Отець Микола став мільйонером (ОНОВЛЕНО + список потреб)

75

IlnytskyiЕкс-міністр доходів та зборів Олександр Клименко перерахував один мільйон для ремонту приміщення колишнього дитсадка.

Як правило, фонди та благодійники остерігаються напряму передавати кошти, бо за їхнім цільовим призначенням й ефективністю використання важко прослідкувати.

“Наш Міжнародний благодійний фонд гарних справ не дає такі суми на біженців. Ми допомагаємо, наприклад, в селі Пролісок по Обухівській трасі. Там турбаза. Ми водимо дітей біженців на екскурсії, кататися Дніпром, були вчора вони у будинку природи в столиці,” – розповідає працівник фонду Владислав Шелоков. 

“Великі гроші – то велика спокуса. Ми, на жаль, не довіряємо такі суми грошей і надаємо виключно адресну допомогу. Після звернення редакції вашого сайту з понеділка спробуємо організувати для дітей-біженців, що живуть у Коцюбинському, подібну програму,” – додає Шелоков.

Як виявилось, отець Микола, він же депутат Коцюбинської селищної ради Микола Ільницький, вирішив за таких обставин швидко відремонтувати приміщення дитсадка, яке нещодавно зі скандалом приватизував.

Після сюжету на загальнонаціональному телеканалі про біжинців у Коцюбинському політик-утікач Олександр Клименко відправив мільйон на рахунок релігійної громади.

“Ільницький приходив наприкінці травня до народного депутата Кутового. Просив 350 тисяч. Ми були в приміщенні на Лісовій, де він так хоче відремонтувати другий поверх. На кладовище теж ходили. Дивились на котел у споруді. Він там такий, що і в нардепа в хаті такого немає. Я все розумію ремонт ремонтом, але кошти, як на мене, треба першочергово на нагальні потреби біженців, а не все на ремонт спрямовувати, а потреби біженців забезпечують по суті волонтери,” – говорить помічник народного депутата Олексій Туровський.

remont2

“Питали в біженців, що їм треба, а нам відповіли. що у них все є і що всі питання до отця Миколи. Я розумію, що він дав прихисток в будівлі, яку фактично забрав в громади і тепер це виглядає так: давайте гроші я їх пущу на ремонт, а біжинці це просто прикриття для реалізації планів, що були раніше. На додачу на сесії 20 червня він виносить питання щодо приватизації тих приміщень екс-дитсадка, які ще залишились. Там думали хоч гуртки для дітей зробити,” – додає помічник нардепа.

Попри те, що нардепу Кутовому, в якого просили гроші на ремонт, не сказали про потреби біженців і слова, утікачі зі Сходу почувають гостру необхідність в медикаментах.

“У нас є жінка. У неї запасу інсуліну до понеділка. Вона може впасти в кому,” – каже Ольга, біженка з Донецька.

У п’ятницю зранку після сюжету на телеканалу СТБ про біженців із Коцюбинського приїхав нардеп Володимир Дудка із дружиною Наталею. Цей депутат входить у комітет з питань охорони здоров’я Верховної Ради і привіз частину ліків, які зазначили у списку волонтери, й харчі.

razom2

“Ми ніколи не даємо грошима, а завжди надаємо тільки адресну допомогу,” – говорить Марина, прес-секретарка нардепа Дудки.

Благодійники жваво обговорюють шахраїв, що наживаються на людській біді.

“А це на СТБ був сюжет, як збирають гроші на армію й нічого по суті не закуповують. Кажуть: гроші витратили на каву, на дорогу й адміністративні витрати? От, руки сверблять такими шахраями зайнятись,” – говорить нардеп Дудка.

На політиках отець не зупиняється. Майже 800 тисяч просив в Ірпінської міської ради. Тобто дитсадок, який за безцінь забраний в приватну власність у громади Коцюбинського, тепер громада Приірпіння має як не свою власність поремонтувати.

Це лише ті факти залучення донорської допомоги “релігійній громаді”, про які стало відомо “Сайту громади Приірпіння”.

Біженці кажуть, що розуміють, що прикриваючись ними збираються гроші на далеко не першорядні потреби, але пояснюють: іншого виходу в них зараз немає.

Громада Ірпеня зірала харчі й у суботу приїхала їх передати біженцям.

Фото0012

Бабуся Зінаїда зібрала передачу від будинку № 55, що на вул. Центральній.

“Привезли мед, консервації, постіль, ковдри, таці. Таці може треба будуть дітям їжу доносити,” – говорить бабуся Ольга, що допомагала пані Зінаїді зі збором провізії.

Попри вік Зінаїда зловила хлопчака й з пані Ольгою допитувались, як його звати. Єлисей таємниці не виказав.

Фото0015

“Ми бачили по телевізору, що є біженці. Та й у виконкомі в Ірпені на нараді розказував Богдан Мельничук. Треба людям допомагати,” – кажуть бабусі-активістки. На прощання фотографуються і їдуть.

Фото0014

Біженці кажуть, що і мешканці Коцюбинського посильно допомагають.

“Я дізналась про біженців з оголошень, яке розвісили в селищі журналісти. Мої колеги в Києві скинулися грошима,” – говорить Лариса, що мешкає в Коцюбинському на вулиці Лісовій.

У суботу зранку Лариса підвезла миючі засоби, м’ясо та йогурти для малечі.

Нещодавно кияни-волонтери своїм коштом привозили ліжка, матраци та постіль.

“Я розумію, що отець Микола сприймається біженцями як благодійник. Прийняти біженців – це дійсно добра справа й всі ми посильно їм допомагаємо.Але будь-яка благодійність має бути прозорою. До прикладу є “Українська біржа благодійності“, яка допомагає хворим дітям. На сайті чітко видно, хто і скільки грошей на які потреби надіслав,” – розповідає журналістка Ірина Федорів.

“Сподіваюсь, громаді нададуть довідку про рух коштів на рахунку. Так робив свого часу Фонд громади Приірпіння, який нещодавно перевіряла аудиторська компанія Ernst & Young. Але навіть це не головне. У цій ситуації громада втратила можливість тут мати дитсадок назавжди. На наступну сесію знову виносять питання приватизації й швидше за все як козир використають біженців, яких прихистили у приміщенні, яке ще торік належало громаді. Але по суті для того, щоб надати прихисток людям немає різниці, чи є приміщення в оренді, чи у приватній власності,” – наголошує Федорів.

Тим часом Коцюбинчани просять біженців надати список потреб, аби громада адресно могла допомагати.

“Я хотіла поспілкуватись з нашим батюшкою як з головою приходу, дізнатись про їх потреби, зайшла в середину, але він не схотів зі мною розмовляти, весь заклопотаний поспішав кудись. Розповіла людям, що від екс-керівника міністерство доходів і зборів перерахували на розрахунковий рахунок приходу 1 млн.грн. Біженці про це, як виявилось, не чули,” – говорить коцюбинчанка Ольга Матюшина.

“На прощання поцікавились у чоловіків, так все ж таки може вам щось потрібно. Один чоловік сказав, що їм подовжувачі потрібні, але інший його відразу перервав, нагадав йому, що батюшка заборонив у когось щось просити чи брати, він їм все дасть сам. Той йому відповів, але ж вже три дні чекаємо, треба ж будуватись, але з погляду другого чоловіка зрозумів, що краще не продовжувати,” – додає жінка.

Списки потреб біженці пообіцяли скласти найближчим часом і редакція їх оприлюднить.

Коли ж в пана Ільницького журналісти різних видань питають, що потрібно, то він відповідає:

“Коштів не вистачає, тому що ми зараз робимо ремонт. У мене більше ста осіб біженців. Треба робити огорожу, треба робити котельню – ніхто ж не оплатить. Питання у тому, щоб відкрити ще один блок, який нам належить. Там 500 метрів.”

Самі біжненці майже всі говорять про інсулін для Тамари Дрикової, яка може в будь-який момент впасти в кому через те, що немає відповідних ліків.

“Коли я брав інтерв’ю в пана Ільницького, то склалось враження, що він говорить не як святий отець, а як прес-секретар бізнесмена,” – розповідає про свої враження журналіст “Свідомо” Максим Опанасенко, що мешкає в Ірпені.

А поки місцеві урядники Коцюбинського наступного тижня будуть слухати про приватизацію депутата-отця Ільницького, який у політиків просить кошти не на біженців,а на паркан та будматеріали, Тамарі Дриковій купив інсулін Володимир Карплюк.

Сьогодні увечері її, за словами біженців, у важкому стані доправили до бучанського шпиталю. Міський голова Бучі Анатолій Федорук пообіцяв редакції “Сайту громади Приірпіння” розмістити біженку у тамтешньому шпиталі.

туалетная бумага
настенные часы 3 шт
треппель(плечики) много
большое зеркало
моющие средства для туалета, для стирки, для кухни
скатерть
мусорные корзины
блендер
губки
электрический тройник 2 шт
удлинитель 5 гнезд 4 шт
перчатки для уборки
коляска прогулочная для мальчика 2,5 лет
подгузники №5 №6
чашки большие 10 шт
простыни двуспальные 4 шт
мочалки 10 шт
мыльницы 10 шт
средства от комаров
кастрюля 5 л 3 шт
кастрюля 3 л 3 шт
кастрюля 8 л 1 шт
Пена для бритья, крем после бритьяКорзины для игрушекдосточки кухонные 7 шт
пластиковые контейнеры для пищи 20 шт
освежитель воздуха 10 шт
веник и совок 3 комплекта
перчатки 20 шт
зубные щетки детские 10 шт
ведра для мытья пола 3 шт
ведра для мусора 10 шт
станки для бритья 10 шт
пена для бритья 25 шт
прищепки 50 шт
спрей для стекла 5 шт
порошок для стирки 25 кг
бумажные полотенца
дезодоранты женские и мужские по 15 шт
гели для унитазов
мочалки жесткие для чистки посуды
мочалки для душа 50 шт
крючки в душевую
крепления для туалетной бумаги
сушилки для белья
ковролин в спортивную комнату размером 9м 10 см х 5 м45 см
полочки для обуви 17 шт
ПылесосСредства от тараканов

 

 

МУЖСКОЕ

р-р кол-во
туфли (мокасины)

43

1

42

1

43

1

43-44

1

42

1

44

1

45

1

кроссовки

43

4

45

1

44

1

46

1

45

1

джинсы 50-52

1

34 РОСТ  w 34

1

52, рост 182

1

48-50

1

рост 190

2

рост 181

3

рост 1
футболка 50-52

1

XL

2

52

6

XL

2

M

4

54 2
56 2
трусы М

6

ХL

4

рубашка с коротким рукавом 52-54, рост 190 XL

1

50 1
легкая куртка

52

1

52

1

спортивный костюм XL

1

XL

1

52, рост 182

1

180, XL

1

180, M

3

сандалии

42

1

43

1

45

1

46

1

свитер 52-54, рост 190

1

носки

27

2

43-45

10

шлепки

43

1

41

1

39

1

44

1

камуфляж 48р-р 4 рост

1

54 р-р рост 6

1

бронежилет 48р-р 4 рост

1

54 р-р, 6 рост

1

каски

2

берцы

41

1

 


