Дерибан розглянули на сесії облради: прокуратура скасувала 107 актів

20

борітеся - поборете ..

Під час розгляду депутатських запитів та звернень на сесії Київської обласної ради депутат Леонід Танцюра й зачитав звернення від мешканців селища Коцюбинське щодо зростання соціальної напруги в селищі.

Зокрема в листі коцюбинчани посилались на факт нової забудови в Біличанському лісі, яку проводить помічниця депутата киянка Яна Машталір.

До відома депутатів Київської обласної ради Танцюра довів інформацію про те, що понад 60 актів в судовому порядку за ініціативою прокуратури Ірпеня скасовані як такі, що були оформлені незаконно.

“Як на мене, передача ділянок з лісом – це санкціонований проект високопосадових осіб. До такого висновку я дійшов переглядаючи судові рішення. Коцюбинська селищна рада перевищила свої повноваження, приймаючи рішення про виділення ділянок, які перебувають поза межами Коцюбинського, в приватну власність. Будь-який ріелтор-початківець знає, що такі рішення є незаконними. Я думаю, що депутати Коцюбинської селищної ради мали б бути більш освіченими,” – розповідає депутат Київської облради Леонід Танцюра, якого мешканці Київщини обрали по списку партії УДАР.

“На жаль, сьогодні спостерігаємо факт протистояння громади Коцюбинського і місцевої влади. Хоча саме місцева влада мала б працювати в інтересах громади. Київська обласна рада – орган обласного самоврядування й не може залишитись осторонь таких подій, коли бездіяльність чи злочинна діяльність місцевої влади селища штовхає громаду на самочин – протистояння забудовникам, які мають незаконно отримані акти. Нас мешканці Київщини обирали для того, щоб ми працювали на благо громади й розвивали місцеве самоврядування, а не робили з громади ворога й змушували членів громади чинити самосуд. Ми не можемо собі дозволити замовчувати це питання,” – додає Танцюра.

Проти ініціативи депутата Танцюри створити тимчасову комісію облради, яка б вивчила проблемне питання одразу ж виступила депутатка від “Партії регіонів” Стрілько Валентина.

“Хочу зазначити, що пані Стрілько екс-членкиня ВО “Громада”, яким опікувався Павло Лазаренко, та екс-членкиня партії “Сильна Україна” Сергія Тігіпка. Те, що вона була проти створення комісії, яка нарешті могла б випрацювати якусь чітку позицію Київської обласної ради у цьому питанні дерибану, яке за замовчуванням облради триває вже п’ятий рік, викликало мій подив. Стрілько – керівник Всеукраїнської ГО “Конгрес сприяння захисту українських земель”, – коментує перебіг сесії облради коцюбинчанин Ігор Домбровський, який був присутній на сесії.

Проти утворення комісії виступив і голова облради – Олександр Качний. На його думку, комісія не потрібна, бо буде працювати виключно “формально”.

Проте депутати зійшлись на тому, що на наступній сесії ради заслухають доповідь представника прокуратури Київської області.

“На цю сесію неодмінно варто запросити й голову селищної ради Вадима Садовського, який не бажає відповідати перед селищною громадою за свої незаконні дії й за те, що під його керівництвом рада роздала Біличанський ліс підставним особам з різних областей,” –  додає Домбровський.

“Під час обговорення цього резонансного питання, яке по суті, якщо б дерибан реалізували, стало б екологічною катастрофою й загрозою екологічної безпеки не лише для столиці, але й всього регіону, головна псевдоекологиня, за яку зокрема голосували й коцюбинчани, – Наталія Семко просто відмовчувалась. Відмовчувався й син одіозного Мельника – Максим, який теж є депутатом облради від Приірпіння.

І те, що зараз коцюбинчани не звернулись до псевдоекологині Семко є теж знаковим моментом. Це делегітимізує цю депутатку в очах громади. Ми ще раніше писали на неї відповідні звернення, як до людини й депутата, що позиціонує себе як таку, що бореться за екологічні питання. Семко на наші звернення не відповіла. А Петро Мельник для піару перед виборами організував таку-собі зелену варту, яку для годиться очолила та ж Семко. Її як члена екологічної комісії облради, виходить, хвилює лише свій бізнес – переробка вторинної сировини, баки для сортування якої ми за мільйони наших податків закупили в її чоловіка,” – додає він.

Наступна сесія облради відбудеться за кілька тижнів.

