісти?
Не загороджувати яму у цьому випадку – це теж правильно? У Вас же ніби дитина є?
БРЕХНЯ!
Я писав:
4. Ви знаєте умови оренди приміщення? О. Микола як громадянин, і як керівник центру має право робити все, що не порушує умови оренди.
5. Якщо порушує– в суд!
І таке:
Питання не просте.. Кому реально належить територія, де вказано її межі, хто знаходиться на чужому– лікарня чи Центр??
І про таке писав:
Рів би дійсно здалось позначити…
І навіть таке:
Якщо рів вирили НА ВАШІЙ ПРИБУДИНКОВІЙ ТЕРИТОРІЇ, то Ви праві. Якщо ні– то ні..
95.158.60.**
Про лікарню маю декілька запитань. Перше – скільки бюджетних коштів витрачається Коцюбинською радою та адміністрацією щорічно на утримання цього сумнівного закладу?
Друге – скільки пацієнтів обслуговується в цьому закладі щороку?
Третє -скільки працівників працюють в медзакладі на Лісовій?
Четверте – яку саме меддопомогу може надати цей заклад? якщо тільки це медогляд на воші та чесотку, уколи та капельниці – то це не лікарня, а амбулаторія. Чекаю на відповідь з цифрами та поясненнями.
213.111.69.2**
Не статья, а просто Федорино горе! Уже за больницу молчали бы в тряпочку! Та кто там обслуживается? Один-два человека и все. Пусть в год 20 – 30 человек сделали уколы. А хавал на бюджетные хлеба дофига! И как обслуживается? Что там могут сделать толкового? Все равно нужно ехать в Ирпень или в Киев. Это еще и коммунальные и свет оплачивается из бюджета. Зарплата, премии, надбавки, декретные… Мне тоже интересно – сколько ртов мы, налогоплательщики, кормим в этой горе-больнице и сколько бабла на них уходит?
82.207.27.2**
И чего вы спорите о проплаченных статьях – это очевидно! Почему редакция не объединилась (возможно правильно понимаю) с депутатом Петром Бомбой, который поддерживает батюшку? А вместо этого и его тоже “окунули”. Значит кто против отца Николая – тот хороший, а кто за – плохой. Ну тут заказ на лицо! И доказывать ничего не надо. Только люди разберуться. И не таких на место ставили!
217.76.205.**
Дівчата, вгомоніться! Подивіться скільки людей пишуть на підтримку отця Миколи! Не може бути, що він такий поганий як вам цього хочеться. Вся Україна йому допомагає, а ви “рідні” мерви робите. Навіщо у нас в Коцюбинському влаштовувати війну. Вам мало крові? То поїдьте на Донбас – там нап’єтесь!
109.95.52.1**
Вся наша родина підтримує отця Миколу! Він же не вимагає у нас допомоги. Сам працює, десь шукає допомоги. Каже, що якщо зможете – допоможете. От і допомагаємо по можливості. Який собор будується! По-трошки, але рухається робота! С Богом! А з лікарнею теж немає ладу. Нову треба з новими апаратами.
93.72.18.2**
Мабуть, моє запитання про лікарню є не підйомним для депутатки Федорів, або не бажаним. Ви, мабуть, відповідаєте тільки на “зручні” питання? Ось і вся Ваша правда!
213.111.69.2**
Я особисто перебувала на стаціонарному лікуванні у вищезгаданій лікарні, та не раз зверталася до них по невідкладну допомогу. У таких ситуаціях (зашкалював тиск) до Києва чи Ірпеня можливо б і не доїхала. Мене персонал та перебування в даному закладі повністю задовільнили, тому, якщо стоятиме питання чи лікарня, чи готель – я, за лікарню обома руками.
А огорожа навколо приміщення колишнього садочка,та без “хвилини” колишньої лікарні, та ще й така не дешева, це звичайно в такій ситуації в країні найголовніше. Головне загородитися від чужих очей.
Що стосується Вашої “гавканини” в бік Ірини – то це на Вашій совісті.
У кожної людини наступає такий момент в житті коли за все спитають.
77.239.179.**
Какой готель! Где готель? Какое питання? Где оно будет стоять? У тебя? Врядли! Запомни, бестолочь, это Центр духовного развития. Тебе, кстати, надо туда, ну, например на курсы английского языка или в “бассейне” ( которого нет) поплескаешься, а может быть на семинар медсестер волонтеров попадешь – поумнеешь, может пользу какую людям принесешь. А может ты хочешь бомжам помочь? Или инвалидам, которых батюшка лечит? Только за свой зад думаешь – эгоистка? Так на твой зад и будет новая больница, которую на сэкономленные деньги и построим. Ждем цифры от Федоры, может разродится когда-нибудь!
