Отець-депутат Ільницький: приватизація дитсадка триває

26

Автор: Ігор Чижевський

На сесію Коцюбинської селищної ради я прийшов, аби довідатись про те, коли ж встановлять вкрадені чи поставлять нові лічильники на будинках з даховими котельнями.

Яке ж було моє здивування, коли депутати, які за місяць не спромоглись вирішити цього важливого питання, заслуховували депутата в рясі – скандального Миколу Ільницького.

Його питання  щодо зарахування “покращення” (ремонту) в будівлі колишнього дитсадка внесли з голосу. У порядку денному воно не значилось. І отець вже чітко заявив про намір провести приватизацію ще однієї частини приміщення колишнього дитсадка.

Безымянный

Червоним – те, що вже приватизовано, зеленим – запланована приватизація, багряним – поки залишається лікарнею

“Я особисто чув, як на сесії менше року тому, де мова йшла про приватизацію частини приміщення колишнього дитсадка (на малюнку ця частина виділена червоним – прим. авт.), депутат Ільницький запевнив, що на цю частину (254 метри, що на мапі виділені зеленим – прим. автора) він не претендує і залишить її у спокої для громади,” – розповідає член виконкому Богдан Слюсаренко, який, на відміну від всіх інших членів виконкому, відвідує майже всі сесії ради.

Те, що цю частину приміщення отець-депутат захоче приватизувати, було зрозуміло ще у червні. Тоді на сесії член виконкому Вадим Кузміч наголосив на тому, що на час АТО це приміщення треба віддати біженцям, але воно має залишитись у власності громади з подальшим використанням для гуртків.

Але депутати, в тому числі й Ільницький, проголосували за те, щоб це приміщення дати в оренду. У рішенні, яке лобіював отець-депутат, на відміну від проекту Казімірова, про вимушених переселенців не було й слова.

І от не пройшло й півроку, як у сесійній залі депутат в рясі, говорить, що тепер має повне право його приватизувати. Звісно, все це під прикриттям вимушених переселенців, які прийшли, взявши з собою дітей.

Фото0167

“Мова йде про оренду приміщення 254 метри… які будуть приватизовані… Орендар має першочергове право на приватизацію,” – веде Ільницький і депутати реагують по-різному.

Ільницький переконував, що на цій сесії треба врахувати те, що він зробив ремонт у цьому приміщенні на суму близько 385 тисяч. Це для того, щоб коли йому дадуть приватизувати цю частинку (а у отця-депутата навіть сумнівів не виникає, що так воно буде), він бува не переплатив гроші в бюджет селища.

Не забув отець-депутат привселюдно пожалітись на нашого депутата – Ірину Федорів (до речі за 4-ри роки каденції, так і не вивчив її прізвища). Він закидає їй те, що вона разом з “групою на Меблевій 11б” не дає йому життя й пише звернення в різні інстанції, а ті приходять до нього з незаконними, на його думку, перевірками.

Хочу сказати панові отцю-депутату, який займається не лише самозахопленням землі, не маючи на те актів права власності й порушує Конституцію, приходячи на засідання державного органу місцевої влади у рясі, що люди обурені не лише на Меблевій 11б.

І Федорів – не єдиний депутат, який не підтримує це питання. По суті це питання розколює щоразу раду навпіл.

Якби депутат, що щоразу мінпулює рясою, хрестом та біженцями у сесійній залі, не голосував сам “за” своє питання приватизації, то вона б не відбулась. Голосів би забракло. Але хрест і ряса на сесії, а віднедавна біженці, – незмінні атрибути.

otets

Словом, свою маніпулятивну промову Ільницький закінчив вигуком:

“Ми переможемо!”

Такі заяви й бажання прийняти рішення щодо “покращення” викликали жваве обговорення.

“От мене дуже цікавило, чому приміщення для вимушених переселенців треба терміново приватизувати? Дали ж в оренду на 5 років. І півроку не пройшло, як загороврили про приватизацію. Ну ми це передбачали ще 20 червня. Невже від приватизації зміниться якість проживання переселенців? І взагалі, якщо пан Ільницький говорить про те, що їм немає де жити і вони втратили домівки, то чого він не обстоює, щоб дали саме їм, переселенцям, право приватизації,” – дивується Федорів.

