Коцюбинське: #перемога з новим маршрутом і що робити з Lavina Mall?

0

Це дійсно перемога. Тестовий маршрут від Промсізу (Коцюбинське) до метро Академмістечка курсуватиме і надалі. Перевізник, який тестував даний маршрут, порахував його економічно невигідним і не захотів його обслуговувати. Це офіційна позиція.

Ми були вимушені зустрітися з представниками КОДА та старим перевізником, який обслуговує 745, для вирішення цього питання.

Тепер ми маємо результат: старий перевізник (745 маршрут) погодився обслуговувати новий маршрут – 745К. Але є деякі зміни в цьому маршруті. Маршрутки курсуватимуть лише вранці від Промсізу до метро Академмістечко. Вечірні маршрутки відмінили. Графік незмінний: 7:30, 7:45, 8:00, 8:15, крім вихідних і святкових днів.

У понеділок 22.01 біля промсізу УЖКГ “Біличі” встановили стаціонарну зупинку.

Тепер це нове місце посадки пасажирів. Також для узаконення даного маршруту є певні умови, тому ми з головою комісії з питань ЖКГ та транспорту Олександрою Куцан встановили дорожній знак “Поступитися дорогою” та згодом встановимо табличку зупинки з розписаним графіком.

Це умова поліції для подальшого узгодження маршруту та створення паспорту маршруту.

Зупинка встановлена на тій території яку Промсіз використовує для стоянки своїх авто. Але є домовленість з Промсізом, щодо безперешкодного проїзду нової маршрутки.

Звісно, коли дивишся на це все, то аж не віриться, що для того, щоб зробити маленькі зрушення для комфорту поблизу кількох будинків треба моніторити пасажиропотік, обходити на численні круглі столи і наради в ОДА, зібрати чиновників та перевізників у селищній раді, писати в ЗМІ, стояти на зупинках щоранку і інформувати, щоб в нову маршрутку набрався під час моніторингу пасажиропотік… За такі зміни довелося воювати рік, бо перевізників затверджує обласна адміністрація… Просимо “Київпастранс” взяти участь в тендері, щоб у нас ‘явився більш габаритний транспорт для вивезення великого пасажиропотоку.

Треба додати, що на доріжці, яка веде до новобудов з’явилося освітлення. Це дійсно спрацювали бюджетні кошти.

Проте проблем у громаді, над якими треба працювати – їх завжди вистачає.

“23 січня представники Lavina Mall проводили прес-конференцію у “Інтерфаксі”. Ми туди прийшли, аби запитати про те, що хвилює мешканців. На жаль, на наші звернення на сторінку ФБ адміністрація Lavina Mall  не реагує належним чином”, – зауважує голова комісії з питань ЖКГ та транспорту КСР Олександра Куцан.

“Ми просимо дати на вихідні безкоштовну маршрутку на Lavina Mall. Також звертаємося до всіх торгових центрів зробити нормальну пішохідну зону від зупинки на повороті 745 до магазинів, бо люди йдуть пішки. Для машин потрібно зробити якісне дорожне покриття від вул. Пономарьова до дач і адміністарція Lavina Mall повинна щось зробити з автоперегонами на стоянці, оскільки шум заважає мешканцям відпочивати. В “Ашан” я щойно завезла депутатське звернення”, – наголошує Куцан.

Учасники прес-конференції пообіцяли передати адміністрації інформацію про проблеми громади Коцюбинського.

У свою чергу селищна голова звернулася до гіпермаркетів офіційно й ми чекаємо на реакцію керівництва.

З свого боку попрошу всіх мешканців, яким це питання небайдуже теж звертатися на сторінки Lavina Mall , “Епіцентру” та “Ашану”. Тільки всі разом ми зможемо домогтися ще кращих результатів.

Автор: Євген Форостовський, мешканець ЖК “Коцюбинський”

Напишіть відгук

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539