Коцюбинське: ОДА дає перевізнику ще один шанс і відтерміновує тендер

0

У перевізника 2 тижні на те, щоб впоратися з пасажиропотоком. 10 днів, щоб встановити прилади для електронної оплати проїзду та GPS-навігації. Інакше представник ОДА  Юрій Чередніченко пообіцяв, що на тендері перевізник втратить 11 “бонусних балів”. Цю перевагу вони мають, оскільки 22 роки обслуговують маршрут.

Власник маршруту Корольов наголосив, що за ці 22 роки не було питань до перевізника від жодного мера.

“Так зараз люди їздять, як кілька в банці. Так не має бути. Було видно під час зустрічі, що все роблять під цього перевізника. Населення росте. І питання справедливе, як могли на тендері виграти з 25 машинами, а пустити лише 8, уклавши додаткову угоду. Цю додаткову угоду погодила Києво-Святошинська РДА, яка до нас не має жодного відношення, погодження також дали в ОДА. Всі були шоковані, що такою кількістю машин вони вивозять 8 тисяч населення щодня”, – наголошує селищна голова Ольга Матюшина.

Все це ми обговорювали під час зустрічі з перевізниками, яка відбулася 17 січня в кабінеті селищного голови МатюшиноїЧередніченка всі допитувалися, як таке знущання, як зменшення маршруток з 25 до 8 стало можливим через допугоду. Чередніченко вичитав Назаренка, але відчувалося, що це показово. Він  наказав збільшити рухомий склад до 20 автобусів.

З транспортної комісії була присутня я як голова та депутат Олександр Ковальчук. З боку перевізників були Назаренко та Корольов. Також були представники ДАІ та Безпека на транспорті.

Під час зустрічі домовилися, що з 18 числа перевізник Назаренко буде працювати на маршруті від ПромСізу, де закінчив працювати пробний перевізник. Робоча група, яка вийшла на місце кінцевої пробного маршруту, встановила, що кінцеву треба перенести від Пономарьова, 34 будинку до ПромСізу, бо треба місце для відстою транспорту.

Ситуація значно складніша з маршрутом на Сирець. Мені сказали, що навіть пробний маршрут не будуть пускати. Треба низка погоджень з Києвом, маршрут буде, з їхніх слів, дорогий, бо його протяжність 20 км. Просили мене привезти в ОДА намальовані маршрути. Це при тому, що в моїх офіційних зверненнях є всі намальовані додатки. Так вони з ними значить працюють.

Нам пояснили, що запроваждення нових маршрутів – це надскладна історія і ми в Україні першопроходці, бо за 2 останніх роки таких маршрутів не відкривали.

Сподіваюся, Чередніченко не лукавив, коли казав, що він за людей і ОДА не має бігати за бізнесом. Громада останні 10 років дійсно сподівається, що столичний транспорт буде курсувати селищем. 

Оголосити конкурс на тендер планувалося 10 лютого, Чередніченко відкладе його на 2 тижні щоб дати можливість перевізнику виправитися, або ж втратити 11 балів і йти на конкурс на загальних умовах.

Маршрут від Промсіза буде курсувати тільки зранку 7-30,7-45,8-00,8-15 до понеділка біля Промсізу потрібно облаштувати зупинку,поставити знаки. Вечірні рейси здійснюватися не будуть, Назаренко вважає їх недоцільними бо пікова година ввечері, на його думку, дуже розмита.

Авторка: Олександра Куцан – голова комісії з питань ЖКГ та транспорту в Коцюбинській селищній раді

Залишити відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539