 

ЖЕНСКОЕ

Женское размер количество
Одежда для беременной 48-50
Сарафан для беременных 48-50 2
Туника для беременных 48-50

1

Бриджи для беременных 50

1

кофта 52-54

1

S

1

водолазка

44

1

кроссовки

38

4

39

2

40

1

41

1

кроссовки (летние)

38

3

джинсы 25-26

1

W28 L34

1

рост 175, объем бедер 100

1

рост 174

1

носки 37-42

6

спортивный костюм М

1

48

2

44

1

S

2

42-44

1

босоножки на плоской подошве

38

6

40

1

шлепки

38

2

38,5

1

Тапочки для душа

38

1

40

1

футболка M

3

48 L

2

44

2

42 2
туфли

38

1

39

1

40

1

трусы М

2

носки

40

2

капри рост 174, 44 р-р

1

шорты рост 174, 44 р-р

1

халат легкий

56

1

52-54

1

46

2

48

3

зонт

2

 


 

ДЕТСКОЕ МАЛЬЧИКИ

размер (рост) количество
джинсы

98

2

136

1

125

1

168

1

кроссовки

25

1

31

1

38

1

41

1

34

1

36

1

Босоножки

24

1

22

1

25

1

35

2

31

1

29

1

36

1

туфли

41

1

30

1

25

1

резиновые сапоги

30

1

26

1

шапка(легкая) 2 года
футболки

136

2

125

2

168

2

153 2
трусы 136 рост

3

116

3

носки 35 р-р

3

31

2

26

2

рубашка с длинным рукавом

136

2

ремень

1

шорты 153 1
тапочки домашние

41

1

спортивный костюм

132

1

92

1

153

1

34 размер

2

127

1

98-104

1

 

ДЕТСКОЕ ДЕВОЧКИ

 

детское размер количество
кроссовки

23

1

27

1

36

2

34

1

33

2

босоножки

25

2

27

1

28

1

29

1

36

2

34

2

33

1

37

1

резиновые сапоги

34

1

29

1

33

1

туфли

25

1

36

1

балетки

34

1

33

1

шапочка хб 3 года

1

2 года

1

пижама 4 года 104-110

1

носки 22-32

10

джинсы

145

1

145

1

134

1

160

1

162

1

166

1

футболка

145

2

110

1

платье

145

1

137

1

112 1

127

1

шлепки

36

1

36

1

тапочки

36

1

вьетнамки

37

1

спортивный костюм

145

1

104-110

1

112 1
127 1
зонт
трусы 145; 8 лет

2

134-166

8

6 лет 4

2 года

2

4 года

2

капри

145

1

бриджи

160

1

шорты

145

1

110

1

148 1
панамки

 

 

75 коментарів

  1. Ольга Матюшина 14 Червня 2014 at 14:37

    А чому б не скласти список професій біженців. Людям треба шукати роботу, їх треба працевлаштовувати перш за все. Звичайно потрібен і психолог, з розмови з ними я зрозуміла, що люди не мають чіткої уяви що робити далі. Їм потрібна допомога як психологічна, так і соціальна. Це завдання і відповідальність місцевої влади. Чому б селищній раді не провести роботу з місцевими підприємствами і не скласти перелік вакансій. Наприклад в садочках не вистачає нянь, в ДНЗ №24 звільняється завгосп. В школі теж не всіх викладачів вистачає. На робочі спеціальності теж є попит. В селищі іде будівництво житлового комплексу на ДОКу, невже там будівельники чи інші фахівці не потрібні? Ремонт в церкві чоловіки власними силами роблять і нічого сказати не можна, якісно роблять. Люди зі сходу як правило працелюбиві і фахові.Їм просто потрібно допомогти, добре якщо все за місяць закінчиться, а якщо ні, то що далі. В будь-якому випадку вони все життя в тій церкві жити не будуть, вони поїдуть, ремонт у нашій колись споруді і за кошт благодійників і зроблений їхніми силами лишиться, а їм все потрібно буде починати з нуля.

    95.158.25.1**

  2. Лариса 14 Червня 2014 at 20:02

    Поясніть мені, будь ласка, там що, не тільки жінки та діти, а й чоловіки?!!! Якщо так, то чому вони тут, чому не захищають свої домівки?!!! Як несамовито волати Р-А-С-Е-Я, техніку не пропускати, так герої, а як припекло, так в кущі, нехай за них ні в чому не винні хлопці гинуть!!!! Годуйте нас, утримуйте, ми біженці!!!! І не страшно до бендерівців та фашистів було їхати та допомоги просити.

    95.158.20.**

  3. Лариса 14 Червня 2014 at 20:41

    Людоньки, схаменіться! Чому ви рахуєте чужі гроші? Хто з вас допоміг отцю Миколі хтось чимось? Бог все бачить, і нехай ті, що заздрять та заважають проявам милосердя та взаємодопомоги не скаржаться на Божу кару! Помолиться краще за свої душі та зрозумійте той величезний труд, що робить отець Микола! Мир вам!

    213.111.68.1**

  4. Лариса 14 Червня 2014 at 20:45

    Доречі, хто автор цієї статті ? Навіть людина не підписалася, бо розуміє, що пакостить.

    213.111.68.1**

    • Ірина Федорів 14 Червня 2014 at 21:17

      Новини на сайті не підписуються. Така практика вже понад 4 роки. Підписуються авторські колонки.

      Новину писали кілька журналістів, бо треба було взяти інтерв’ю в великої кількості людей і шифрувати. Жодної людини в новині не подано як безіменне джерело.

      Щодо домомоги, то як депутат скажу, що депутат Ільницький мав би одразу ж зібрати весь депкорпус і повідомити про біженців. Депутати у свою чергу мали б розвісити оголошення і максимально мобілізувати допомогу громади.

      У Вас бачення, хто допоміг отцю Миколі. А чого ЙОМУ допомагати? Він біженець? Я особисто навіть не збираюсь помагати ЙОМУ напряму і іншим не раджу.

      Треба допомагати біженцям, що люди посильно і роблять, але вони недостатньо поінформовані через невміння чи небажання вчасно мобілізувати мінімум депутатський корпус селища.

      Якщо Вас турбує авторство, то можете приходити особисто до мене – Ірини Федорів (Меблева 11-б). І я Вам покажу одразу ж з пару десятків людей, які думають інакше. Це нормально.

      95.158.22.1**

      • Лариса 14 Червня 2014 at 22:53

        Бідна Ви і обділена людина. Ви не любите людей та не поважаєте сан священика. Тільки засліплена злобою та ненавість людина може так бачити ситуацію, або навмисно перешкоджати проявам Доброї Волі. Ви є складовою частиною Простору і те, що Ви випромінюєте до Вас повернеться. Схаменіться! Отець Микола не є ворогом Коцюбинського. Я живу в селищі і бачу добрі справи цього священика. Він дав притулок безхатькам, постійно проводить благодійні заходи, допомагає малозабезпеченим, інвалідам та дітям сиротам вже майже 10 років. Як можна цього не бачити? Ви, шановна бачите тільки погане. Мені Вас шкода. Є великі душі і є убогі, бідні на любов та милосердя душі. То поміркуйте, яка Ваша душа…

        213.111.68.1**

        • Ольга 15 Червня 2014 at 17:27

          Бог розсудить. На все суд Божий, а не людський. Не треба на себе брати його функції.

          95.158.25.1**

      • Олена 16 Червня 2014 at 19:37

        Поддерживаю Ирину! Спасибо за правду! Садиков в Коцюбинском катастрофически не хватает,а отцу Николаю плевать,что ж это за вера такая?Это же для людей нужно!Но такой вариант ему не выгоден.А вот беженцы-это хороший вариант “подумать о людях” и отмыть на них бабло!Разве верующие такое делают?

        95.158.20.2**

  5. Ладко 14 Червня 2014 at 22:37

    Рік тому:
    http://kotsubynske.com.ua/2013/11/08/з-легкої-руки-садовського-громада-втр/#more-6850

    08.11.2013:
    депутат Микола Ільницький, на цій сесії зажадала від громади землі та приміщень…
    —Тепер Ви здогадуєтесь, для чого?

    київський патріархат збагатився на приміщення екс-дитсадка площею понад тисяча метрів..
    —і що, відкрив там казино???

    тепер зі свіжого:
    Сподіваюсь, громаді нададуть довідку про рух коштів на рахунку
    —Всій громаді? чому? може Вам ще мою власну довідку про прививки показати? Кошти на рахунку ЦЕРКОВНОЇ громади, яка довіряє отцю Миколі, як і ті люди (людина) які (яка) ці гроші перерахувала. Чому звітувати перед Вами??? Вам же їх чомусь не довірили? такій чесній і світлій боркині, що ходила проситися до Януковича на прийом…

    дитсадок, який за безцінь забраний в приватну власність у громади Коцюбинського
    —На момент передачі церкві, садочка там вже не було, стояла руїна з битими вікнами, засипана шприцами… Не вводьте громаду в оману!!! А на місці Вашого, Ірино, будинку росли красиві старі дуби….

    але він не схотів зі мною розмовляти, весь заклопотаний поспішав кудись
    — на відміну від “журналістів” його робота полягає не у теліпанні язиком на камеру, та вимаганнями звітів…. Чи знаєте Ви, що у центрі для дітей працює спортзал, недільна школа, курси англійської мови, ПОСТІЙНО і БЕЗКОШТОВНО Вибачайте, що Вам не відзвітували і не покликали СТБ на урочисте відкриття!!!

    Добре бути волонтером, коли приміщення вже зремонтоване, вікна встановлені, є санвузли, ванні кімнати, кухні, пральні машинки.. Є куди зайти, похитати головою, і сказати: “мало! дайте звіт!” І все це завдяки “мільйонерові”, “олігархові” Ільницькому…

    Думаю, що всі громадяни Коцюбинського і України були б дуже раді, якщо б кожен з наших мільйонерів (без лапок) скористався своїми грошима, використавши їх таким чином….

    195.18.31.**

    • Ірина Федорів 14 Червня 2014 at 23:03

      Мені абсолютно все одно, на що збагатилась та чи інша людина.

      Питання за рахунок чого. Пане Ладко, адресу Ви знаєте, запрошую до однієї мами з сусіднього будинку, яка кілька років закривала дитину в хаті на день саму, бо в садках селища не було місця.

      Те, що влада не відремонтувала приміщень і здала їх на 50 років – питання до ефективності роботи влади. І абсолютно інша тема. Але майже половина депкорпусу не підтримала таке рішення.

      Чому перед нами звітувати? Бо мільйон дав Клименко. Політик-утікач, який разом з іншими грабував народ, а значить і людей, і вас. Відповідно, його гроші – наші гроші. Якщо комусь все одно на що вони витрачаються, то комусь ні.

      І на додачу пан Ільницький депутат, який має звітувати згідно з законом.

      Я просила у Януковича не грошей 🙂 Це велика різниця. А просила лише поставити підпис і врятувати ліс у той час, коли він ще був легітимним президентом і мав на це повноваження. Тепер це зробив Турчинов. І прекрасно.

