Коцюбинська селищна рада проти приєднання до Києва

21

Депутатів терміново обдзвонили пообіді 11 березня і повідомили, що наступного дня відбудеться позачергова сесія ради.

Порядок денний при цьому не поточнили. Лише ввечері на сайті з’явилося повідомлення щодо часу та місця проведення сесії, де було зазначено, що відбудеться “обговорення рішення Київської міської ради “Про погодження проекту землеустрою щодо встановлення та зміни межі міста Києва”.

“І це важливе для громади повідомлення одразу ж завісили такою кількістю новин і про березневі веселенькі поседеньки, і про концерт до 8 березня, і про інші події, які одразу ж витіснили повідомлення про проведення сесії з головної сторінки так, щоб ніби і повідомити, про те, що буде сесія щодо такого важливого питання, і щоб не всі відвідувачі сайту прочитали,” – розповідає помічник народного депутата Кутового – Олексій Туровський, який випадково довідався про те, що буде сесія селищної ради, попри те, що Кутовий звертався до ради письмово і просив інформувати про засідання завчасно.

“Коцюбинська селищна рада входить до списку трьох рад 95 округу, які продовжують ігонорувати звернення народного депута Кутового й не надають порядок денний. Вони навіть не повідомляють про те, що буде сесія. Натомість і Гостомельська, і Ірпінська, і Ворзельська та інші ради справно цього дотримуються,” – додає Туровський.

Перед початком сесії депутат Марія Пегета скаржилась своїм колегам на те, що в селищі не функціонує належним чином швидка медична допомога. Коли з президії її спитали, через що шум, вона пояснила:

“Шум за скору і за лікарів. Дадуть калашников – буду стріляти! Учора Роза Миколаївна платила за скору 50 гривень, за те щоб жінку завезли в Бучу в лікарню, бо вони не хотять везти. Люда Демченко каже, що вас там сидить 30 душ, ви нічого зробить не можете?”

Селищний голова Вадим Садовський відповів, що тут вдіяти нічого не можна й наголосив, що у січні ситуація була теж проблематичною. З його слів вона такою залишається, бо такою безпорадною є вся держава.

Нагадаємо, проти Нового Року депутати проголосували за перепідпорядкування швидкої допомоги Бучі.

Депутат Марія Пегета побажала, щоб проблема невиїзду швидких до лікарні торкнулась особисто людей, що сиділи в президії – селищного голови Вадима Садовського та секретаря ради Олександра Ковтача.

Цю тему далі вирішили не розвивати, оскільки в порядку денному було лише одне питання – межі міста Києва.

Президія пояснила депутатам, що 28 лютого Київрада прийняла рішення, згідно з яким просить приєднати селище Коцюбинське (площею 87 гектарів – прим. ред.) до столиці і тому за ініціативою депутата Владислава Євстифеева, який очолює депутатську групу “Спільна мета” (членами якої стали обранці, що вважають Біличанський ліс територією селища і відтак вона становить понад 4 тисячі гектарів й підтримують роздачу земельних ділянок депутатам, їхнім родичам, підставним особам та кооперативам – прим. ред.), відбувається позачергова сесія ради.

Щоправда за кілька хвилин Вадим Садовський похапцем додав:

“Прийшов офіційний лист з облради за підписом Качного. Всім радам, по яким було винесене 28 числа рішення (Київрадою – прим. ред.) провести терміново позачергову сесію”.

Фактично всі присутні депутати (не було Главацької, Казімірова, Коваленко, Мамчича) проголосували за те, щоб звернутися до Генеральної прокуратури та Київської облдержадміністрації й не допустити включення селища Коцюбинське до території міста Києва.

Депутат Ірина Федорів голосувала проти такого рішення. Перед цим вона повідомила результати соціологічного опитування, яке щойно закінчили проводити в селищі.

За попередніми даними соціологічного опитування: 38 % коцюбинчан твердо переконані, що селищу варто приєднатися до Києва. 9 % швидше схильні бачити селище частиною Києва. 31% коцюбинчан виступають проти приєднання й 10 % налаштовані швидше проти, ніж за. 11% респондентів не визначились із своєю позицією.

Таким чином 47 % – це ті, хто за і швидше за приєднання, 41 % – це ті, хто проти і швидше проти приєднання. (Редакція Сайту громади селища найближчим часом спробує офіційно отримати результати соціологічних опитувань, які проходили в селищі у лютому-березні 2013 року, надати інформацію щодо кількості опитаних респондентів та величину похибки вибірки).

