Реклама в ліфті: хто і скільки має заробляти

16

liftМешканці Коцюбинського телефонують до редакції й запитують: хто у четвер в ліфтах розвісив дошки з рекламою.

“Мені все одно хто повісив. Реклами в ліфті не буде! Я в своєму ліфті вже її зняв. Тут буде максимум картина, а не реклама,” – повідомив редакцію телефоном мешканець Лісової, який телефонував майже опівночі, бо питання непогодженої реклами його дуже зачепило.

Як виявилось, місцеві підприємці підписали угоду з ЖЕК-ом, аби їхня реклама висіла в кожному ліфті селища і вона вже діє на людей.

“О! Вчора говорила чоловікові, аби піцу замовив додому. А він каже, що були в магазині на Меблевій – могли і там взяти. А подивіться – доставка безкоштовна, то нема різниці,” – говорить Ліля, заходячи зранку у ліфт.

liliya

Але така реклама мешканцям конкретного будинку, які її споживають, має приносити непрямий або прямий дохід, який потім має бути спрямований на потреби конкретного будинку.

Власник щитів розповідає, що за один ліфт сплачує ЖЕК-у 6 гривень.

“Ми з ЖЕК-ом заключили договір. Є орендна плата в місяць за 43 листи – 258 гривень. Виходить 6 гривень ми платимо ЖЕК-у за рекламу в одному ліфті. Ми заледве знайшли, щоб продати площу А-3 квітковому магазину. Ходили в гіпермаркети “Ашан”, “Епіцентр”, “Novus” – їх таке не цікавить, бо ми, за їхніми словами, – нецільова аудиторія. Навіть, якщо ми повністю завісимо рекламою – це буде 90 гривень за все в одному ліфті. Зараз фактично рекламую своїх знайомих і друзів та свою піцерію,” – пояснює Дмитро Шевчук – власник піцерії на вулиці Меблевій.

zal

Депутат селищної ради та голова ОСББ на Паризької комуни Сергій Бєлов пояснює, чому відмовив тим, хто в ліфтах його будинку пропонував встановити такі щити:

“Я не пам’ятаю, скільки пропонували за це. Для мене порядок на першому місці, а гроші на другому. Це ж підлітки будуть щось домальовувати. Потім ремонт зрештою обійдеться дорожче, аніж дохід від реклами. Нема чого захаращувати ліфт. Є дошки для оголошень. Там розміщувати рекламу можна без питань.”

Але власники рекламних щитів тепер кажуть, що згодні з тим, що в ліфтах люди відчувають більшу безкарність і шкодять їхнє майно:

“Я спершу образився. Нам запропонували розмістити щити зовні. Але тепер розумію, що так є більше шансів, що вони залишаться неушкодженими”.

Мешканці ж тих будинків, яких обслуговує ЖЕК, а не ОСББ, теж мають право вирішувати, що і де розміщувати, переконують юристи.

“Власниками всіх приміщень – колясочних, ліфтів, підвалів тощо, тобто всіх частин будівлі, є всі власники квартир багатоповерхового будинку. Це не залежить від того, чи є ОСББ, чи нема. Підтверждженням цьому є рішення Конституційного Суду від 2 березня 2004 року. Тобто співвласники володіють і користуються цією власністю за домовленістю між собою,” – пояснює Андрій Нечипоренко, адвокат “Наталія Субота і партнери”.

“Тобто мешканці можуть викинути все, що їх не влаштовує. Захочуть – зроблять колясочну чи приміщення для охорони під’їзду, захочуть – зроблять музей. Не хочуть рекламних щитів – їх там, значить, бути не може. А якщо хочуть отримати за це гроші, то мають повне право домовлятись за кошти, які будуть іти конкретно на їхній будинок. Але на жаль, люди в більшості відчувають себе власниками тільки своїх квартир. Вони не відчувають себе власниками приміщень, будинків, міст. Це низька ідентичність територіальної громади,” – додає юрист.

Редакція “Сайту громади Приірпіння” вирішила поцікавитись, у випадку, якщо мешканці будинків таки будуть не проти реклами в ліфтах, скільки має перепадати одному під’їзду 9-поверхового будинку в Коцюбинському.

Голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами в Україні Артем Біденко розповідає, який з цього може бути прямий зиск:

“В елітних будинках Києва така реклама в одному ліфті формату А-2 може коштувати 800 – 1000 гривень.

dity

Щодо Коцюбинського, то вам сміливо можна за рекламу такого формату брати 250-300 гривень з під’їзду. В рік це може бути для будинку з двома під’їздами від 6 000 до  7200″.

Варто зауважити, що щити в ліфтах мають формат не А-2, ціни на який озвучує Біденко, а А-1, тобто удвічі більший. Отже, один щит у ліфті 9-поверхового будинку селища Коцюбинське, при правильному підході, має приносити удвічі більше прибутку (в рік, відповідно, 12 000 – 14 400).

Якою б не була ціна, Біденко наголошує, що мешканці мають отримувати 1/3 від вартості реклами. Тобто, навіть якщо вартість реклами зараз сягає 90 гривень за щит на конкретний під’їзд тоді має припадати 30 гривень, а не 6 гривень, як це зараз сплачують за угодою УЖКГ “Біличі”.

“Тут, як правило, розміщує свою рекламу місцевий бізнес: перукарні, стокові магазини. Якщо ті, хто встановили рекламу, не в змозі сплатити таку суму мешканцям, то в рекламі тоді немає ніякого сенсу й краще зберігати ліфт чистим.”

Власник щитів Дмитро Шевчук запевняє, що готовий виконати логічно вмотивовані вимоги громади:

“Зараз криза. Я цю ідею починав ще раніше, коли ще можна було говорити про попит на рекламу. За щити я заплатив 17 тисяч гривень, плюс бензин. Я дуже стараюсь. Поки немає рекламодавців. Повірте. Мені це більшою мірою треба, щоб рекламувати акції в своїй піцерії, якійсь майстер-класи для дітей, тощо.

pizza

 

Повірте, я цим живу. Якщо в ліфтах не всі лампочки горять – я готовий їх сам міняти. Готовий розглядати інші пропозиції від громади”.

У будь-якому випадку в мешканців кожного під’їзду є на вибір три варіанти: 1 – зняти те, що їм не подобається з будь-якої стіни парадного чи ліфту, 2 – змиритись, що хтось заробляє на рекламі парадного чи ліфта, 3 – залишити рекламу й вимагати кошти (1/3 від доходу), які повинні піти на благоустрій парадного, де розміщена реклама.

Tagged with: ,

16 Comments

  1. Марина 11 Квітня 2014 at 22:12

    Почему раньше никто не облагородил эти стены, вы раньше не задавались этим вопросом?По моему это зависть.Как мне, жителю Коцюбинского все равно, что там будет висеть.
    Главное, чтобы была чистота, а картины это конечно бред!Весь этаж загажен окурками, а людям мешает реклама.
    Смешно, во всех городах это давно актуальная тема, а сдесь прям развернули такие дебаты.Жутко смотреть на мир пропитанный таким негативом.

    5.248.10.1**

    • Ірина Федорів 12 Квітня 2014 at 17:22

      Пані Марино, я – депутат ради і до мене звертались обурені мешканці з Меблевої і Лісової. Це факт. Ваша позиція щодо “облагораживания” стін рекламою викликає в мене як менеджера і викладача Могилянки – подив і нерозуміння. Я бачу в рекламі більше бізнес, а не благородство. Благородство є тоді, коли це соціальна реклама і вона покликана збирати гроші на операції, наприклад, онкохворим дітям. А якщо хтось заробляє – він має отримувати прибуток. Частина з якого іде на сплату за місце, де є реклама.

      (До слова, у нас на стінах в парадних на Меблевій висять картини вже понад 5 років… Рекламу ми якось не хотіли чиюсь чіпляти… Не бачили в тому “облагороджувальної” функції…)

      У нас в метро є реклама. За рахунок неї в тому числі ми їздимо за 2 гривні, а не дорожче. Левову частку, правда, витрачають не туди і відмивають. У Європі проїзд в метро, особливо там, де нема реклами – це значно дорожче задоволення.

      У нас цілком нові ліфти. Це наша власність і ми за неї заплатили, коли купили житло.

      Я розумію, як депутат, менеджер і просто громадянин, що я маю з того, що дивлюсь на рекламу в метро, але я не хочу і не бачу доцільності в тому, щоб в місяць за 6 гривень мені в ліфті поставили рекламу, яка, як правильно зауважив мій колега депутат Бєлов може вилитись в ремонт ліфта, бо підлітки можуть підпалювати запальничками і т д. А ремонт ліфтів то дуже дороге задоволення для бюджету селища.

