Коцюбинський водевіль: депутат в рясі VS жінка в жалобі

56

gaikyАвтор: Юрій Марчук 

У Коцюбинській раді сесії такі ж як в Гостомельській. Селищний голова посміхається, але питання громади не вирішує.

Люди прийшли у вівторок, аби з’ясувати, чому запрошена отцем самооборона застосувала до мешканців селища силу.

Аби з’ясувати, що ж відбулось насправді, приїхала знімальна група телеканалу СТБ. І тут – почалось!

“На минулій сесії 20 червня, коли отець замахнувся на ще понад 250 метрів приміщення колишнього дитсадка, він привів біженців і запросив кілька камер. Але ніхто навіть не поцікавився, чи є у них редакційне завдання, не ставив на голосування питання доцільності проведення зйомок у залі,” – розповідає коцюбинчанка Ольга Матюшина, яка була присутня на попередній сесії.

“Побачивши телеканал СТБ депутати переполошились. Не вистачило лише одного голосу, щоб усунути телеканал з зали. Якщо тоді мені навіть слова не давали, хоч я записувалась, то тут був прогрес, можна було розмовляти, ” – додає Матюшина.

Селищний голова офіційно заявив, що знімати може будь-який канал, тільки не СТБ.

“Це цензура,” – вигукнули люди.

Зрештою телеканал СТБ пообіцяв, що поїде геть. Журналістка лише попросила Олександра Ковтача, який тис руку Ігореві Постановському, щоб той прокоментував, чому самооборону кинули проти людей.

rada

Прості коцюбинчани просили, аби телеканал не їхав. Ільницький же був впевнений – журналісти намонтують все так, що викривлять його дійсність.

Розрядити ситуацію намагалась вдова загиблого героя України – Олена Гуменюк.Цей шматок відео не монтований.

“Дайте обіцянку, що коли біженці поїдуть на свою батьківщину, на цьому місці Ваша церковна громада побудує дитсадок для нашої громади і допоможе зробити ремонт,” – запропонувала жінка.

На пропозицію дружини загиблого героя, яку люди і депутатка Євгенія Харченко зустріли оплесками, депутат у рясі відреагував блискавично:

“Я все зрозумів… Провокація ваша!”

Ільницький сів, сказавши дружині загиблого комбата, що це все передвиборча кампанія.

“Я не займаюсь передвиборчою кампанією… Вчора голова сільради сказав, що там буде дитсадок,” – наполягає на своєму Олена Гуменюк.

Коцюбинчани твердять, що реабілітаційного центру до того, як заїхали біженці не було. Місцеві кажуть вкотре – там був готель.

Депутатка Марія Пегета на камеру журналістам теж підтвердила, що там був готель, а не реабілітаційний центр:

“Те, що там готель… там був готель. Це правда.”

otets2

Це чутно і видно на відео.

Те, що замість реабілітаційного центру був готель підтверджували раніше у селищній раді й працівниця лікарні.

Що ж виходить: свідчення медиків, коцюбинчан-очевидців, депутатів, оголошення в інтернеті, які поспіхом зняли після скандалу, не правлять за докази?

Депутатка Федорів звернулася з кількома депутатськими запитами до депутатів. В одному з них просила, щоб регламентна комісія, яка відповідає і за дотримання законності, і за дотримання депутатської етики, розглянула бездіяльність 2-х депутатів Миколи Ільницького та Олександра Ковтача, який є секретарем.

На мій подив депутат Ільницький голосував проти того, щоб депутатський запит Федорів щодо його дій/бездіяльності розглянули депутати в порядку денному.

Те, що йому цього не хотілося – зрозуміло. Але є інша моральна сторона у цій справі, яка називається – “конфлікт інтересів”.

Він не мав би голосувати. Можна було й утриматись.

Те, що не під силу депутату в рясі, як виявилось посилу іншим.

Наприклад, до честі депутата Миколи Мамчича, коли депутати вносили в порядок денний проект рішення про присвоєння йому звання почесного громадянина селища – депутат Мамчич голосував проти.

А коли це питання депутати розглядали – він взагалі вийшов з зали. Оце – справжня духовність й мудрість років.

А такий приклад мав би показати більшою мірою отець, а не депутат.

Я читав, що приватизацію дитсадка прийняли 16-ма голосами. Це критичний мінімум. І Ільницький тоді голосував “за”. Якщо це так, то тут теж був і залишається конфлікт інтересів.

Депутат в рясі під час цієї сесії комусь телефонував і, коли його колеги розглядали питання порядку денного, розповідав:

“Провокацію зробила. Напала на мене з телеканалом…”

Був іще один кумедний випадок.

У залу зайшов депутат в рясі Микола Ільницький, який назвав дружину Гуменюка мало не провокаторкою. Він істерично виголосив:

“Представник “Чесного слова”. Він назвав мене сепаратистом!”

На питання, чого Ільницький під час сесії, коли голосуються важливі питання, перебуває поза сесійною залою, отець каже, що ходив у вбиральню.