Нагадаємо, що у 2010 році штаб кандидата на посаду селищного голови Вячеслава Кредісова проводив соціологічне опитування, згідно з результатами якого 33,33 % коцюбинчан висловились за приєднання до Києва. Тоді опитали 345 людей і величина похибки вибірки становила 2,5-3%.

Депутат Ірина Федорів наголосила, що задля справедливості варто було б провести референдум й громада сама б прийняла рішення щодо приєднання чи неприєднання до столиці.

“Місцеві референдуми діяли в Україні з 1991 року. Але наприкінці минулого року у зв’язку з прийняттям нового закону про всеукраїнський референдум –  скасували місцеві референдуми. Сьогодні у Верховній Раді засідає комітет з питань державного будівництва і місцевого самоврядування і готує законопроект, який унормує проведення місцевих референдумів до другого читання,” – пояснює редакціїкерівник програми практичної політики Інституту політичної освіти Олександр Солонтай.

“Місцева рада селища Коцюбинське мала б дочекатися прийняття цього закону й провести місцевий референдум, тим більше, що всі питання змін адміністративно-територіального устрою вирішуються історично в Україні через проведення референдумів, особливо, коли питання є дискусійним,” – вважає експерт.

Натомість селищний голова Садовський наголосив, що соціологічне опитування можна провести просто в залі:

“Думка єсть у кожного депутата. Можна зробить соцопитування прямо в залі, хто хоче приєднатись до Києва. А депутатів обирали люди!”

“Ну мы ж дерибанщики,” – вигукнув репліку з місця член регламентної комісії Сергій Черніков.

Далі в перепалку вступив депутат Віткор Боримський:

“До Києва хоче два будинки – Меблева 11б та Лісова 20а. Що тут балакать? Все!”

Депутат Ярослав Салівонов встав і з місця запитав:

“Я не можу зрозуміти конфлікту інтересів. Присяжнюк – людина влади і Попов – людина влади.”

До дискурсу із риторичним питанням доєднався депутат Сергій Черніков, член регламентного комітету, який в раді свідомо порушує регламент і спілкується російською:

“Не! Риторический вопрос. До этого Киев нас не хотел. Мы тут уже 300 лет на отшибе. Давайте, ребята, к нам! Мы вам сделаем тут рай на земле, отопление по 2 копейки. Они щас на все готовы. А почему?”

Варто зазначити, що депутат Сергій Черніков, достаменно необізнаний в історії адміністративно-територіальних домовленостей Києва й Київщини. Це не перша спроба Києва приєднати не лише Коцюбинське, але й інші населені пункти.

“Була домовленість із Коцюбинським, і з Вишневим, і з селами Обухівського району, всього 14 сіл, та іншими населеними пунктами. Це був десь 2002-2003 рік. Була домовленість, що кожен проведе референдум, а рішення референдумів підтвердять на сесії рад. Тоді бажання людей було прихилити голови до Києва. В Вишневому, наприклад, і це не поодинокий випадок, ми підключили систему до каналізаційного колектора Києва. З 2003 ніхто питання приєднання не піднімав і цим не займався, ” – пояснює редакції Сайту громади селища, коли за незалежної України поставали питання про розширення Києва, колишній очільник Києва Олександр Омельченко.

Він наголосив, що найближчим часом мають таки прийняти закон про місцеві референдуми й додав, що сьогодні щодо цього питання відбувався круглий стіл.

На риторичне питання депутата Чернікова, навіщо селище Києву, спробував відповісти депутат Олександр Хвостенко, теж як і Черніков, порушуючи регламент:

“Есть информация с Киевской горадминистрации, что наши земли (селище Коцюбинське – прим. ред.) в данном случае рассчитаны и представляються… Даже вот, во-первых, в городе отсутсвует кладбище –  это номер один, второе – это мусорное… ну, мусорные свалки. Это не Попов говорил, но тем не мение… Это от тудого информация”.

На питання, хто робив подібні заяви, депутат Хвостенко не відповів.

Нагадаємо, що Київрада влітку 2012 року проголосувала створити на території Біличанського лісу Національний парк загальною площею понад 6,5 тисяч гектарів, доєднавши його до Голосіївського національного парку й проект відповідного указу вже відправлений до Адміністрації Президента.