      Я поговорила з мешканцями, і ми схилились до думки, що людині, яка лише почала цим займатись, треба дати півроку, щоб вона могла напрацювати базу клієнтів.

      І тоді за всіма законами ринку – третина наша. Я абсолютно солідарна з Біденком (він до речі в Коцюбинському не має жодного інтересу – просто озвучив, як фахівець, що з того мають мати прості люди – третину від вартості реклами). І це третина далеко не 6 гривень. Навіть якщо брати зараз, то по чесному на під’їзд з формату А1 має надходити 30 грн в місяць (власник сказав, що формат А-1 йому приносить 90 грн). Це вже за рік набігає на один під’їзд 360. З двох під’їздів 720.

      За ці гроші можна перед Великоднем наступного року, приміром, позапланово і без ЖЕКу зробити побілку під’їздів.

      Ліфти – наша власність. Мешканці можуть зібратись і прийняти будь-яке рішення. Обов’язок кожного депутата будь-якого округу домогтись того, щоб законні інтереси мешканців були дотримані й була фінансова віддача. Це не заздрість. Це депутатська робота.

      А щодо матеріалу – він дає всі точки зору на цю проблему, щоб навіть ті депутата чи мешканці, які були не в темі, чи то в Коцюбинському, чи то в Києві, задались абсолютно доцільним питанням: а що нам з цього.

      Реклама це не благородство. Це бізнес 🙂 І тут діють закони ринку. У Києві мешканці на цьому прекрасно заробляють: купують квіти на клумби, ставлять парканчики довкола своїх клумб, білять. Ще й здають стіни будинків під рекламні площі.

      А щоб Вам не так жахливо було дивитись на цей світ, де діють закониринку, – в під’їздах за одну третю від реклами мають робитись раз на рік таки хоча б косметичні ремонти 🙂

      Але за 6 грн на місяць – цього, на жаль, не зробити. Якщо Вам все одно і ви не проти того, щоб реклама висіла в ліфті, то просто всім людям треба озучити три варіанти:

      – нехай висить, на все одно – це облагородило наш ліфт
      – знімаєм, бо 6 грн нам не гроші й ремонт ліфту буде дорожче коштувати
      – залишаєм, даєм час на те, щоб людина підняла бізнес і за певний час беремо свою третину, яку витратять за рішенням мешканців на комунальні потреби = якщо не справиться за півроку з прибутком – знімаєм, бо ремонт ліфту таки дорожче 6 грн на місяць

      Всі голосують. Складається протокол зборів і заноситься в ЖЕК. Це логічно обумовлений і юридично оформлений вибір мешканців КОЖНОГО парадного 🙂

      95.158.22.1**

      • Марина 12 Квітня 2014 at 17:54

        Если вы так рассуждаете о доходах, то вы явно не в курсе ситуации на рынке рекламы.Клиентов практически сейчас не интерисует эта сфера.И в нынешней ситуации вообще не известна ее будущее.Вы бы лучше задействовали ЖЕК, чтобы они выполняли свою работу.А не искали способы прижать молодых бизнессменов.По моему нынешняя власть что-то хочет поменять в нашей стране.Не правда ли?

        5.248.10.1**

        • Ірина Федорів 12 Квітня 2014 at 18:45

          Пані Марино, я говорила з Біденко 🙂 Я думаю, Ви не будете ставити під сумнів слова цього фахівця, що або одна третя прибутку 🙂 це не “прижать” 🙂 це ринкова справедливість 🙂 Або не варто засмічувати ліфт, який доведеться ремонтувати – це сказав керівник ОСББ – Бєлов.

          Ну або просвітіть нас і назвіть своє прізвище, може Ви – рівнем вище фахівець, ніж Біденко на ринку реклами. Мені зараз співставити важко, бо я не знаю прізвища.

          Я ж написала як раз про те, що для того, щоб напрацювати базу клієнтів – в своєму окрузі даю людині півроку. Ви зрозумійте: ліфт – це наше майно 🙂 В тому числі і моє. Це все одно, що в нас був би борд вздовж дороги. А ми його просто не використовувли, але власність наша. Не використовували, чи то тому, що не хотіли, чи то тому, що не шукали тих, кому продати місце. Але це була наша справа чому. Тут прийшов хтось і розмістив на нашому борді рекламу. Ми телефонуємо і кажемо агов… Ви в курсі взагалі, що це НАША власність. Це наш борд, а ви тут свою рекламу втулили. (Ну в принципі вже дірки в стінках нашого НОВОГО ліфту зробили без дозволу… То ок… Хай буде) Але з свого борду ми хочем мати третину.