Володимир Омельчук, який очолює організацію “Чесне слово”, розповідає, що отець Ільницький вирішив, поки колеги голосують, дещо затриматися у коридорі:

“Ну я почув, що пан Ільницький мамам із дітьми розповідає, що в усіх бідах винна депутатка Федорів. Ну я ж і кажу – провокує конфлікт і замість того, щоб гуртувати й об’єднувати людей – їх розділяє й зіштовхує. Перепитав чи не сепаратист бува він”.

Оці важливі питання змушують отця-депутата не розглядати питання порядку денного.

Поспілкувавшись з коцюбинчанами, я з’ясував, що вчора ввечері вони зібрались під будинком і доручили депутатці Федорів подати на сесію проект рішення, яке зобов’яже теплопостачальну організацію

“Нашого депутата звинуватили в піарі перед опалювальним сезоном. Нібито вона подає за місяць до опалювального сезону ці пропозиції. А нічого, що нещодавно стало відомо: у країні будуть відключати світло. Скільки рада не засідала? Майже три місяці. Ми їй дали завдання напередодні увечері й за ніч людина зробила запит та проект рішення. І от я точно знаю, що півтора роки тому в березні було депутатське звернення, яке відправили на тимчасову комісію Коваленка. У ньому просили знайти альтернативу “Мастер-енерго”.” – розповідає Вадим.

kovalenko

“Ця комісія мало не півтора роки (!!!) розглядала утворення спільного твариства з “Мастер-Енерго”. Депутатський запит так і не розглянули по суті. До слова в секретар ради, якщо не помиляюсь, живе в будинку з даховою котельнею. це округ депутатки Главацької. А тему дахових котелень селища піднімає роками одна Федорів. Хай би Ковтач з Главацькою попіарились хоч перед опалювальним сезоном.

Але найбільше обурило те, що Садовський сказав: “якби цю пропозицію подав хтось інший. всі б підтримали…” Тобто депутати – це якась свора, яка об’єднується заради вирішення власних проблем а не проблем людей селища. Їх цікавить об’єднання виключно з точки зору лояльності до влади селища,” – додає Вадим.

Ще один казус був, який мене вразив. Колись Богдан Мельничук казав, що був на сесії й йому впало в око, що депутати не знають порядку денного і за що голосують.

Він влучно висловився про сесії в селищі: “хутір, який живе життям минулого століття”.

Два проекти рішень, що були в порядку денному, посилались на якісь рішення виконкому, які не надали депутатам для ознайомлення. Федорів наголосила на тому, що це неналежна підготовка документів з боку секретаря ради до сесії. Депутати повинні знати за що голосують.

Ковтач спершу підняв її на глум й сказав, що вона могла б ознайомитись із рішеннями виконкому, якби захотіла.

“Я читала рішення виконкому. Мене цікавило, чи, окрім мене, бодай хтось із депутатів розуміє чи знає, за що ж буде голосувати сьогодні. З проекту рішення нічого не зрозуміло. Дати різняться, самого рішення виконкому в жодного депутата нема. Виходить всі депутати голосують просто гуртом як отара. Їх це не хвилює, бо всіх все влаштовує,” – каже депутатка.

rishenna

Федорів двічі просила депутатів, які знають про суть рішення виконкому, яке частково затверджують на сесії ради, підняти руку. Жоден депутат не підняв руки. Жоден.

Але ніхто не захотів знімати питання з порядку денного.

Одним з цих рішень виконком погодив зробити реконструкцію від напірного колектора КНС “Меблева” до напірного колектора “Ірпіньводоканал”.

shema

Дуже цікаво, як тягнутимуть колектор по території нацпарку. Адже селищна рада у конфлікті з парканом повністю визнає правову основу акту 1995-го року, оформленого на меблеву фабрику.

А в акті це сусідство з КП “Святошинське лісопаркове господарство”.

Землі за парканом отця-депутата у селища немає. То як могли прийняти таке рішення депутати?

Чи з отцем – то правильний акт, але він буде неправильним у частині сусідства й не правильний у тій частині, що в акті Меблевої фабрики – це приміщення дитсадка? У голові не вкладається.

Знаєте, у нас в Гостомельській раді теж так.Щоправда, у нас є кілька депутатів, які стоять в опозиції до влади, яка звозила людей на антимайдан. А Федорів, я так зрозумів – одна-єдина , з-поміж тих, хто подерибанив Біличанський ліс.

Так і у нас не будуть підтримувати рішення неугодних депутатів навіть
тоді, коли воно буде соціальноважливим.

Ще мали розглядати рішення щодо звітності дирекцій дитсадків перед батьками.

“Якби це рішення подав Ільницький чи будь-який інший депутат – за нього б проголосували. Робіть висновки,” – сказав депутатці Федорів селищний голова Садовський.

Таким чином визнав, що для нього особистісні порахунки вищі, за комфорт і життя громади.

З самого початку сесії я наголосив на тому, що хай не шукають причин, щоб відмовити людям. Треба шукати можливості.

Люди звернулися щодо звітності дирекції дитсадків не до Федорів. Це питання розглядав на зборах голова освітньої комісії Казіміров.

