Проблеми транспорту бучанських депутатів не хвилюють
— 27 Березня 2017 0На сесії Бучанської ради депутати заслухали звіт начальника Ірпінського АТП Олександра Лабунського про транспортне забезпечення в Бучі.
Люди були незадоволені якістю послуг, які надає перевізник та жалілися на нераціональне подорожчання вартості проїзду.
Зокрема, бучанець Віталій Іщенко все намагався з’ясувати у Лабунського та лобіста АТП депутата від “Батьківщини” Олега Сотнікова, який, за інформацією Чесно, фінансує партію “Батьківщина”, на якій підставі були підвищені тарифи та чому не оновлюється автопарк, який обслуговує маршрути в Бучі.
Голова транспортної комісії Дмитро Паустовський, фірма якого охоронятиме навчальні заклади Бучі, участі в обговоренні транспортних проблем не брав.
“Перше, що я хотів сказати, що відношення до пільговиків є неприпустимим. Картки щастя імені товаришів Федорука-Матюшенко “працювали” рівно три місяця, коли були вибори, як знижка в певних комерційних торгових закладах, а для обліку пільговиків на транспорті ми робимо вигляд, що живемо в 19 сторіччі? Може те приниження людей похилого віку є якоюсь примітивною помстою “успішних” людей, що потрапили під кримінальне переслідування? Друге, Сотніков та керівник АТП вживають такий вираз – перевезення пільговиків “за рахунок підприємства”… Покажіть! Бо я не вірю в публічність балансу АТП, та прозорість формування відповідних звітів по перевезенням. Як я можу вірити коментарям та намірам (нарешті!) депутата Сотнікова поїхати переймати досвід до Польщі, коли в АТП не практикується навіть продаж елементарного проїздного квитка на місяць чи на рік з відповідним електронним обліком…”, – розповідає бучанець Іщенко.
“На останок, якось взагалі не зручно коментівати позицію начальника залізничної станції Василя Сюркеля на зауваження – відсутності чіткої стежки для людей біля платформи з боку вулиці Вокзальної. Замість вирішення проблеми Сюркель сказав, що поставить від людей залізний паркан… Тому, у мене питання, чи нарешті уповноважені владою будуть давати чіткі та об’єктивні відповіді на вимоги бучанців по громадському транспорту, на відміну від депутатів, які є елементерно не компетентними, бо не користуюься громадським транспортом?”, – додає Іщенко.
Учасник АТО з Бучі Богдан Слюсарчук запитав у Лабунського, коли той останній раз був на маршруті 18-Д?
“Я це до чого веду? А до того, що сам був свідком того, що у маршрутки на повному ходу відпало колесо..”, – зауважив Слюсарчук.
Але Федорук уміло змінив тему й не надав можливості перевізнику відповісти.
Бучанець Олексій Семененко, який часто їздить громадським транспортом з Бучі в Гостомель, також нарікає на старі автобуси, які обслуговує Ірпінське АТП.
“Якість перевезень не піднімається не на йоту з підвищенням ціни. Окремі автобуси відверто аврійні, а це свідчить про відсутність технічного контролю при випуску на лінію. Якісний транспорт, це основа нормального життя і розвитку міст і селищ. При нормальному і якісному розвитку цієї сторони життя міст (а не вижимання з неї усіх соків), це зменшить використання особистого транспорту, зніме навантаження на дороги, і як результат – покращится екологічна ситуація”, – розповідає Семененко.
Та хіба це цікаво більшості депутатів? Вони ж на маршрутках не їздять.. То навіщо депутатам знати ще й про інші проблеми, які намагалися озвучити на сесії громадяни? Наприклад, щодо того, як на водіїв, які часто густо грублять пасажирам, знайти управу? Та то все дрібне! У пасажирів голова болить через погані умови, у керівників через – погане фінансування! Тут же треба правильно розуміти.. От, депутата БМР Сотнікова, заступника Лабунського, хвилює не якість транспорту та надання послуг, а лише питання фінансів – хто буде пільговиків їм відшкодовувати?
Авторка: Яніна Заліська, журналістка і мешканка Бучі
Залишити відповідь