          (Ще раз наголошую – це слова Біденка, записані в Пт, станом на Сб ситуація з рекламою в країні не помінялась. Він наголошує, якщо нема зиску для громади – то нема чого засмічувати ліфт). А мені кажуть ні, ну ви “прижимаете” бизнес… Дадим ЖЕКу 6 гривен. Ето ж как много!!! Ну как так… Да ну… Пришла же новая власть… Ви должни нам помагать… :)))

          Питання: чий борд? Наш. Так хто кого без дозволу “прижал”? Пані. Зайшли в МІЙ ліфт, без мого дозволу повісили, пошкодили стіни. Я розібралась, що ми маємо на тому не 6 рн мати а третину, яку є куди тратити.

          Чи ви не в курсі, що в бюджеті в країни грошей немає, а всі хочуть чисті ліфти, ремонт під’їзду, хороші дитмайданчики? А Ви – диво дивне – тільки рекламу в ліфті. 🙂 Унікально!

          Щодо того що мені краще робити в своєму окрузі мені скажуть мої виборці, які станом на зараз мають нові два елементи на майданику з огляду на те, що всі роки я застосовувала саме законні і ринково вмотивовані методи fundrising. Сумарно в р-ні 30 тисяч гривень за 2 роки в один дитмайданчик. Ну і білили стіни і т д. Можете у звітах моїх на сайті почитати, якщо цікаво, як ми так жили до цього.

          І за ЖЕК не переживайте 🙂 Вони нам майданчик кілька тижнів тому пофарбували й при потребі роблять все, щодо чого ми звертаємось 🙂 Є нюанти, але не критичні.

          Так що пані, у моєму окрузі я працюю, але не Вам,якщо Ви не мій виборець, перепрошую, і ні кому іншому як мешканцям конкретного мого будинку і Лісової 20-а, вирішувати що нам треба на дитмайданчику далі й які є абсолютно ЗАКОННІ й РИНКОВІ способи, щоб я зробила самостійно, не залазячи в бюджет, якого на селище не вистачає, щось в окрузі.

          Вам особисто шкода бізнес? Я не проти. Нам треба новий елемент на новий майданчик. Дайте бізнесу перепочити – можете встановити своїм коштом 🙂 5300 наразі шукаю для каруселі дитячої – Інтератлетика. Не допоможете? Тоді щодо ліфтової реклами на Меблевій звернусь за рік, а не за пів.

          А щодо Лісової – там аналогічні вимоги 🙂

          Зараз правда, веду перемовини про те, щоб знижку нам зробили і записали в партію гуртової закупівлі… Скільки дадуть – ще не знаю. Але сума в р-ні 5 тис. То що ? Фондуєте? Тоді ліфти на рік під рекламу забираєте, а наші діти подякують, як і Яготинському, який зараз рекламується на нашому майданчику :)…

          Або стіни побіліть в кожному під’їзді. 9 поверхів. Матеріал + робота.

          А не подобається така плата за рекламу в ліфті – зробіть подарунок підприємцям – безкоштовний борд вуличний хоч у пожиттєве користування оформіть 🙂 з рекламою на в’їзді в селище. Хочете – два, три – скільки Вам особисто не шкода.

          Але мої виборці, які звикли заробляти на рекламі на своїй території питають: коли і що нам буде з цього? Бо це наща власність. – Рішення Конституційного суду є з цього приводу.

          І скажіть їм, що вони не праві й мали два роки казати: та не треба нам будиночок на майданчик, хай Яготинське просто повісить борд у ліфті. Ми такі раді будемо. Щодня дивитимемось. А діти що? Вони в нас паличку в лісі знайдуть і в землі поборсаються – і на тому спасибі.

          В мене люди в окрузі освічені. Вони знають свої права.

          До речі!!! У Вас машина є? Можна її обклеїти і допомогти місцевому бізнесу. Це навіть швидше ніж борди, бо на оформлення треба час.