На таку ідею Федорів, яку вона озвучила у сесійній залі, лобіст Ільницький не відреагував.

Зате почали обговорювати питання “покращення”. Думки розділились, чи варто за це голосувати.

“Треба робити зміни в договорі оренди,” – говорить депутат Сергій Черніков.

Депутат Бєлов наголосив на тому, що депутат-отець Ільницький просто хоче зафіксувати вкладену суму, щоб за умов приватизації не платили зайве у бюджет селища.

“Якщо хочем бути послідовними і виконувати рішення, за яке ми проголосували, треба надати дозвіл… йдемо планомірно й правильно,” – наголосив депутат Петро Бомба, який є прихожанином релігійної громади Ільницького і теж завжди голосує “за” питання, що їх виносить Ільницький.

Частина депутатів не вгавала і не розуміла, чого таке питання виносять у порядок денний.

“Ми можемо лише поаплодувати,” – говорить депутат Олексій Олійник, який виступив проти розгляду питання на сесії.

Питання таки поставили на голосування. Спершу лічильна комісія нарахувала критичні 16 голосів. Це мінімум для того, щоб рішення набрало законної сили.

Але депутати-медики помітили, що руку підняв один із вимушених переселенців, той що сидить праворуч у червоному картузі, і його голос порахували як 16-й.

Фото0165

Чоловік з того весело посміявся. І от питання поставили на переголосування. І знов набралось традиційних 16 голосів. 16-м був голос Вадима Садоського, який першого разу під час голосування руку не піднімав. Мабуть, зрозумів, що як і з приватизацією, не доберуть голосів.

Під час приватизації наприкінці минулого року його голос став вирішальним.

Ільницький, який теж голосував, бо ситуація з кількістю депутатів у групі підтримки, критична, ніколи не поведеться як депутат Микола Мамчич.

Нагадаю, що на минулій сесії, на якій ми теж були, голосувалось питання надання Мамчичу звання почесного громадянина селища. Депутату  Мамчичу вистачило самоповаги вийти із зали.

Що варто зауважити, що Ільницький, який привів переселенців, з-поміж яких були діти та вагітні жінки, за яких він нібито так вболіває, спокійно сидів собі на своєму депутатському місці, як і ще один вірянин-депутат Петро Бомба.

Для жінки з дитиною місцем поступилась Федорів, яка зі слів Ільницького, ну робить все, щоб вижити переселенців.

Всі розуміють, що після приватизації цієї частини дитсадка залишається одне-єдие крило – лікарня.

А далі – приватизація вже загородженого гектару землі.

І коментарі під матеріалами на сайті доводять – ведеться системна робота по дискредитації працівників медзакладу, які до слова свідчать, що до того, як приїхали вимушені переселенці у цьому приміщені добре процвітав готельний бізнес.

Про це ж кажуть члени територіальної громади і депутати.

Заграв гімн, і вимушений переселенець в червоному картузі, який глосував разом із депутатами “за” й був спійманий на шахрайстві на користь Ільницького, вийшов із зали, щойно залунали перші ноти.

У залі після цього почалося жваве обговорення.

“Я не буду голосувати за приватизацію. За моєї каденції – не буду,” – наголошує депутатка Надія Бігун.

На виході, депутака-медик Антоніна Степаненко зазначила:

“Ну увійдемо в історію, як каденція, яка віддала кладовище і лікарню!”

На вулиці отець-депутат підбіг до депутатки Федорів із криками:

“Покайтесь! Покайтесь!”

Одразу ж підбігли три бабусі, одна з яких почала смикати Федорів за шалик.

“Уявіть, така людина, яка у себе під релігійним центром ходить у сорочці з барсеткою, чинить протизаконні дії й провокує конфлікт, і одягає рясу тоді, коли приїздять телеканали чи на сесію, чим порушує Конституцію України, просить, щоб перед нею покаялись,” – дивується зі слів депутата-отця Федорів.

