Проблеми транспортного сполучення Коцюбинського з Києвом

8

Авторка: Т. Галаган

Дивно, що не всіх жителів селища хвилюють питання автобусного сполучення з Києвом. А якщо когось і хвилюють, то, як правило, все закінчується на висловленні свого незадоволення на зупинці.

Мабуть, із столичним ритмом життя й своїми проблемами у більшості просто немає часу на те, щоб вимагати за власні гроші відповідний комфорт.

Після того, як я стала регулярно користуватися послугами автоперевізника “Транс-Групп” в години пік, мене допікають такі питання:

  • Чому до сих пір в Коцюбинському немає додаткових альтернативних маршрутів до Києва? Ясно ж усім, що кількість маршрутів (два) та автобусів що їх обслуговують явно недостатньо для пасажиропотоку Коцюбинського.
  • Чому двічі в день курсує “спеціальний” додатковий маршрут “5-ка” до вулиці Туполева (кінцева на метро Святошино) і немає постійного маршруту до альтернативної гілки метро Сирець?
  • Чому пасажири автобусів не обурюються своїм “випадним” положенням, коли висять у дверях? Чому перевізник при забитих автобусах не зменшує інтервал руху?
  • Чому водії автобусів 745 маршруту начебто спеціально чекають на кінцевій Академмістечка аби автобуси їхали переповнені, коли чудово знають, що на повороті біля гіпермаркетів пасажири додатково утрамбувалися на зупинці в лісі? Вони що не знають, що попереду чекають люди, які теж хочуть доїхати додому?
  • Чому зранку і вдень інтервал руху автобусів набагато більший, аніж той, що указаний в автобусних табло? Хто-небудь взагалі перевіряє відповідність інтервалу руху з Договором обслуговування маршруту?
  • Чому автобусні зупинки в селищі в такому жахливому стані?

Після кількох місяців роздумів та внутрішнього обурення, вирішила написати першого листа до Київської обласної державної адміністрації. Намалювала проект створення додаткового маршруту від селища Коцюбинського до метро Сирець.

Достукатись до наших чиновників – це таки проблема, тому я почала пошуки однодумців аби об’єднати зусилля в боротьбі за якісний транспорт та зручне транспортне сполучення.

“Ще в лютому голова Київської облдержадміністрації на наше прохання організував зустріч з своїм заступником з транспортних питань Сергієм Діденком. Саме тоді був у розпалі конфлікт через те, хто буде перевізником у Київській області. Коли в облдержадміністрації мені сказали, що мешканці селища Коцюбинське їздять до Києва на комфортабельних “Богданах”, та ще й почали мене в цьому переконувати, то довелось показати фотографії коцюбинських ПАЗоБогданів,” – каже Ірина Федорів, депутат Коцюбинської селищної ради.

 

“Тут пообіцяли розглянути проблему оновлення автопарку перевізників, тільки на той час залишалось відкритим питання, хто буде перевізником,” – додає Федорів.

Навесні були вирішено – місцеві перевізники виграли тендер на обслуговування маршрутів 393 і 745 і залишились в Коцюбинському ще на 5 років.

Тому гостро питання постало щодо оновлення автопарку, бо на цих автобусах до 2018 року їздити не сила.

На початку травня закупили декілька автобусів “Іван”, хоча на сесії селищної ради селищний голова переконував, що ПАЗ-и таки кращі.

“Ми замінили лише 2 автобуси. Восени, десь у вересні-жовтні, маємо придбати третій. До кінця року плануємо ще один. Всього чотири нових до кінця року. Це на 745. Мінімально на маршруті 745 задіяно 10 машин. По 393 я не знаю, там перевізник “Ірпінське АТП”, яке очолює Олег Сотніков,” – розповідає про те, якими темпами будуть оновлювати автопарк Володимир Назаренко ТОВ “Транс-Групп”.

З травня декілька нових Іванів дійсно курсують селищем за маршрутом 745.