Будь-яка офіційна інформація щодо інших рішень Київради щодо Біличанського лісу відсутня.

Після голосування селищний голова запропонував депутатам піти й перепитати у виборців їхньої думки.

“Це ж треба спершу проголосувати, а потім запитувати в громади, що вони з цього приводу думають. Цинізм,” – знизує плечима коцюбинчанин Ігор Домбровський.

Депутати вирішили запитати в помічника народного депутата Вячеслава Кутового – Олексія Туровського, що з цього приводу думає народний депутат.

Раніше Туровському протягом сесії не дозволялось навіть вставати й щось говорити, бо він цим порушував з слів депутатів, регламент, бо не реєструвався на виступ.

Депутат Черніков навіть намагався змусити реєструватись всіх, хто присутній, але не збирається виступати.

Цього разу попри те, що на виступ Туровський не реєструвався його підняли, щоб він відповів. Таким чином депутати вкотре доводять, що регламентні норми функціонують виключно тоді, коли їм це вигідно.

Олексій Туровський відповів, що народний депутат Кутовий має сам сказати свою позицію щодо цього питання, але поділився своєю власною точкою зору щодо меж.

“Я за те, щоб селище залишалось селищем. Можливо, тому, що я тут виріс й мені хочеться, щоб селище, яке є частиною мого дитинства розвивалось і процвітало. Але з огляду на те, що в селищі відбувається неефективне управління й немає тієї ж оцінки землі, щоб впливає на ненаповненість бюджету, відбувається бездарне керування з боку влади, руйнуються дитсадки, влада непідзвітна й не працює на громаду, то не дивно, що громада може тяжіти до приєднання до Києва. Я не розумію, як селище з такими підприємствами, з безпосередньою близькістю до столиці з 15-ма кілометрами доріг не може дати собі раду й збудувати, приміром, два дитсадки, натомість влада руйнує наявні,” – пояснює свою позицію Олексій Туровський.

Редакції вдалося засати інтерв’ю з  Вячеславом Кутовим щодо його ставлення до ситуації з приєднанням до міста Києва:

“Я переконаний, що таке важливе питання має бути вирішене самою громадою й виключно шляхом проведення референдуму. Я сподіваюсь, що через кілька місяців Верховна Рада ухвалить закон про місцеві референдуми. Якщо громада захоче приєднатися до столиці – це її воля. Якщо ж захоче залишитись селищем, то наша задача там проконтролювати роботу місцевого самоврядування, щоб вона проводилась на належному рівні.”

“Але у будь-якому випадку незаконне розпаювання Біличанського лісу має бути припинене. Ми докладемо всіх зусиль, щоб зберегти його для наших нащадків. Щоб ані місцева влада Києва, ані місцева влада Коцюбинскього на нього не зазіхала йому слід надати природоохоронний статус Національного парку. Вже створюється міжфракційне об’єднання на захист Біличанського лісу у Верховній Раді України, до якого висловили бажання увійти близько 50 народних депутатів. Це члени практично всіх політичних сил,” – додає Кутовий.

Місяць тому прокуратура Київської області повідомляла, що подано близько 250 позовів, які покликані скасувати держакти права власності на ліс.

Згідно з інформацією джерел редакції, обранці вже отримали перші повістки до суду. Тому на голосування поставили друге питання, якого не мало б бути в порядку денному.

На сесії оприлюднили текст звернення депутатів, що входять до групи “Спільна мета”, до голови Київської облдержадміністрації Анатолія Присяжнюка з проханням “втрутитисяу ситуацію навколо масових звернень органів прокуратури Київської області”, які спрямовані на скасування державних актів, виданих на основі рішень селищної ради 2008 року 501 громадянину, з-поміж яких є депутати, їхні родичі та підставні особи.

Інакше, йдеться у зверненні, може бути “соціальний вибух”  і підрив авторитету місцевої влади.

Після голосування між коцюбинчанином Ігорем Домбровським та депутатом Євгеном Дзюбою зав’язалась словесна перепалка. Довбровський сказав Дзюбі, що той обікрав громаду й є злодієм, бо сам утаємничено отримав ділянку у той час, як це незаконно і на додачу багато черговиків чекають на покращення житлових умов.