“Тимчасова комісія, яку я запропонував створити, повинна була б щонайменше вивчити стан справ, перевірити факти, викладені у зверненні громадян. Повноваження тимчасової комісії не дублюють, як зазначала пані Стрілько, апелюючи проти створення ідеї комісії, повноваження й роботу правоохоронних органів. Це наша робота – робота депутатів – досконало вивчити ситуацію, щоб можна було прийняти єдине правильне рішення в межах своєї компетенції. Київоблрада не вивчала 5 років попри широкий медійний резонанс проблемо навколо Біличанського лісу. Сподіваюсь, що звіт прокурора на наступному пленарному засіданні сесії, відкриє очі багатьом депутатам на “законність” виділення земельних ділянок,” – припускає депутат Танцюра.

Прес-служба прокуратури Київської області надвечір повідомила редакцію Сайту громади селища Коцюбинське, що станом на сьогодні скасовано 107 актів права власності на земельні ділянки, які у 2008 році незаконно роздала Коцюбинська селищна рада.

20 коментарів

  1. Вячеслав 16 Травня 2013 at 18:40

    Добрый день!
    я читаю и не понимаю, зачем громада Коцюбинского, облрада Киевской области, борется за лес, который как утверждают активисты в защиту леса, принадлежит Киеву!
    Получается какой-то абсурд, киевляне живут спокойно своей жизнью, а их интересы отстаивают люди из посёлка Коцюбинский, нонсенс!!!
    Зачем вам это надо, если это не ваше, объясните мне это, пожалуйста?

    IP: 176.37.28.1**

  2. гражданин 16 Травня 2013 at 18:54

    Ну, очевидно, не понимать это может или человек глупый, или человек заинтересованный, или же человек, который впервые слышит о проблеме. Во-первых, этот лес – территория Киева. Но, бесспорно, по лесу ходят и пользуются этим благом и коцюбинчане. Так же, если приехать в Умань, – любой может порадоваться уманскому парку. Или если приехать в Гайдпарк Лондона, например. Сколько хочешь гуляй, если парк не закрыли на ночь. Гражданин любой страны может себе позволить ходить там, где нету частной собственности. Что мы имеем? Власть, которую избрали в поселке, приняла незаконные решения, которые лишают общину Киева, Коцюбинского или любого другого гражданина Украины и не гражданина Украины возможности пользоваться тем, чем мы все пользовались до этого. Территория не принадлежит поселку, да и лес в частую собственность отдавать нельзя.
    С тем, что на этих участках лес спорить глупо для всех людей у кого со зрением и знаним документов все в порядке. С тем, что раздали себе и фиктивным спорить абсурдно! Ибо списки висят даже на сайте почему-то МОЗ и теперь никто не может сказать, что активисты врут 🙂

    Кто дал право этой власти решать? – Община Коцюбинского. Даже если община допустила фальсификации виборов – ее вина. Свой выбор нужно отстаивать. Если власть же была выбрана честно, но ее действия являються антинародными, направлены против общины, которая пользуется благом, – народ имеет право на восстание. Общественный договор нарушен. Суверен неправ. Значит, община должна реагировать на незаконне действия власти, которая представляет эту общину. Власть действует от имени общины. Если бы кто-то действуя от вашего имени кого-то обокрал? Вам бы не хотелось вернуть свое честное имя и запретить виновнику действовать от вашего имени? А по закону наказать виновника?

    Мы их легитимизировали – мы за них в ответе. В идеале с этой властью нужно расторгнуть общественный договор. Мы их и свергнем в очередном или неочередном порядке. Реакция общины должна быть не только во время выборов, но на любом этапе правления власти. Наше имя коцюбинчан этим хапугам мы посрамить не дадим.

    Община Коцюбинского не может идти в Киевсовет, поскольку поссовет Коцюбинского не является админединицей Киева. Это область. Пока… Значит, облсовет, где работает группа по границам между областью и столицей, должен вменшаться в ситуацию, которая возникла в поселке. Но актив собрался не только в Коцюбинском. Комитет по спасению леса возглавляет человек с Киева и туда входят киевляне. Если Вам станет легче – есть группы поддержки в Харькове и по все й Украине, где есть такие вот наживистые люди-дерибанщики как у нас в поселке. И Киевсовету никто не собирается отдавать в распоряжение в дальнейшем такой кусок леса. Единственный вариант – указ о Национальном парке. И ни одна местная власть не лишит тога ни общину Коцюбинского, ни общину Киева, ни любого другого гражданина любой страны гулять рекреационным ресурсом государства.