178.137.130.1**
Це тільки один такий коментар про “лікарню”. Зміряти тиск та зробити укол – для цього статус лікарні не потрібен. Це може зробити ОДИН Фельдшер. А лікарня повинна мати : діагностичну базу, різні профільні відділення, а що у нас? Пшик!!! Так що Ваш коментар тільки підтверджує, що “лікарні” в нас немає!!! А є чорна дірка нашого Коцюбинського бюджету, що проідає наші кошти, що могли б піти на будівництво нової лікарні. Я далі чекатимуть цифри від п. Федорів, як від депутатки. Якщо не дочекаюся, то все одно знайду їх і всім вам повідомлю. Дякую за увагу.
213.111.69.2**
Не заміряли тиск, а допомогли оминути інвалідність, а що стосується запиту щодо цифр від Федорів Ірини, як депутата, то запросіть їх у о. Миколи. Якщо не помиляюсь, він теж депутат?
77.239.179.**
Тебе и скорая помогла- бы. Больницы у нас нет. Рентген куда едем? Анализы – куда едем? А укол поставить и капельницу – много ума не надо!
А Федора пусть ответит на вопрос. Нехрен пряться. Давай, работай!
Чего это ты так бережешь Федору? Или вопрос задали не интересный? Все хотят знать про этих ” кровасісей ” а тебе не интересно? Или ты не хочешь новую больницу? Так ты враг коцюбинчан? Или сама не хочешь лучших условий? Так ты враг сама себе?
178.137.130.1**
За що так жорстоко «клюють» отця Миколу? За те, що він вимолює, випрошує, вишукує кошти, щоб: створити додаткові житлові приміщення в котрих можна було б надати притулок ще декільком десяткам біженців; нагодувати бомжів; надати руку порятунку тяжко хворим людям, а також тим, які попали в біду і зневірились у всьому на світі; підтримати людей похилого віку, знеможених і обтяжених; побудувати храм для жителів нашого селища тощо.
95.158.22.1**
А я знаю нашого односельця, якому зробили тут , в цій “лікарні” не той укол і він став інвалідом. Ледве врятували в Києві, на жаль помер вже. Я теж вважаю що лікарні у нас не існує. Або будувати нормальну лікарню, або скоротити це убожество до амбулаторії., де Вас теж зможуть вберегти від інвалідності, якщо буде нормальний фельдшер. А тримати такий штат – це маразм!
109.95.52.1**
Наверное, все таки не помогли тебе избежать инвалидность!
Человек спрашивает у Федоры, – ясно тебе? Почему ты лезеш? У отца Николая и так много работы, а Федора – подняла эту тему, пусть и отвечает, если сможет. Посмотрим какая она “депутат”. Если не струсит, конечно.
Мне тоже интересно, то что она ответит. Это как тест на “вшивость” для “честной” журналистки. Кстати, из больницы тоже могли бы ответить, там же тоже есть “детупат” !
А то, отец Николай как кость в горле, а “больничные” бюджетные пьявки – это подарок! Мне интересно, сколько они жрут и просырают наших денег?
217.76.205.**
Еще одна умница нашлась, Леся! Стрелки переводишь! Пусть Федора отвечает. Она заварила кашу – пусть хлебает своим черным хлебалом! Или Матюкина пусть ответит, на крайняк – Жужара. Отвали от отца Николая. А то точно инвалидность долбанет и никто не поможет. Я тоже жду, что же она нам ответит. Кстати, отец Николай сейчас выкапывает мины, чтобы вас и ваши дома не разнесло к такой-то маме. Неблагодареные, животные! Людьми вас не назовешь!
82.207.27.2**
Ха-ха! Отец Николай мины выкапывает случайно не возле Мебельной 11б…блииин….а мы то думали-зачем же ему такой заборище??! А он оказывается мины ищет!!!
Не смешите никого Алексей! Или может ваш “святой отец” мины искал, а ему помешали, и он именно поэтому полез драться с жителями Коцюбинского сегодня вечером??
Также я смотрю, Вы еще тот интеллигент, Алексей… Женщинам наговорить гадостей, много ума не надо…
И кстати, все защитники “святого отца” – а почему Вы не говорите о том, что он прибрал к рукам помещение детского сада??? Почему не пустить деньги на восстановление садика? Это разве не благородное дело??? И жители Коцюбинского, особенно на Мебельной, с радостью помогут обустроить территорию!
Но нет.. Зачем?? “Святой” на детском садике бабла не заработает….
А беженцы для отца просто замечательный вариант – и под их прикрытием помещение удачно оттяпал, да еще и бесплатная рабочая сила на шару подвалила… За хавчик…. И то за тот, который достался на шару, от сердобольных жителей…
А мужики-беженцы так вообще отлично пристроились – пока мальчишки со всей Украины воюют на востоке, они заборчик для батюшки строят и местным жителям угрожают машины сжечь….ах да, еще у них хорошо получается на девушек и женщин орать, и матом крыть…тут они конечно мастера, ничего не скажешь…
195.18.31.**
Глупый комментарий!
Алексей, не обращайте внимание – это пустышка. Или глупышка. Разве умный человек такое напишет? Тут все – маразм! Вы же это понимаете. Простите ее за это.
Ваши коменты глубокие и правильные. Базарной бабе ничего не докажешь. Нас много и это уже победа!