Дзюба переконував, що він, як і інші, не злодій, бо нічого не крав, а взяв собі те, що йому по праву належить. За що він та інші депутати проголосували у 2008 році, наділивши себе і близьких ділянками в лісі.

26 березня о 14:00 рада продовжить сесійне засідання, на якому депутатам дадуть розширений порядок денний.

Перед початком сесійного засідання секретар селищної ради Олександр Ковтач повідомив депутатам, що віднині сесії селищної ради записуватимуться на цифровий диктофон, який подарував депутат Юрій Миколаєнко.

Можливо, аудіозапис сесій селищної ради незабаром можна буде прослухати на сайті селищної ради. Хоча секретар селищної ради зазначив, що записи будуть зберігатись “для нащадків”.

21 коментар

  1. “Зеленый” 14 Березня 2013 at 13:29

    Федорив доработалась до ручки.Если в начале каденции ее поддерживало 4-5 депутатов то теперь благодаря ее стараниям все 29 стали сплошной “Спильной метой”.Так держать дорогая ты наша оппозиционерка.

  2. Иван 15 Березня 2013 at 00:37

    Олексій Туровський -и это житель селища?)). Кому как не жителю и надеюсь образованному человеку надо знать,что деньги на постройку садиков надо откуда то брать. От “деятельности” Федорив кроме болтовни взять нечего. Бюджета нет. Какие сады??? О чем Вы говорите уважаемый? Развитие тормозится Вашими же действиями. Потомки будут очень” рады” Вашему присутствию у власти.

    • Патриот 15 Березня 2013 at 13:06

      Иван
      Написано 15.03.2013 у 00:37 | Посилання
      Бюджета нет. Какие сады??? О чем Вы говорите уважаемый?
      У таких как “Иван” и Садовский бюджета никогда не было и не будет.
      О каком развитии Вы вообще говорите чтобы его тормозить ??? В Коцюбинском развитие остановилось лет назад

      • Иван 17 Березня 2013 at 10:33

        а Вы предложите варианты наполнения бюджета. Писать,что все плохие не сложно. Бюджет сельрада получает как правило в неполном объеме от Ирпеня. Потому довольствоваться приходиться тем,что выделили. А местный наполнить от каких поступлений??? От болтовни Федорив?

  3. красный 15 Березня 2013 at 09:14

    Все понятно. Если раньше еще были в коцюбинской раде “порядочные” депутаты, которые были сторонниками Ирины, то теперь таких не осталось… Спасибо “Зеленый” за то, что глаза открываешь читателям сайта….

  4. Патриот 15 Березня 2013 at 13:00

    Садовоского и всех его плебеев в тюрму за обман циническое отношение,равнодушие чувство безнаказанности и не желание идти на встречу своим избирателям и гражданам Коцюбинского. Люди очнитесь нет ни какой земли что обещал вам Борымский и другие депутаты сел.рады – это была предвыборная агитация в мэры Коцюбинского,только так Садовский мог опять попасть к власти что обворовывать нас всех и дальше… Посмотрите вокруг себя,откройте глаза,очнитесь, что Садовский сделал на 8 лет своего правления ??? СКОРУЮ ПОМОЩЬ ОТДАЛИ БУЧЕ,ЗАКРЫЛИ 2 ДЕТСКИХ САДИКА,МУЗЫКАЛЬНАЯ ДЕТСКАЯ ШКОЛА НА ГРАНИ ЗАКРЫТИЯ,ЛЕС ВЕСЬ В МУССОРЕ,ДОРОГИ РАЗБИТЫ,новые дома строятся с большими нарушениями,количество людей увеличивается но детей некуда отдавать потому что детские сады переполнены. Какой же Садовский руководитель если даже ДОК в полном упадке.

  5. Олексій Туровський 15 Березня 2013 at 15:31

    Шановний Іване, Ви депутат якому поставили завдання флудити сайт та лити бруд на Ірину Федорів та на тих хто вважає, що управління селищем ведеться бездарно??? Чи, може, Ви член виконкому ???

    Я маю освіту та практично застосовую здобуті знання саме в бюджетній сфері…

    Кажете, немає грошей в бюджеті селища Коцюбинське???? Так звідки вони візмуться, керівництво селища РОБИТЬ ВСЕ, ЩОБ ГРОШЕЙ НЕ БУЛО. А точніше не робить нічого щоб вони туди надходили в достатній мірі.