Хочу зазначити, що подвиг всіх батьків та особисто Ольги Матюшиної, що у селищі тепер є чергова група для дітей, яка працює до 18:30. Подвиг і в тому, що ремонт дитсадка таки робили з місцевого бюджету.

tualet

“Наша рада все одно не безнадійна. Є прогрес. Якщо раніше закривали сесії і виганяли навіть працівників Генпрокуратури, то тепер сесії відкриті. Якщо раніше не давали говорити людям, то після публікацій на сайті ми вже маємо право на виступ у сесійній залі. І як би там не було саме ми домоглись і звітності, і ремонту дитсадка,” – переконана Матюшина.

tualet

“А те, що депутати за це не голосували… Так хіба ж це погано? Це дуже добре. Ніхто з них не зможе сказати, що це завдяки йому сталися ці зміни,” – додає Матюшина.

Протистояти людям, які організовували антимайдан, у наших селищах – доволі важко.

Я прийшов на сесію в Коцюбинську селищну раду, щоб подивитися, як працюють сусідні місцеві урядники.

Пройшов майдан. Нічого не змінилось. Вони й далі перед виборами роблять все, щоб залишитися при владі.

Але нехай не сподіваються, що ми опустимось руки. Змінилось головне – свідомість простих людей.

Ганді казав: “Спершу вас не помічають, далі сміються над вами. Потім вас бояться і зрештою – ви перемагаєте”.

marchukАвтор: Юрій Марчук, депутат Гостомельської ради

56 коментарів

  1. Ладко 11 Вересня 2014 at 21:16

    Доброго дня, пане Юрію!

    Наскільки я розумію, проблем у Гостомелі вже немає. Настала ера «всеобщего благоденствия»..

    Єдина проблема ірпінського регіону – це отець Микола…Правда?

    Другий мій висновок—«громадські журналістки», які готові були «always» нашкрабати сторіночку за чернетками пані Федорів, втомилися…
    Стиль той же, чернетки, очевидно, ті ж. Міняються лише піставні фотографії авторів…

    Про проблеми і життя Коцюбинського Ви, судячи з усього, знаєте лише зі слів Ірини і фотографій Ольги..той же туалет, та ж карта.. Чи знаєте Ви, що є інші коцюбинчани? Ті, наприклад, що кожен ранок бачать припарковану трьома колесами на зеленій траві «Нацпарку» зелену Тойоту пані Федорів?
    От цікаво мені… Усвідомлює чи ні пані Матюшина, що, поки збудується садок, її гарячі і зовсім не естонські хлопці вже ходитимуть до школи? (Як же я співчуваю колективу тієї школи 🙁 🙁 ) (от у садочку пані вимагали відкрити їй хвіртку з боку її будинку, бо їй занадто тяжко пройти 100 метрів до тієї, яка влаштовує всіх інших батьків )

    Тепер по суті Вашої (у чому маю підстави сумніватись) статті..

    Чи знаєте Ви, у якому стані так званий садок передали релігійній громаді???
    Чи Вам прості коцюбинчани з 11Б розповіли за чаем з японської порцеляни?

    — Дайте обіцянку, що коли біженці поїдуть на свою батьківщину, на цьому місці Ваша церковна громада побудує дитсадок для нашої громади.
    При всій повазі до пані Гуменюк, до світлої пам’яті іі чоловіка…
    Відколи релігійні громади будують садочки? Може б громада СТБ збудувала садочок???

    — Коцюбинчани твердять, що реабілітаційного центру до того, як заїхали біженці не було. Місцеві кажуть вкотре – там був готель.
    Я теж коцюбинчанин. І стверджую, що це—брехня.. Ви вірите лише тим, хто напоїв Вас чайком???

    — Я читав, що приватизацію дитсадка прийняли 16-ма голосами. Це критичний мінімум.
    І що? Скільки законів у ВР проголосовано 226 голосами? Це що, незаконно??? Чи Ви такий же депутат, як Федорів викладач КМА??

    — А такий приклад мав би показати більшою мірою отець, а не депутат.
    Безглузда фраза, списана з чужих чернеток…

    — Поспілкувавшись з коцюбинчанами, я з’ясував, що вчора ввечері вони зібрались під будинком і доручили депутатці Федорів подати на сесію проект рішення, яке зобов’яже теплопостачальну організацію
    Це взагалі незакінчена фраза з іншої чернетки…

    — А Федорів, я так зрозумів – одна-єдина , з-поміж тих, хто подерибанив Біличанський ліс.
    Молодець, облизав!!

    І наприкінці… Пане Юрію… А скількох біженців прийняли і обігріли у Вашому «райському» Гостомелі???

    Чекаю на відповіді від Юрія. Інших прошу не турбуватись…

    195.18.31.**

  2. Ольга Матюшина 12 Вересня 2014 at 12:56

    Ви просите інших не турбувати, але при цьому вас цікавить що усвідомлює Матюшина, а що ні. Як на такі ідіотські питання може відповісти Марчук???

    Як виявляється ви дуже обізнані в проблемах дитячого садка, навіть знаєте про що дискутують на батьківських зборах. Тільки від того, що ви десь плітки позбирали і анонімно понаписували, користі мало.