      До відома, гроші від Януковича я ані в руки, ані на рахунки не брала. Як і від будь-якого політика чи установи. Якщо я звертаюсь до організацій, то прошу їх зробити щось конкретне і домовляюсь, по можливості, про знижки. З грошима у таких випадках не контактую, бо це дуже серйозна відповідальність і підзвітність.

      Якщо збираю гроші в будинку – звітую. Навіть перед тими, хто не здавав.

      Чому звітує Українська біржа благодійності перед усіма публічно? Бо донорство вимагає довіри. Більше довіри – більше допомоги.

      Але тут головне одне. Поки приміщення власність громади – громада нею розпоряджається. Ефективно – ні то вже інше питання.

      Коли ж приміщення стає власністю, то громада вже залежить від волі іншого суб’єкта. І сьогодні він може робити одне, а за 10 років інше. І ми вже з вами тут сторонні спостерігачі процесу.

      Коли на Меблеву зайдете поговорити з мамою, що закривала дитину вдома, наражаючи і дитину, і весь будинок на небезпеку – наберіть заздалегідь.

      95.158.22.1**

      • Ладко 14 Червня 2014 at 23:49

        Зверніть увагу: Я завжди пишу Ви, Вас( з великої літери)
        Ви пишете з малої.. Це Ваша неповага особисто до мене? Чи Ваше невігластво, незнання мови та етики (неприпустиме для СПРАВЖНІХ журналістів)

        яка кілька років закривала дитину в хаті на день саму, бо в садках селища не було місця.
        — це вже підстава для порушення сер”йозного розслідування соціальних служб ” наражання дитини на небезпеку” Я цього не знав. Ви знали, і що? Чекали, щоб мені сьогодні повідомити?

        він ще був легітимним президентом
        — ніколи не вважав його легітимним президентом…Як і більшість свідомих українців..Чи Вам байдуже, з ким укладати угоди, аби “ВПЄРЬОД!!!”

        З грошима у таких випадках не контактую, бо це дуже серйозна відповідальність і підзвітність.

        Якщо збираю гроші в будинку – звітую. Навіть перед тими, хто не здавав.
        — тут у мене підозри на роздвоєння особистості– не контактую, але звітую, якщо контактую. Когнітивний дисонанс, однако!!!

        Коли на Меблеву зайдете поговорити з мамою, що закривала дитину вдома, наражаючи і дитину, і весь будинок на небезпеку – наберіть заздалегідь.
        — у неї депутата у будинку немає? Вона одна така у селищі? Всі залишають дітей, чи знаходять варіанти– як ось віддати дитину у київський садок, знайти няню…
        Ви свою дитину теж залишали???

        Коли у країни є зовнішній ворог, Ви роздмухуєте пожежу, шукаючи внутрішніх “зрадників” Для чого?
        Хто для Вас “правильний”? Будь хто, хто підніме Ваш рейтинг???

        195.18.31.**

        • Ірина Федорів 15 Червня 2014 at 09:04

          Пане Ладко, у конкретному звертанні до Вас велика літера у слові “Ви” стоїть. Можливо, Ви не помітили. У цьому випадку запрошення стосується Вас особисто.

          Далі мій текст стосується абсолютно кожної людини, яка тут дописала зі схожою з Вами позицією. “вас” = у значенні учасників дискурсу, коментування, люди – інші люди, які не є дописувачами і читачами.

          Якщо це Вас особисто якимось чином образило – перепрошую. Але як на мене цілком зрозуміла річ – після звернення до Вас – “Ви” стоїть, а платформа просто не має функції відповісти одним постом всім. Пані Ларису теж цікавило, чому рахуються чужі гроші.

          Я думаю, ми просто не зійшлись в дефініціях. Для Вашого розуміння, я називаю на “ви” студентів, своїх підлеглих та сусідів. Хоча деякі люди просять перейти на “ти” мені це зробити вкрай важко.

          Жінку свого брата я теж називаю на “Ви”. Так виховали. Тому – без образ. Нічого особистого не малось на увазі.

          Щодо другого питання. Дивно, що Ви, як такий постійний та активний читач не прочитали статті, де майже 2 тис переглядів і наводиться цей випадок. Ознайомтесь.

          http://bit.ly/1vjPgey

          Після цього одразу говорила з директоркою дитсадка – безрезультатно на момент травня, бо на літо садок, з її слів, закривають. З вересня дитину взяли.

          Говорила з КОДА щодо електронної черги й корупції, бо рада саботувала прозорість черг в садки. Проект рішення написаний мною і прийнятий на комісії. Через пошуковик на сайті підніміть історію питання.

          Відповідні статті були написані для громади, аби проінформувати. Приходила до жінки додому, говорила з її сусідами і депутатом округу. Дитину взяли в садок через 4 місяці, минулого року у вересні.

          Але я переконана, що така мама не одна. Ми колись знімали сюжет про те, що в мами, яка закривала дітей вдома, малі мало не повипадали з балкону. її вигнали після цього з роботи.

          Можна було її позбавити батьківських прав. Це при бажанні легко зробити державі за таких умов. Важче влаштувати в дитсадок двох малих і знайти нову роботу. І добре, що це вдалось, щоправда не без допомоги тиску ЗМІ на чиновників.

          Не може держава вирішувати другорядні питання за рахунок головних. Дитсадок дає можливість людям заробляти і платити в державу податки, за рахунок яких вона виконує свої функції. Саме ці кошти і дають перспективу вирішення другорядних питань.

          Дайте відповідь на питання: коли приміщення за договором надане на 50 років й лише потім умови можуть бути переглянуті, чому треба приватизувати, а значить забирати в громади через 50 років можливість розставити пріоритеті в тому, що їй потрібно?

          Хто заважає протягом 50 років належно функціонувати приміщенню так, як того хоче “релігійна громада”?

          Для мене стає очевидним, що Ваша (особиста) активність в коментарях відбувається тоді, коли справа стосується лісу… і от тепер і цього питання.

          Садки з їхніми проблемами, очевидно, Ви пропускаєте, бо у Вас немає у цій сфері проблем.

          А я вожу дитину, як і багато інших людей, в садок за годину від дому. Дитина сумарно щодня 2 години в транспорті. Їй 2 роки. Проблеми з вестибуляркою й її часто нудить.

          Тому проблеми мам у таких ситуаціях я відчуваю можна сказати на собі в прямому сенсі цього слова.

          Друге питання. Я шаную закони своєї держави. Якщо були вибори і визнаний результат, і народом, і світом, то обрана людина має право підпису. Народ результати визнав, світ теж.

          У 2004 році народ не визнав. І Янукович не отримав права підпису, як і посади.

          Після певних подій, за Локком, людина це право втратила, бо порушила дух закону так, як не порушував ніхто до того. Легітимним з моменту розгону мирного майдану його вже мало хто назве. За Локком, за таких умов народ має на повстання. Це класична політологія й правознавство.

          Народ цим правом скористався – світ підтримав. Ми не можемо в державі спиратися на те, що подобається чи не подобається. Є система вибудуваних координат визнана світом і народом. Тому в тій системі координат Янукович був легітимним і для народу, і для міжнародної спільноти.

          щодо третього питання – я не зрозуміла суті когнітивного дисонансу.

          І знову повертаємось до мами, що закривала дитину. Ні, на жаль, вона не одна така у селищі. І не одна така в країні. Знаєте, може, дійсно, чоловікам важче зрозуміти…

          Іноді в матері, яка виховує 2 дітей, працює в Коцюбинському менш, ніж за 2 тисячі грн, в якої померла мама і яку залишив чоловік… ну нема грошей на няню… Розумієте? комунальні плюс їжа для 3-х людей… Одяг, бо діти ростуть…

          І чому вона має щодня плакати і думати, що робити, а не просто віддати дитину в дитсадок?

          Чого вона має думати про сточний дитсадок і розриватись між дитиною, яку завести в школу селища й бігти на роботу, чи ще везти в Київ дитину і бігом вертатись назад, якщо у нас було 4 садки, а стало 2?

          Винна мама? Чи влада, яка допустила соціальний колапс і ще будує без соцзобов’язань нові висотки там, де ДОК?

          Тепер щодо зовнішнього ворога і проблем громади. Депутати дають присягу громаді. Там нічого немає про те, що у випадку появи зовнішнього ворога загальне благо інформаційного простору народу стає вищим, аніж благо територіальної громади (зауважте не “релігійної”, а саме територіальної).

          Мені телефонують багато чоловіків, які ниють в слухавку, що з цим треба щось робити, але публічно не піднімають голос: це ж священик, ой та ще й Київський патріархат…

          Знаєте конфлікт з церквою в нашому суспільстві рейтингу не додає 🙂 Так що для будь-якого політика це а-ля самогубство, бо індекс довіри до церкви, згідно з опитуваннями Інституту соціології, доволі високий. І часто куди вищий, аніж рейтинг довіри до ЗМІ :)))

          От і коментарі підтверджують результати роботи соціологів. 🙂

          І щодо того, хто для мене “правильний”. Немає правильних чи неправильних людей. Є правильні або неправильні вчинки (в системі координат закону і суспільного блага). Я не вважаю знищення в майбутньому можливості мати дитсадок для громади (базова потреба держави і суспільства) тим, що входить в межі суспільного блага.

          50 років оренди – це прекрасний шанс працювати так, щоб тобі її подовжили, але не віддали назавжди.

          І громада цю думку поділяє, бо ми зібрали не одну сотню підписів.

          Після рішення ради ми з одним з членів виконкому (я не називаю, бо не знаю, чи того хотіла б ця людина) були в Михайлівському соборі. Там була зустріч з отцем Василем (він старший за ієрархією). На ту зустріч заздалегідь приїхав пан Ільницький та пан Бомба (депутат).

          Я так зрозуміла, що думали, що я приїду одна. Прийняли нас у вкрай тісній кімнаті. Там було місце для однієї людини стояти. Пан Василь сидів за столом, двоє інших – на 2-х стільцях.

          Я можу стояти. Але не в цьому проблема. Стратегія була така, що я прийшла “на килим” і троє святенників мене сповідають 🙂 (Ну тут пишуть проте, що жінка створіння, що наділене меншими правами 🙂 Ну… кожному по потребах 🙂

          Навіть інтуїтивно люди не спробували за правилами ввічливості поступитись місцем. Зрозумівши, що я не одна, а зі мною представник виконкому і місця дійсно нема – ми вийшли в коридор.

          Той, кого називають, отцем Ільницьким почав на мене кричати в присутності всіх. Коли я зробила зауваження, то пан Василь сказав, що у священника просто гарно голос поставлений :)))

          Я, знаєте, маю дуже добре поставлений голос і дзвінкіший, бо жінка, але є розуміння того, де стадіон, а де приміщення Михайлівського собору…

          Поїхали ми ні з чим… З слів пана Василя, я зрозуміла, що він кілька каденцій депутат в іншій громаді…

          Пан Василь мене переконував, що віддати приміщення – це в інтересах громади.

          Я доводила, що лише “частини громади”, бо не всі поділяють таку точку зору.