    А теперь определитесь. Вы человек глупый? Заинтересованный? 🙂 Или, во что мало верится, впервые слышите о проблеме?

    ПС (те, кто впервые слышит о проблеме, как правило, на этом сайте первым не пасется:)

    188.231.160.1**

  3. Ладко 16 Травня 2013 at 21:59

    проблемме…ходять…лигетимизировали…опредилитесь…Коммитет..

    Вы человек глупый? чи просто НЕОСВІЧЕНИЙ і МАЛОГРАМОТНИЙ? чи з розряду “Хорошо с перепою мечом помахать?”

    опредилитесь….(цитата)

    IP: 212.90.170.**

  4. гражданин 17 Травня 2013 at 07:46

    Г-н Ладко, Вы пропустили, как минимум, еще “проблемНе” (“Н” рядом с “Е” на клавиатуре) в самом конце текста 🙂 Спасибо, что так внимательно просмотрели! Ни один из Ваших вариантов, боюсь, не подойдет для меня 🙂 Ответ прост – новый девайс – я не приспособился к сенсорной клавиатуре (могу дважды набить букву и пока не заметить этого, могу рядом букву зацепиТЬ), а на маленьком экране вычитать большой текст для меня крайне сложно 🙂 Но я бысрто освою сенсорику.
    Редакцию, если же не сложно, прошу внести коррективы.
    Но, для меня самое главное, что Вам нечего ответить по сути 🙂 И пусть главной бедой этой страны будут опечатки в обсуждениях публикаций он-лайн 🙂

    188.231.160.1**

    • Ладко 17 Травня 2013 at 09:22

      лигетимизировали.. Гы-Гы.. буква И у Вас на клавіатурі біля букви Е??

      Тепер по суті. 5 років тривали суди.. Термін давності минув. “захисники” лісу іх програли. Суди у нас корумповані? інших немає…

      Захищати інтереси Києва, живучи у Коцюбинськом? Просувати Біонік Хілл, від якого шкоди буде ой, як немало? Нацпарк? Назвіть мені хоча б один нацпарк в Україні, на території якого не стоять “хатинки” можновладців? (за 4-метровим парканом і ДСО на воротах, туди вже точно не погуляєш)

      IP: 212.90.170.**

    • Lora 17 Травня 2013 at 10:49

      Отличный ответ на замечание “а еще в очках, а еще шляпу одел…” Приятно читать Ваши комментарии – всегда по сути и очень граммотно с точки зрения грамматики, так и с точки зрения логики и права

      IP: 95.133.65.1**

  5. Вячеслав 17 Травня 2013 at 09:21

    Я уже определился, к нынешней власти в стране, я нахожусь в оппозиции и уже давно, но что касается вопроса раздачи земли, а именно 501 акта, я готов сотрудничать с этой властью и поддерживать их, потому что ваши активисты в защиту леса пройдут по трупам, ни в чём не винных людей. Также считаю владельцы этих актов, должны уже начать объединяться, создавать свою громаду в защиту своих прав и интересов, объединять свой человеческий и финансовый ресурс, в единую силу и иметь возможность дать отпор, на посягательства их собственности. Пока вижу одно, пассивность владельцев этих участков, их местечковая разрозненность (отношу это к украинскому менталитету) ведёт к проявлению активности со стороны небольшой части громады и их посягательству на права других законопослушных граждан Украины и части громады Коцюбинского сумевшей получить эти злополучные акты на землю!
    Жду ответ от местной власти, кто-то будет объединять владельцев участков, в единую силу и каким образом можете помочь нам, отстаивать свои законные права?

    IP: 176.37.28.1**

  6. Сергей 17 Травня 2013 at 12:59

    Надоело слышать вопль дерибанщиков. Списки показали, что землю получили или депутаты и их родственники или подставные люди. А насчет законности -попросите местную власть выделить Вам землю в Монако. Она там дороже.