    Ви нам вже розповідали про, те що ваші діти теж ходили в садочок і ви покірно платили благодійні внески і вас все влаштовувало. Ну то добре, живіть собі і далі, як покірна вівця.

    А мене не влаштовує і я прагну максимально реалізовувати права надані мені законом. І ваше юродство з приводу хвіртки не доречне. Я справді піднімала питання, що садочку потрібна нова огорожа і питала чому з боку прилеглих будинків є хвіртка і чому зачинена. Як повідомили присутні батьки, які ще самі ходили в цей садочок, що та хвіртка завжди була відкрита, але останніми роками зачинена щоб люди не ходили через садочок. І ми дійшли згоди з батьками, що нехай хвіртка буде зачинена, а з приводу огорожі пані Лютенко (начальник планово-економічного відділу ради) пообіцяла знайти можливість в бюджеті на нову огорожу до кінця року.

    Ваші співчуття лишіть при собі. Вони нікому не потрібні, бо ремонт в садочку зробили за бюджетні кошти і режим роботи садочку подовжили (не залучаючи додаткове фінансування з боку батьків, як то дуже хотілось місцевим очільникам).

    95.158.25.1**

    • Ладко 12 Вересня 2014 at 14:45

      а коми де? 🙂

      95.158.60.**

      • Ольга Матюшина 20 Вересня 2014 at 21:59

        Аргументи скінчились 🙂

        95.158.25.1**

        • Ладко 20 Вересня 2014 at 23:16

          Тиждень чекала?
          Довго доходить…

          195.18.31.**

  3. Лариса 12 Вересня 2014 at 14:00

    Добридень, шановні коцюбинчани!

    Не дивлячісь на суворі погрози пані федорів, я на ВОЛІ, хоча ви всі свідки гідотних наклепів та погроз від Гоп-компанії!

    Справа в тому, що в нашому будинку побажання мешканців стосовно паркану розділилися щонайменьш на 3 угрупування:
    – перші – хочуть залишити парковку і нехай будується паркан;
    – другі – хочуть, щоб був дитсадок,
    – треті – взагалі проти всього.
    Пані федорів – хоче задовільнити себе і всіх, а спершу відпрацювати кошти, що сплачені за травлю православного священика, відібрати приміщення у парафії Преображення Господнього і розмістити там Фонд Громади Приірпіння, що десь загубив 50 мільйонів гривень.

    Ситуація всім зрозуміла.

    Працюйте, федорів, я бажаю вам просвітлення та усвідомлювання!

    Все одно, кожна душа, навіть сама забруднена, вкінці-кінців потребує очищення та відродження.

    Чекаємо на кращі ваші прояви, щоб ваше прізвище можна було писати з великої літери.

    213.111.69.2**

  4. ella24 12 Вересня 2014 at 20:14

    “бедняга” ))))) на першому фото волає))) лжеотець…це ж як на бісівський лад в нього заточений мозок..диву даєшся. В нього вже діагноз, всі провокатори, вороги, “баец нівідімага фронта”, чи як там? Ан всеж таки нічний бордель та сутенерство все ж таки лишило відбиток на його обличчі..

    82.145.21*.*

    • Оксана Іващенко 16 Вересня 2014 at 10:42

      Нещасна! Чого ви пишете весь час з різних IP-адрес? Гадити боїтесь із своєї квартири? А може це дуже відома особа ховається? Бачимо тебе, Федора. Твій почерк знайомий. Там Лариса попереджувала… А якщо Лариса цього не бачить, то бачать інші, яким теж не подобається принижування отця Миколи…

      212.90.36.1**

      • ella24 16 Вересня 2014 at 21:29

        Оксана (Лариса) що ж ти бідненька так пінешся …кругом тобі Федорів ввижається, склади в своєму мозку рагульні ізвилини, поворуши ними, може дойде до тебе що в коцюбинському багато інших людей…крім шанованої нами пані Ірини…

        82.145.21*.*

        • ella24 16 Вересня 2014 at 22:32

          Оксана(Лариса) а якщо хтось у нашому домі захоче “гадити…” , ми одразу покличемо вас…з відеречком. І якщо цей покидьок ільницький , до нас заїде на нашу вулицю – запхаємо це пацюче рило у сміттєвий бак…

          82.145.216.1**

          • Aлександр 18 Вересня 2014 at 09:54

            Тупая овца.

            217.76.205.**

  5. Ладко 12 Вересня 2014 at 21:09

    до речі, Юрію, чи то б пак Ірино.. Ви взагалі в курсі що таке “водевіль”?
    То жінка у жалобі для вас “легка комедія з куплетами під музику”…
    Чи священик, що прихистив біженців?
    без коментарів.
    Закінчені дегенерати.

    195.18.31.**

  6. ella24 12 Вересня 2014 at 21:32

    o!! Ще на першому фото женщіна-шлем з права, у чеввоній кофті сидить….пріческа-шлем , нос картошка…яке це страшне сварливе створіння., всіх ненавидить, а дуже хоче на дурняк у нашому домі квартиру отримати, кляне, кричить, дайте їй квартиру в новобудові. Верная подруга садовського. 28й дім по пономарьова, мені вас жалько, як? як ви її могли вибрати депутатом? Вонаж псує повітря сваркою навіть у дворі! Дарма що забудовник пропонував добудувати дит.садок , не ця баба вибрала квартиру..