Транспортного оновлення допоки взагалі немає на маршруті 393, який обслуговує інший перевізник – “Ірпінське АТП”. Тут маршрут найкоротший, а ціна та ж сама – 2,50.

Це товариство “Ірпінське АТП” очолює Олег Сотніков, який є депутатом Ірпінської міської ради, член ВО “Батьківщина”. Він входить до профільної комісії міськради, яка має вирішувати проблеми ЖКГ та транспортні питання Ірпеня.

Проблема з відкриттям нового маршруту на Сирець так і залишилась невирішеною. Зараз наші переговори призупинились, оскільки після звільнення Діденка так і не призначений посадовець на постійній основі, який зміг би нам допомогти остаточно вирішити це питання.

Ми дуже хотіли завести в селище київський комунальний транспорт. І, як не дивно, Київ погодився на це. Але наприкінці весни прийшла третя відповідь за підписом Голубченка, що область зволікає у вирішенні наболілих для нас питань.

Тому наразі ми чекаємо, поки голова КОДА Присяжнюк вирішить, хто ж таки буде займатись на постійній основі нашими проблемами. Людина, яка б на постійній основі відповідала за наболілі для всієї громади Київщини транспортні питання, відсутня в Київській облдержадміністрації мало не півроку.

А допоки ми чекаємо кілька місяців, то вдалося досягнути ще однієї маленької перемоги в транспортних питаннях селища.

На повороті 745 люди, які стояли попід лісом у будь-яку погоду, постійно жалілись на відсутність благоустрою зупинки. На цьому місці люди чекають після відвідання Ашану або Епіцентру.

Тут доводилось стояти і в сніг, і в дощ, а владі селища, що пересувається на машинах або користується громадським транспортом безкоштовно, до проблем мешканців і діла не було.

Ми звернулися до перевізника, і, на щастя, він відреагував на наше прохання.

Тепер і в лісі, люди можуть відчувати, що вони, живучи за кілька кілометрів від столиці, мають цивілізовані транспортні умови.

Сумно додати, але проїзджаючи повз зупинку що простояла кілька тижнів, вже бачу сміття навколо неї. Я дуже прошу всіх небайдужих,  хто нею користується, не смітити там та попереджати інших про дбайливе ставлення. Наразі прибиральника, відповідального за санітарний стан цієї зупинки, немає. І тільки сама громада має піклуватися про чистоту.

Підводячи підсумок, для мене є позитивним той факт, що громада гуртується щодо вирішення своїх наболілих проблем. Але все одно залишаються питання. Напевно, риторичні.

Якщо питання таки можна вирішити, чому їх не підіймає селищна рада? Чим займається транспортна комісія селища?

Нагадаю, що транспортні питання належать за розподілом до компетенції комісії депутата Владислава Євстифєєва й під його керівництвом цими питаннями пивинні займатись такі депутати:

Сергій Бєлов, Ярослав Салівонов, Євгенія Харченко, Ігор Рожанський.

Навіщо вас обирали в депутати і навіщо ви йшли до цієї комісії? Щоб розподіляти ділянки в лісі та прокладати в лісі нові бульвари та вулиці?

Невже так важко було звернутись раніше за громаду до “Епіцентру”, щоб пустили безкоштовну маршрутку? Невже так треба було триматись за ті ПАЗ-и, як за священну реліквію?

Невже, в депутатів транспортної комісії селища, проїзджаючих повз людей, які стояли на горбі з клунками за будь-якої погоди, не виникало питання, а чому ж тут, на зупинці, зупинки, як такої нема?

Шановна селищно радо, може пора змінити ставлення до жителів селища і почати їх поважати?

Авторка: Тетяна Галаган, коцюбинчанка

 

8 коментарів

  1. Юлія 1 Липня 2013 at 23:07

    Спасибі за статтю!