    IP: 46.211.180.1**

  7. Гражданин 17 Травня 2013 at 13:59

    Как здорово пообщаться на тему грамотности с Вами. Если бы у вас было понятие о таком предмете, как типология ошибок – то Вам бы было не сложно догадаться, что есть ошибки на письме и типология их одна, а ошибки при наборе на клавиатуре имеют другую типологию. Что касается ошибки в слове лигетимность вместо «легитимность» – это типичная ошибка для всех, у кого со скоростью набора нет проблем. Но при скорости набора технически одна рука может опередить другую и поменять буквы в словах местами. Это не связанно с тем, что буква расположена на клавиатуре рядом. Природа возникновения ошибки иная. Fere libenter homines id quod volunt credunt. Люди охотно верят в то, во что желают верить 🙂 Природа вашей веры мне ясна.
    Рад, что вы признали коррупцию в судах. Защитники леса не были стороной дела. Так что не нужно подменять понятий. Суды бывают разные. Любой срок можно возобновить, если это позволяют новые обстоятельства. Против актов еще никто иски не подавал. Если ваше право нарушено – идите в суд. Апелляция, кассация для касатиков и…. вас всех кто-то должен объединить? Поселковый совет? Прекрасно! Классика жанра обращаться к депутатам-дерибанщикам на сайте защитников леса! Пишите им на сайте поссовета или официальным письмом. Но им плевать. Они свое уже взяли.
    И нечего говорить о том, что украинцы неорганизованные. Мы – украинцы. У нас есть свой результат. А вы – вредители общества. Мне очень понравилось, что вы хотите создать (вдумайтесь!) ОБЩИНУ тех, кто получил «злополучные» акты и противостоять общине населенного пункта.
    Я же писал, в эпилоге (когда вам там надо объединяться) Вас всех возглавит Черников. Он уже по нашей информации готовит иски в Европейский суд на французском языке. 🙂 Работы нет – наймите его, он всех спасет! В прошлом году всем обещал дать разрешения на строительство. Как видим, слово держит.
    По поводу Бионик-Хила – это вы тут сопли развели. А наши стоят под Киевсоветом, выступают на заседаниях и выдвигают свои требования. Не сразу здесь появился результат – 107 актов уже незаконны. 5-й год войны. Но мы, украинцы, граждане этой страны, будем отстаивать все свои права любым законным способом, даже если это дело должны продолжать наши дети. В мирное время сдаться – это позор нашей истории. Сильная община – сильная Украина. И мы вас всех в этом убедим на любом примере. 5 лет все придумать не можете, чьи интересы мы отстаиваем 🙂 То Киевсовет нам платит, то уже Бионик-Хил нас купил. То Кутовой нас возглавил. Каждый судит по своей природе и верит в то, что хочет. Но нормальный гражданин обязан контролировать власть и давать задачи прокуратуре, милиции, депутатам. Не исполняют – свергать всеми законными способами. Закон – это очень сильный инструмент. Общество подписало общественный договор – и он должен исполняться. Не исполняется – разрывать. Свергать и снова составлять с достойным сувереном.

    IP:78.27.218.**

  8. Вячеслав 17 Травня 2013 at 15:52

    Гражданин
    Написано 17.05.2013 у 13:59 | Посилання
    Мне очень понравилось, что вы хотите создать (вдумайтесь!) ОБЩИНУ тех, кто получил «злополучные» акты и противостоять общине населенного пункта.

    Я так понимаю, вы остались не удел, в получении акта на землю и вас бесит этот факт, решили испортить жизнь другим?
    Не верю в торжество справедливости, в нашей стране, за активистами, стоят другие люди, которые и толкают на эту борьбу вас, в защиту леса! Сознание – дело хорошее, но умело направленное сознание и в нужное русло, может много сделать вреда громаде посёлка Коцюбинского. Осознайте, вы орудие в чужих руках!!!

    IP:176.37.28.1**

    • Софія 17 Травня 2013 at 17:03

      Q: Я так понимаю, вы остались не удел, в получении акта на землю и вас бесит этот факт, решили испортить жизнь другим?

      Боже, який примітивний підхід. Кожен судить по собі. Якщо я хочу зберегти ліс , то докладу всіх зусиль, щоб його зберегти. Якщо мені треба буде ділянка під забудову, то я маю нормальний інтелект, щоб заробити гроші й придбати. Але коли я буду її придбавати, то я неодмінно перевірю всі документи й не буду купувати частину, наприклад, ботсаду. Це має бути поле з відповідним цільовим призначенням й його має виділити рада, яка на це уповноважена адмінтерустроєм.