Отец Николай – сильный и мудрый человек, слава Богу!
213.111.69.2**
Звісно, зручно щоб прийшов отець Микола та все зробив в селищі. То давайте виберемо його головою селища!
Чому Ви не зробили дитячий садок? Або хто-небудь з звинувачів-ненавісників отця Миколи не зробили цього. Можете новий садочок побудувати. Шукайте можливості на конкретні справи, забирати – це не правильно!
Так у Вас можуть забрати квартиру і сказати, що для потреб селища! Як Ви тоді заспіваєте?
Давайте спробуємо!
Яка Ви цинічна людина! І біженців теж брудом облили! Не вам осуджувати де їм бути, а на дії, що чинить Федорів, і мені важко утриматися!
213.111.69.2**
Не дай Бог такого “голову селища” как “святой отец”…
Что мы у него забираем?? то, что он забрал методом подкупа и махинаций у жителей Коцюбинского?? И зачем строить новый детский сад, если “отец” заграбастал тот, который был??! Это ему так удобнее! На шару, под прикрытием беженцев, оттяпать неплохой кусок в лесу, да еще и такой площади!!
90% жителей Мебельной 11б готовы помогать обустраивать территорию для детского сада, помогать делать ремонт в помещении, еще и платить за детский сад, даже если он будет частным!
А у Вас ув.Лариса, детей явно нет, а так бы Вы прекрасно понимали мамочек с детками!
Почему мы должны возить детей в Киев, или строить сад где-то еще, если почти во дворе дома есть готовый детский садик с замечательным свежим воздухом!
Я понимаю, “святому отцу” конечно важнее дышать чистым лесным воздухом, чем детям… Он тут сил набирается для драк с местными жителями…
А про беженцев…Покажите мне хоть одно слово, где я их “полила грязью”? Я констатировала факты! Что люди, которые не являются жителями Коцюбинского, рассказывают местным где должен стоять забор, и какая территория принадлежит “отцу”! То, что они матом крыли женщин с детьми! Что они угрожали!
Я была, и слышала это собственными ушами!
Так что не нужно опровергать факты, тем более если Вас лично там не было!
62.80.166.**
Вы клевещите на человека. Доказательства о взятках, подкупах.
Вы хотите у парафии забрать то, что является частной собственностью, а это криминал! Не хотите- ли в тюрьму, мадам-с?
И что значит готовый детский сад? Все что там сделано – тоже является частной собственностью парафии. И отец Николай не является единым собственником.
Я там была и видела выпивших мужиков, которые пришли агрессивно настроенные , угрожали батюшке, мат кались и дрались. Вырвали столбы. Это ягнята по- вашему? Я тоже на стороне отца Николая. Я очень зауважала батюшку после того, что на упреки, матеренную ругань он не сорвался и не началась драка, а наоборот разнимал сцепившихся.
А про больницу, мне тоже интересно, сколько бюджетных денег в год уходит на содержание этого заведения? И сколько сотрудников работает? Количество обращений мне тоже не понятно,- это со скорой помощью и поликлиникой или только больница?
93.73.28.1**
Привіт!
А чому отець Микола вам винен?
Чи живе отець Микола в цьому Центрі? Може повітря твоє забирає?
Центр приватизовано! Це приватна власність.
А хто чинив вчора агресію – є відео, яке передається в СБУ та прокуратуру. Хай фахівці розбираються, хто правий, а хто ні. І побачимо, у кого які “лічікі”! Чекайте, гостей! Або тікайте! А головне, ми знаємо, хто авторка цього скандалу!
Доречі, я вчора бачила цей “беспридел” і з радістю буду свідком.
213.111.69.2**
Это ты о своей “интеллигентности” подумай! Собралось вчера пьяное быдло, сколько грязи вылели? А Федора как ангел с невинными глазами! Слава Богу, что батюшка разнял, а то и кровушка могла брызнуть! Этого ты хочешь, интеллигентка?
И не прибрал к рукам, а купил у громады эту розвалюху! Не тянет из бюджета деньги, а наоборот вносит.
Это “больница” жрет с непомерным аппетитом!
Вот и ты,”благородная” возьми кредит, вложи деньги в реконструкцию или в стойку детсада и мы, может быть, тебя похвалим. И будешь ты нашим “героем”.
А от отца Николая отвали!
И мы, жители с Мебельной тебе поможем, может быть.
Что тебе мешает? Или ты не благородная? Или ты не интеллигентка ?
Можешь, даже одну комнату потом сдать и получать “прибыль”.
И попросим беженцев помочь тебе за “хавчик”.
Если все так легко, почему ты это не сделала?
Я отвечу. Потому-что ты – тупая овца! Только блеять и можешь!
А если нет – сделай так как отец Николай и поверим мы, что ты человек!
178.137.130.1**
Мальчик Саня….или как тебя там…
Странно…как-то, даже слов не могу подобрать в обращении к тебе, кроме “ЭТО”…
Так вот…Первое, Санек, настоящие мужчины, до оскорбления женщин не опускаются.