    82.145.209.1**

  7. Анатолій 13 Вересня 2014 at 11:21

    Такий гарний хлопець, а все туди ж! Невже Вам хочеться бути “прокладкою” Ірини Федорів? А може Ви теж її “сожитель”? Не можу зрозуміти, що інше могло так Вас торкнути? Тут питання, навіть не всього Коцюбинського, а лише частини мешканців одного будинку. При чому тут Гостомельський депутат? Хіба Ви знаєте всю історію цього питання? Чому Ви були присутні на сесії в Коцюбинському? Мабуть у нашого чуда-ЮДА Коцюбинського не вистачає вже власного лайна для отця Миколи, то запросила для допомоги Гостомельського? Не лізьте, молодий чоловіче, в бабські скандали.
    Отець Микола робить богоудні справи, а купка жлобів з Меблевої захищає свої шкурні інтереси, задля влаштування парковки.
    Іще соромно за вдову Чесного Воїна, Героя України і Коцюбинського – Гуменюка! Шановна, пані Гуменюк! Не соромте Честь свого чоловіка і не соромте своїх чудових діточок! Чого лізете в це питання? Вам що треба садочок? Ваші діточки вже повиростали з цього віку. Ви залишилися самі з трьома хлопчиками і дозволяєте собі витрачати сили і час на захист ганебних проектів Ірини Федорів. Вам би молитися за чоловіка і працювати задля успіхів діточок. А може Ви теж хочете в депутати і ладні глотку перегризти священику, змішати парафію Преображення Господнього з багнюкою, вигнати всіх з чесно придбаного приміщення, аби стати депутатом? Під час Вашого агресивного виступу на сесії зовсім не видно Вашого суму та горя за чоловіком, тільки чорна хаусточка… Чи подобається це Вашому чоловіку там на Небі, чи йому соромно за свою жінку? Як Ваші сьогоднішні дії відгукнуться на Вашому здоров’ї та майбутньому Ваших чудових хлопчиків? Не соромтеся на все Коцюбинське. Зберігайте надбання Вашої родини, Вашого шановного чоловіка, а не витрачайтеся на чиїсь примхи!
    Я підтримую дії отця Миколи, поважаю його як священика і як чоловіка. Переселенці та парафіяни теж молодці! Дякую вам! Так тримати!

    217.76.205.**

    • Ольга Матюшина 15 Вересня 2014 at 12:31

      А не соромно було вплутувати Самооборону і прикриватися ім’ям пані Гуменюк задля вирішення земельних питань??? Пані Гуменюк пропонувала поставити сітку замість капітального паркану. Не погодились. Чому? Кому потрібна ескалація конфлікту? Не Садовському часом, який напередодні обіцяв в моїй присутності і пані Гуменюк, і представникам Самооборони, що коли біженці поїдуть садочок повернуть громаді і лікарню він відстоїть будь-якою ціною.

      І чого ж ваш Отець не відстоював питання перейменування вулиці Пономарьова на Гуменюка??? Ото було соромно чути від голови та депутатів, що таке рішення є передчасним і ще невідомо чим війна закінчиться і скільки ще “трупів” привезуть і де ж стільки вулиць взяти…Вся паства мовчала. І біженці мовчали. А Олександр Гуменюк віддав своє життя за мир та спокій у вашому домі. Він простояв майдан і гуртував людей щоб нарешті в цій країні почали поважати закон. Можна було не проголосувати чи утриматись, але такі ганебні речі не мали звучати у сесійній залі. І як священик Ільницький мав би першим виступити і припинити те неподобство.

      З приводу приватизації дитячого садочку. Не відповідає ця угода нормам законодавства. По перше, піп не мав би голосувати за питання,в якому має свій інтерес. Це корупційна складова. По друге, на той час діяла постанова, яка забороняла відчуження дитячих садочків. Позов в суд може подати лише Коцюбинська селищна рада,яка за цієї каденції ніколи цього не зробить, так як сама замішана в корупційних схемах.

      І це нонсенс, що релігійна громада за безцінь забрала приміщення дитячого садочку.

      95.158.25.1**

      • Ладко 15 Вересня 2014 at 20:16

        З приводу приватизації дитячого садочку.
        Коли до вас, Ольго дійде, що НЕ БУЛО приватизації дитячого садочка. Була руїна… Ви тоді далеко були, десь у Азії…

        195.18.31.**

        • Ольга Матюшина 15 Вересня 2014 at 22:55

          А чи ліквідовано дитячий садочок???