“Коли йому пригадала торгівлю секон-хендом. Ільницький сказав, що інтернет – не доказ. Ну що ж, я зателефонувала в “Авізо”. І за номером, який значиться в оголошеннях Лесі Ярової (цей же номер значиться за екс-депутаткою Голосіївської райради Лесі Чижик – прим. авт.), мені сказали, що дійсно в газеті розміщували оголошення про торгівлю секон-хендом і залишали саме цей номер телефону. Можна видалити з інтернет-сторінок інформацію. Хотілося б подивитись як по країні масово знищуватимуть тепер підшивки “Авізо”,” – додає Федорів.

Федорів розповіла  нам, мешканям прилеглих до колишнього дитсадка будинків, що досі так і не отримала відповіді на свої депутатські звернення до отця-депутата, які відправляла рекомендованим листом. Є свідки, як з рук Федорів Ільницький відмовлявся навіть брати депутатське звернення.

В одному депутатських звернень, наша депутатка за дорученнм мешканців округу просила Ільницького встановити додаткові сміттєбаки поблизу будинків, оскільки, природно, через збільшення кількості людей (за даними отця -депутата у приміщенні колишнього дитсадка проживає 170 переселенців), – стає більше сміття й сміттєбаки в нашому районі виглядають ось так.

Фото0164

А навіщо відповідати? Правильно, хай краще людям піднімуть гроші за вивезення сміття, або хай краще двірники ЖЕК-у роблять дурну роботу – закидають сміття назад у баки.

У отця-депутата грошей, мабуть, вистачає тільки на ремонт приміщень, які готуються під приватизацію й залишаться в управлінні отця, та на недешевий паркан, коли церква 10 років недобудована та триває АТО…

І це все відбувається під прикриттям ряси та місцевого голови.

Фото0169

Бабусі, які одразу ж підскочили на вулиці до отця, що першим провокував конфлікт з Федорів, намагались доводити: священик, який носить на сесіях рясу відповідає закону… Біблійному… І знов піднімали питання, чого Федорів, яка влітку організовувала для їхніх дітей відпочинок, хоче їх із діточками виселити з приміщення.

Але сперечатись з зазомбованими людьми, свідомістю яких керує той, хто значиться в інтернеті як організатор сектантських семінарів, під час яких змінюють свідомість, – марна справа.

seminar3

У мене залишилось два питання. От питання отця, який практично взагалі не опікується своїм округом і не звітує публічно, всі підтримують. А як же бути з питаннями, що для трьох будинків із даховими котельнями наболіли?

Хто вкрав наші лічильники, за які ми заплатили свої гроші, коли придбали житло?

В одному з таких будинків (Пономарьова 6а) живе секретар ради Олександр Ковтач. А депутатка по тому округу – Юлія Главацька.

Нас просто відправили до… ТОВ “Мастер-Енерго” на переговори. Чого з ними мають зустрічатись мешканці будинків? Навіщо нам тоді влада і профільні постійні комісії чи новостворені тимчасові, які рік займаються абичим, тільки не тим, для чого створені?

Безымянный

Чому досі не виконане рішення про інвентаризацію котелень й не складені відповідні документи? Є ж наприкінці кожного рішення відповідальна профільна комісія чи її голова, який за цим має прослідкувати.

Зрештою увечері від заступника селищного голови Петра Пушанка, який ще нещодавно очолював ЖЕК ми отримали проміжну відповідь:

“Була зустріч представника “Мастер-Енерго” з селищним головою та директором ЖЕК-у. Я теж був на тій зустірчі. Станом на зараз є домовленості. “Мастер-Енерго” має встановити лічильник на Лісовій 20а у кращому випадку – до кінця місяця, у гіршому – до кінця року. Щодо ситуації з Меблевою 11-б та Пономарьова 6-а переговори тривають.”

Також у п’ятницю ввечері стало відомо, що директор УЖКГ “Біличі”, Олексій Зінкевич, пообіцяв відшукати організацію, яка проведе перевірку лічильників на Меблевій 11-б для введення в подальшу експлуатацію.

А ще цікаве питання для мене, як батька трьох дітей – це наші дитсадки.