    Є багато питань які дуже скоро будуть задані владі селища саме щодо формуванню бюджету… Одне з них, УВАГА :

    – Коли буде экспертна оцінка землі та хто громаді з керівників селища зізнається на скільки років вона вже просрочена?????? А саме головне скільки селище недоотримало коштів, і, цікаво, кому це найвигідніше, мабуть, тому, у кого багато землі та він уперто не бажає платити в бюджет громади за спроведливими цінами …

    • Иван 17 Березня 2013 at 10:11

      Открою Вам секрет, чтоб Ваши”здобуті знання поширились трохи”. Экспертная оценка земли производится организациями,имеющих лицензию на проведение соответствующих оценочных работ. А налоги по земле взимаются по нормативно-денежной оценке,которая в ближайшем времени появится. На сколько мне известно, она уже готова и проходит согласования. И еще Вам немного информации. Я не член выконкома и не депутат, а просто есть немного осведомленности и понятия о чем вообще идет речь. Так вот налоги по земле настолько незначительны для наполнения бюджета, что не стоит делать ставки на них и ожидать чуда. Есть и множество других источников наполнения местного бюджета.

      • Туровський Олексій 19 Березня 2013 at 00:54

        Дякую Івану за те, що “трохи” поправляє в термінології,тепер хоч розуміємо, що Іван непросто хлопець у якого “просто есть немного осведомленности и понятия о чем вообще идет речь” а юрист 😉
        Однак мета все одно в нього спростовувати…
        Цікаво спитати Івана хто ж його “осведомляет”, бо мало кого з громади Коцюбинського “осведомляют”.
        Іване саме головне, що ВИ зрозуміли про що йде мова…
        Вашу фразу :
        – “На сколько мне известно, она уже готова и проходит согласования. ” – я вже десь чув, і чув, що з березня вона вже буде 100%. А також чув, що при підписані продовження договорів оренди нові норми по землі будуть враховані.

        Іване, занотую собі Ваші “Золоті слова”, громаді як бальзам на душу :
        – “налоги по земле настолько незначительны для наполнения бюджета, что не стоит делать ставки на них и ожидать чуда”
        це Ви в 10-ку. Такої ціни навіть немає в Боярці, а вона в 30 км від Столиці. В Ірпені середня ціна за 1м.кв в середньому 150 грн! А Ви знаєте яка в Коцюбинському? Бо я не знаю, не “осведомляют”. Але пан Садовський на розширеній нараді за участі Павленка чесно признався, що 30 грн, а останній раз проводилась 11 років тому назад, тоді коли граничний термін може бути 7 років. Тобто виходить, якщо те що 4 роки (це 48 місяців) надходило як ” налоги по земле настолько незначительны” до бюджету та помножене на 5 це шлях поповнення бюджету, що не потребує уваги???

      • Туровський Олексій 19 Березня 2013 at 01:18

        До речі пане Іване, у мене до Вас пропозиція : якщо вже Ви публічно (під ніком) приймаєте участь в дискусії про бюджет та знаєте кажете, що : ” Есть и множество других источников наполнения местного бюджета.” та най головніше те, що Ви маєте в селищній раді свого “осведомителя” то давайте співпрацювати на користь громади.
        “Почнемо з того, що Ви розповісте про те як там справи з залученням експертів до проведення незалежної оцінки майна комунальної власності, яке підлягає приватизації шляхом викупу” та розкажете громаді на коли це дійство планується;
        – які експерти відгукнулись ?
        -що оцінювати будуть для подальшого викупу?
        -які норми до уваги візьмуться для розрахунку вартості?
        – та як максимально вигідно це зробить для БЮДЖЕТУ СЕЛИЩА?

        Буду Вам щиро вдячний, якщо допоможете всій громаді…

        Для тих, хто з читачів досі не знає, виконком все розмістив на сайті селищної ради
        http://kotsubynske.info/news/konkurs_ekspertiv/2013-03-05-200

        як я розумію це був при моїй пам’яті найкращий садочок в Ірпінському регіоні 🙁
        І навіть якщо там, так як каже один з депутатів від того округу (Меблева вул.) : “все так там плохо, что садик не одстроиш, дороже будет чем новый строить” тоді враховуючи масштаби території та місце розташування потрібно використати цей об’єкт для залучення коштів до бюджету для музичної школи, оплати праці бюджетникам та інше….