      Хочете жити в лісі? Садіть на ділянці дерева й чекайте поки виростуть або купуйте готові. Чого пхатись в ліс, щоб його вирубати? Довкола ж такі ж як ви, які не хочуть, як сказала Машталір, поливати елкі-палкі, все повирубують! Смисл того, що ви сюди приїхали в зелену зону? Знищити її? Та нам ваші ділянки і поготів не треба. Нам, громаді, треба ліс! Всі 6 тисяч гектарів. Якби були треба захисникам лісу ті ділянки, то їх би давно купили тими ділянками. Наша пісня гарна-нова.

      Хто отримує землю від держави завдяки таким слизнякам, які сидять в раді, всі, я думаю, розуміють. Після підставних осіб «Гургени» передають її Пєшим, Башунам, а вони продають Машталірам і т д. І найгірше, що депутати продали ліс за ідею отримати ділянку і собі. А якби їм не дали ділянки? Вони б голосували б за антинародне рішення і прикривали цей проект дерибану?

      Їх можна було купити, бо вони нездатні самі заробити на ділянку й бути незалежними. Хулуї! Раби, підніжки, грязь Приірпіння! Тому на сесії знову будуть руками вимахувати за рішення, якими ліс буде віддаватись під забудову.

      Я згодна з позицією “громадянина”. Ми платимо податки цій державі й маємо контролювати її. Рада перевищила свої повноваження. Має відповідати. Вибори скоро. Громада має не допустити прихід до влади гідних людей. Я впевнена Федорів, Домбровський, Туровський та Скіпальскький це прекрасні кандидатури до ради. Головне, щоб вони вирішили йти в депутати. Вже є їх четверо.
      За рік ще знайдемо кілька і будуть депутати нормальні в раді.

      Якщо Ви не вірите в те, що торжество справедливості можливе – то ви співучасник злочинної влади, яка не дає розвиватись в цій країні нормальним людям. І таким як Ви – ганьба! Чому Ви, зневірені у справедливість, навчите своїх дітей? Хапанути і відбити? Посідаєте на Лексуси, повставляєте зуби за грубі гроші й що далі? Поїдете на конференції розповідати, які ви круті фахівці? А самі тишком-нишком будете вирубувати те, на що пішли податки людей?

      Ким будуть Ваші діти без віри в те, що світ має існувати за законами справедливості? Де Ваша, товстосуме, відповідальність перед цим суспільством за те, що Ви в ньому виросли і мзогли заробити гроші?

      Та організуйте пікет під АП! Тих хто отримав ділянки ? Ого… ото сміховина буде!!!!! Повиходять депутати селищної ради і Гурген. Хоч Гургена побачать люди. Виходьте! Не соромтесь!

      PS (Тепер я розумію, чого в «громадянина» великі пости. Ви безпросвітно дурні, щоб Вас двома словами просвітити. Як не виховали тато з мамою на засадах справедливості, то вже пізно).

      IP: 37.52.243.**

  9. Ладко 17 Травня 2013 at 23:24

    Гражданину:
    технически одна рука может опередить другую и поменять буквы в словах местами…
    Скажіть, яка у Вас машина! Буду триматись подалі, бо якщо у Вас і з ногами так, то… можете плутати педалі! Будьте уважні…

    Виправдань неграмотності не буває, за винятком хіба посилених занять боксом у дитинстві…струси мозку і т. д.

    Тепер по суті.. ніколи не голосував за діючого мера. Не підтримую діючу владу на всіх рівнях. Але:

    Колись Ф. М. Достоєвський сказав: нічого не варта та революція, під час якої пролилась одна сльоза невинної дитини…

    А “організатори” Варфоломіївської ночі вважали інакше: “Вбивайте всіх, Бог на небі своїх впізнає”.

    Ви, судячи з усього, прихильник другої концепції… Такі Хатинь спалили–з-за двох партизан…такі стирали з землі афганські кишлаки–бо там є душмани.. Сонгмі, Лідіце… список довгий…

    Так, влада у Коцюбинському злочинна і неправильна, але чи потрібно через це воювати за: скорочення (обмеження) території селища 87 гектарами?
    Позбавити людей КОНСТИТУЦІЙНОГО права на отримання ділянки землі?
    Чи Ви наївно вважаєте що є якийсь статус, який (після передачі Києву) зробить недоторканим ліс??? (див. Межигір”я)

    чого в «громадянина» великі пости.
    Бо “Краткость -сестра таланта” (А. П. Чехов)

    Софії . Цитата з Вашого: Ви безпросвітно дурні..
    Відповідь: Як не виховали тато з мамою на засадах ввічливості і такту, то вже пізно

    IP: 212.90.170.**

  10. Вячеслав 18 Травня 2013 at 13:34

    Софія
    Написано 17.05.2013 у 17:03 | Посилання
    Якщо я хочу зберегти ліс , то докладу всіх зусиль, щоб його зберегти.
    Нам, громаді, треба ліс! Всі 6 тисяч гектарів.