“Мене хвилює як молоду маму теж питання дитсадків. Чому я змогла вирахувати, хто краде харчі наших дітей за корумпованими схемами, а депутат від мого округу – Ярослав Салівонов – ні? Звісно, легше свого онука просто забрати з дитсадка, аніж вирішити наші проблеми. Чому попри численні скарги Федорів комісія з питань освіти не засідає 5-й рік? Чому я змогла дотиснути ремонт у дитсадку, а до цього збирали побори?” – риторично запитує коцюбинчанка Ольга Матюшина.

“І найбільше дратує те, що коли Федорів зачитувала питання, які треба розглянути на прохання громади – селищний голова як мантру повторює: якби не Федорів їх піднімала, то все проголосували б. Так що ж нам робити? Чекати, поки нашими дитсадками й харчуванням у них займеться Ільницький? Ну, якщо це не питання приватизації, то садочки та харчування в садках члена комісії соцзахисту населення Ільницького мало турбують.

Ільницький ж навіть проекти рішень заледве гортає на сесіях. Його цікавить тільки приватизація. Садовський обіцяв разом з Ільницьким, що організують звіт про витрачені кошти. Це ж не за кошти отця робився ремонт. А на пожертви і внески політиків у тому числі й злочинців, які нас з вами грабували,” – додає Матюшина й нагадує, що мільйон на ремонт надіслав утікач-екс-міністр Олександр Клименко, якого розшукують правоохоронці.

От так і живемо. Взагалі хочу сказати громаді: поки Ви сидите вдома і не ходите на сесії – вас обкрадають. Якщо бодай раз на рік кожен візьме собі за правило приходити, аби контролювати наших місцевих урядників – буде все по-іншому.

Вони не змінились і не зміняться. Питання до нас: чи змінились ми?

Автор: Ігор Чижевський, коцюбинчанин – мешканець будинку з даховою котельнею

 

26 коментарів

  1. Ольга Матюшина 31 Жовтня 2014 at 19:07

    Що тут скажеш? Ну не місце отцям в світських радах. А як же принцип, що всім релігійним громадам однакові можливості?

    Щодо садочків, то з свого досвіду скажу: ніхто, крім однієї депутатки, мене не почув. І коли з моєї ініціативи, ініціативи виборця, розглядали питання, які мали б бути розглянуті на позачерговій сесії (або взагалі на першому засіданні освітньої комісії 2010 року) – це було ганебно. Всі проти громади. Ніхто не чує і не зважає.

    А з лічильниками… Не буде лічильників у трьох будинках, знайдуться ті, хто влаштують треш бакет челендж у тих переповнених смітниках. Одним сміттям менше в сміттєбаку, одним менше – яка різниця?

    95.158.25.1**

  2. Миколка 31 Жовтня 2014 at 19:22

    я например был и не единажды а што толку. слащавая речь отца депутата и жополизов мера меня вже даже не бесит ето просто бред. в одном садике крадут еду с детских тарелок и руку с карманов родителей не винимают а другой садик приватизировать под шумок хотять.в стане война а в коцюбинском проблема самая важная выгрызть батяшке садик и больницу у громады.я хоть и против насилия но если нада то попа и мера в мусорный бак подпихну.

    195.18.31.**

  3. Семен 31 Жовтня 2014 at 21:12

    Із великою цікавістю спостерігаємо із своїми побратимами за тим як деякі, як їм вважається, дрібні і непомітні корупціонери чинять зухвальства в Коцюбинському. Невже хтось гадає що буря минула і прикриваючись рясою, депутатством чи будь-яким іншим статусом або біженцями можна буде продовжувати набивати свої кишені за рахунок громади? Помиляєтесь… Багато за що треба буде відповісти ще на цьому світі по Закону і Справедливості. Ще є час, не заганяйте себе в глухий кут шановні панове, що мають слугувати народові. Ми знаємо про вас більше, чим би вам хотілось…
    Прийміть це як щиру пораду.

    188.157.110.**

  4. Надія 1 Листопада 2014 at 07:24

    Ірино, то викиньте вже свій диплом журналістки. Стільки порушень, стільки помилок. І відколи блудниця буде осуджувати священика? Дійсно, світ перевернувся. А цей, нещасний підставний Ігор Чижевський! куди ти лізеш? займайся родиною -там роботи не початий край!

