День Ірпеня: за трансляцію і сцену заплатили політику з Нових облич

0

Ірпінська міська рада приховує інформацію. За півтора місяці відповіді на інформаційний запит так і не надали.

“Ірпінь не фінансує належним чином ані заклади освіти, ані заклади медицини. Мене дуже цікавить, скільки з наших податків віддали в Ірпені на те, щоб гучно і для піару відсвяткувати Новий рік, День Ірпеня і т.п. Якщо Ірпінь твердить, що немає грошей на медицину, то чому податки витрачаються на найдорожчу ялинку в Україні?” – зазначає журналістка Ірина Федорів, яка мешкає в селищі Коцюбинське.

Запит відправлений через систему “Доступ до правди” 3 січня.

Система Prozorro дає можливість частково зрозуміти, на що витратили бюджетні гроші в Ірпені. Так проти Нового року стало відомо, що Ірпінь купив найдорожчу ялинку.

Трансляція Дня міста на LED-екранах обійшлася у 165 тисяч гривень.

Закуповували послугу у ПравдиТут. Про це свідчить договір.

“Правда ТУТ”, за інфомрацією ЗМІ, входить до медіа-імперії мера Ірпеня Володимира Краплюка.

zmi (2)

До облради балотувався директор кабельного телеканалу Вишневого – Іван Гришин. Телеканалом володіє він разом із своєю дружиною. Гришин – спортсмен.

Гришин очолив Києво-Святошинський осередок “Нових облич”. Варто зазначити, що кандидатів від “Нових облич” і до облради, і до райради всіляко піарили саме на телеканалі “Правда ТУТ”.

Під час виступу Джамали до Дня міста Ірпінь на екрані була реклама “Правда ТУТ”.

“Зрозуміло, що трансляція на екрані, яка обійшлася у понад 160 тисяч, це мізерна складова реальних витрат. Година Дзідзьо, який виступав у Бучі коштує 10 тисяч доларів. Додайте до цього сцену, звук та інші речі. Ми в Коцюбинському провели день селища силами волонтерів. І повірте, було більш душевно”, – каже голова смт Коцюбинське Ольга Матюшина.

“І в мене постає абсолютно логічне питання: невже для піару готові на шоу витратити такі гроші, а 100 тисяч в рік на опалення стаціонару немає? То як Ірпінь пропонує приєднати до себе ще 2 десятки населених пунктів? Ми всі маємо жити вбого, щоб хтось йшов на роботу через вулицю червоних ліхтарів з старими будинками на задньому плані? І це все доповнюють колони. Неперевершене поєднання смаку! 14 лютого на викнкомі Ірпеня затверджує кошторис на ремонт міжсходинкових клітин в Ірпінській раді і вони обійдуться нам всім у понад мільйон,” –  додає Матюшина.

Оренда сцени Ірпеню обійшлася у 140 тисяч.

Її теж орендували в “тезки” керівника “Правди ТУТ” Івана Гришина. Але вже у іншого товариства “Чайка Телеком”.

Координатор “Стеж за грошима” руху ЧЕСНО Віта Думанська наголошує, що доки громади не будуть стежити за витратами податків, політики будуть за гроші вибороців проводити постійний підкуп:

“Люди, на жаль, звикли жити в світі, де політики пропонують “хліб та видовища”. Ми моніторимо діяльність мерів по Україні. У Ірпені відбувається все те ж саме, що і в прикордонному Покровську. Там за кілька десятків кілометрів від Авдіївки замість того, об піднімати освіту, медицину, мер вкладає теж у танці та гастролі зірок. Мільйони йдуть на підрізку дерев. Поки людей купують за наші ж гроші скверами, парками, танцями – політики будуть сподіватися на те, що перед виборами у них завжди будуть “жнива голосів”.

“Ми робимо все, щоб запровадити систему Prozorro по всій Україні. Моніторимо також допорогові акупівлі. Але жодна громадська організація не в змозі проінформувати про дії влади у кожному населеному пункті. Тому виключно тоді, коли громади самі почнуть цікавитися тим, куди їхні йдуть податки, чому закривають стаціонар чи не фінансують ремонт даху школи понад 10 років, можна буде говорити про те, що на наступних виборах люди отримують підзвітну і підконтрольну владу. А в часи війни не інвестувати в освіту й медицину й викидати гроші людей на вітер – це злочин,” – додає Думанська.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539