          95.158.25.1**

          • Ладко 16 Вересня 2014 at 21:00

            так, ліквідовано, приблизно у 1994-1995 роках..
            Остання няня продовжувала опір і виносила горщики у глибокому підпіллі до 2003, потім пішла на пенсію…
            Деякі вихованці, після тривалого курсу спеціальної підготовки у лікарнях Глевахи і пластичних операцій оселилися у 11Б, організували диверсійну групу на чолі з Іриною-Тюльпанницею і продовжують боротьбу досі…\

            195.18.31.**

      • Надія 16 Вересня 2014 at 10:02

        По-перше, приватизація абсолютно справедлива. Оцінку вартості приміщення проводила незалежна ліцензована організація, а не селищна рада і не священик.
        По-друге, отець Микола має повне законне право голосувати за питання, яким він опікується. На виборах президента кандидати теж голосують самі за себе.
        По-третє, приватизовувався зовсім не дитячий садочок, а приміщення реабілітаційного центру. Дитячий садочок припинив своє існування за рішенням всіх коцюбинчан на референдумі.
        Припиніть наклепи, перекручування дійсності!
        Скільки можна знущатися з отця Миколи?
        Авторитет отця Миколи, що зароблений десятиріччями невтомноі постійної праці, ніяка вискочка не перекреслить.

        212.90.43.**

        • Надія 16 Вересня 2014 at 10:09

          І з приводу поведінки вдови Гуменюка. СОРОМ!!! Чого вона кривдить честь свого чоловіка? Таке горе в родині, а вона скандалить як базарна баба на сесіі! З такою поведінкою вдови, мені теж перехотілося, щоб вулиця носила прізвище Гуменюк.

          212.90.43.**

          • Ольга Матюшина 16 Вересня 2014 at 14:44

            Поки ви тут пишете всілякі нісенітниці, пані Олена одягає і забезпечує амуніцією добровольчі батальйони. І зауважте, вона це робить, мовчки.

            95.158.25.1**

          • Володимир 16 Вересня 2014 at 18:16

            А чого це нісенітниці? Вдова Гуменюк себе показала як базарна баба. На відео все видно! СОРОМ! Позорить покійного чоловіка і чудових дітей!

            46.232.238.2**

        • Ольга Матюшина 16 Вересня 2014 at 11:47

          Ще раз питаю садочок ліквідовано???

          А результати референдуму, на який ви посилаєтесь, оприлюдніть, будьте так ласкаві.

          Між виборами президента і відчуженням дитячого садочку є велика різниця, і не лише процесуальна.

          95.158.25.1**

          • Володимир 16 Вересня 2014 at 17:52

            Звісно, дитячий садочок ЛІКВІДОВАНО!!! Ви прекрасно це знаєте.
            І залиште вже цю тему! НАДОЇЛО!
            Знайдіть для свого фонду якесь інше приміщення. І парковки вам вистачить.
            КРОВАСІСІ !!!
            Відчепіться!

            46.232.238.2**

      • Aлександр 18 Вересня 2014 at 09:58

        А что тут стыдного? Мы теперь знаем, что Самооборона тоже поддерживает отца Николая. А за вас, только урод из СБУ, который живет в вашем доме.

        217.76.205.**

        • ella24 18 Вересня 2014 at 21:43

          тупая овца это та которая тебя родила

          82.145.216.2**

    • Аврора 17 Вересня 2014 at 22:59

      В шоці в таких коментарів…Стільки бруду здається ніхто собі не дозволяв…ви ж захисник релігійної громади..де ваша смиренність, всепрощення..людяність де? Яке ви маєте право обговорювати почуття дружини Гуменюка ?!!! Ви хто такий?Гуменюк загинув захищаючи свою країну, і на жаль таких як ви теж..
      А що за збочена логіка – як діти виросли, то садочок не потрібен?Вся егоїстичність і вас, і вашого пастора відображена на 100%

      95.158.18.**

  8. Леся 13 Вересня 2014 at 11:54

    Треба будувати новий садочок для діточок в Коцюбинському. Не чіпайте отця Миколу. Він достойний священик і хай будує паркан для лікарні.
    Садовський за стільки років мерства не побудував, то може новий мер щось зробить.
    Поважна вдова Гуменюк, чого ви втрутилися в травлю отця Миколи?
    Ірина трохи допомогла з грошима і ви відпрацьовуєте? Схаменіться! Воно вам не личить.

    95.132.112.**

    • Лариса 17 Вересня 2014 at 00:23

      А капітальной паркан для лікарні чи для прихожан – це найнеобхідніша річ для нашого селища? У нас більш нема проблем, окрім цього проклятущого паркану? Зробив би краще нормальний перехід через колії під мостом! Скільки молодих матусь з візочками, інвалідів, пенсіонерів кожного разу, переходячи з одного боку селища інший, незлим-тихим словом згадують пана Садовського?!!!! А так би всі дякували пану Ільницькому – скандалу б не було, і рейтинг свій підняв би!!!!!

      95.158.20.**

      • Євген 17 Вересня 2014 at 12:16

        Зараз же! Ільницький повинен відновити все селище! То візьми ти це зроби! Розуму вистачає написати тупий комент, то може вистачить на будівництво мосту… Це ваш будинок проклятущий – і Федорів проклятуща. Задовбали всіх вже. Паркан треба нормальні всі це розуміють і батюшці велика вдячність за його будівництво.