          Тобто навіть, якщо є ті, хто проти якогось питання і їх навіть незначна кількість (хоча в цьому питанні значна), не можна ставити знак дорівнює між громадою і будь-якою релігійною громадою. Є представники інших релігійних громад, які мають такі ж права, є атеїсти, є ті, хто взагалі не ідентифікує себе з такими громадами чи атеїстами.

          Є різні речі: віра і релігія. Релігія виникла незмінно пізніше.

          Я віруюча, але, за дефініціями більшості, не релігійна людина, бо ми журналісти не раз судились з церквою, зокрема з Лаврою. Церква – це, на жаль, вже не перше століття бізнес. Це власники споруд, це власники землі.

          За часів СРСР були священники, що після сповіді здавали людей КДБ…

          Тому в інститут церкви я не вірю як в святиню. Є окремі священники. Їх одиниці. Взагалі людям, яким можна довіряти – одиниці.

          Знайомство з паном Ільницьким у мене розпочалось у 2010 році. Коли пройшли вибори, він менізателефонував і попросив про зустріч. Ми зустрілись саме біля цього приміщення. Я йшла і думала… що казати “отче” чи “пане Ільницький”…

          Тільки я прийшла, він одразу сказав, що хоче створити групу і її очолити в раді. Що треба поговорити з Кредісовим щодо його людей (три депутати Бігун, Салівонов, Миколаєнко).

          Я не розуміла, як можна про волю людей,які пройшли в раду, говорити з іншою людиною… Ну не раби вони… Нема в них господаря…

          На сесіях Ільницький буває голосує за рішення і звернення, які сприяють дерибану.

          У мене немає більше сумнівів “отче” чи “пан Ільницький”… На жаль…

          У багатьох чоловіків і депутатів теж… Але вони бояться “нерейтингового” протесту…

          95.158.22.1**

          • Ладко 15 Червня 2014 at 09:56

            Почну здалеку… Слово СВЯЩЕНИК в українській мові пишеться таки з одним “Н”… Тепер доведеться студентів, Вами навчених, на перепідготовку направляти…

            Для мене стає очевидним, що Ваша (особиста) активність в коментарях відбувається тоді, коли справа стосується лісу…
            — О так!!! Нам, партизанам, без лісу ніяк! Досі болить душа за дубами на місці Вашого будинку! Шановні мешканці Коцюбинського! Може є у когось старі фото того місця? Надайте пані Ірині, а то совість ії не мучить за “деревинну рослинність” на місці Меблевої 11Б…

            Після рішення ради
            — Якщо Янукович був легітимним, то і рішення ради теж, чому ж Ви так тепер тупаєте ніжками???

            троє святенників мене сповідають
            — Ви певно дуже боїтеся сповіді???

            Той, кого називають, отцем Ільницьким почав на мене кричати в присутності всіх.
            — не вірю… дивно, що Ви не захопили камери і не показали на СТБ такий захопливий сюжет…

            Ну тут пишуть проте, що жінка створіння, що наділене меншими правами
            — певно, колись чоловіки Вас сильно образили… Будьте обачнішими у знайомствах.. Чоловіки бувають хорошими…

            Садки з їхніми проблемами, очевидно, Ви пропускаєте, бо у Вас немає у цій сфері проблем
            — у мене є діти, обоє вони відвідували і відвідують зараз садки Коцюбинського. Хабарів не давав.. (це я так, на випередження, адже всі, крім Вас, дають..)

            Як там Бучанська школа? Вам вже не цікаво? Наконечного так і не змогли звільнити, незважаючи на Ваші “джинсові” статті..

            Як там дзвінки з погрозами? знайдено винних? “А был ли мальчик”?

            Всі навколо вас не такі: Наконечний, Ільницький, Садовський,влада, уряд, суди, ЖЕК.. і Ви над усім цим “Вся в бєлом”.. так?

            195.18.31.**

        • Ольга 15 Червня 2014 at 16:36

          Читайте граматику, “ви”, “вам” пишуть з великої літери на початку речення.

          95.158.25.1**

          • Ольга 15 Червня 2014 at 18:01

            З приводу правопису слова “священик” чи “священник” є багато дискусій та точок зору в міркуванні богословській термінології.

            1)Слово “священник”–завжди пишуть тільки так.”Дзвінниця”–теж.Із слів “ієрей”/”єрей” я вибираю перше,друге–надто вже якесь приземлене…Завжди буду вживати “Афіни,Коринф,міф,ефір” замість “Атени,Коринт,міт,етер”…

            2)СВЯЩЕННИК – як правило це слово пишуть з одним “н”, тобто “священик”, але це є фактичною помилкою сучасних філологів та мовознавців (в більшості своїй, на жаль, далеких від Церкви) – вони застосовують до цього слова правило перекладу іншомовних загальних назв, за умовами якого при переданні таких слів подвоєння приголосних втрачаються через випадання однієї з приголосних. Та “священник” треба писати саме з двома “н”, як ми пишемо з двома “н” слова “письменник”, “годинник” чи “щоденник”.

            95.158.25.1**

          • Людмила 16 Липня 2014 at 13:53

            Я так розумію аргументи в пана “набожного” закінчились, і нічого кращого ніж вчителювати над коментарями, як виходу, не знайшов. Занадто розумний – настільки,що повірив ніби то відтяпає шмат лісу, будову???
            Але на сильного – знайдеться сильніший, на розумного – розумніший. Можливо у владі не змінилося нічого, але люди у відчаї (за батьківщину, за дідівську працю в тому садочку) здатні на багато що).
            Схаменіться і ви,шановне панство-прихожани депутата загарбника. Люди які дійсно вірять – йдуть до кінця! Ремонтуйте, прихищайте, але садочку там бути! Чи може є якась різниця “благих справ”? Прихисток для діток – це не ваш “конек”?

            5.248.175.**

        • Давид 15 Червня 2014 at 18:26

          Питання захистникам “отця-бізнесмена-депутата”.

          1 млн грн замало для порятунку та забезпечення проживання біженців в кількості 100 осіб?

          Чи відомо комусь, скільки всього коштів отримав пан Микола як допомогу біженцям?

          Чому за кошти які він отримує не купити все те, що наведено в списку потреб, а залишок використати на ремонт приміщень?

          Чому пан Микола першочерговою потребою вважає паркан навколо центру?

          Що йому приховувати за парканом?

          Чи правда, що в одному з недобудованих храмів пана Миколи в селищі Коцюбинське діє виробництво будівельних матеріалів, а прибуток використовується для власних потреб Миколи?

          Яким чином біженці дізнались про отця який дає притулок біженцям, для цього організовувалися Київської обласною адміністрацією пункти в комунальних приміщеннях а не в приватних?

          Чи можуть інші громадяни які мають приватну нерухомість прийняти біженців та просити зробити в цим приміщеннях євро-ремонт та будівництво паркану для їхньої безпеки?

          78.111.187.2**

        • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 20:04

          Шановний пан Ладко. Я сподіваюсь, що то ваше справжнє ім”я. З приводу дитячих садочків матеріал зробила Матюшина Ольга, і це всім відомо, на сайті я авторизована, моє фото є і контакти. Вся інформація з приводу проблем ДНЗ є достовірною, як відомо документи, цифри, фото, то є річ упряма, всі вони є у відкритому доступі. У кожного є право заперечити, але потрібно апелювати фактами, які документально підтверджені. Якщо вам є що сказати і ті слова чимось підтверджені, будь так ласкаві напишіть свою статтю і адміністрація сайту обов”язково оприлюднить. Всім буде дуже цікаво. А якщо лишити свої контакти, то ми їх оприлюднемо щоб люди знали куди звертатить, коли їх малюків в садочки не приймать, а вони з народження записані. Особисту подяку вам публючно будемо виражити. Може ще й з матеріально-технічним оснащенням садочків допоможете щоб з батьків три шкури не драли? Може механізм підкажете щоб діти в садочках не голодали? Чи знову скажете, що малих нормально годують? А посилання, що громада Коцюбинського має своїх дітей до Києва відправляти, то краще ми місцеву владу у безстрокову відпустку відправимо. І довожу до відома всіх, що з приводу зловживань в ДНЗ №24 відкрито кримінально справу. Якби все було законно прокуратуру б то не зацівало. Результати обов”язково оприлюднемо. Чекаємо на вашу статтю. Дуже цікаво буде почитати ваш матеріал.

          95.158.25.1**

          • Ладко 15 Червня 2014 at 20:44

            Може ще й з матеріально-технічним оснащенням садочків допоможете щоб з батьків три шкури не драли? Може механізм підкажете щоб діти в садочках не голодали?
            — та я, на жаль, не мільйонер, не філантроп. На звання Супермена ніколи не претендував… Доброчинні внески платив, як усі…(на жаль)
            Так, мої діти ходили (ходять) у садок, так, я не платив нікому, щоб їх туди взяли.. Я ж не запитую, звідки молоді самітні журналістки мають гроші на купівлю квартир?

            P.S. Вчіться:
            упряма, оприлюднемо..про коми мовчу, сльози клавіатуру заливають.. З такою грамотністю я б не те, що статті писати, на вулицю б соромився вийти…

            195.18.31.**

  6. Тетяна 14 Червня 2014 at 23:15

    Я знаю Отця Миколу багато рокiв, таку чесну, самовіддану людину гріх осквернити!!! В цій статті мало Світла, Любові і Правди. Шановна пані автор, хотілося б подивитися Вам в очі!!! Величезну роботу, яку було проведено отцем Миколою важко переоцінити. Його відкрите і щире серце не лишається байдужим до людського горя і болю. Дай Боже, щоб кожен священник Украіни так проявляв любов до людей.

    213.111.68.1**

    • Анархіст 15 Червня 2014 at 18:53

      Хай цей отець поверне приміщення лікарні,дитсадку а йому садовська тварюка інше місце знайде. Наш мер те ще падло всім все за гроші видасть. А як зробити уколи, поставити капельницю ваш отець знае ,куди хворим йти

      95.158.17.1**

  7. Лариса 14 Червня 2014 at 23:21

    Чому Ви диктуєте священику, що він має робити? Ви же жінка! Якої Ви віри? Якщо Ви вважаєте себе християнконю, то перегляньте в Євангелії якою повинна бути жінка. Отець Микола відразу оголосив, що прийняв біженців. Всі хто має вуха – почули і відгукнулися. Про коцюбинських біженців знає вся Україна! Вам цього мало? Ви і тут не задоволені. Нехай Господь врозумить Вас і наставить Ваше серце на шлях милосердя, миротворчості та любові! Я буду молитися за Вашу душу…

    213.111.68.1**

    • Ольга 15 Червня 2014 at 16:42

      Навіть мусульмани прислухаються до жінок і відносяться до них з повагою, бо матір кожного мусульманина як і християнина перш за все жінка. Навіть в мусульманській традиції є чітке розділення між пожертвами на мечеть і податками до державної казни. Мечеті будують на пожертви.За державні кошти прийнято звітувати в будь-де.