    212.90.43.**

    • ella24 1 Листопада 2014 at 08:17

      Реальна блудниця в данному випадку , це клоун, одягнений в священноу одіж, на прізвище ільницький))))

      82.145.222.1**

  5. Надія 1 Листопада 2014 at 07:34

    парафія має повне законне право на приватизацію, а те що баба яга проти – то це іі проблеми. нехай приватизовують – хоч в селищі кошти з’являться на ремонти всього того, що на ваших фото.

    212.90.43.**

    • ella24 1 Листопада 2014 at 09:46

      це ті гроші що сутенер ільницький назбирав сдаючи під сауну з дівчатами кв.мететри з шикарним ремонтом??? та на смітник ті гроші …Ларыса Надеждовна, бо на тих грошах безчесття і розпуста..

      82.145.223.1**

      • Nato4ka 10 Листопада 2014 at 15:15

        О, а ви так сміливо називаєте його сутенером, маєте великий та багатий досвід. Напевно сама у тому борделі гроші на квартиру заробляла?

        81.23.16.**

        • ella24 10 Листопада 2014 at 18:01

          нащо ти так розпереживалася ))) не пінься тут бредовими видумками )) й образами на мою адресу, захищаючи пройдисвіта… Це все на що ти здатна в даний момент.

          82.145.222.**

    • Гога 6 Листопада 2014 at 21:23

      “Парафия” в этом слове вся ваша сущность.

      46.185.11.**

      • Nato4ka 10 Листопада 2014 at 15:23

        Вся сущність у вашомі нікові ГОГА! Для вас «вєлікіх борців» даю енциклопедичну довідку (ну так тіпа щоб знав не тільки по фєні, а і трохи зі словника):
        Пара́фія також паро́хія (грец. παροικία від грец. παρά «біля» й грец. οἶκος «дім») — нижча церковно-адміністративна організація у християнських церквах на чолі з церковною радою, що об’єднує вірян, яких обслуговують служителі одного храму.
        У православ’ї п. — це громада православних християн, що складається з кліру та мирян, об’єднаних навколо храму.

        81.23.16.**

        • ella24 10 Листопада 2014 at 18:28

          яке кощунство!!! Те що ти скачала абзац з інтернету про парафію ніяк не робить ні тебе ні сутенера ільницького общиною, і греків тут не цитуй.)) ваше фінансове формування аж ні як не церква..з одної пичини, ЖОДНА З ЦЕРКОВ СВІТУ НЕВИЗНАЄ КИЇВСЬКИЙ ПАТРІАРХАТ..

          82.145.222.**

          • ella24 10 Листопада 2014 at 19:28

            *причини

            185.26.180.1**

          • Ладко 10 Листопада 2014 at 20:12

            Були часи, Христа не визнавали.. розіп”яли навіть..
            Були часи, московські царі призначали собі патріархів, святий МП Олександр Невський просив у Батия ярлик на князівство, а Петро Перший влаштовував “Всепьянейшие Соборы”…
            А тепер чеченці воюють за ваш “Руській мір”…

            195.18.31.**

  6. Кузьміч Вадим 9 Листопада 2014 at 16:08

    На мою думку, наше суспільство, після всіх подій, які проходили в нашій державі протягом цього року, у своїй більшості не змінилось. Вищі ешелони влади тільки декларують проєвропейський напрямок, боротьбу з корупцією та люстрацію, а народ все це сприймає наче так і має бути.
    А на справді, вся вертикаль владних структур нехтує інтересами держави і суспільства, ніхто не хоче змінювати систему, систему в якій гроші роблять гроші. За гроші можна вирішити все, і навіть нехтувати тим, що має бути одним із самих сокровенних і недоторканих, віра, віра в праведність божу. І хто, як не служитель божий, має виконувати заповіді божі та дотримуватись державних законів.
    Цю ситуацію, яка виникла з цими приміщеннями можна поставити в дві площини: моралі та законності.
    Зі сторони моралі, це дуже огидно коли в минулому, священнослужитель запевняє депутатський корпус на сесії Ради, що в разі, надання йому дозволу на приватизацію частини орендованих приміщень, він відмовляється від іншої частини на користь громади селища, і претендувати на неї більш не буде. Але з годом, після приватизації, душа забажала більшого. А як же заповідь божа, не лжесловь?
    На сьогодні, якщо розглядати це питання в площині законності, то відносини, які виникають у сфері оренди державного та комунального майна, регулюються відповідними положеннями Цивільного кодексу України (зокрема, глава 58) з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України (§5 глава 30), спеціального законодавчого акту – Закону України «Про оренду державного та комунального майна», а також нормами Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» та численних підзаконних нормативно-правових актів.
    Загальне поняття оренди державного та комунального майна сформульоване у статті 2 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» і розуміється як засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.
    Починаючи з 2007 року, закони України про Державний бюджет України на відповідні роки містять імперативну норму, відповідно до якої передача в оренду чи продаж державного та комунального майна здійснюється виключно на конкурсних засадах.

