Міст над річкою Рокач може завалитися через каналізаційні стоки

0

У річку Рокач стікають каналізаційні стоки. Про це в соцмережі вихідними написав мешканець Гостомеля Олексій Семененко. Він виклав відео, на якому видно, що стоки витікають з старої дірявої каналізаційної труби під мостом, що знаходиться на перетині Бучі й Гостомеля.

“Зранку, їдучи в маршрутці, я побачив дерево, вкрите кригою. І коли ввечері йшов до парку, вирішив те дерево сфотографувати. Але сильний запах стоків змусив мене подивитись, де ж протікає каналізація. Побачене мене вразило. Хомутів з куфайок на трубах я ще не бачив…”, – розповідає редакції “Громади Приірпіння” Семененко.

“Після викладеного відео в фейсбук, начальник Ірпінського водоканалу Олександр Маркушин відписав, що планують замінити трубу. Але до чого тут заміна труби, якщо каналізації під мостом взагалі не місце. Згідно листа Укравтодору, водоканал повинен винести далі свої комунікації. Бо ці ремонти не матимуть сенсу. Міст далі буде розвалюватись і грунти від просадки рватимуть старі труби. Отаке замкнене коло”, – додає Семененко.

Ссуви ґрунту по обидва боки мосту, в тому числі й на тротуарі.

“Я не раз як депутат подавав звернення до Гостомельської ради з приводу ремонту цього відрізку дороги. Мені відповіли, що область має виділити кошти на її ремонт у цьому році. Але є певні умови, які мають бути виконані перед початком ремонту – це перенесення каналізації. Буча поставила красивий знак, що межі міста закінчуються перед мостом і вона ніби не має до того мосту відношення. Але ж каналізація під мостом бучанська! На жаль, ремонтувати її ніхто не збирається й Бучанській владі вона абсолютно байдужа”, – говорить депутат дотичного до річки Рокач округу Анатолій Туровський.

Так виглядає зараз кріплення мосту.

Труби, по яких течуть стоки, протікають в багатьох місцях. Замість ремонту від протікання їх перемотують ганчірками.

Вода в річці через забруднення зеленого кольору.

У листі Укравтодору сказано, що пошкодження мосту сталося через зміну русла річки Рокач через проведення меліоративних робіт і що ремонт аварійного мосту через річку Рокач не можливо розпочати, у зв’язку з невиконанням робіт з відновлення русла річки та перенесення каналізаційних труб:

“Бучанській міській раді, КП “Ірпіньводоканал” було доручено виконати роботи з перенесення каналізаційного колектору з-під мосту. Роботи не виконані… Наразі основним питанням, яке потребує вирішення, є перенесення каналізаційного колектору з-під мосту, оскільки для виконання повноцінних ремонтних робіт неможливо встановити техніку, відсипати насип, тощо”.

На коментарі Маркушина щодо заміни труби, користувачі соцмережі зауважують, що потрібно вирішувати проблему комплексно, а не точково.

“Примітно, що Бучанській та Гостомельській радам було доручено ще в 2014-му році зайнятися ремонтом мосту. Але роботи так і не розпочалися у зв’язку з тим, що каналізаційний колектор ніхто й не думає переносити. Цікаво, як Буча збирається об’єднуватися з сусідніми населеними пунктами – Блиставицею, Гаврилівкою, Лубянкою, якщо одна з доріг до цих сіл з Бучі лежить через цей нещасний місток, який ось-ось завалиться. До того ж, голови вищезгаданих сіл є членами виконкому Бучанської ради й їм доводиться їздити через цей місток у Бучу на засідання. Невже питання його ремонту нікого з них не хвилює? А якщо буде реалізований закон про об’єднання громад, цим шляхом до Бучі користуватимуться сотні мешканців, щоб доїхати до Бучанської лікарні, поліклініки, паспортного столу і тд”, – занепокоєна журналістка Олена Жежера, яка мешкає в Бучі.

“У своєму листі Автодор пропонує розглянути варіант ремонту мосту за кошти місцевого бюджету, який, як нам розповідають, в Бучі просто безмежний. Але коштів чомусь вистачає лише на гірлянди й нові клумби“, – додає журналістка.

 

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539