      95.158.25.1**

      • Лариса 15 Червня 2014 at 20:44

        То ідіть до мусульман. А в християнстві жінка – це покора, слухняність, доброзичливість, ніжність та лагідність, а головне треба мати в душі Страх Божий. Чому Аллах не воскрес? Ще в християнстві не можна осуджувати – це гріх! Тим більш не можна осуджувати священиків та монахів – вони під особливим захистом Божим. А ще робити наклеп – це злочин! Ваш сайт пані Ірино не має Світла. Ви – богоборець, тобто слуга диявола. Мені Вас шкода, але якщо Вас Господь тримає ще на цій землі, значить у Вас є шанс оговтатись та покаятись.

        213.111.68.1**

        • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 22:00

          Пояснюю тим, хто завітав на сайт вперше. Коментарі пишуть різні люди, дивіться ай ді адресу знизу. Скажіть мені, люба пані, де ж в Біблії написано, що жінка має мовчати чи висловлювати власні думки. І хто кого засуджує. Ви – так засуджуєте всіх, хто має точку зору, яка не співпадає з вашою.
          Ви не чуєте і не розумієте одного найголовнішого, Отець Микола депутат і це нормально коли діяльність депутата публічно обговорюється і за законом він має звітуватись. А церква взагалі не повинна бути в політиці, якщо вже на то пішло.

          95.158.25.1**

          • Ладко 15 Червня 2014 at 22:41

            Пані Ларисо! Аллах не воскрес, бо він не помирав! Аллах мусульман= Бог християн. У Корані є Муса (Мойсей), і є Іса (Ісус), як і всі інші християнські пророки…

            Ользі:
            Ви – так засуджуєте всіх, хто має точку зору, яка не співпадає з вашою.
            — Стосується Вас також.

            Отець Микола депутат і це нормально коли діяльність депутата публічно обговорюється і за законом він має звітуватись
            — У якій ролі він має звітувати перед Вами? Як депутат? Як священик? Як громадянин? Ви жителька його округу?
            Даний центр належить РЕЛІГІЙНІЙ ГРОМАДІ УПЦ КП. Чому він має звітувати перед Вами???

            195.18.31.**

          • Ірина Федорів 15 Червня 2014 at 23:00

            пане Ладко… я Вам пояснювала… Може, не доступно… Люди сприймають гроші Клименка, як державні = свої гроші, гроші народу.

            З одного боку це дивно. З іншого ні.

            Бо якщо Межигір’я переходить в державну власність за принципом “награбованого”, то і гроші політиків-втікачів люди сприймають за аналогією. Тобто державне = звітуй.

            Тому й вимагають звіту.

            95.158.22.1**

          • Любовь 20 Червня 2014 at 15:52

            Интересно, а всем ли беженцам в остальных лагерях пытаются настолько комфортабельные условия предоставить в сложной для страны ситуации? Если учесть, что часть из них дети, большинство здоровые мужики, люди помогают – приносят вещи первой необходимости,теплое время года, ТО 1000000 это многовато для 100 чел..

            И почему со всего Донбасса только 100 чел согласилось выехать?
            Непорядок, надо гарячую линию открыть и предложить всем нуждающимся с остальных регионов и Крыма главное, там столько проукраинских татаров осталось – у священника хорошая финансовая поддержка, я уверена это можно позволить! А так как в Коцюбинском до хр. церквей – всех разместим! В тесноте- да не в обиде.

            185.11.81.2**

  8. Оксана 15 Червня 2014 at 00:10

    Вот совесть есть у автора этого пасвиля!! Вы, уважаемая, сделайте хоть десятую часть того, что делает Отец Николай для людей, а потом будете критиковать. А по поводу садиков у нас в поселке – то лутше вам, депутатам, их строить, а не вместе с Садовским деньги “рубить” с сомнительных строек на территории ДОКа

    95.158.24.**

    • житель 15 Червня 2014 at 17:26

      Мы были на этой исторической сессии – все депутаты голосовали за дерибан ДОКа и переведение этой земли под застройку Атланту. ВСЕ. Одна Федорив была против. Но она осталась одинокой в своей позиции.

      http://bit.ly/1kD5eIS

      В Коцюбинском все депутаты голосуют по указке Садовского – и лес дерибанят, и ДОК отдали. Никому в этом пгт не нужны ни детские садики, ни больницы , ни школы. Лишь бы карманы побыстрее набить. Так вот те, кто обвиняют Федорив в том, что она вместе со всеми депутатами дерибанит ДОК и набивает карманы – это признак того, что вы впервые интересуетесь тем, что пишут о деятельности нашего сельсовета. А раньше деятельность депутата Ильницкого Вас не интересовала, да и не интересует.

      Где его 4-ре ежегодных депутатских отчета? У Федорив они все опубликованы. Согласно закону депутат ДОЛЖЕН отчитаться. Только интересуют депутатские отчеты. Не то, что он делает как священник. Это его работа, которую он должен делать. А отчет о решении проблем округа: ЖКГ, ремонт дорог, сооружение детских площадок і т д.

      Так что прежде чем писать глупости о том, что Федорив вместе со всеми депутатами дерибанит что-то, нужно по крайней мере понимать и знать то, о чем пишем. Если кто-то и голосует всегда против дерибанов – то это не Ильницкий.

      95.158.3*.*

      • Володимир 19 Червня 2014 at 09:49

        Повністю підтримую слова неназваного автора! Більш порядну і чесну людину в Коцюбинському треба ще добре пошукати!

        Окрім цього, вважаю, що пані Ірина має повне моральне право ставити такі запитання і вимагати на них відповіді. Одне шкода, що мало у неї однодумців, які не бояться офіційно висловити свою точку зору і її відстоювати. Вірю в одне, як кажуть у народі: капля камінь точить! А щодо відібраного у громади приміщення для садочка, якого вкрай потребують жителі Коцюбинського, то, ВВАЖАЮ, ЩО Є АМОРАЛЬНИМ РЕЛІГІЙНІЙ ГРОМАДІ ЗАБИРАТИ ДЛЯ СЕБЕ (ПІД БУДЬ-ЯКИМИ ПРИВОДАМИ) ПРИМІЩЕННЯ У ДІТЕЙ! А діям селищної ради мають дати належну оцінку правоохоронні органи.

        94.153.226.2**

        • Ладко 19 Червня 2014 at 13:19

          Для Вас, Володимире, нагадаю: на момент передачі приміщення релігійній громаді воно вже тривалий час не експлуатувалося, САДОЧКА там ВЖЕ НЕ БУЛО…Були вибиті шибки, і там збиралися наркомани…
          Одна “зірка” сказала “Садочок віддали церкві”, і всі адепти її релігії повторюють те як мантру…

          Будьте уважніші у висновках..

          95.158.60.**

  9. Лариса 15 Червня 2014 at 13:33

    Пані Іриною! Ви – психічно хвора людина. Я особисто звернуся до СТБ з фактами і з проханням про Ваше звільнення, як профнепридатного працівника. Ви перешкоджаєте проявам Божого Проведіння. Як християнина – підіть сповідайтесь про наклеп та осуд священика! По спілкуйтеся з священиками яким Ви довіряєте з цього питання. І якщо Ви так “піклуєтесь” про дітей в Коцюбинському, то чого не просили коштів у Януковича та Клименка? Зверніться, може і Ви щось зробите дійсно корисного для своєї душі, для людей та для Господа. Нас будуть судити після смерті не по словах, а по справах- конкретних діях. І що Ви зможете відповісти Господу? Зупиніться! Покайтесь! Вибачиться перед отцем Миколою Ільницьким і нехай буде Мир, Любов і Процвітання в нашому Коцюбинському!

    213.111.68.1**

    • Анархіст 15 Червня 2014 at 18:28

      Пані Лариса! А я вас хочу спитати а чому

      95.158.17.1**

    • Анархіст 15 Червня 2014 at 18:43

      А краще нашим попам склади дайте щоб гроші куди було складати. Дитячі будинки та лікарні нам потрібні а церков й так забагато. Церкви бувають різними а не забитими вікнами. Коли приходиш до церкви батюшка завжди запитае що вас сюди привело а не мішайте мені потрібно закінчити ремонт.

      95.158.17.1**

      • Лариса 15 Червня 2014 at 20:51

        Паны Ірино – ви обмежена людина і я втратила цікавість з Вами спілкуватись. Почитайте в Євангелії про Церкву і зрозумійте яка в вас є віра. Так крутити та хитрувати можуть тільки жиди, москалі та сатаністи!

        213.111.68.1**

        • Ірина Федорів 15 Червня 2014 at 21:08

          “Не случайно, одна из самых знаменитых немецких листовок в ходе войны была «Бей жида-политрука рожа просит кирпича»…”

          А про москалів теж в Євангеліє пишуть? Я напевно дійсно обмежена… Ну і не дозволяю собі людей розділяти за такими ознаками: жиди, перепрошую, і не жиди…

          95.158.22.1**

          • Ладко 15 Червня 2014 at 21:37

            Євагніліє–порвало!!! поміняйте клавіатуру, або тренуйте координацію рухів…

            З пані Ларисою не погоджуюсь… Це занадто…

            А листівка така дійсно існувала… То Ви, пані Ірино, за німецькими листівками пропаганді вчилися? Курс гера Геббельса? Тоді все стає на свої місця!!!! Скільки мали за курсову?

            195.18.31.**

          • Лариса 24 Липня 2014 at 22:33

            То давайте перепишимо Шевченка та Гоголя? Почитайте цікаву книжку “Тайна беззакония”, ознайомтеся з публікаціями Ходоса та ін.

            213.111.69.2**

  10. Павло 15 Червня 2014 at 13:39

    Злые, обвинительные, надменные, часто элементарно безграмотные коментарии “правосланых читателей” говорят сами за себя и более красноречивы, чем какое-либо их опровержение:))

    176.8.240.2**

    • Ладко 15 Червня 2014 at 18:38

      Найзліший коментар– Ваш.. Зовсім не до теми розмови… І хто такі “правослані”??? Це я так, про грамотність…
      Священник від пані Ірини, біжинці від невідомого автора статті(букви “е” і “и” не поруч на клавіатурі)

      Вчіться, пане Павле… Книжки читайте…а не тільки статті пані Ірини…

      195.18.31.**

      • Володимир 19 Червня 2014 at 10:04

        Можуть бути і механічні помилки, але в даному питанні, є абсолютно не важливим, яка буква написана. Головним є – думка, висловлена автором коментаря. Серед нас є велика кількість не зовсім грамотних людей, але, при цьому, надзвичайно порядних і з Вірою у серці. І, разом з тим, (на жаль) є багато, досить освічених, які працюють на зло, на руїну. Схеми мільярдних дерибанів нашої України придумані і реалізовані, якраз, дуже грамотними особами! Так, що не треба чіплятись до людей із такими дрібницями. Як казав Козьма Прутков: “Зри в корень!” Хоча, розумію: коли немає чого конкректно сказати, то починається ось таке мілке “тявкання”.

        94.153.226.2**

        • Ладко 19 Червня 2014 at 13:33

          Думка людини, що претендує на звання “журналіста” не може бути записана з помилками!
          Помилка, повторена у одному дописі чотири рази не може бути механічною.
          Лікар не може помилятися в буквах у діагнозі, в цифрах у дозуваннях..