        193.28.20*.*

        • Лариса 18 Вересня 2014 at 21:26

          Шановний, ви не праві – я не проживаю в будинку Ірини Федорів, ви мене з кимсь сплутали. Але якщо Ви так категорично волаєте за паркан, то поясніть нам, ненормальним, які не розуміють – навіщо потрібен той паркан!!!!! Обґрунтуйте, тільки дуже прошу, спокійно, без образ. Поводьтесь як цивілізована людина!!!

          95.158.20.**

          • Лариса 19 Вересня 2014 at 12:17

            Якщо в Вас це цікавить – почитайте коментарі захісників отця Миколи, або підійдуть до нього і запитайте.

            Це очевидні речі.

            Пояснювалося багато разів.

            194.29.62.**

  9. Ладко 13 Вересня 2014 at 21:14

    А ЯК ЖЕ ЛЮСТРАЦІЯ???
    НАС ВЧАТЬ ЖИТИ КОЛИШНІ ДЕПУТАТИ ВІД ПАРТІЇ РЕГІОНІВ, що ВЖЕ ВСТИГЛИ ПЕРЕОДЯГНУТИСЬ У ВИШИВАНКИ….
    http://kotsubynske.com.ua/2013/02/21/v-hostomeli-deputatu-spalyly-mashynu-vin-vystupav-proty-dij-vlady-u-pryirpinni/

    “Машину депутата Марчука, який є членом “Партії регіонів””
    Юрій Марчук (ПР)

    Разом з лауреатами подяк від Пшонки….

    195.18.31.**

    • ПР 15 Вересня 2014 at 12:42

      Марчук Ю.В. був виключений з лав партії в квітні 2013 року. Офіційною причиною виключення стало “недотримання Марчуком Ю.В. статуту партії, ненадання практичного сприяння в реалізації програми партії, систематичне невиконання рішень керівних органів партії і ради селищної партійної організації, за численні порушення партійної дисципліни і дискредитацію високого звання члена Партії Регіонів”.

      146.0.81.2**

      • Ладко 15 Вересня 2014 at 20:23

        Розумні люди знали що таке ПР ще з 2004…
        А порядні ніколи не вступали….

        195.18.31.**

        • Ольга Матюшина 15 Вересня 2014 at 22:59

          А ще порядні не пліткують анонімно:)

          95.158.25.1**

          • Ладко 16 Вересня 2014 at 09:56

            Порядні жінки думають головою і живуть з чоловіками-батьками своїх дітей… 🙂

            95.158.60.**

          • Надія 16 Вересня 2014 at 10:17

            Дівчата! Пліткуєте та зводетн наклепи, саме ви. Чого причепитися до отця Миколи? Скільки всього вилили на нього! Приняв біженців, будує для громади паркан – правда, парковку у вас забирає, але не можна бути такими егоістами. Да, на його фоні, правда, миршавіє Ірина Федорів, ну час ставить все на свої місця! Харизма понад усе! А сьогодні харизма Ільницького – непереможна. Беріть приклад дівчата!

            212.90.43.**

          • Володимир 16 Вересня 2014 at 18:11

            Та які там чоловіки! Кому потрібні смітниці. Нехай подякують, що дітей їм зробили, а жити з такими і утворювати родину – нізащо! Так, як сожительниці – покатить.

            46.232.238.2**

          • Ольга Матюшина 18 Вересня 2014 at 09:22

            Опублікуйте документи щодо процедури ліквідації, будьте так ласкаві:)

            95.158.25.1**

          • Лариса 19 Вересня 2014 at 12:13

            Які Вам ще послуги надати? Вам потрібні документи – звертайтесь в селищну раду, так як Ви мені відповідали про запити по лікарні. Ми повинні самі отримувати інформацію, навіть маючи власного депутата, а Ви з нас вимагаєте папери. Підкажу, звертайтесь до Ірини федорів, квартира 54.

            194.29.62.**

        • ПР 16 Вересня 2014 at 11:03

          Брехня, в наші ряди заганяли всіх. ПР була партією влади. Всі керівники і апарати адміністративних одиниць, підприємств на 98% складались з членів партії. Вступ в партію для багатьох був добровільно примусовим. Станом на липень 2013 року членами Партії регіонів були 1 400 956 осіб. Я би не стверджував, що всі члени ПР не розумні і не порядні люди.

          146.0.81.2**

          • Володимир 16 Вересня 2014 at 18:03

            Ой-ой, а мене чогось не загнали! Заганяли? Я точно знаю, що за вступ в ПР треба було платити. Туди йшли пристосуванці, що хотіли дивідендів від ПР: посади, просунення власного бізнесу, кримінальний захист. Чесних людей там не було. Це всі знають. Ну розкажіть нам яка була чудова ПР.
            Але нехай розкаже Федорів, вона має відзнаки за якісь заслуги. Ми бачимо, які дивіденди вона від ПР отримала.

