На 745 маршруті обіцяють оновити автобуси

11

Перед сесією селищної ради депутати й селищний голова вирішили заслухати кількох доповідачів, але оскільки було дуже гамірно, то секретар селищної ради, який сидів в президії, звернувся до депутатського корпусу:

“Давайте не будем, як у Верховній Раді. Ще морду полізете бити мені?”

Депутати заспокоїлись, але цього вистачило на певний час.

Селищний голова подякував за прекрасну роботу комунальних служб, які впоралися з негодою й висловив своє обурення щодо авторської колонки Ігоря Домбровського, в якій є відео, як техніка працює в дворі селищного голови Садовського, вигрібаючи сніг на дорогу.

Ігор Домбровський виявився не єдиним, хто висловив незадоволення прибиранням вулиць. Біля переходу поблизу гаражів хтось з мешканців залишив місцевій владі своє послання.

“Скажу спасибо писателям. Особенно сайту родному (Сайту громади селища Коцюбинське – прим. ред.),” – каже обурений Вадим Садовський.

Нарешті слово дали генеральному директору “Транс-Груп” Володимиру Назаренку.

Він повідомив, що війна за право перевозити коцюбинчан була виграна його підприємством 28 лютого, коли був виграний офіційно конкурс.

“Підприємтсов одержало дозвіл на маршрут 745 на наступні 5 років”.

Назаренко зазначив, що рухомий склад на маршруті не оновлювався саме через те, що кілька років вони їздили без відповідних дозволів і не знали, чи виграють конкурсний відбір, а відтак брати кредити на новий транспорт перевізник вважав ризикованим.

Депутати разом з генеральним директором обговорили, які машини краще закуповувати – ПАЗ-и чи “Івани”.

Назаренко разом із селищним головою схилились до ПАЗ-ів, мотивуючи це кращими технологічними показниками.

Садовський наголосив, що склад дійсно потребує оновлення, оскільки люди стаждають особливо влітку, щоб “в светлых юбках, в светлых платьях не обмазались”.

Далі почали обговорювати графік руху маршруту.

Секретар селищної ради Олександр Ковтач зазначив, що проводив особисто навіть в негоду моніторинг на зупинках з колегами-депутатами.

“Та це все плєвать. Зачем? Ходили, любили, обнімали?” – питається на сесії селищної ради депутат Сергій Черніков, член регламентної комісії.

“У нас есть выконком, который должен этим заниматься,” – пролунала репліка з залу.

На цьому досесійні обговорення закінчились й депутати перейшли до порядку денного сесійного засідання.

Нагадаємо, сім автоперевізників Київщини оголосили безстроковий страйк. У рейс не вийшли близько 300 автобусів, що курсують за 15 маршрутами з Вишневого, Боярки, Тарасівки, Коцюбинського, Петровського, Петропавлівської Борщагівки до Києва.

Однак Присяжнюк запевнив, що автоперевізник з Одеської областізаконно виграв конкурс на перевезення пасажирів на Київщині. Після медіа-скандалу й заяв прокуратури голова Київської облдержадміністрації звільнив свого профільного заступника Сергія Діденка.

Як відомо, влада Києва погодилась надати нові автобуси для обслуговування громади селища Коцюбинське, але у листі за підписом заступника голови КМДА Анатолія Голубченка, йшлося, що в КОДА за кілька місяців так і не дали відповіді на їхню пропозицію.

11 коментарів

  1. з вулиці Шевченка 27 Березня 2013 at 16:05

    Гендиректор “Транс-груп” Назаренкоможе надати обгрунтування вартості проїзд у 2.50?
    Він – монополіст і завтра може виставити ціну, приміром 4.25. Автобуси треба нові закупати? Треба! Ось він і знайде де гроші взяти. Необхідно аби їздили великі автобуси, як у Києві! Голубченко ж погодився пустити громадський транспорт, але клята КОДА знову каламутить воду як і з лісом.
    А Вадіку знатно дорогу почистили, князьок ти наш пройдисвіт!

  2. LEX 27 Березня 2013 at 19:18

    Певно Садовський наміряв собі керувати ще наступний термін. Бо якщо прийде новий очільник то неодмінно перегляне всі угоди. Багато цікавого може вилізти при ревізії діючих договорів.

  3. Татьяна 27 Березня 2013 at 19:26

    А чем закончился вопрос графика? существующий устарел на 5 лет, ждать автобус днем 20 минут это издевательство. А утренние рейсы забиты..