          заголовок “Отець Микола став мільйонером” дуже нагадує жовту-прежовту пресу, коли у заголовку “Пугачева попала в страшное ДТП”, а в тексті “Жительница Верхнепопинска Зоя Пугачева попала под велосипед”

          95.158.60.**

  11. Беженец 15 Червня 2014 at 14:18

    Я живу в духовном центре на Лесной в Коцюбинском. При принятии решений я ставлю приоритетом Слово Божье. Вот слова Иисуса, того кто лгать не может.
    (Матф.7:16-20 )По плодам их узнаете их. Собирают ли с терновника виноград, или с репейника смоквы? Так всякое дерево доброе приносит и плоды добрые, а худое дерево приносит и плоды худые. Не может дерево доброе приносить плоды худые, ни дерево худое приносить плоды добрые. Всякое дерево, не приносящее плода доброго, срубают и бросают в огонь. Итак по плодам их узнаете их.
    Мнение автора статьи – мнение случайного человека, движимого тёмной стороной человеческой души: зависть, обида, гнев или ненависть, хотя может быть и тридцать серебряников. Это очевидно!
    За тьмой и светом стоят их господа. Сатана – противник всего доброго, он отец лжи. Его цель убить, украсть и погубить. Его инструмент клевета и гнусные человеческие похоти. Его оружие люди марионетки.
    Бог есть свет и нет в нём тьмы, Он есть любовь. Вот слова человека влюблённого в Господа.
    (Псалом 102:1-18) Псалом Давида. Благослови, душа моя, Господа, и вся внутренность моя – святое имя Его. Благослови, душа моя, Господа и не забывай всех благодеяний Его. Он прощает все беззакония твои, исцеляет все недуги твои; избавляет от могилы жизнь твою, венчает тебя милостью и щедротами; насыщает благами желание твое: обновляется, подобно орлу, юность твоя. Господь творит правду и суд всем обиженным. Он показал пути Свои Моисею, сынам Израилевым – дела Свои. Щедр и милостив Господь, долготерпелив и многомилостив: не до конца гневается, и не вовек негодует. Не по беззакониям нашим сотворил нам, и не по грехам нашим воздал нам: ибо как высоко небо над землею, так велика милость Господа к боящимся Его; как далеко восток от запада, так удалил Он от нас беззакония наши; как отец милует сынов, так милует Господь боящихся Его. Ибо Он знает состав наш, помнит, что мы – персть. Дни человека – как трава; как цвет полевой, так он цветет. Пройдет над ним ветер, и нет его, и место его уже не узнает его. Милость же Господня от века и до века к боящимся Его, и правда Его на сынах сынов, хранящих завет Его и помнящих заповеди Его, чтобы исполнять их.
    Я наблюдаю за человеком отцом Николаем, священником Украинской Православной Церкви. Этот человек дал приют моей семье и ещё более ста беженцам. И Вам жители Коцюбинского известно больше, какая война за это здание. Власть имеющие Желали продать это здание под снос и застройку многоэтажки. Ну, и конечно выручку поделить с вами . Всё это не в тёмном углу происходило.
    Отец Николай взял кредит 1,5 миллиона на ремонт здания и отремонтировал 1/3 часть площади, где мы беженцы и живём. 2/3 помещений требуют ремонта (там жить нельзя). И деньги Божьих Меценатов и Благотворителей идут на ремонт помещений, чтобы люди жили не в казарме, а в комфортных условиях.
    Что я вижу? Я много видел «христианства» в христианской стране: воров чиновников, продажных журналистов и обманутый народ. Но я очень мало встречал настоящих христиан. Отец Николай настоящий христианин, живущий не для себя, а для людей. Его решения и поступки основаны на Библии. Он один из тех, кто хранит завет Божий и помнит заповеди Его, чтобы исполнять их. Заповедь Божья проста ВОЗЛЮБИ! Так учит Иисус.
    Что ещё я вижу? Я вижу Вас ЛЮДИ! Которые также исполняют заповедь Божью. Вас, тех кто приносят одежду и продукты. Тех кто приносит по желанию сердца, а не для пиара. И мы вам очень благодарны. Да сохранит и благословит Вас Господь.
    Вот что говорит Слово Божье.
    (2Кор.9:6-11) При сем скажу: кто сеет скупо, тот скупо и пожнет; а кто сеет щедро, тот щедро и пожнет. Каждый уделяй по расположению сердца, не с огорчением и не с принуждением; ибо доброхотно дающего любит Бог. Бог же силен обогатить вас всякою благодатью, чтобы вы, всегда и во всем имея всякое довольство, были богаты на всякое доброе дело, как написано: расточил, раздал нищим; правда его пребывает в век. Дающий же семя сеющему и хлеб в пищу подаст обилие посеянному вами и умножит плоды правды вашей, так чтобы вы всем богаты были на всякую щедрость, которая через нас производит благодарение Богу.

    195.18.31.**

    • Давид 15 Червня 2014 at 18:37

      Глобальна проблема біженців і осіб, переміщених всередині країни, – це одне з найскладніших питань, яке стоїть сьогодні перед світовим співтовариством. Воно є предметом активного обговорення в Організації Об’єднаних Націй, яка продовжує пошук більш ефективних засобів захисту цих дуже вразливих груп населення та надання їм допомоги.
      У триваючій дискусії ряд фактів не викликає сумнівів. Перший полягає в тому, що, хоча деяким масовим переміщенням населення і можна запобігти, жодне з них не буває добровільним. Ніхто не хоче і не прагне стати біженцем. Бути біженцем – це не просто опинитися в чужій країні. Це означає жити у вигнанні і залежати від інших щодо забезпечення такими предметами першої необхідності, як продовольство, одяг і житло.

      78.111.187.2**

      • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 19:29

        Так щоб не залежали вони і людьми себе почували – їх треба працевлаштовувати!!! Повинно бути два списка. Перший список перших нагальних потреб, а другий список того, що вони вміють робити, який фах мають і яку б роботу хотіли знайти. Чи стали вони на біржу праці? Чи Отець Микола чи приїжджі депутати чи місцева влада піднімали це питання?

        95.158.25.1**

    • Волонтер 16 Червня 2014 at 01:19

      Надеюсь, продолжение следует?

      46.229.56.**

  12. Ірина Федорів 15 Червня 2014 at 16:06

    Пане Ладко, вибачте, коли з дитиною на руках пишеш, то може бути будь-який одрук. Особливо на сенсорній клавіатурі. Скажу правду, Я не вичитувала. Але Вам є поле для роботи – там ще коми є пропущені 🙂

    Щодо Меблевої 11-б я вам вже, здається відповідала на це питання.

    Рішення ради було щодо садка легітимним. Я сама бачила кількість голосів і сама рахувала. Просто тоді було 5 днів на ветування. І можна було задіяти абсолютно законний механізм. Не склалося.

    Мене турбує питання приватизації, яке розглядатимуть в Пт. Рішенні не прийняте, тому на це ще так само можна впливати.

    Але головне нерозуміння – закупівля цегли, коли треба інсулін й людина може померти. Це в мій світогляд не вкладається.

    Щодо школи в Бучі. Не було цілі звільнити директора. Була мета висвітлити факт появи “дошки ганьби” й показати незаконний обіг готівки.

    Ми не маємо повноважень звільняти чи призначати тих чи інших осіб, але точку зору обурених батьків ми можемо озвучувати.

    Щодо крику пана Ільницького – можете не вірити. Є троє людей, які були присутні. Спитайте пана Ільницького і пана Василя. Я не думаю, що слуги Божі лукавитимуть перед Вами 🙂

    Щодо погроз… Я думаю, якби Ваша дитина виходила в двір під охороною раз на тиждень, щоб погуляти… Ви б не жартували на цю тему. Хоча я проти заходів безпеки, але не я приймала рішення. Я не займають своїми справами так, як громадськими, бо в мене нема часу на це. Був ліс – питання важливіше.

    Після мене та людина, яка телефонувала мені набирала ще одну людину – політика. Тобто “а бил ли мальчік” – ну був 🙂 Це були два єдині дзвінки з цієї сім-картки і цього телефону. Справу в суд не передавали. Мені важливо було знати хто. Я здогадуюсь.

    Щодо білого кольору… Та ні. Чого мені б хотілося бути в білому… Не мій колір. Правда.

    Так коли Вас чекати, щоб разом сходити до сусіднього будинку? Як раз дасте поради, як влаштувати в дитсадок дитину, бо в цієї мами не виходило, хоча записала мало не від народження. Корисним досвідом треба ділитись.

    95.158.22.1**

    • Ольга 15 Червня 2014 at 17:06

      Якби Отець Микола робив ремонт за рахунок пожертв, то питань ніяких не було б. Церква у нас звільнена від податків, веде власне господарство, користь від якого іде на благо людей. До цього всі ставляться з повагою. Але ж Отець Микола отримує цільові кошти, які мають бути спрямовані на потреби біженців. За ці кошти перш за все мають купувати ІНСУЛІН чи інші ліки та товари першої необхідності. Звичайно, людям треба десь жити, необхідно якісь умови для життя, якщо вирішили зробити ремонт – добре, але ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ ПОТРІБНО ЗВІТУВАТИ. Отець Микола не тільки священник, він ще й депутат і це було його особисте рішення. І як депутат він має прозвітуватись перед громадою. Якщо він оприлюднить фінансову звітність, то всі й питання зникнуть. ЦЕ ТАКА ПРОСТА РІЧ ПРОЗВІТУВАТИСЬ ЯКЩО НЕМА ЧОГО ПРИХОВУВАТИ.

      95.158.25.1**

      • Ладко 15 Червня 2014 at 18:33

        Звідки Ви взяли, що кошти “ДЕРЖАВНІ” ? Це пожертва ПРИВАТНОЇ особи Релігійній ГРОМАДІ НА РЕМОНТ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ БІЖЕНЦІВ… Дочитуйте до кінця платіжне доручення наведене на початку, графа “призначення платежу”
        До речі, це Вам Клименко дав зняти? Не ховали?

        ДЛЯ ІРИНИ ФЕДОРІВ:
        де там про інсулін? Саме використання коштів на медикаменти чи щось інше було б нецільовим!!!
        Я не проти, щоб гроші, вкрадені у мене Клименком, Азаровим та іншими, використовувались саме так.

        195.18.31.**

        • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 21:27

          Так ось, громада пильнує щоб кошти не вкрали вдруге. Гроші мають дійти до біженців. Огорожа їм не потрібна. А ось можливо курси підвищення кваліфікації чи додаткова освіта потрібна. Робота їм потрібна. До речі, тільки що був сюжет на каналі Інтері з Отцем Миколою, дуже приємно, що таки подіяло, він публічно підняв питання працевлаштування біженців. Коли в п”ятницю я була в церкві і спілкувалась з чоловіками з Донецьку і питала їх чи шукають вони роботу, вони мені казали, що зверталися з тим питанням до Отця, а він їм казав, що спочатку треба ремонт зробити, освоїтись, а потім шукати вже роботу.

          95.158.25.1**

    • Ладко 15 Червня 2014 at 18:20

      Про священика.. Як у старому грузинському анекдоті: шел, поскользнулся, упал прямо на мой кинжал… и так шесть раз… Дивна помилка… в одному місці…
      так не буває. Або знаєш– або ні….

