Чергова смерть на переході в Бучі – влада не вживає заходів

0

У п’ятницю 2 вересня у Бучі поблизу ресторану “Йолка” на пішохідному переході було збито людину.

Про це в соцмережі facebook пише мешканець сусіднього з трасою будинку бучанець Костянтин Ступак.

“Черговий збитий на переході на Варшавській трасі. Перехрестя з Ватутіна, біля “Йолки”. Чоловік. Травми мабуть важкі, багато крові. Швидка приїхала за кілька хвилин, забрали живим. Дай Боже виздоровіти. Винуватець на старих Жигулях з причіпом. Судячи по відсутності гальмівного шляху і звуку водій взагалі не бачив пішохода. Тільки на моїй пам’яті другий такий (важкий) випадок на цьому переході у 2016 році”, – пише Ступак.

Зараз на місці трагедії – живі квіти. В поліції Ірпеня “Громаді Приірпіння” повідомили, що чоловік загинув.

“Літній чоловік був збитий на пішохідному переході. Під час ДТП він був ще живий але від числених травм помер у лікарні. За фактом наїзду на пішохода відкрите кримінальне провадження”, – розповідає застпник начальника поліції Ірпеня Дмитро Голумбовський.

1

Мешканець житлового комплексу “Родинний”, збудованого нещодавно поряд з Варшавською трасою, занепокоєний відсутністю беспеки на дорозі поряд з будинком.

“Нещодавня (далеко не перша цього року) аварія з важкими наслідками на нашому пішорхідному переході вкотре говорить про необхідність як водіям, так і пішоходам згадати про серйозну небезпеку, яка чекає на них при русі по “Варшавці”. Актуальний потік транспорту по цій трасі в межах Бучі вже давно перевищив той рівень, при якому можливо говорити про безпеку руху. В той час як потрібно терміново працювати над варіантами переносу траси за межі населеного пункту, необхідно вжити і тимчасових заходів для зниження аварійності і травматичності/смертності і серед автомобілістів, і серед пішоходів. Як досвідчений водій я розумію, що існує критична потреба обмеження максимальної швидкості до 40 кілометрів за годину по всій ділянці траси в межах Бучі, встановленні світлофорів на переходах, камер відеоспостереження, обмежувачів, які не дозволяли б водіям виїжджати на обочину дороги, будувати тротуари, які в багатьох місцях просто відсутні”, – переконаний Ступак.

“Не менш актуальним є і встановлення звукопоглинаючих загороджень вздовж траси, як це зроблено в більшості населених пунктів далі в сторону від Києва. А загалом, можу констатувати, що сьогодні, незважаючи на високу аварійність, ані міська влада, ані експлуатанти траси не проявляють жодних ініціатив і зацікавленості у підвищенні безпеки руху на відрізку траси в Бучі”, – додає бучанець.

Про потребу встановлення світлофорів на перенавантаженій Варшавській трасі говорять не лише мешканці нового житлового комплексу “Родинний”.

Аналогічна проблема й поблизу житлового комплексу “Річ-Таун”. Тут мешканці неодноразово зверталися до місцевої влади з проханням звернути увагу на безпеку руху пішоходів Варшавською трасою.

“Напередодні Різдва в 2014 році родина “Річ Тауна” поповнилася новими сусідами – родиною Фролових. Михайло й Лариса переїхали зі своєю маленькою дочкою в нову квартиру, щоб жити посеред свіжого повітря й лісу довго і щасливо. Але вже Різдво 2016 року Лариса з дочкою зустрічали без тата. Михайло загинув 13 жовтня 2015 року. Люблячий чоловік, прекрасний сім’янин, улюблений тато трьох діток переходив Варшавське шосе в Бучі по пішохідному переходу біля заправки “Shell” о сьомій ранку. І не дійшов”, – розповідає мешканка “Річ-Тауну” бучанка Наталія Ростовцева.

1

До Михайла на цьому відрізку були інші загиблі. Серед них Сергій Волков, вітчим одного з співробітників комплексу.

“На моїй пам’яті збитих на трасі біля заправки було троє. І це тільки з 2014 року. І після кожної катастрофи піднімалося питання про те, що в цьому місці потрібен світлофор, так як водії не звертають уваги на пішохідні переходи на цій ділянці Мешканці “Річ-Тауну” били на сполох давно. Листи та офіційні запити писали з початку 2015 року, зверталися в транспортну комісію Бучанської ради, але влада була абсолютно глуха до цілком обґрунтованих вимог”, – додає Наталія.

1

Напередодні річниці загибелі свого чоловіка Лариса Фролова вважає, що найкращим пам’ятником її чоловіку буде безпека на дорозі для тих, хто кожен день “грає в рулетку” переходячи дорогу в Бучі.

“Мені не потрібна ніяка допомога. Я хочу, щоб ніхто з моїх сусідів не зазнав того, що випробували ми з дітьми, втративши саму кохану людину. У комплексі багато дітей, які повинні рухатися містом у безпеці”- говорить Лариса.

У червні 2016 року мешканці “Річ-Тауну” отримали лист з Бучанської ради з конкретними термінами – до 1 вересня світлофор повинен був стояти.

1

“Світлофор вже є біля непобудованих ще комплексів на в’їзді в Бучу, а ми так і залишилися в повному здивуванні від прояву “турботи” з боку місцевої влади, на яку вже і скаржитися нема куди, як виявилося. Складається враження, що три життя для мера Бучі Анатолія Федорука – це недостатня ціна для того щоб включити свій творчий хист і зробити щось не для показухи, а для безпеки жителів комплексу, який він же і побудував”, – занепокоєна Ростовцева.

“Так і живемо. Серед вмираючих сосен в фейковій інфраструктурі, з якої побудована тільки зупинка без даху і чекаємо виконань обіцянок. Ласкаво просимо в Бучу – “зразок” децентралізації по-українськи, де непрозорість прийняття рішень і непідконтрольність місцевої влади вбиває людей. І буде продовжувати це робити, виховуючи в нас байдужість до чужих проблем й витісняючи з міста активістів та інакомислячих”, – додає бучанка.

Заступник міського голови Бучі Ярослав Добрянський запевнив редакцію “Громади Приірпіння”, що світлофор біля “Річ-Тауну” таки буде:

“Я думаю, що протягом вересня світлофор буде встановлено. Там виникли технічні труднощі, найближчим часом питання буде вирішено”.

“Громада Приірпіння” 1 жовтня проконтролює виконання 2 обіцянки влади Бучі щодо встановлення світлофору.

Напишіть відгук

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539