    95.158.25.**

  7. Nato4ka 10 Листопада 2014 at 09:54

    Ось скільки я читаю ці «опуси наших Нєбожителей» я все дивуюся. Чому і на якій підставі ви всі вирішили що на світі живуть лохи? Лохи – ви, тому що вас розводять, вам впарюють бредові ідеї, а ви ведетеся. Ось і останній «опус» шедевр від лохів. Поясніть мені, автор статті, яким чином ви можете писати про речі, яких ви не бачили? А те що не бачили це доведений факт, так як запізнилися на 30 хвилин, а саме в цей період часу відбувалося голосування, про яке ви так «достовірно» виписуєте. Поясніть мені, як ви можете стверджувати те чого сам не бачив? Чи вам знову Федорів наспівала? Тепер, щодо того що дуже шановану вами особу Федорів «тягали за шалика». Знову БРЕХНЯ!!! Немита голова Федорів – була, брудна куртка та не менш брудний светер – були, ґумові чоботи в квіточки – були, із спец ефектів була піна з рота у Федорів. Шалика на ній не було. Хіба може шаликом ви називаєте той предмет яким їй піну з рота витирав її співмешканець. Так окрім нього той предмет в руки брати ніхто не міг, бо гидко було. На той момент вона заплювала половину коридора селищної ради, піна летіла на людей, так що з приводу того що хтось її тягав – просто чергова мрія цієї «жертви». Перефразую відому фразу дитячого поета: «Беда коли статьи начнет писать строитель». Пане автор, а чому у вашому опусі не прозвучало те що ваша донька ходила в спортивний зал саме в цей Центр реабілітації та соціальної допомоги.
    А тепер ще один факт, про який замовчує головна «возбудітєльніца». Те судове засідання яке так голосно та широко було анонсовано Федорів пройшло без участі самої ініціаторки даного судового засідання. Рішення прийнято на користь отця Миколи Ільницького.
    Ще скажу про те хто в чому ходить. Одяг священика – це ряса хто цього не знає то це їх проблема. Матюшиній я порадила б подивитися в чому ходить мула, бо наскільки я знаю діти народжені від мусульманина, то піди мулу за бороду потягай. А от я в перше чую що журналісти-депутати повинні ходити в брудному одязі, як це зробила сама поборниця, а перед цим вона демонструвала всій селищній раді свою нижню білизну, до речі також не дуже свіжовипрану, аромати витали досить вражаючі.

    81.23.16.**

    • Володимир 10 Листопада 2014 at 17:37

      Ну це вже занадто. Сама страшна, як світова війна (дітей фотографією Наталочки можна лякати), а жінкам кістки миє. Ти своє відображення бачила? А радити нікому нічого не треба, краще зайвий раз на себе глянь.І попроси попа щоб гріхи тобі відпустив.
      А тапер по суті: людей піп прихистив – молодець, тепер і про чистоту подбай. Сміттєбаки розраховані на певну кількість мешканців, а зараз смітник розвели, на зупинку гидко глянути.Такого бруду біля сміттєбаків ніколи на Меблевій не було. Добавляйте баки, доплачуйте людям, які прибирають і то негайно… або ти, Наталочко, прибирай, красуня ти охайна.