      можна було задіяти абсолютно законний механізм. Не склалося.
      —Після бою кулаками не махають… Запитайте Кличків..

      закупівля цегли, коли треба інсулін й людина може померти
      –а скільки людей загинуть, не маючи куди виїхати? Може все ж право скеровувати гроші на ті чи інші потреби має людина, якій їх дали, а не “громада ” у Вашій особі?

      Була мета висвітлити факт появи “дошки ганьби” й показати незаконний обіг готівки.
      Ми не маємо повноважень звільняти чи призначати тих чи інших осіб, але точку зору обурених батьків ми можемо озвучувати.
      — а чому лише “обурених”? Вони всі одностайно обурені? От я обурений Вашою діяльністю! Давайте вже мені час у ефірі (чи то б пак ЕТЕРІ) Вірніше, не діяльністю, а піаренням на всьому, на чому лиш можна…Словоблуддям…

      Так коли Вас чекати, щоб разом сходити до сусіднього будинку?
      — можете не чекати, я не маю часу і бажання зустрічатися з Вами

      Я не займають своїми справами так, як громадськими, бо в мене нема часу на це. Був ліс – питання важливіше.
      — це не вкладається в мій світогляд. Це з совітської пісні: “Покинул он хату, ушел воевать, чтоб землю в Гренаде крестьянам отдать”.

      195.18.31.**

      • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 20:19

        Я ще раз до Вас звертаюсь, напишіть свій матеріал про дитячі садочки. Оприлюдніть себе і свої контакти, щоб коцюбинчане знали до кого звертатись і хто їм допоможе коли дітей не беруть в садочок і як боротися з іншими проблеми дошкільних навчальних закладів. Або може навчите як радіти з того, що на ремонт в садочку треба здати 1000грн, 500грн на побутову хімію і окремо оплатити періодику. Коли маєш двох дітей, ці суми автоматично множ на два. І це факт, такі реаліїї в ДНЗ №24 в цьому навчальному році. Про зловживання теж був опублікований матеріал. Якщо маєте, що заперичити, пишіть, тільки не забудьте підкріпитися фактами і документами. Адміністрація сайту обов”язково оприлюднить вашу колонку.

        95.158.25.1**

  13. Лора 15 Червня 2014 at 16:55

    люди, опомнитесь! о чем вы сейчас спорите…. так можно с водой и ребенка выплеснуть… речь идет о ГОРЕ всей страны, причем тут “бандеровцы”, “ополченцы”…. это люди, ставшие заложниками ситуации… давайте просто им поможем, ну или пройдите молча мимо, но зачем столько злобы и ненависти

    46.185.11.**

  14. Наталя 15 Червня 2014 at 18:36

    Злоба, ненависть, заздрість – рушії автора статті. Що, цікаво, вона у своєму житті зробила позитивного і конструктивного? Твоє місце вільне – ставай і роби!

    93.74.177.1**

  15. blessua 15 Червня 2014 at 18:45

    Доброго времени суток. Все негативные отзывы считаю не обоснованными. Так как нахожусь здесь уже неделю и все вижу из середины. Из личного общения видно, что отец Николай человек открытый для любого кто просит помощи. И если он может всегда поможет. Насчет финансов много или мало люди жертвуют не стоит разбираться – задайте каждый себе вопрос, а сколько вы пожертвовали или что вы сделали в жизни для другого человека без своей выгоды. Дай Бог чтобы вы не были в тех ситуациях и не находились на территории где царит анархия и нет уверенности в завтрашнем дне а также все планы которые строила моя семья на ближайшее время разбиты в пух и прах. А насчет того что я моя семья не кричала «россе» на территории донецкой обл. у меня не кто не спрашивал мнения, просто поставили перед фактом. Всем кто воюет низкий поклон, очень жаль всем кто погиб. Но для того и едут семьи от туда что уже даже насильно заставляют воевать на стороне боевиков. И многие оставили работу, дом то окружение, в котором привыкли жить оставили, зону комфорта.

    195.18.31.**

  16. Ладко 15 Червня 2014 at 20:02

    пані ОЛЬЗІ:

    Словники української мови, а такош шановні Google і Word дають ОДНОЗНАЧНЕ написання слова священик з одним “Н”. Без варіантів Служитель церкви– Священик. Все. До Вашої незгоди ім байдуже.
    Слова Письменник і щоденник мають іншу етимологію.

    Не треба так низько падати у підлабузництві….

    Щодо слів “Етер” “Атени” “Авта”, то вони теж звучать незвично, тут я погоджуюсь…. Це не єдиний недолік каналу СТБ…..

    195.18.31.**

    • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 20:39

      Слухайте, з цього приводу філологи і церква дискутує не перший рік.

      З вами я готова подискутувати з питань садочків, пишіть статтю. Апелюйте достойно і не словом, а ділом да так щоб всі сказали яке велике діло пан Ладко зробив, всі проблеми по садочкам просто розсіялись.

      95.158.25.1**

      • Ладко 15 Червня 2014 at 21:28

        До чого у цій темі садочки?
        На роль Супермена і Здійснювача Великих Справ не претендую, рейтинг “да так щоб всі сказали яке велике діло пан Ладко зробив” мене не цікавить, я ж бо не журналіст…і навіть не депутат.

        Про багаторічну дискусію церкви і філологів чую вперше. Виходячи з Ваших дописів, саме слово філологія Ви прочитали вперше позавчора, і то випадково… Безграмотний журналіст– як безграмотний лікар– багатьох покалічити може. У саперів хоч природний відбір існує…

        195.18.31.**

        • Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 21:47

          Садочки до того, що ви прямо висловили до достовірності інформації, викладеної в моїх статтях. А ще в мене питання, чому релігійна громада не організує садочок для своїх прихожан, якось було б справедливо, за безцін отримали будівлю колишнього дитсадку, зараз ремонт робиться і ще один корпус будувать збираються для біжанців, але вони згодом поїдуть. Чому б потім там не облаштувати дитячий садочок при церкві. Багато віруючих в селищі, у них такі ж проблеми з садочками, в Київ тягати дітей пробками шкода. Так влаштуйте там дитячий садочок потім для своїх же людей щоб користь була потім для своєї громади.

          95.158.25.1**

          • Ладко 15 Червня 2014 at 23:16

            Так Ви ж потім перші будете горло людям перегризати, звітів вимагати!

            Чому б потім там не облаштувати дитячий садочок при церкві.
            — Потім нехай церква пустить маршрутку, полатає дороги, почистить ліс… Чогось я не розумію: То церква відокремлена від держави, то повинна замінити її…

            Садочки до того, що ви прямо висловили до достовірності інформації, викладеної в моїх статтях.
            — Порвало! Ви через Google перекладач з тайської перекладали??
            Статті Ваші читаю уважно…

            195.18.31.**

        • Ірина Федорів 15 Червня 2014 at 21:57

          Пане Ладко… у громадянській журналістиці можуть бути різні люди. Навіть журналісти коли квапляться послуговуються допомогою літредактора…

          І коли люди вчать мову, то бажано говорити і писати… Навіть з помилками… Тоді навчишся.

          Але по відношенню до жінки (пані Матюшиної), яка з 2-ма дітьми пише колонки (у вас поки нема жодної) і доволі серйозні, доказові… Ви як чоловік і людина не маєте ані рації, ані поваги… Щодо одруків з малими дітьми під руками писати справа невдячна…

          Щодо того, на яких прикладах вчаться журналісти… На різних. І я скажу, що приклади російських ЗМІ зараз вже за рік увійдуть в програму ІЖ. Тут питання не в тому, що вивчаємо, а як осмислюємо…

          Знаєте, у Вас не викликало обурення “жиди”, але викликало обурення одруки чи помилки жінок з дитиною чи дітьми поруч… Ну це показує не наше невігластво, а особливості Вашого світогляду.

          Щодо коштів на мою квартиру. Я працюю з кінця 1 курсу. У мене було 6,5 років в гуртожитку і я заощаджувала як могла. В середньому витрачалал 200 грн на місяць. десь 100 – 120 гривень на рік на гуртодиток. Декларацію про доходи в селищну раду подала в 2010 році – попросіть її. Вам мають дати. Сама, на жаль, через умови контракту розголошувати не можу – це формальність… Але з мого боку буде порушенням умов контракту.

          До слова, моя мама в Чернігові працювала на керівній посаді останні кілька десятків років. Заробляла не менше ніж я. Зараз пенсіонерка. Переїхала в Київську область. Живе за містом і далі працює в Києві. На керівній посаді. З пристойним доходом.

          Вона допомогла з квартирою в 2004-му. Станом на 2009 рік я їй повернула всі гроші з своєї ЗП (квартира, ремонт, меблі, робота).

          Ви давайте знайдіть всі дані про те, як я живу, і їх опублікують. Це буде рейтинговий матеріал. 🙂 правда не дуже сенсаційний.

          Їжджу на старій Тойоті. Їй років 30. Але на мені є Субару Аутбек (вказаний у декларації 2010 року) 🙂 Не моє. На мені – майно брата. Він, як і мама, мені довіряє.

          Машину стару Тойоту дозволила собі в 2011 році. Коли з’явилась дитина. Зараз думаю змінити на щось інше, бо багато йде бензину. Машина Тойота – не моя власність. Таку стару машину дав друг за довіреністю. Був кузов. Поставили на колеса. Їздимо.

          Це не сенсація. Це знають всі мої сусіди.

          Все, що я заробляю поза роботою (гранти і т д) я так чи інакше витрачаю на громаду. Така історія.

          95.158.22.1**

          • Ладко 15 Червня 2014 at 22:22

            Знаєте, у Вас не викликало обурення “жиди”,

            — Я написав про свою незгоду з пані Ларисою. Читайте уважно.

            у громадянській журналістиці можуть бути різні люди
            — там не повинно бути неграмотних людей, бо людина, яка не вміє писати грамотно, так само буде плутатися у історії, географії, політиці,плутати Ахметова і Ахматову, Балаклаву і Балаклею, Ну, ви знаєте….

            По відношенню до жінки (пані Матюшиної), яка з 2-ма дітьми пише колонки (у вас поки нема жодної) і доволі серйозні, доказові… Ви як чоловік і людина не маєте ані рації, ані поваги..
            — Мені байдуже, скільки у неї дітей, як байдуже мені, скільки дітей має хірург, який шиє мені рану чи адвокат, що веде мою справу..
            А моя повага до пані Ольги, чи до Вас не береться з неба, а з”являється (або ні), виходячи з прочитаного. Поки що підстав не бачу… Яка повага до неграмотного писаки, який написав АЖ 2 КОЛОНКИ!!!! Яка повага до безграмотного водія, що збив 15 стовпів за 2 кілометри. Edem Das Seine– не вмієш– не берись. Рости 2-х дітей, люби чоловіка, батьків, квіточки в горщиках вирощуй…

            Отець Микола може сьогодні спати спокійно– Ви про нього забули, клюнули на мої закиди… Зачепило? Правда очі коле?