Второе, если ты вчера был свидетелем событий, то должен был видеть, что целый день, на месте событий были женщины с детьми, бабульки, и несколько нормальных мужчин…
А пьяное быдло, как ты выразился, то ты может с беженцами, или с собой перепутал в угаре…
Третье – с неадекватами в дискуссиях участвовать бесполезно, так как их словарного запаса едва хватает на оригинальные оскорбления. Поэтому, не вижу смысла отвечать на все остальное.
Отдельная просьба к модератору данной темы. Прошу забанить пользователя “Саня” в связи с некорректным поведением, и применением оскорблений, переходящими на личности.
Заранее благодарна!
62.80.166.**
Саня! Вы резковаты, но по сути абсолютно правы!
Главное, что Вы смогли разобраться в ситуации. Спасибо Вам за это.
А то, что Вам ответило, это вовсе не женщина, а мешок с ядом! С такими cу…ществами, только так и надо!!!
Так держать!!!
213.111.69.2**
Есть! Попалась щучька на мой крючок! Мелковата, туповата, а может, и не щучька вовсе, а улитка? Вполне. По-уму, так точно – ракушка!
Я вчера был, все видел и участвовал. Расскажешь эти сказки своим подружкам.
Скоро вся страна увидит какие мы гостеприимные, как беженцев приняли. Ребята сняли все на видео. Это ж надо! Опозорились, то как!
А батюшка, как всегда – красава! Не поддался на ваши гнилые шняги. Молодец, еще больше уважаю!
А, Федора, попала? Кто зачинщик?
И, все вместе, – правильно – наше Федорино горе!!!
Мужиков жаль, повяжут всех за хулигань!
Кто настроил ?
Правильно, Федора!
Так где ты говоришь, ты преподаешь? В Могилянке?
А знают ли там, что ты беженцев выживаешь и священника травишь?
Нет?
Так это не проблема! Я тебе помогу! Все расскажу – ничего не утаю! Еще свидетелем буду. Я там на видео тоже есть.
178.137.130.1**
Уважаемые участники дискуссии, я не являюсь большим поклонником этого сайта и поэтому редко сюда захожу. Но недавно я получила информацию о том, что в комментариях по поводу статьи «Божий промисел: “готельний бізнес” отця Миколи» началась компания по обливанию грязью нашего лечебного учреждения. В одном из комментов был вопрос: Кстати, из больницы тоже могли бы ответить, там же тоже есть “детупат” !. Я медик и депутат, постараюсь не молчать:
Ладко
10.07.2014 о 20:18
«У закритій поліклініці знову поліклініка, а не акушерський пункт» –
я спрашиваю: когда закрыли поликлинику и где акушерский пункт?
Лариса
10.07.2014 о 21:43
А про “лікарню”, яка не лікує, а пліткує та проїдає бюджетні кошти взагалі немає слів. Не приведи Господь звернутися за допомогою в цю “лікарню”! Навіщо нам в Коцюбинському це позорище! Хіба тут можна отримати медичну допомогу? Відмовляють вагітним біженцям!!! Чому про це ніхто не пише? А я скажу чому. Бо бояться. Всі в Коцюбинському знають, що в нашій “лікарні” робити нема чого.
– я: не пишет никто может потому, что это ложь, беременная беженка по первому обращению была поставлена на учет в нашей поликлинике 09.06.2014г согласно индивидуальная карта №93 ; когда и кому было отказано в медицинской помощи и почему по этому поводу нет жалоб?
Татьяна
11.07.2014 о 18:11
Полностью согласна с Ларисой. Наша больница – позорище! Конечно нам нужна нормальная больница, но то что мы имеем – это сборище бюджетных пьянок просиживающих и про говаривающих свою зарплату. Их выгнать в шею надо. Набрать новых людей, приятных и отзывчивых. И врачей хороших. Мне кажется все дело в главвраче – рыба гниет с головы. Противно прийти в эту “больницу”.
я: кто, когда и где устраивал бюджетные пьянки? Если есть конкретные жалобы, почему нет официальных обращений? И благодаря «гниющей голове» я, как старшая м/с, могу с полной уверенностью заявить, что у нас одна из лучших поликлиник региона.
Лариса
15.07.2014 о 10:57
Про лікарню маю декілька запитань. Перше – скільки бюджетних коштів витрачається Коцюбинською радою та адміністрацією щорічно на утримання цього сумнівного закладу?
Друге – скільки пацієнтів обслуговується в цьому закладі щороку?
Третє -скільки працівників працюють в медзакладі на Лісовій?
Четверте – яку саме меддопомогу може надати цей заклад? якщо тільки це медогляд на воші та чесотку, уколи та капельниці – то це не лікарня, а амбулаторія. Чекаю на відповідь з цифрами та поясненнями.