    Ответ на ваш опус:
    Почему вы расписываетесь за всю громаду, скажите корректнее, часть громады, борется за лес, претендует на 6 тыс. гектаров леса, а почему не претендуете на более весомый вклад, за варшавской трассой леса идут от Пущи-Водицы до Киевского моря, до Сухолучья, тоже экологический буфер Киева! В той стороне вырубается намного больше леса под дома власть имущих! Здесь в Коцюбинском, получили участки люди не из списка Forbes, не нравится список владельцев, оспаривайте его, но посёлок будет развиваться и расширятся, даже в силу вашего не желания!

    Софія
    Написано 17.05.2013 у 17:03 | Посилання
    Якщо мені треба буде ділянка під забудову, то я маю нормальний інтелект, щоб заробити гроші й придбати.

    Отвечаю:
    Я так понимаю, новый список будущих кандидатов во власть:
    «Федорів, Домбровський, Туровський та Скіпальскький це прекрасні кандидатури до ради.»
    Люди, а именно Федорів, Домбровський, Туровський та Скіпальскький, которые активно занимаются общественной деятельностью, времени на зарабатывание денег, физически должно не иметь, значит, у них на стороне свой собственный бизнес, который их кормит или есть СПОНСОРЫ, что более мне кажется вероятным.
    Не думаю, что такие достойные кандидаты, находясь во власти, долго будут отстаивать интересы простых граждан (громады), которые в силу своего интеллекта, работая с утра до вечера, чтобы прокормить семью, в состоянии будут заработать себе на аналогичный участок земли! Большинство этих граждан, не имеют времени и сил, принимать такого активного участия в общественных мероприятиях, стоянием с плакатами под государственными учреждениями, присутствовать на заседаниях в Киевраде, судах, сельсоветах, заниматься перепиской с организациями, сбором подписей, чтобы потом пиариться, для дальнейшего прохождения во власть, в лице самых достойных кандидатов: «Федорів, Домбровський, Туровський та Скіпальскький».

    IP: 176.37.28.1**

    • Ірина Федорів 20 Травня 2013 at 12:39

      Я не розписуюсь за інших. Скажу за себе.

      Працюю на загальнонаціональному телеканалі й, коли йшла в депутати, заповнила декларацію про доходи. Мій основний заробіток з того часу збільшився завдяки тому, що на моєму основному місці роботи проводиться, як правило, індексація. Я не можу сама розголошувати суму заробітку, згідно з контрактом, але Ви можете отримати цю інформацію. Напишіть звернення до селищної ради чи ЦВК. Там має зберігатись декларація про мої доходи й Ви як громадянин України маєте повне право з нею ознайомитись. Я отримала на Мельника, бо я хотіла знати. 5 хвилин – запит готовий. Чого чекаєте?

      Заробіток в НаУКМА я можу дозволити собі навіть не забирати. Як правило, я його залишала просто на балансі в НаУКМА, потім гроші переводились в держбюджет України (якщо 3 роки не забирати).

      Своїх студентів я вчу тому, що треба бути незалежним, мати незалежну роботу, яка дає стабільний дохід і для цього треба бути фахівцем у своїй справі. Саме тоді, коли громадянин стає фінансово незалежним він може сказати системі: має бути так і ви повинні працювати згідно з законом, бо я маю офіційну заробітну платню, за яку і живу, плачу з неї податки. Я – законослухняний громадянин. Мене не купиш. Я незалежний. Чесного і свідомого громадянина система зупинити не може. Нема компромату. Система безсила.

      Коли виросте таке покоління – зміниться країна. І я буду викладати безкоштовно, якщо того будуть вимагати обставини.