            195.18.31.**

        • Любовь Кириченко 24 Червня 2014 at 12:55

          Уважаемый Ладко, садик к тому здесь – что не только Ольга и Ирина видят эту проблему 😉 представьте себе, что и я получила отказ от этой заведующей. И также можете поверить – мне похвасталась новая жительница комплекса – как она своего малого в 1 и 9 мес отправила в ясли по блату и денежному взнаграждению “там свыше” и самой заведующей…. на вопрос; ” а есть ли у вашего ребенка прописка в поселке?” она мне ответила – “скоро будет!” )))

          А почему возникла такая ситуация? кто не взялся за застройщиков комплекса вовремя? ведь все дружно они обещают садики, поликлиники и развитую инфраструктуру ))

          Почему не объявили конкурс на поиск инвесторов для ремонта старого садика? Ведь даже частный садик будет пользоваться спросом.

          Я знаю, не Вам этот вопрос задавать надо, так как Вы тут бессильны ..

          185.11.81.2**

  17. Мисько 15 Червня 2014 at 21:28

    Навіть якщо панотець візьме гроші на хорошу справу хоч у чорта лисого – буде правий.

    195.18.31.**

  18. Ольга Матюшина 15 Червня 2014 at 23:21

    Який молодець, той пан Ладко. Грамотний який. Його мета зачепити когось. А чого його думка має когось зачіпати. При всій повазі, до АНОНІМІВ, пусті слова не чіпляють. Його діти ходять до садочку і він як і усі платить благодійні внески, вслухайтесь “як усі”; благодійні – це коли за бажанням, а однакових бажань у всіх одночасно не виникає,тим паче таких бажань як оплатити двічі ремонт санвузлів, наприклад.

    І ви вірно зауважили, що я не є вашим адвокатом чи лікарем. В питанні садочків я відстоюю свої права і права моєї дитини, це перше. Друге, якщо ви сприяєте корупції на місцях, то це ваш гріх і нехай вам його Отець і висповідає, а заодно висповідає завідувачку Сич і всіх тих, хто сприяє корупції. Що ж Ви за така освічена людина, в якої жодного разу не виникло питання куди діваються ваші так звані благодійні внески в садочку і чому Ви маєте їх вносити наприклад на ремонт, а потім ваші ж внески списуються на бюджетні витрати. Ціни закупівлі на продукти харчування малюків чого вас не цікавлять?

    Підіть поцікавтесь чому вони значно вище ринкових. Якби не укладали таких угод, то коштів би вистачало на канцелярію і хімію. Але вам як освіченій і грамотній людині подобається роботи благодійні внески і то ваше право. Тільки та благодійність не має сприяти корупції, бо це тупик для суспільства.

    Я спілкувалась з біженцями, мені була цікава їхня думка, з чого почались заворушення на Сході, всі одностайні, що у всьому винна непробивна корупція і бездіяльність місцевої влади. А щоб влада ефективно працювала ми маємо її контролювати і критикувати. Отець Микола це представник місцевої влади, він є депутатом, від мандату не відмовляється, в раду ходить в рясі й позиціонує себе як “отець”. Мабуть, забув що церква має бути аполітичною. Але така ідентичність дає нам змогу питати з нього і як з депутата, і як з отця. Бо просив він приміщення в громади на сесії як отець-депутат.

    І тому ми його питаємо не як священника, а як депутата і вимагаємо звітуватись. А як голову приходу його ніхто не критикує, громада була б йому дуже вдячна якби в майбутньому при церкві з”явився дитячий садочок.

    Якщо церква забирає приміщення для виконання функцій держави, то влаштувати в майбутньому садок для вірян – це абсолютно нормально і навіть чесно по відношенню до громади, яка з 4 дитсадків вже має 2.

    95.158.25.1**

    • Ладко 16 Червня 2014 at 20:20

      Читав і плакав…
      думав: Як добре, що Ви не є моїм лікарем та адвокатом… Бо я б спочатку вмер, а потім сів за грати…

      якщо ви сприяєте корупції на місцях
      — де я казав, що сприяю корупції?? це Ваші власні думки!!

      З наступного набору слів зрозумів мало:
      Отець Микола це представник місцевої влади, він є депутатом, від мандату не відмовляється, в раду ходить в рясі й позиціонує себе як “отець”. Мабуть, забув що церква має бути аполітичною. Але така ідентичність дає нам змогу питати з нього і як з депутата, і як з отця. Бо просив він приміщення в громади на сесії як отець-депутат.
      Про яку ідентичність пісня? Чому пан Ільницький- депутат має звітувати перед Вами за кошти, довірені йому як отцю Миколі?
      Вам і за церковну скарбничку звітувати, і за свічки звіт подавати?

      А як голову приходу його ніхто не критикує, громада була б йому дуже вдячна якби в майбутньому при церкві з”явився дитячий садочок.
      церква забирає приміщення для виконання функцій держави
      — При центрі вже працюють дитячі гуртки.. Я б був дуже вдячний, якби отець Микола при церкві відкрив станцію метро. !!!

      P.S. навчитеся читати уважно, писати грамотно– пишіть.. Поки що зацитую класичне:
      АФФТАР ЖЖОТ! ПЕШЫ ИСЧО!!!
      Я почитаю на ніч…

      195.18.31.**

  19. Ладко 15 Червня 2014 at 23:21

    Люди сприймають гроші Клименка, як державні = свої гроші, гроші народу.

    З одного боку це дивно. З іншого ні.

    Завтра так люди і Вашу машину сприймуть, і мою, може! Тримайтеся подалі від таких!!!

    І з одного боку дивно, і з другого також дивно…

    Якщо пан Клименко (як би ми до нього не ставились) мав можливість здійснити таку транзакцію, значить його рахунки не заарештовано, кримінальне походження коштів не доведено… Все законно! Дякуйте, що не на ПЗРК для терористів потратив…

    195.18.31.**

  20. Давид 16 Червня 2014 at 09:42

    УВАГА! УВАГА! УВАГА! Чому мене ігнорує “захист” “отця-бізнесмена-депутата”?

    Питання захистникам “отця-бізнесмена-депутата”.

    1 млн грн замало для порятунку та забезпечення проживання біженців в кількості 100 осіб?

    Чи відомо комусь, скільки всього коштів отримав пан Микола як допомогу біженцям?

    Чому за кошти які він отримує не купити все те, що наведено в списку потреб, а залишок використати на ремонт приміщень?

    Чому пан Микола першочерговою потребою вважає паркан навколо центру?

    Що йому приховувати за парканом?

    Чи правда, що в одному з недобудованих храмів пана Миколи в селищі Коцюбинське діє виробництво будівельних матеріалів, а прибуток використовується для власних потреб Миколи?

    Яким чином біженці дізнались про отця який дає притулок біженцям, для цього організовувалися Київської обласною адміністрацією пункти в комунальних приміщеннях а не в приватних?

    Чи можуть інші громадяни які мають приватну нерухомість прийняти біженців та просити зробити в цим приміщеннях євро-ремонт та будівництво паркану для їхньої безпеки?

    78.111.187.**

    • Ладко 16 Червня 2014 at 20:05

      1 млн грн замало для порятунку та забезпечення проживання біженців в кількості 100 осіб?

      — Спробуйте переїхати на нове місце проживання з 10000 гривень? довго проживете, Якщо потрібно буде купити ВСЕ, і невідомо коли зможете отримати наступні гроші?? Ну, розумнику? А центр платить і за електрику, і за воду…

      скільки всього коштів отримав пан Микола як допомогу біженцям?
      А скільки людей довірило Вам свої гроші для допомоги будь- кому? Вас душить переконання, що Ви б могли краще ними розпорядитися? Шукайте спонсорів та меценатів!!! Допомагайте людям!!

      Чому за кошти які він отримує не купити все те, що наведено в списку потреб, а залишок використати на ремонт приміщень?
      —Тому що у платіжному дорученні вказане цільове призначення платежу: ДОПОМОГА НА РЕМОНТ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ… далі читайте самі…

      Чому пан Микола першочерговою потребою вважає паркан навколо центру?
      — тому, що старий розвалюється, а бажаючих щось “позичити” думаю, вистачає..

      Чи правда, що в одному з недобудованих храмів пана Миколи в селищі Коцюбинське діє виробництво будівельних матеріалів, а прибуток використовується для власних потреб Миколи?
      О!! а ще винокурня, миловарня, металургійний комбінат і шахта з добування коштовного каміння, де працюють нещасні гномики ….Прийдіть та подивіться! там усіх пускають у підвальні приміщення (до речі, як ви собі уявляєте підпільне виробництво будівельних матеріалів??? поділіться??)

      Яким чином біженці дізнались про отця який дає притулок біженцям.
      — Запитайте у біженців!! розповісте..

      Тепер наступне:
      Дивились на котел у споруді. Він там такий, що і в нардепа в хаті такого немає..
      Ірино! що Ви робили у нардепів у підвалах та госп. приміщеннях, де зазвичай ставлять котли??? Відповім: Чим дорожчий котел, тим він економічніший, надійніший, безпечніший… Ви ж маєте Тойоту, а не ВАЗ 2107, хоча “сімка” дешевша!!!

      195.18.31.**

    • Волонтер 17 Червня 2014 at 00:07

      Вероятно потому, что ответы на Ваши вопросы очевидны и однозначны.

      46.229.56.**

  21. Давид 16 Червня 2014 at 09:49

    “Гаряча лінія” з питань тимчасового поселення в Київській області громадян, які виїзджають з Криму:
    (044) 285-73-60
    (067) 408-09-54

    “Гаряча лінія” з питань тимчасового поселення в Київській області громадян, які вимушено виїзджауть з Донецької та Луганської областей :
    (044) 286-87-25
    http://koda.gov.ua/

    78.111.187.**

  22. fore 27 Червня 2014 at 09:54

    Мужайтесь, дорогой отец Николай, платя цену избранных до конца и следуя примеру Великих. Да укрепит вас всемогущий Отец на всех праведных путях ваших, да сохранит вас Дух Святый под сенью и печатью постоянной благодати Своей, да просвятит Господь и Бог наш Иисус ваше сердце и разум светом божественной любви и мудрости Своей, да покроет Причистая Дева Мария своей великой защитой все благие дела ваши.

    77.121.160.**

  23. Анатолий Московцев 28 Червня 2014 at 10:53

    ВО ИМЯ ОТЦА И СЫНА И СВЯТОГО ДУХА!

    Мужайтесь, дорогой отец Николай, платя цену избранных до конца и следуя примеру Великих. Да укрепит вас всемогущий Отец на всех праведных путях ваших, да сохранит вас Дух Святый под сенью и печатью постоянной благодати Своей, да просветит Господь и Бог наш Иисус ваше сердце и разум светом божественной любви и мудрости Своей, да покроет Пречистая Дева Мария Своей великой заботой и защитой все благие дела ваши, да вдохновит и направит святитель и чудотворец Николай – небесный куратор ваш – все помыслы, начинания и свершения ваши к максимальной пользе людям, планам Божиим и славе Его. Аминь.

    Анатолий Московцев. (т. 098-173-85-33)
    г. Хмельницкий 27. 06. 2014.

    77.121.160.**

Залишити відповідь до Ірина ФедорівСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539