я: если Лариса является таким большим знатоком поселковой медицины, она должна была бы знать, что ни копейки бюджетных средств Коцюбинский пос.совет на медицину не тратит, поскольку наша больница является структурным подразделением Ирпенской центральной больницы и все финансирование идет оттуда. За 2014 год в нашей больнице было 22534 посещения соответственно с официальными статистическими данными . Отчет о количестве штатных единиц подается в соответствующие органы и информация предоставляется в ответ на запросы.
Если Ларису интересует мед. помощь в связи со вшами и чесоткой, тут правда мы не помощники, потому что данные проблемы лечатся в специализированых кож-венерических отделениях. Насчет больницы или амбулатории :если очень надо – «Державна політика в галузі охорони здоров’я, затвердженої Законом України від 22.01.2010 р. № 1841-VI, згідно постанови КМУ від 17.03.2010 р. №208, наказу МОЗ України від 30.08.2010 р. № 735, Закону України від 07.07.2011 р. № 3612- VI».
Алексей
15.07.2014 о 15:36
Не статья, а просто Федорино горе! Уже за больницу молчали бы в тряпочку! Та кто там обслуживается? Один-два человека и все. Пусть в год 20 – 30 человек сделали уколы. А хавал на бюджетные хлеба дофига! И как обслуживается? Что там могут сделать толкового? Все равно нужно ехать в Ирпень или в Киев. Это еще и коммунальные и свет оплачивается из бюджета. Зарплата, премии, надбавки, декретные… Мне тоже интересно – сколько ртов мы, налогоплательщики, кормим в этой горе-больнице и сколько бабла на них уходит?
Я: на подобные вопросы я приблизительно ответила выше.
Світлана
15.07.2014 о 17:12
А з лікарнею теж немає ладу. Нову треба з новими апаратами.
Я: с какими конкретно апаратами?
Лариса
16.07.2014 о 13:16
Це тільки один такий коментар про “лікарню”. Зміряти тиск та зробити укол – для цього статус лікарні не потрібен. Це може зробити ОДИН Фельдшер. А лікарня повинна мати : діагностичну базу, різні профільні відділення, а що у нас? Пшик!!! Так що Ваш коментар тільки підтверджує, що “лікарні” в нас немає!!! А є чорна дірка нашого Коцюбинського бюджету, що проідає наші кошти, що могли б піти на будівництво нової лікарні.
я: диагностическая база в нашей больнице более чем оснащена что вызывает зависть у всех мед.учреждениях, и если госпожа Лариса этого не знает, значит она никогда не была в нашей больнице не имеет представления о чем пишет, и с этого я делаю личное умозаключение: ее комментарии заказные.
Саня
16.07.2014 о 21:57
Больницы у нас нет. Рентген куда едем? Анализы – куда едем? А укол поставить и капельницу – много ума не надо!
Или ты не хочешь новую больницу? Так ты враг коцюбинчан? Или сама не хочешь лучших условий? Так ты враг сама себе?
я: у нас стоит один из лучших рентген.апаратов в Киевской области и если вы ездите куда либо, это ваши проблемы, анализы у нас можно сделать любые –читай выше. У меня вопрос – почему Вы этого не знаете, Вы что не с Коцюбинского?
Віктор
16.07.2014 о 15:24
А я знаю нашого односельця, якому зробили тут , в цій “лікарні” не той укол і він став інвалідом. Ледве врятували в Києві, на жаль помер вже. Я теж вважаю що лікарні у нас не існує. Або будувати нормальну лікарню, або скоротити це убожество до амбулаторії., де Вас теж зможуть вберегти від інвалідності, якщо буде нормальний фельдшер. А тримати такий штат – це маразм!
Я: ФОИ больного, который умер от нашего укола. Почему нет обращения в прокуратуру, где расследование – без этого все ложь. «Убожество» благодаря усилиям прошлой власти и ее реформам уже амбулатория, и коли вы такой подкованный в делах медицины, Вам тоже – «Державна політика в галузі охорони здоров’я, затвердженої Законом України від 22.01.2010 р. № 1841-VI, згідно постанови КМУ від 17.03.2010 р. №208, наказу МОЗ України від 30.08.2010 р. № 735, Закону України від 07.07.2011 р. № 3612- VI».
Меня очень удивила массированная атака на наше мед. учреждение, которая очень интересным образом совпала с началом грандиозного ремонта в «Цетре», который по стечению обстоятельств находится в одном здании с помещением дневного стационара нашей больницы. Выводы делайте сами.
«Воздатите кесарева кесареви и божия богови»
95.158.1.2**
Людина померла не від уколу, а завдяки неправильному лікуванню ( і уколи також) у людини стався інфаркт, ледве спасли.
Від всіх відгавкались? Та ні. Всім рота не закриєте.
І скажіть, будь-ласка, кого з лікарів посадили в тюрьму за вбивство? Ви завжди праві, якщо б садили, то уважніше відносилися б до хворих і без Вашого показового нахабства!
Замість того, щоб вибачитися за низький рівень надання медичної допомоги, Ви намагаєтесь закрити людям, коцюбинчанам, рота.
Хіба це правильна поведінка сестри милосердя, або депутатки?