      195.18.31.**

      • Ладко 10 Листопада 2014 at 19:20

        Коментувати зовнішність жінок–те, що дано від народження, остання бидляча справа, Володимире…
        Паскудство…

        Щодо смітників– ото таки справа влади, а не того, хто прихистив біженців… Нехай та, що висить у розкладі, загребе… Вона вміє…

        Чижевському:
        а чому у вашому опусі не прозвучало те що ваша донька ходила в спортивний зал саме в цей Центр реабілітації та соціальної допомоги.
        ЦІКАВИЙ ФАКТИК, Ігоре! Там же свідомість змінюють? Не страшно було? А сауну діти бачили? А в бордель не водили їх…? Ігоре!! Скільки гривень дають сьогодні за федорин срібняк? На що потратите зароблене?

        коцюбинчанин – мешканець будинку з даховою котельнею– як Карлсон, що живе на даху… Продажний Карлсон..за викликом… Подзвонить Ірина– і біжить, як цуцик.. Думаєш, дадуть на грамоту від Пшонки подивитись? Чи Федорів кальян посмоктати?

        195.18.31.**

        • Володимир 10 Листопада 2014 at 20:59

          А бидлячості у тебе, Ладко, у самого – хоч на базар неси. Гнилячам усіяні всі твої коменти. Гидко, що така паскуда зі мною в одному будинку живе та ще й “сциклива” (там почув, тут підслухав, там анонімно написав).ФУУУУ.

          195.18.31.**

        • ella24 10 Листопада 2014 at 21:11

          Коментувати зовнішність жінок–те,
          що дано від народження, остання
          *ляча справа, Володимире…
          * ДА ты совсем опух , эдак твой мозг лингвистические познания разорвали, в этой фразе весь ты , за всё время пребывания на этом сайте., не разбрызгивай здесь свои мозги , это никому ненадо.

          82.145.223.**

          • ella24 10 Листопада 2014 at 21:30

            коментар до посту вище.// ладка:” …. князівство, а Петро Перший влаштовував
            “Всепьянейшие Соборы”
            “Руській мір”…” Відповідь: ” Ти хвора людина, з хворою уявою, ладка, повторюю, тебе певно в дитинстві чимось лякали , й бачу дуже сильно…. розповідай всі ці страхи своїм песикам. Мова йшла про світове православ’я, ти збоченець із хворою уявою, з хворобливими проявами психіки у відношенні до пані Федорів.

            82.145.223.**

          • Ладко 12 Листопада 2014 at 11:56

            Хвора уява не у мене..
            Хвора уява у тих, хто бачив мене в селищній раді і у лісі з собаками…
            У тих, хто писав про суперечку богословів і філологів,
            У тих, хто пише чужу адресу у листах собі,
            У тих, хто «знає» про бордель і сауну в приміщенні центру
            У тих, хто призначив мені сусіда Миколку Івановича…

            Чижевському:
            Прошу підтвердити інформацію про відвідування Вашими дітьми занять у центрі, яким керує пан Ільницький.

            Чи за відповіді Гаспажа не платить?
            Чи Вас, як і інші предмети гігієни використовують тільки один раз?

            95.158.60.**

  8. Леся 12 Листопада 2014 at 13:18

    А може, хвора уява в тих, хто говорить, що Федорів не викладає в Могилянці?

    Ладко: Як вірити людині, яка стверджує про викладацьку діяльність у КМА, а там про це не знають…(17.09.2014 о 22:47)

    Це при тому, що до 17-го вересня людині з хворою уявою (Ладку) і з обмеженими можливостями у пошуку інформації не раз писали про те, як можна перевірити факт викладання/невикладання Федорів у НаУКМА.

    Може, людина, яка пише: “У тих, хто пише чужу адресу у листах собі”, – перекручує вкотре інформацію? Бо листи сам собі ніхто не писав, а писала прокуратура у відповіді на колективне звернення громадян?

    Може все через невміння гуглити і шукати докази? Бо Ваша хвора уява приписала Федорів неіснуючі контакти з Клименком і співпрацю з “ригами”, коли документ був у загальному доступі в Інтернеті?