    Що ще може так щодня принижувати сотні, а то й тисячі ірпінчів, бучанців, гостомельців і т.п., як не безвихідна потреба щодня користуватися цим ганебним видом транспорту?! Місцеві маршрутки страшенно брудні – огидно не тільки сидіти на тих засмальцьованих сидіннях, а й навіть стояти, бо доводиться за щось триматися. Салони кострубато «обшиті» фанерою (!), дверні ручки часто виламані і ледь тримаються, корпуси іржаві і подерті. Навіть вдень часто не проштовхнутися, а зранку і ввечері поїздки перетворюються на справжні середньовічні тортури. Взимку таке «диво на колесах» доводиться виштовхувати зі снігу, влітку – задихатися від браку повітря.
    Люди виходять звідти злі і роздратовані, і несуть ці емоції на свої робочі місця та в родини.

    Що це? Планомірне знищення людської гідності, після чого кожен пасажир звикає до будь-яких ґвалтувань над своєю психікою? Сам власник цього автопарку давно бачив на очі ті «транспортні засоби», якими мусять їхати люди?

    92.49.250.**

  2. Андрей 2 Липня 2013 at 14:49

    Врет и глазом не моргнет, господин директор компании «Транс-групп» , «Мінімально на маршруті 745 задіяно 10 машин» , простые расчеты показывают, что в этом случае интервал движения между автобусами должен составлять 3-4 минуты , скажите уважаемые, … те кто пользуется, …видели вы такой интервал движения автобусов на маршруте 745….?????

    82.207.50.2**

  3. Vadym 4 Липня 2013 at 11:09

    – Вот пускай голова и поменяет свой черный SUBARU на ПАЗ с засалеными занавесочками, размерчик по-больше будет! Вадим Иваныч, подумай- очень выгодное предложение! По тем разрытым улицам, что ты недавно осматривал- самое оно!

    Давно стараюсь не пользоваться 393 и 745, всего чуть дороже (на 2-3 грн) и на своем авто ты на Академгородке. Часто, когда еду из Ашана, забираю на повороте кого-то из пассажиров, денег не прошу- получаю моральное удовлетворение от того, что 2.50 не достануться бессовестным хозяевам маршрута.

    Призываю других владельцев авто- забирайте по дороге людей!

    46.185.11.**

  4. Татьяна 12 Липня 2013 at 23:02

    просьба ко всем небезразличным оставлять в комментариях утреннее время ожидания автобуса (дата, время ожидания, время посадки в автобус)- нужно бы статистику собрать)))

    95.158.24.**

  5. Андрей 11 Вересня 2013 at 16:57

    Спасибо большое автору за статью, однако вышла она в летнее время , когда пассажиропоток был низкий и соответственно большого резонанса среди читателей не вызвал….но пришла осень…дети пошли в школу, студенты тоже….и начались старые проблемы с транспортом ….. например сегодня с 7.30 до 8.05….предпоследняя остановка (перед ДОЗ) … пропустил три маршрутки …не влез в последнюю ….пришлось ловить попутку…если автор сбросит мейл сброшу фото и видео «штурма маршрутки» ….
    Поэтому предлагаю автору обновить материал (я думаю сейчас он найдет гораздо больше откликов чем летом) ….

    82.207.50.2**

  6. Александр 16 Грудня 2013 at 12:15

    Хорошая,правильная статья.Самая ближняя область и самое плохое сообщение,вечером с “Академгородка” уехать невозможно.Местным всё пофиг.Написал письмо в соответствующие инстанции,думал заверить подписями местных жителей.Ни один не подписался.Значит всех всё устраивает.

    91.227.6*.*

  7. Галина 23 Березня 2014 at 00:54

    Дякую за чудову, актуальну статтю. А ще у цих засмальцьованих маршрутках немає чим дихати – складається враження, що їх ніхто ніколи не миє. Шановний перевізник та депутати, просніться, ми Вас обрали, щоб Ви нас обслуговували. Тому ми не повинні вимагати те, що Ви зобов’язані і маємо право вимагати Вашої відповідальності і заміни.

    95.158.24.**

  8. Dem Lincoln 8 Вересня 2015 at 13:23

    Пройшло більше 2х років з моменту написання цієї чудової статті, а нового маршруту до М Сирець так і немає…

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539