Ви не відповіли на чітко поставлені питання, мені вони таж цікаві, то я їх повторюю:
1. Скільки працівників робить в лікарні на Лісовій?
2. Яка сума бюджетних коштів витрачається щорічно на утримання лікарні на Лісовій?
3. Яка кількість людей отримує лікування ( а не звертається за допомогою) і тільки в лікарні на Лісовій? Без швидкої.
Ваша приблизна відповідь наштовхує на недовіру Вам, як депутату і як медсестрі.
Скільки людей, виявляється не задоволені роботою лікарні, і Ви їх всіх облили грязюкою.
Це сором!
А за те, що я в списку проплачених – окрема вдячність!
Як Вам подобається перекреслювати нє угодну думку!
І Саню немає чого банити, людина має право на свою думку і ми не повинні думати так як Ви хочете. Як може людина, так і каже.
У нас демократія!
А Ви прямо монархиня! Із грязі – в князі? То прийде час, що знову опинитись в грязі.
А отця Миколу немає чого цькувати! Христа уже потоптали ногами? Далі продовжуєте? Ну-ну! Побачимо, як далі буде?
Я не думаю, що комусь треба ваше приміщення. Отцю Миколі і так є з чим працювати. Треба замислитись про таку кількість скарг. Невже в лікарні, на Вашу думку, так все добре? Схаменіться! Не розпалювайте ворожнечу! Примириться з отцем Миколою!
109.95.52.1**
Ой, я в списке не угодных! Спасибо! Слава Богу, за инакомыслие у нас пока не сжигают на костре, но грязью обливаю прилично! Госпожа, медсестра-депутатка! А на вопросики-то не ответила! Жим-жим? Какая разница какие бюджетные деньги вы тратите? Это наши деньги – налогоплательщиков, вы бюджетники, слуги народа, за наши деньги нас окунаете! Да вашу больницу с такими как Вы черноротыми, я десятой дорогой обойду – только чтоб не попасть на язык! За что Ларису обидела? За что батюшку клюете? Бездельницы! Свесятся с окон и считают, что привезли беженцам! Сборище сплетниц! Змеиное кубло! Языки не отсохли еще?
Перестаньте кусать священника и от вас люди отстанут. В диалоге все коцюбинчане, одна Ира из Ирпеня, читать умеешь? Почитай и про Ларису. Наша она, и с ребенком гуляет в лесу!
Зачем эта вражда? Кто выиграет? Мир должен быть между соседями! А на комментарии про больницу обратите внимание и сделайте выводы. Видно не все так хорошо. Жду ответ на вопросы по цифрам.
217.76.205.**
Знову списки! Сумно! Скільки ненавісті на мене! Імператриця Антоніна! На Ваше горе, я коцюбинчанка! І дитина у мене є, слава Господу! І гуляю я з дитиною біля “лікарні-пліткарні” і біля Центру, і в лісі. І бачу все, і чую все що відбувається. Обминаю ваш заклад десятою дорогою, щоб не дай Боже не попастись вам на очі. Може гляну не так, чи вдягнена не так буду – перемиєте всі кістки!!! Це у Вас нічого святого нема! Прочитайте свою відповідь! Для депутатки – слабо, а для середнього медпрацівника – грубо! Хто вас виселяє? Кому потрібні ваші кістки? Отцю Миколі- ні, парафії- ні, мені – хай Бог милує! А запитання мої, мабуть, гарячі для Вас. На конкретні запитання Ви відповідаєте не приблизно, а “мімо”. Я ж не приблизні запитання ставила, а конкретні. І поліклініка тут не до чого. Питання тільки про лікарню без швидкої. Жду відповіді!
А про “массірованную” атаку,- так Ви самі лізете! Навіщо ці статті та інтерв’ю про небезпеку, про кістки і т.д. Ви самі почали скандалити та атакувати отця Миколу, а люди обурилися? А може треба весь час Вас вихваляти, Госпожа імператриця? Чи може Ви вважаєте, що всім в Коцюбинському подобається лікарня? Ви ж вважаєте себе розумною людиною!
Відчіпіться та помиритися з отцем Миколою! Не треба війни! Він робить паркан для лікарні за проханням Садовського, хіба Ви не знаєте цього? Христа вже попинали ногами? Мало?
Здивувалися, що в Коцюбинському багато людей підтримують отця Миколу? Так багато, і більшість молодих, розумних, освідчених людей! Позиція страуса – не вигідна Вам, вас видно! Чекаю відповіді…
213.111.69.2**
Что ты тут законы пишешь? Цифры давай! И поликлиника – не причем! За поликлинику вопросов нет. Все вопросы про больницу. Сколько больных, сколько медиков ( санитаров, водителей, слесарей, и др. персонала и сколько бабла в год? Конкретно!
Какая больница? – оставить одного фельдшера! Больше толка будет и меньше говорильни.
Я язык твой – враг твой! Не уважаешь ты людей… Чем же можешь ты помочь? Закон на бумажке написать? Или сплетаю очередную сплести? А может осудить кого? Да ну тебя, с такой помощью!