    Ладко: Як у руках Федорів опинилося платіжне доручення про переведення коштів Клименком О. В.? Як кажуть знаючі люди, отримувач не бачить такі документи. Єдиний, хто міг це відзняти– сам О. Клименко. То хто там з “ригами” співпрацює? (04.08.2014 о 19:45)

    http://ua.korrespondent.net/ukraine/politics/3372539-klymenko-pererakhuvav-milion-hryven-na-remont-tsentru-dlia-ditei-z-donbasu

    На “Кореспонденті” платіжку оприлюднили 2-го червня. А Ви написали свій черговий опус через два місяці. То в кого хвора уява без бажання (розумової можливості) перевіряти інформацію?

    (Вже навіть не варто писати “мудрагелю”, який всіх виправляє, що немає в українській мові “знаючі люди”, а є “обізнані люди”. Вам треба повторити дієприкметники та дієприслівники).

    То мені видається, хвора уява в тих, хто схиблений на підслуховуванні жіночих розмов, жіночих засобах гігієни…. і тих, хто бачить гоніння біженців у тому, що люди виступають проти незаконних дій (приватизації садка і незаконного будівництва паркану).

    Чи Ви, пане Ладко, маєте таку хвору уяву, що в одному випадку нібито за закон, а в другому за тих, кому Ви самі і слугуєте засобом гігієни? Тільки не одноразовим, а багаторазовим.

    І шановний, повторіть пунктуацію для порівнянь: Чи Вас, як і інші предмети гігієни використовують тільки один раз?

    Після “гігієни” – кому пропустили…. Як так можна… Доцент і такий неосвічений! Може це побічний ефект від багаторазового використання. Ну й роки дають про себе знати.

    77.239.179.**

    • Ладко 12 Листопада 2014 at 18:27

      Пізнаю Лесю!
      Багато тексту, пафосу, Майже істерика! Образили!

      Бо листи сам собі ніхто не писав, а писала прокуратура у відповіді на колективне звернення громадян?
      Але хтось хвалився “я написала”, а виявляється–звернення колективне, а адреса Федорів…

      Про Клименка вже писав, більше того, зробив те, чого ви не вмієте: визнав свою помилку…

      Може, моя хвора уява видала Ірині подяку від Пшонки? Чи це не свідчення співпраці?

      схиблений на підслуховуванні жіночих розмов
      — Оце і є ваша хвора уява, бо я ніколи нічого подібного не писав.. Чи Леся не розуміє різниці між “Чув” і “підслухав”??
      Зате Леся бачила мене в селищній, у лісі з собаками, знає “мого” сусіда Миколу Івановича, доцентом називає.. Маячня і демонстрація ваших групових розумових можливостей…

      На відміну від декого, мене не використовують як засоби гігієни, для написання листів від чужого імені на власну адресу, для переписування текстів і просування кар”єри, для написання дописів на захист та замість Гаспажи..Я не прибігаю на виклик, щоб закопувати рів…

      А про закон.. Бачив, Лесю, як такий собі Фордик їздить… Пішоходів не пропускає, повертає праворуч з лівої смуги, виїжджає на перехрестя, за яким утворився затор… Ваша “повага” до закону–лицемірство чистої води…
      Хочеш, відео в YOUTUBE викладу?

      195.18.31.**

      • Леся 17 Листопада 2014 at 10:43

        А ще Леся на вихідних смажить та їсть “російськомовних немовлят”. Ладко перетворився на “Кисельова-коцюбинського”. А ролик із задоволенням перегляну на YOUTUBE! А може мою машину на тому тижні подер цвяхом теж Ладко? Від безсилля. Лузер!

        127.0.*.*

        • Ладко 18 Листопада 2014 at 00:01

          А може мою машину на тому тижні подер цвяхом теж Ладко?
          Черговий плід вашої хворої уяви!
          Лікуйся..

          Відео вже є… Скоро викладу.. не переживай…

          А “Кисельова-коцюбинська”– це швидше ваша зграя… Я ж бо на звання журналіста не претендую..

          Лузер?
          Щось я ваших перемог не бачу…

          127.0.*.*

Залишити відповідь до Ольга МатюшинаСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539