            46.232.238.2**

  10. Анонім 16 Вересня 2014 at 16:28

    Марчелло в Гостомеле нагадил.Тут с него, как с шута, смеются. Теперь к Вам полез.
    Не волнуйтесь, его никто серьезно не воспринимает.
    С ним люди уже не общаются.Синий на веса свой единый “аргумент” ложил.Весь Гостомель знает. Кричал, что думает так обо всех. Резко правильный стал. На наших пацанов навел со своими единомышленниками. А там криминал. Организация и хищение, удержание и т.д. А теперь на священника подался.

    95.158.48.1**

    • Володимир 16 Вересня 2014 at 18:07

      Ми теж вже розібралися – тут Федорів весь непотріб збирає у свій СМІТНИК.
      А отця Миколу ми захистимо. Бачимо на власні очі його роботу та поважаємо. І депутат він хороший.

      46.232.238.2**

  11. Євген 17 Вересня 2014 at 12:29

    Пані Гуменюк – дійсно сором Вам підійматися проти священика і християн. Це Вам честі не добавить, а навпаки знищить все що є. Наче була мудрою жінкою, то залишайтеся такою.

    193.28.20*.*

  12. Aлександр 18 Вересня 2014 at 09:49

    Гадкая статья.
    Ирина Федорив – убогая на голову.
    Так выгрызать парковку – сказочное жлобство.
    Елена Гуменюк, сколько стоит ваша совесть? За какую сумму вас купила Федорив?
    Николай Ильницкий – Благородный и порядочный человек.
    Отец Николай – простите и благословите.
    Депутат Ильницкий – уважаю!

    217.76.205.**

  13. Юлія 18 Вересня 2014 at 11:42

    Поважаю священика Ільницького. Відчепіться від нього.
    Прекрасна людина. Будьте людьми, залиште в спокої.

    93.73.210.2**

  14. пророк 21 Вересня 2014 at 11:02

    Он даже писарь не умеет. Статью ему написали, он подписался, тип сам написал. Сколько денег заплатил за статью или тебе заплатили?

    195.68.202.**

  15. Миколка 21 Вересня 2014 at 12:30

    Лариса, так вы с Мебельной или нет? Или вы еще не определились?

    195.18.31.**

  16. Олександра 21 Вересня 2014 at 15:21

    Я лично не знаю всех + и – отца-депутата,хотя если чесно это смущает.Помогает людям,спасибо ему за это ! Молодец! Но очень настораживает, что в будущем это место будет реабилитационным центром наркоманов,(бывает лечат,бывает продают наркотики, якобы уменьшая дозу)Вот это действительно устрашает.А детских садиков действительно не хватает,у кого есть дети это прекрасно знают.А забор – я против,все начинается с заборов,почему нельзя все это без забора? Почему камнем приткновения стал забор? Защитники батюшки-депутата,может кто найдет аргументы? Буду благодарна.

    95.158.22.1**

  17. Андрій 25 Вересня 2014 at 11:12

    Чесно, прочитав статтю і майже половину коментарів.Я,як Коцюбинчанин, скажу вам всім.
    Прокуратура і правоохоронні органи з вашими справами розберуться і дадуть відповідну оцінку вашим діям, а суд прийме рішення щодо покарання або вирішення всіх проблемних питань. Я, як державний службовець в міру своїх можливостей буду аналізувати всі ваші дії.
    Не по темі, але хочу написати. Що стосується паркану, який вже збудований на місці старого паркану, що огороджував дитячий садок “Білочка” (у минулому) таки збудований незаконно, без жодних документів. Перевіркою (на скаргу мешканців Коцюбинського) встановлено, що дозволу на початок будівельних робіт Держархбудінспекція не надавала. Тому будівництво паркану незаконне.
    Дуже вдячний за увагу.

    62.80.169.1**

    • Катерина 1 Жовтня 2014 at 15:53

      А більше нічого не законного в Коцюбинському Ви не бачите?
      Якщо Ви претендуєте на об’єктивність, то чому вона у Вас дещо однобока, така собі – кривенька качечка?
      У селищній раді є всі необхідні документи для цього паркану. А де документи, або хоч якісь папірці на будку в лісі, яку називають сторожкою? Де документи на погреби? Де землевідведення під будинок 11-б, де документи на гаражі? А по підприємствам? Який сморід у нас від Пластмодерну, від інших виробництв? А по продуктовими магазинам? Чи виконуються всі санітарно-гігієнічні норми?
      Тут питання не в папірцях!!!
      Йшла планомірна атака на отця Миколу – порядного священика і чесну людину, абсолютно самовідданого для парафії, виборців, біженців, людей вулиці, і всіх, хто в журбі та нужденності до нього звертається. Ніколи ніхто не отримав від нього відмову! Всім допомагає, всіх чує.
      Дай Боже, щоб в Коцюбинському запанував мир і злагода!!! 🙂

      77.239.178.**

  18. пророк 29 Вересня 2014 at 23:59

    С автора статьи нужно впервую очередь начать люстрацию, так сказал пророк, потом можно дальше идти…

    77.52.157.**

  19. Влад 4 Лютого 2015 at 18:05

    Я вважаю треба розстріляти всіх депутатів разом з сім’ями. Наступні 100 років депутати будут чемними і ні копійки не вкрадуть. Других варіантів немає.

Залишити відповідь до ЛадкоСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539