Вспомни, что творилось в 2007 году! Не зря Христос под ногами появился!
Кстати, беременной беженке так и не помогли по стоматологии. Может себе галочку поставили, что помогли, а по факту – н-е-т! Зачем вы такие нужны? Сама себе ответь на этот вопрос, сестричка!
178.137.130.1**
Доречі , про воші?
При прийомі пацієнта в лікарню – обов’язково! перевіряють його на педікульоз та скабіез ( воші та чесотку (свербіння), бо це дуже заразні хвороби!) , про що зазначають в історії хвороби на 1-му аркуші (зверху). Ще запитують про хворобу Боткіна, і якщо пацієнт хворів, то перекреслюють першу сторінку червоною смугою. Дійсно, і в шкір-вен диспансері, при прийнятті пацієнта чинять також.
P.S. Якщо Вас турбує саме моє здоров’я, то довожу до Вашого відома, що не маю ані вошей, ані свербіння.
А Вам, як молодшому медперсоналу, треба знати, як оформлюється Історія хвороби пацієнта в приймальному відділенні! Сидячи в кабінетах, мабуть, від практичної медицини трохи відійшли. Багато часу приділяєте різним постановам та скандалам з плітками.
213.111.69.2**
Антоніна молодець. За лікарню треба боротися до останнього.
77.239.179.**
Я новый человек в этой беседе и могу точно сказать, что идет планомерная травля отца Николая.
Уважаемая Антонина, если Вы являетесь медиком, то почему так жестко и грубо отвечаете? Разве вы сестра милосердия? Я тоже убедилась из Вашего ответа, что профпригодность в заведении хромает.
Если бы было все так хорошо – то откуда столько жалоб коцюбинчан? Вам не стоит отгавкиваться, а нужно сделать выводы соответствующие. Всем людям рот не закрыть.
Не увидела я травли и грязи на больницу, а с такими работниками, которые вместо того, чтобы признать, что обслуживание хромает, извиниться перед коцюбинчанами и стараться быть лучше, пытаются тупо закрыть всем рот – это Ваш компромат! И как медработника и как депутата.
Так, все-таки, чем наша больница не фельдшерский пункт?
93.73.28.1**
Ну, и ты свои пять копеек вставила. Иди лечись, не трать время зря. Не твое это – в умных диалогах участвовать! Пожалей себя! В лечении главное – профилактика! Кто говорит, что больница не нужна? Всем нужна! Но в другом формате! Чтобы было приятно прийти! И кто сказал, что отец Николай забирает больницу? Это он тебе сказал? Или сплетаю больница рас пустила? Да, больница, – вот вам и медпомощь! Противный ответ Антонины, гадкий, даже! Мы просили цифры , а получили плевок! Плохо!
217.76.205.**
Улыбнуло! А что у тебя есть? Чого останнього? Что с тебя взять? Если есть, чё – говори! Может надо. Лучше – береги себя для “великих дел”!
178.137.130.1**
Дівчата, для чого Ви все це затіяли?! Вам би попіаритись! А тут… Посіяли ворожнечу і ненависть між людьми. Скільки хороших сусідів, друзів, родичів пересварились і тепер страдають через Ваші необдумані дії. Боляче на все це дивитись. А може ви працюєте на Путіна і навмисно сієте розбрат між нашими людьми? Припиніть, будьте благорозмними!
95.158.22.1**
Отвечаю. Я не буду вступать не в какую полемику.вчера мер дал громаде гарантии о неприкосновенности больницы, это все. что меня волновало. Девочки.я четко ответила на обвинения.В моих ответах ни слова о депутате Николое Ильницком.Я не с кем не враждую, я защищаю собственность громады. И напоследок,можно совет: не надо прикрываться именем Христа.с этим надо быть осторожным. ведь кому. как не вам знать, что он все видит.Писать я больше не буду. Если есть вопросы, претензии и т. п. каб №18 поликлиники всех жду.
95.158.1.2**
А я буду захищатися Іменем Христа! І отця Миколу буду захищати, теж Іменем Христа! Бо від океану бруду та ненавісті, що Ви та Ваші коліжанки створили – тільки Святе Ім’я Господа і може врятувати! І Вам раджу не паплюжити і не топтати ногами Христа! А про цифри, я розумію, Вам не зручно відповідати, або Ви не знаєте. Я дізнаюся і Вам звітуватиму.
213.111.69.2**
А як же відповідь на наші запитання?
Не по зубам?
І як так не допомогти біженці вагітній?
Ви що там звірі якісь зібралися? А як клятва Гіппократа ?
Морок один! Гидота! Сором!
217.76.205.**
Смотрите на you tube: Федорино горе или кто поднял руку на священника в Коцюбинском.
Отец Николай прославил Коцюбинское на всю Украину, приютив беженцев, а вы опозорили наш поселок.
213.111.69.2**
Конечно о.Николай прославил Коцюбинское….