  4. Дмитрий Собко 27 Березня 2013 at 23:43

    Назаренко, ей!
    вы что?

    какие ПАЗы??это прошлый век вообще! Дай народу комфорт! Мы что не достойны нормального транспорта??что это за отношение??

    Почему на Ирпень ходят нормальноые АВТОБУСЫ! а не какие-то ПАЗы….

    я хочу нормальный АВТОБУС!! я за КОМФОРТ!
    Меня не устраивает это!

  5. Туровський Олексій 28 Березня 2013 at 04:05

    “Транс Груп” був на межі до того, щоб взагалі втратити можливість перевозити людей в Київській області, і ні Садовський ні селищна рада при всій своїй величності, залишити як монополіста не змогли б… Одесити “порєшали” на обласному рівні та отримали єксклюзивне право на перевезення людей. Зараз таке право у Одесітів, їм (Транс-Груп) та іншим перевізникам відвойовано. Тому зміна перевізника в Коцюбинському цілком можлива, при бажанні. Інше питання який гарний хазяїн по таких дорогах пустить свої маршрутки ? І ціну він може розрахувати не 2.50 а меншу . Питання чи виконком погодить ціну таку? Треба ж щоб “зазор” залишився…

  6. Lora 28 Березня 2013 at 10:11

    ситуация с маршрутом 393 ничем не лучше, автобусов на маршруте гораздо меньше, чем на 745-м, ждать приходиться сейчас около часа (в вечернее время от с.м. “Академгородок”), хотя обвинять водителей язык не поворачивается… все как обычно – рыба гниет с головы, а чистят ее с хвоста

  7. Андрей 28 Березня 2013 at 15:01

    Меня в этой истории очень огорчило два момента. Первый… это то, что изменений …увы, не произошло… а именно… остался прежний перевозчик …. и остался в гордом одиночестве, и…. аж на целых пять лет.
    Второй , это то, что даже попытки декларировать улучшения идут не в ту сторону….. Постановка вопроса, какие новые автобусы покупать «Иваны» или ПАЗы , вообще ..«улыбает»….Отвечу… автобусы вместимостью не менее 70 человек …. И АвтоЗАЗ и ПАЗ, и Богдан, и МАЗ производят автобусы такого класса
    http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%90%D0%97_%D0%9010%D0%A1_%D0%86-%D0%92%D0%B0%D0%BD;
    http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD_%D0%90302;
    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%90%D0%97-3237
    Только, по-моему, это не те ПАЗы и «Иваны» о которых говорили сельский голова и руководитель перевозчика.
    По поводу графика движения… он приемлемый, не приемлема вместимость подвижного состава.
    Зы Шоу «шпроты в банке» по утрам и вечерам продолжается.
    Зы зы Депутаты, наверное, не на той остановке «мониторили».

  8. Житель 28 Березня 2013 at 18:47

    Садовский, пусть у тебя в переулке, дворе и перед сел.радой всегда так класно убирают, как сегодня убрано на ул. Бакала. Пройти в поликлинику с ребенком в каляске НЕВОЗМОЖНО!!!! На дороге грязная каша, тротуара нет Результат- нужно ехать каляской по проезжай части с мокрыми ногами и одной мыслью- куда деться, когда едет машина. Благодарит он, люди сами поблагодарят, когда будет за что.

  9. LEX 28 Березня 2013 at 20:11

    Деякі депутати їздять маршрутками безкоштовно, поробивши собі проїздні посвідчення. Наприклад Римаренко Ігор Васильович(округ №3), бо він є членом профільної комісії – планування, бюджету, фінансів і цін. Як такому не надати проїзний?

    • Татьяна 1 Квітня 2013 at 15:47

      предлагаю опубликовать на сайте ФОТОГРАФИИ депутатов сельсовета – чтобы все интересующиеся могли на улице сказать все что хочется.. лично я на сборы не пойду, а вот локальному депутату регулярно есть что сказать :)))))) вот в автобусе, например))))

  10. Володимир 15 Квітня 2013 at 21:52

    Скільки можна випробовувати терпіння людей?! Чому в Ірпінь 420 маршрутка ходить одна за одною і досить багато пристойних автобусів, а 745-та – як для людей 3-го сорту?! Вважаю, що якщо негайно не буде проведено оновлення рухомого складу і ущільнення інтервалу руху – потрібно буде громаді селища зібратися та сказати своє вагоме слово владі!

Залишити відповідь до LEXСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539