      Я працювала до пологів. Народила дитину й працювала навіть у день пологів. Про те, щоб нічого не робити і сидіти з дитиною й мови не було. Вийшла в офіс на роботу, коли дитині було 4,5 місяці. До того часу працювала дистанційно. Не пропустила жодної сесії. Закон зобов’язує роботодавця мене відпустити на час сесії. Мій роботодавець – свідома людина. Виконує закон. Я плачу податки цій державі й не маленькі. Я маю право від цієї держави і її апарату вимагати все, що вона має виконувати, згідно з законом. А Ви як чоловік звинувачуєте мене в тому, що мою діяльність хтось фінансує? Доведіть, що я порушую критерій чесно і мій рівень життя перевищує мої офіційні доходи. Робіть запити. Відповідайте за свої слова й припущення. Знайдіть, хто мій спонсор. Аж цікаво 🙂

      Щодо громадської діяльності. Ви думаєте це займає багато часу? Скласти одне депутатське звернення на “Київоблгаз” щодо показників – 5 хвилин максимум. Що там писати? 5 речень у стилі: прошу надати показники лічильника за такий-то період. Роздрукувати – відправити факом. Готово.

      Скласти одне звернення на КОДА щодо транспорту з додатками (мапи бажаних маршрутів + текст про наявні проблеми) – хвилин 10. До речі, в громаді є багато людей, які працюють з цими питаннями. Їм просто треба допомогти. В них і картографічні додатки є і тексти звернень.

      Скласти запит на голову СЕС щодо виробництва на меблевій – 5 хв. (Без картографічних додатків).

      Сьогодні зранку по дорозі з метро до офісу набрала: Київспецтранс щодо 2 нових сміттєбаків на Меблеву. З аналогічного питання набрала директора УЖКГ. І запитала на додачу про те, чому немає піску в пісочниці і коли завезуть. (2 розмови тривали менше 5 хвилин).

      Поки гуляла з дитиною вихідними – розвісила оголошення про суботник.

      Збираю підписи під зверненням до Павленка щодо побудови підземного переходу тоді, коли сідаю в маршрутку по дорозі додому і з дому. За тиждень – 100 підписів є без зайвих зусиль й витрати особистого часу.

      Мені привозять батарейки з пунктів збору в селищі, я їх довожу з собою на роботу й з каналу, з батарейками, які ми зібрали на каналі, ми відправляємо все машиною в пункт. Це називається правильне і раціональне використання часу.

      Я допомагаю на роботі людям вирішувати їхні проблеми з владою. Ми допомагаємо залучати гроші на тих дітей, на лікування яких у батьків коштів просто немає. МОЗ говорить таким дітям, що, може гроші дадуть наприкінці року. І ти придумуєш, як зробити так, щоб вони з’явились зараз. Бо доводиться дивитись щодня в очі тим батькам, в яких на цю країну, де немає системи трупної трансплантації, яка є в Білорусі й може вирішити зокрема проблеми дітей. Я відмовляюсь виїжджати з своєю освітою з цієї країни. Але і моя дитина жити в такій крахні не буде.

      Мені Бог дав в цьому суспільстві реалізуватись. Я маю прекрасну роботу. Тут платять гроші за те, що ти допомагаєш людям. Невже Ви думаєте, що вирішення питань, важливих для громади займає цілий день? Головне знати список того, що треба виконати. Загалом це 30 хв на день.

      Якщо ж треба поїхати в КОДА, щоб провести зустріч за домовленістю з Присяжнюком щодо маршруток в селищі і якості обслуговування – бюджетую годину до роботи. Заїжджаю – 30 хв на зустріч – і я в офісі вчасно.

      Це не важко. Головне – хотіти робити те, що ти робиш. І любити те, що ти робиш.

      Так що те, що конкретно я від когось фінансово залежу і хтось спонорує мою діяльність – це може бути так, якщо розглядати як джерело фінансування ПрАТ “ММЦ-СТБ”.

      Парламентський кореспондент Ольга Червакова, наприклад, входить в раду при Президенті України. Вона там працює тоді, коли рада збирається на громадських засадах.
      Це називається соціальна відповідальність перед суспільством за те, що ти в ньому склався. Коли тобі пощастило більше, ніж іншим.

      Тут згадували пасіонаріїв. Ними можуть бути лише незалежні люди.

      Ви доведіть, що конкретно мені за громадську діяльність починаючи від маршруток, Київенерго та піску хтось доплачує. Кому, як не нам треба мати чистий пісок для дітей в пісочницях? Хто має заплатити нам за те, щоб ми пісок, в якому граються наші діти, накривали на ніч від котів та собак? Кому, як не нам, вигідний справедливий тариф і прозорість нарахування? Хто як не ми будемо їздити на якісному транспорті (я, до речі їжджу на 393)? А тепер скажіть одне. Хто за таку роботу платить (спонсорує) гроші 🙂 Навіщо ми це робимо? Хто спонсор? 🙂 Кому це вигідно, як не нам самим жити в пристойних умовах й реалізовувати право дітей на гідне життя в країні.