Теперь уже и вся Украина узнала, что и в Коцюбинском есть “святой отец”, который под прикрытием беженцев заграбастал под себя пол-гектара земли в лесу, да еще и с огромными помещениями в придачу…а еще использует беженцев как бесплатную рабочую силу!
Аха… Еще стравливает людей между собой, участвует в дерибане “громадського майна” и участвует в коррупционных бизнес-схемах.
Благодаря таким вот “отцам” авторитет церкви с каждым годом падает ниже плинтуса!
Думаю, что вслед за Садовским, люстрировать будут депутата-“отца” Николая….
195.18.31.**
На видео все понятно. Зачем слова? Все видно! Как бы ты не выгораживалась – ничего тебя не отмоет!
Кстати, правильно сказала Наташа Лола в раде – есть коцюбинчане, которые не довольны тем, что построили новые дома на Мебельной. Так, что будем сносить эти дома и выгонять людей на улицу?
82.207.27.2**
Звісно, отець Микола прославив Коцюбинське, своїм милосердям та служінням! По всіх каналах телебачення показали, як він прийняв людей, допоміг в лиху годину.
У нормальної людини, це викликає повагу, а у бісівськоі отродіі – обурення!
Скільки людей відгукнулися та допомогли! А “кучка” коцюбинчан піднялися війною і на священика і на біженців.
Я на відео все побачив!
Ваші слова зайві! Моторошно стає від усвідомлення того, що поруч живуть хулігани!
І він нікого не стравлює. Працює священик, чого до нього лізти?
Іра Федорів стравлює людей. Хай СБУ розбирається! Правильно, що звернулися.
Після того, як я подивився відео, ще більше став поважати отця Миколу. Дійсно, порядна людина. Миротворець. Розняв хлопців. А скільки образ він отримав! Жах!
А мєнт наш – для меблів! Ні риба, ні м’ясо!
217.76.205.**
Ловите еще : you tube: найдут ли мир беженцы из Донбасса.
213.111.69.2**
Спасибі, я подивився – жах! Просто познущалися з отця Миколи! От йому приходиться терпіти і робити, а поруч – агресивний натовп, мабуть ще “на веселе”!
Наче і біля столиці живемо, а дикуни-дикунами!
Відчіпіться від нього, дайте можливість працювати. Ну кому потрібні ці бійки та скандали? Бісам? Але ж ми – люди! Треба вести себе по-людські!
217.76.205.**
Ребята!
Спасибо всем друзьям. За эти пару дней мы стали командой. Нас унижали и обижали, а главное – обливали грязью и ложью Центр, отца Николая и беженцев . Вы меня простите, мне стало противно!
Я устал. После событий, изложенных на видео, я не хочу общаться с этой быдлотой! Они сдохли для меня. Спасибо Алексею за “Федорино горе”, – меня порвало!!!
Федора не ответила нам про больницу – она нас не уважает! Вот и ладненько!
Я тут нашем уютненький сайтик:
Kocubinske-cerkva.org
Предлагаю общаться там.
Мы этим, жлобам никогда ничего не докажем. Зачем опускаться до их уровня?
Пусть они сами гниют в своем болоте!
КАРАУЛ! Люди,спасайте Коцюбинское,иначе будет беда и забором прийдется отгораживаться всему поселку.Не один коцюбинчанин не напишет такую гадость про наших медиков.Если б вы были жителями Коцюбинского,вы б знали одну простую вещь-медики поселка одни из самых уважаемых людей,а так прокол получился.Хорошо,что вы открылись! У меня есть предложение-выходить на СБУ и проверить на причастность к сепаратизму,а также Ляшка сюда.СРОЧНО!!!Спасибо вам,о.Николай, за “малину”,которую вы развели в своем духовном центре!
46.185.11.1**
Дурной комментарий! Ха-ха-ха!
213.111.69.2**
Хочу внести поправку. Територія реабілітаційного центру, разом з відведеної для неї частиною будівлі, належить релігійній громаді православної церкви. Отець Микола, як добрий і мудрий священнослужитель, взяв на себе місію, захищати свою паству і її майно від різних посягань. Тому, звинувачувати його в тому, що він там має щось особисте, чи щось собі привласнив – є безпідставним і неправдивим. Може він поселився там жити, чи може має там якісь свої апартаменти? Нічого там він собі не привласнив і особисто нічим він там не користується. Все що там є – це все для людей, не тільки нашого селища, але тепер і всієї нашої багатостраждальної Батьківщини. Пані Федорів ввела людей в оману, і використовуючи їх добрі почуття, хоче опорочити добре ім’я священника, який так багато зробив для нашого народу і, на сьогодні, являється гордістю нашого селища.
95.158.22.1**
Доречі, подивилася про Анастасію Бунь – ефемерна істота, як я і думала.
Віце президент Ротаракт-Клубу – Нагірняк Мар”яна (2011 р.), а стаття по вашій вказівці написана 06.2011 р.), ще Сергій Недобор, а Настя – БУМ, – нема!
І в Могилянці дивилася – немає викладача Ірини Федорів.
Забрехалися дівчата!!!
213.111.69.2**