        • Иван 25 Березня 2013 at 00:42

          А Вы много экспертов хороших знаете в Ирпенском регионе? Я нет. И в конкурсе победила известная мне эксперт. Ответственный и порядочный специалист своего дела. Про методы оценки Вы можете узнать, если конечно Вас сильно этот вопрос волнует, в сельсовете. Отчеты составляются по определенным методикам и нет никаких секретов в их применении. А объект оценки вы можете на Вашей ссылке увидеть.Не понимаю в чем тут проблема. О какой либо продаже там речь не идет. Но, думаю в сельсовете Вы можете узнать ответ на этот вопрос.

  6. Віктор Боримський 16 Березня 2013 at 15:42

    Шановний Олексій Миколайович!Що заважало Вам балотуватись в рідному селищі бути вибраному(в тому що Ви були б в складі Ради я впевнений) і працювати на громаду?Давати поради зі сторони легше вього,таке щастя в Раді маємо в одному екземплярі.Якщо в 2015 зміниться влада (хоч я в це не вірю) я буду поважати вибір країни яким би він не був. З повагою.

    • Туровський Олексій 19 Березня 2013 at 04:09

      Вікторе Сергійовичу, я Вас занадто поважаю як людину в якої порядності стільки, що її вистачить перекрити ще й пару депутатів не порядних, тому не можу собі дозволити Вас повчати, підказувати чи критикувати.
      В місцеву владу чого не балотувався? Тому, що розумів, що мій прихід туди не вирішить нічого (видно було одразу що гектари землі, для провладної сили будуть великою мотивацією переобратися вдруге ), а давати пусті обіцянки виборцям я просто не міг, так як і потрапивши в раду відсиджуватися там, так як роблять це більшість депутатів. На той час стояла мета бути обраним до Ірпінської ради за для лобіювання інтересів рідного Селища, де б мене підтримали в цьому питанні однопартійці) Не мені Вам розповідати як Коцюбинський бюджет залежить від Ірпінського та обласного, тому вважаю що то було вірне рішення.

      Щодо того, яка мета та причини активізації діяльності на сьогодні, то тут все просто “обов’язки “, які мені від свого імені делегував Кутовий В.Г. Мета Кутового своєчасне реагування на місцях на звернення громадян, тому намагаюсь бути гідним помічником, щоб йому соромно не було.
      А як почався робочий процес (громадяни до Кутового а він на селищну раду з запитами) то зрозумів, що тут такій роботі не раді, Мельник мабуть по іншому роботу був поставив 😉

  7. партизанка Зоя 16 Березня 2013 at 22:10

    Ни для кого не секрет, что абарзевшие депутаты голосуя, защищают свои земельные наделы! Жаль что бюджетников используют как прикрытие своей криминальной деятельности! Дают учительнице 10 соток, а себе гребут 100гектаров на Кооператив!!!

  8. Космополит 18 Березня 2013 at 00:01

    Для Патриота:
    Понимаю, и во многом разделяю твою боль, однако ради справедливости хочется заметить:

    1. Садовский у власти с 2006г. Сейчас на дворе – 2013г. Включи мозги и посчитай сколько лет он у власти.
    2. По поводу земли – еще не вечер. Дождись конца каденции Садовского и потом делай столь резкие заявления.
    3. Кто, кто, а к утрате садиков Садовский не имеет ни какого отношения. Кстати, а какой второй садик был закрыт?
    4. Врядли в лесу только Садовский мусорит.
    5. Скорую в Бучу он точно не отдавал. Её просто забрали сверху.
    6. На музыкальную школу нет свободных денег в бюджете. Да и такая муз. школа для посёлка не нужна, потому что, родители учат своих детей для себя, а не для поселка, а платит за это поселок. Плюс, практически никто из этих родителей не платит налоги в поселковый бюджет, но требуют от туда денег на свои прихоти (именно прихоти, т.к. ни Паганини, ни Моцартов эта школа не выпускает).
    7. По дорогам – согласен. Но в Киеве они ничем не лучше.
    8. На процесс увеличения рождаемости Садовский, при всём своём желании, повлиять никак не может, разве что как ввести кастрацию и стерилизацию в поселке.

    Так что, по-меньше эмоций, и по-больше трезвости.

