Безпека руху: Укрзалізниця пояснила, чому демонтує пішохідні переходи

1

Сьогодні заступник начальника Південно-Західної залізниці Михайло Січной у своїй відповіді на письмове депутатське звернення Ірини Федорів зазначив:

“І.В, Садовський неодноразово звертався до керівництва залізниці, щодо будівництва підземного пішохідного переходу в межах ст. Біличі, але звернень міського голови В. Садовського чи місцевої влади смт. Коцюбинського щодо встановлення пішохідних переходів через залізничні колії за допомогою бетонних блоків до залізниці не надходило.”

Нагадаємо, що на сесії селищної ради Вадим Садовський зазначив, що працівники Укрзалізниці самочинно демонтують пішохідні переходи, які неодноразово встановлювала місцева влада.

Працівники “Укрзалізниці” того ж дня телефоном повідомили редакції причини демонтажу пішохідних переходів через залізничне полотно.

“Там несанкціоновані пішохідні переходи і не узаконені. Треба, щоб місцева влада письмово звернулася,” – пояснює телефоном ситуацію Ігор Тремасов, начальника 7-ї дільниці ПЧ-3 в Коцюбинскьому.

Вадим Садовський на таку позицію відреагував таким чином:

“Я звертався офіційно і ходив до начальника Південно-Західної залізниці Кривопішина сам і з делегаціями ветеранів.”

Керівництво Південно-Західної залізниці на вимогу депутата пояснює, чому відбувається демонтаж:

“Південно-Західна залізниця в жодному разі не погоджувала влаштування будь-яких пішохідних переходів через залізничні колії в межах смт. Коцюбинського.

Несанкціоновані стихійні пішохідні переходи, які встановила місцева влада (чи місцеві жителі) з використанням бетонних блоків, були влаштовані без виконання будь-яких проектних робіт, без погодження з відповідними службами Південно-Західної залізниці, тому зазначені переходи розбиралися працівниками станції та Київської дистанції колії.

Існування переходів в одному рівні неможливо, в зв’язку з тим, що під час переходу по ним місцеві жителі можуть бути смертельно травмовані рухомим складом залізниці. Також експлуатація несанкціонованих переходів може призвести до їх руйнування, що може призвести до пошкодження рейко-шпальної решітки і як наслідок привести до непередбачених аварій.

Самовільне встановлення непередбачених пішохідних переходів без дозвільної документації забороняється Правилами технічної експлуатації залізниць України.”

Укрзалізниця радить коцюбинчанам послуговуватись пішохідним мостом попри те, що зараз він у аварійному стані.

“Для безпечного проходу пасажирів через залізничні колії на ст.. Біличі експлуатується пішохідний міст, сходи якого обладнані пандусами для пересування колисок.

У 2010 році розроблена проектно-кошторисна документація на ремонт пішохідного мосту на ст. Біличі. Планом капітального ремонту Південно-Західної залізниці на 2011 рік передбачено виконання робіт з повної заміни косоурних рам та сходів.”

Керівництво Південно-Західної залізниці надало більш детальну інформацію щодо перспективи будівництва підземного переходу:

“… у вересні 2009 року фахівцями залізниці була визначена можливість будівництва зазначеного переходу, про що направлена відповідь В. Садовському. Будівництво переходу може бути виконано за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів, а функції замовника та розпорядника державних коштів входять до компетенції місцевих органів влади. Після визначення організації, яка буде виконувати проектні роботи по будівництву переходу, залізниця надасть в установленому порядку технічні умови для проектування”.

1 Comment

  1. мирослав 18 Березня 2015 at 13:53

    Це є ідіотизмом. Скільки там колій? Люди не ходимуть ні над ні під землею, якщо там 1-2 колії. Замість боротись методом заборони – могли б зробити нормальний пішохідний перехід, з світлофором якщо вже так пече.

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539