          От всі, хто правдиво переживають за конкретний бізнес і мають власне авто – тут повний вперед. Клеїмо, допомагаємо. Футболки можна носити з контактами рекламними. Є одиночні протести – можна в тому ж дусі зробити одиночну пересувну рекламу 🙂 Та хоч групову і так всі небайдужі:)

          Якщо треба – ще варіантів пару креативних напишу.

          Але мох мешканці вперто чекають на те, що їм за це буде. 🙂

          І я ще раз наголошую. Я спілкувалась з Дмитром. Враження власник щитів справив хороше. Він розуміє, що громаді має бути віддача.

          Тому ми не чіпаємо щити і вирішили дати йому півроку на те, щоб обкатав базу. А в листопаді – буде розмова.

          На першому місці завжди стоїть не інтерес конкретного підприємця, а інтерес мешканців. У мене в системі цінностей так було до майдану, так було під час всіх буремних подій – і ставлення ні на йоту не змінилось.

          95.158.22.1**

  2. Арнис 11 Квітня 2014 at 22:21

    Мне, как жителю многоэтажки по Пономарева все равно. Выгоды денежной с этого я никакой все равно иметь не буду. А от рекламы, иногда даже получаю полезную информацию.

    5.248.10.1**

    • Ірина Федорів 12 Квітня 2014 at 17:39

      Арнісе, хоча Ваш ІР мало відрізняється від попередниці, я Вам задам просте питання:

      – Вам все одно чи Вам незайвий раз побілять парадне, висадять нову клумбу, поставлять паркан довкола клумби, чи, банально, за рік реклами на дитячому майданчику для дітей з’явиться новий гральний елемент – гірка, машинка, будиночок?

      В бюджеті, кажу одразу, грошей на це нема 🙂 Це або можна зробити за Ваші особисті кошти та інших мешканців, або з розумом підходити до того, де громада може заробити – вибори + реклама. Я журналіст і про рекламні площі та прибутки нам читали не один рік лекції.

      Яготинське приміром, розмістило нам на дитмайданчику будиночок з маркуванням ТМ.

      Всі мешканці на таку рекламу радо погодились. Яготинському реклама – нашим дітям будиночок.

      Є можливість поставити завдяки рекламі в ліфті ще один спортивний елемент для дітей 🙂 Я – не думаю, що Ви хочете втрачати таку прекрасну можливість порадувати дітлахів. І читайти можна напис “Яготинське” от щодня. 🙂 Як і рекламу в ліфті 🙂

      Питання як зробити так, щоб заробили ми. Це ще раз наголошую – fundrising громади, за який у першу чергу відповідають ті, кого обрала громада.

      Нас чітко питають наші виборці – що нам з того. Ми вивчили питання – і готові сказати: побілка, новий дит елемент на майданчик, квіти, клумба.

      Вам в руки гроші особисто ніхто не пропонує 🙂 Але юрист дуже слушно зазначив, що іноді є речі – більші за власний гаманець. Це гаманець громади. Який або дає їй можливості, або не дає.

      Так що новій рекламній площі бажаю лише успіху, щоб в перспективі ми мали з одного щита свою законну третину. А витрачати за відсутності нормального бюджету благоустрою є куди 🙂

      95.158.22.1**

      • Арнис 12 Квітня 2014 at 18:21

        От номера ІР мое мнение не изменилось.
        Конечно не все равно.Но реклама явно не мешает.

        5.248.10.1**

        • Надя 12 Квітня 2014 at 20:27

          Та з ким сперечатись! Ну подивіться є двоє людей з однаковими по-суті ай-пі-адресами, які сидять і пишуть в суботу одночасно відповіді на всі Ваші коментарі – вони, мабуть, не чужі люди тій людині, яка розвісила нам рекламу. Це закон логіки й очевидний умовивід. Та не проти ми реклами в ліфті, якщо нам з того буде користь. Тобто економічна вигода, яку ми витратимо на свій розсуд на благоустрій. І нехай підприємець швидше розвиває цей бізнес, щоб ми мали належні кошти. І ми тільки за щоб у нього все вийшло, тільки нас за стадо тримати не треба. Ми ж знаємо, за що і хто нам має платити. А задача Федорів пряма – щоб все було в наших інтересах і в межах закону. От і все.