      А до того часу, поки немає фактів, я особисто Вас вважаю анонімною людиною, чоловіком, який поширює наклепи на свідомих людей, які працюють на громаду й вкладають найдорожчий ресурс, який в них є – свій вільний час. До того ж успішно вкладають і результативно.

      Ваш часовий ресурс, я поки так бачу, спрямований лише на залишання коментарів, як іне несуть ані доказово-інформаційного, ані матеріального блага для громади.

      Але Вам з Вашим світоглядом, боюсь, цього не зрозуміти.

      IP: 91.209.55.**

      • Ладко 20 Травня 2013 at 20:00

        Я разрушил немецкую ядерную программу!
        Я расстроил переговоры Вольфа с Даллесом, а самого Вольфа отдал гестапо…

        Так вы вторая фигура в Рейхе, Штирлиц?

        Почему же вторая?-скромно потупился Штирлиц…
        (з анекдота радянських часів..)

        IP: 212.90.170.**

    • Алексей Туровский 21 Травня 2013 at 00:58

      Ответ Вячеславу.
      Я более чем уверен, что Вячеслав это не настоящее Ваше имя.
      “Верю, не верю, плохой, хороший” это Ваше право играть с самим собой в такую игру разума.
      Убеждать, доказывать и вести дискуссии с “виртуальным собеседником” не понимая кто он (или она) , и что – у меня нет желания, и не вижу потребности.
      Могу предположить, что вы вполне могли бы быть наемным флудером получившим задание … или хозяином который так переживает за “ласый кусочек” который купил “умный(ная)” на свою голову, да еще и по цене намного выше рыночной, около 45 тыс за сотку (как уже заявляют обманутые “бедные” покупатели “всю жизнь работали и последнее отдали, и не знали “елки-палки ” резать нельзя ).
      БЕДНЫЕ , наверное так усиленно работали в поте лица как золошка, и из за нехватки времени не разобрались в том, что за последние деньги купили.
      Когда огласке ситуации с лесом придали журналисты , в продаже 10 соток в 2010 году стояли по 20 тыс и только “рисковые люди” покупали… и явно не за последние “кровные”…

      По Вашим комментам и дикому интересу к теме сайта для меня все понятно…

      Особенно улыбнул Ваш призыв тех кто “хозяин елок-палок”. Сразу видно, что не с Коцюбинского флудер 😉 Не выйдут они на митинг защищая свои “елки-палки” , подумайте почему?…

      IP:95.158.20.1**

  11. Ладко 19 Травня 2013 at 18:48

    Ще одне . Про героїв і про борців…

    Коли Старовойт зводив свій “Шаолінь”, хто героїчно вийшов, щоб перешкодити?

    Коли приїхала жінка (яка б вона не була) героїв стало враз непристойно багато…

    “Молодец против овец, а против молодца–сам как овца”

    IP: 212.90.170.**

    • Дмитро Хмельницький 20 Травня 2013 at 14:10

      Старовойт просто перший устиг все зробити ДО ТОГО, як люди в селищі згуртувалися. Наприклад, цей сайт – 2010 року запущено, а Старовойт будувався роком раніше.

      Так що не треба вигадок.
      З таким самим успіхом можете вигадати, що проти забудови в лісі протестує сам Старовой, щоб його шаоблінь залишився там єдиним. Дарую ідею, любий тролику.

      IP: 212.26.129.**

  12. Вячеслав 3 Червня 2013 at 18:27

    Результат на лицо:
    государственные акты на землю, у 501 владельца, признают не действительными в Ирпеньском суде, под давлением и по требованию Ирпенской прокуратуры!
    что нас ждёт -фиаско или же здравый смысл возьмёт вверх и эту вакханалию остановят государственные мужи!
    Ирина Федорив и её гоп компания -радуются! долго ли, вот в чём вопрос, народ ведь вам не простит потерю своей собственности и возможно общее негодование и презрение к вам, вы ощутите воочию на собственной шкуре!!!

    IP: 176.37.28.1**

    • Сашко 19 Червня 2013 at 13:01

      Вячеслав наверное, “принял лишку” или обкурился? Народ не простит дерибанникам их преступления!!!

      213.169.84.1**

Залишити відповідь до СашкоСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539