На залізничному переїзді зробили знаки та нову розмітку
— 15 Жовтня 2010 9Після трагічних подій, що стались на Дніпропетровщині, таки вдалося покращити ситуацію на залізничному переїзді в Коцюбинському, завдяки контролю активістів та журналістів телеканалу СТБ.
Сьогодні намалювали відповідну розмітку та оновили знаки на переїзді.
Нагадаємо, що ще влітку журналісти телеканалу СТБ звернулися до управління Державтоінспекції ГУ МВС України в Київській області з проханням забезпечити відповідним чином безпеку руху на переїзді селища та на дорогах.
На вулиці Меблева, Горького та Шевченка вдалося поставити лежачі “поліцейські”. А на Меблевій, де влітку загинула дитина, й відповідні знаки.
Щодо шлагбауму на залізничному переїзді, то після кількох засідань комісій, можливо вдасться його встановити.
Шлагбауму поки не буде, бо вони ставляться лише на переїздах, де є черговий. Було вже дві комісії. Є шанси, що поставлять будку на переїзді, призначать відповідальну людину, тоді можна буде зробити шлагбаум,” – пояснив відповідальний за переїзд Тремасов Ігор.
9 коментарів
Какой смысл в размещении стоп-линии под знаком STOP, откуда обзор полотна ограничен гаражами с обоих сторон? В таком варианте разметка не привносит СОВЕРШЕННО ничего нового в действие знака, потому что, согласно ПДД, остановку на STOP следует производить либо на линии, если она есть, либо, если ее нет, непосредственно под знаком. Что с вашей линии можно увидеть, даже остановившись? Ее надо было наносить, как минимум, на 10 метров ближе к полотну.
Я з вами абсолютно згодна, що питання треба ставити селищній раді стосовно того, хто дозволив поставити сталевий паркан в тому місці? Я не водій, але є норма, здається, 4,5 метри і знак стоп перед переїздом. Можу помилятись.
Огляд має бути нормальний з цієї точки. І ми робили з 4,5 метрів фото й показували, що ракурс в огляді водія це паркан і видимість – кілька метрів колії попереду. = Паркан треба знімати або робити сітку. Бо з іншого боку теж вже є паркан, щоправда сіткою. Скоро з гонитвою за землею вони дійдуть до того, що не виїхавши на колію потяга не побачиш.
Це чийсь бізнес. А в цій країні поки бізнес дорожчий за життя.
Стоп-линия неверно нанесена с обоих сторон ж/д и забор там нипричем, там и без него нормальной видимости от места установки знаков нет, если не считать видимости влево от гаражей на стороне Пономарева. Железнодорожная колея должна просматриваться не на десятки, а на сотни метров, потому что именно сотнями метров исчисляется длина тормозного пути современного поезда. Это означает, что если водитель с места наблюдения видит приближающийся поезд, то пересекать переезд УЖЕ нельзя – поезду уже может не хватить дистанции для торможения, если машина по какой-то причине застрянет на переезде.
Дайте фотку, як треба, є контакт Тремасова. Якщо він зробив щось не так, то можна попросити й переробити.
Фотку чего? Я думаю, точнее, уверен, что господин Тримасов отлично знает требования к видимости на ж/д переездах.
В принципе строгого требования к тому, где именно должна быть стоп-линия в условиях ограниченной видимости ПДД или инструкция по содержанию переездов не содержат. Однако, в правилах дорожного движения есть требование:
Вот эти 10 метров и есть дистанция, которую было бы разумно обозначить стоп-линией.
На переезде также отсутствуют знаки, обозначающие собственно переезд:
На фото его точно не видно.
Кстати, а вам известно, что и на нашем переезде не так давно была авария, связанная со столкновением поезда и автомобиля? У меня даже фото завалялось…
Щодо знаків – з відповідальними переговоримо.
Щодо аварії – це та на яку ми лінкували?
http://kotsubynske.org/news/toyota_camry_ne_proskochila_pered_poezdom_foto/2010-08-05-608
Вот, стоит ознакомиться:
Интересно, кто разрешил строить там гаражи?… Дорога-то существует куда как раньше них…
… а не местные власти, желающие понравиться избирателям перед выборами.
Так це не місцева влада. Тремасов – відповідальний з боку Укрзалізниці. На нього ДАІ направило припис.
http://novikov.tr11.kiev.ua/referred/CarandTrainCollision.jpg