      • Я 16 Квітня 2014 at 19:26

        Шановна Ірина!
        До того, як повісили рекламу у ліфтах, Вас якось не обходило питання про ремонт ліфтів, фарбування стін і встановлення парканів. Якщо мешканці конкретного під`їзду не хочуть реклами – так тому і бути. Проте в моєму ліфті реклама висить на загаженій стіні та закриває у ній дірки. Дякую молодому бізнесмену, що відволікає увагу від ПОСТІЙНО ВІДРЕМОНТОВАНИХ ліфтів своєю рекламою. На неї приємніше дивитись, аніж на “естетичні” стіни ліфту.

        91.202.107.2**

        • Ірина Федорів 16 Квітня 2014 at 22:02

          Ваш ліфт – Ваше право. Наш ліфт – наше право 🙂

          У нас за останні роки побілка робилась в під’їздах, і на майданчику елементи оновлювались саме тому, що ми знаємо, як громада має заробляти поза бюджетом.

          95.158.22.1**

  3. татьяна 11 Квітня 2014 at 23:22

    Верю владельцу бизнеса-сейчас клиентов тяжело найти в коцюбинском

    95.158.24.**

  4. Анонім 14 Квітня 2014 at 00:38

    А я сказав, що цього не буде в нашому ліфті нормальну неушкоджену стіну ліфтової кабіни якесь мурло насверлило дірок та ще й збирається заробляти! Не буде цього! Хочеш- піди до Садовського, просверли йому дверцята на машині та повісь. Також своїй жінці до багажника доліпи! Хай всі бачать однакових шкідників!

    Змінились часи!

    Пішов геть!

    46.185.11.**

    • Анонім 18 Квітня 2014 at 18:36

      Боже мій, люди, звідки така агресія??? Мені здається, що зараз є і глобальніші проблеми, аніж реклама у ліфті! В тебе країну грабують, а не площу ліфту!!!

      91.202.107.2**

      • Ірина Федорів 19 Квітня 2014 at 09:12

        Я би не ставила так акценти: в тебе країну грабують, а не площу ліфту.

        Тут очевидна річ: і країну, і площу ліфту. Не можна ставити акценти так: або боротись з великим злом, або боротись з малим злом.

        Велике зло, як і природа всього, що є в світі, береться з малого. Якщо люди не навчились боротись за свої права і вести боротьбу з маленьким злом, то велике зло для них з огляду на досвід перемогти нереально.

        Так можна дійти до того, що не треба розслідувати ДТП, де збили людину не на смерть, бо всі сили треба кинути на те, щоб розслідувати, хто вбиває наших людей на Сході. Ваша теза емоційна за своєю природою, але не має логічно виправданої основи.

        У боротьбі з маленьким злом кристалізуються ті, хто перемагає потім велике.

        95.158.22.1**

  5. Ольга 27 Квітня 2014 at 00:27

    Країну розкрадають то правда. І переважна більшість українців хоче жити за європейськими стандартами. Тільки Європа – це не тоді, коли в тебе дома “євроремонт”, а в порадному свинарник. Реклама в ліфті має бути узгодженою з мешканцями будинків. Ірина, правильно зазначила, ліфт є власністю мешканців. Квартиру купити, це навіть не якісь там автомобіль. Квартира це капітальна інвестиція, і вартість тієї інвестиції напряму залежить не лише від району, але і від стану подвір”я та порадного. Це все сумарні складові. Простіше, це є складова нашого комфортного житття. І цей комфорт маємо створити ми самі.

    95.158.25.1**

  6. Валентин Захарчук 6 Червня 2017 at 12:42

    І найголовніше) конкретоно у ваш будинок не прийде жоден рекламодавець і не вивалить вам ні цента). Для того і є люди які готові вкладати свої гроші в такий бізнес, в працівників і т.д. Бізнес не тільки прибутковий він ще й ризикований. Бо в кожному будинку знайдеться бидлота яка вважає своєю ціллю знищити, помалювати стенд. Або просто мешканець який буде казати, що конкретно йому в карман від цієї реклами нічого не капає. Ха-ха – так і не капне. Це нічого, що підприємець відчистив той ліфт від клеїної реклами і встановив гарні стенди. На це всім наплювати. Нехай краще ліфт буде загажений (в основній масі так і є) і ніхто, не дай Бог, не буде заробляти гроші на мешканцеві будинку. Бо ж як це так? На всьому заробляють – це зрозумійте) Навіть як хліб купуєте то на вас заробили – зрозумійте це!

Напишіть відгук

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539