    • Патриот 21 Березня 2013 at 02:49

      Слушай, ты не Космополит , а Космонавт.Ты о чем это говоришь ???:

      Космополит
      Написано 18.03.2013 у 00:01 | Посилання
      6. На музыкальную школу нет свободных денег в бюджете. Да и такая муз. школа для посёлка не нужна, потому что, родители учат своих детей для себя, а не для поселка, а платит за это поселок. Плюс, практически никто из этих родителей не платит налоги в поселковый бюджет, но требуют от туда денег на свои прихоти (именно прихоти, т.к. ни Паганини, ни Моцартов эта школа не выпускает)

      По твоему получается пусть наши дети в место музыкального образования пусть гуляют по улицам? курят ? “бухают”? “ширяются”??? Такое развитие ты видишь ?
      О каких прихотях ты говоришь ? Поселок обязан содержать и развивать музыкальную школу согасно ” Закону Україні про позазашкільну освіту”,около 40 лет школа работала и вот она уже не нужна каким-то Космонавтам…

  9. житель 18 Березня 2013 at 16:33

    О каких соц. опросах идет речь ? Вы только скажите людям , что когда присоединят к Киеву сразу лишат чернобыльских льгот, а взамен ничего не дадут. Посмотрим как люди от них добровольно откажутся. Яркий пример ” киевских” дорог ул.Рабочая вдоль кладбища, стоит в ямах и мусоре десятилетиями. Для того , чтоб были “киевские” тарифы на тепло необходимо провести до каждого дома теплотрассы от Беличской ТЕЦ . Киев пусть покажет сначала как он бережет свой лес , а потом берется “охранять” наш , у себя повырубали все , что можно, теперь берутся за наш.

    • Наталя 23 Березня 2013 at 16:52

      Кто сказал, что отберут чернобыльские? А ездить в ирпень бучу очень классно??? а тарифы на комунальные почтив 2 раза дороже чем в Киеве! не надо вводить людей в заблуждение. Ничего хорошего в том, что мы область, а не Киев!!!!!!!

  10. Наталя 23 Березня 2013 at 16:48

    Когда же присоединят нас к Киеву? жду, жду, жду
    Находиться в 2 минутах от Киева и ездить в больницу, решать вопросы и оформлять документы в Ирпень, Бучу. Неужели кому-то удобно?

  11. Житель Коцюбинского 1 Квітня 2013 at 17:15

    Да хватит пугать нас страшилками про лишение чернобыльских льгот. Скажите, простые люди много получили этих льгот за последнее десятилетие? Вы посмотрите во что превратилось Коцюбинское за правления царька садовского и его свиты. Коцюбинское должно иметь статус Киева ибо так, как управляют им разные садовские с пикулыками мы уже не только видели, а и прочувствовали на себе. И по поводу автобусов ПАЗ – одно слово – Павловский автобус. Так вот, не очень уважаемые “рулевые” поселка, предлагаю вам всем составом, включаю царька, желательно летом в час пик прокатиться на павловском бусе туда-обратно, а потом на свою гребаную сесию решать вопросы. Вы забыли про народ, но смотрите, народ может очень быстро вспомнить о вас.

  12. Иван 2 Квітня 2013 at 11:37

    Смотрю нет тут хозяйственников на сайте, потому и такие глупости попадают в комменты. Вопрос благополучия Коцюбинского зависит только от того,кто у власти и как работает команда рядом с ним. Не думайте,что присоединившись к Киеву сразу станет все прекрасно- и дороги, и тарифы на тепло, и транспорт подешевеет ….. НЕТ. Городу не выгодно направлять денежные потоки на местность, от которой нет толка. Это как 100-летний дом взять на баланс. И на ремонт больше денег,чем оплата коммунальных. Так вот, ситуация будет не изменится. Будут те же раздачи земельных участков, привлечение инвесторов и наполнение с помощью них бюджета. Только вот люди, которые будут получать эти участки будут уже не коцюбинчане , а киевляне, в лучшем случае. И вопросы задать мэру Киева вряд ли удастся, он в зоне не досягаемости для простых людей. А выход из сложившегося есть. Чего так не хватает коцюбинчанам? – коммун.тарифы, транспорт, канализация, экология. И это все можно реально. Коцюбинскому самому надо привлекать инвесторов и строить и наполнять бюджет. Делать только надо это с максимальным сохранением леса, так как другой территории НЕТ.

Залишити відповідь до ИванСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539