Передвиборчі старти: Садовський + отець Микола = ?

30

Авторка: Ольга Матюшина

Сесія селищної ради Коцюбинського, як і очікувалось, була скандальною. Питання з приміщенням колишнього дитсадка на Лісовій на засіданнях сесій та комісіях точиться не перший рік.

Майже 10 років тому релігійній громаді віддали частину приміщення в оренду. За ці роки оренди більша частина приміщення занепадала. Тобто орендатор за 10 років не навів там ладу.

У 2010 році до ради пройшов депутат Микола Ільницький (відомий як отець Микола від УПЦ КП) та його сподвижник Петро Бомба.

Ільницький тоді прагнув створити спільну групу впливу з тими депутатами, які пройшли за квотою забудовника Кредісова. Сам же Ільницький мав намір очолити цю групу в раді.

“Він мені зателефонував одразу ж після виборів. Я дійсно думала, що, може, священик і паства допоможуть у боротьбі за ліс. Натомість почула від нього, що він хотів поговорити з Кредісовим, який балотувався в мери, щодо трьох депутатів (Бігун, Миколаєнко, Салівонов — прим. авт.), які були в його команді й перемогли”,  — розповідає про знайомство з депутатом Ільницьким журналістка Ірина Федорів, яка у 2010 році пішла до селищної ради, аби врятувати ліс від дерибану і дотримується свого слова.

“Тоді дуже здивувало, що чоловік у рясі збирається говорити не з людьми напряму, а з “господарем” цих людей”, — додає Федорів.

Сподівання Федорів не виправдались, в “отця” були власні амбіції та плани. На цьому приміщенні не один рік висіло простирадло з передвиборчою кампанією отця: “Це належить Богові”.

Це при тому, що в парафії УПЦ КП на одній половині селища вже стоїть три церкви (в приміщенні екс-дитсадка, на кладовищі та один недобуд).

Ільницький упродовж всіх років каденції виступає на сесіях головним чином щодо питань своєї релігійної громади. Так кажуть депутати ради.

Місцевим урядникам Ільницький доводив, що “не своє” (орендоване) приміщення колишнього дитсадка ніхто не ремонтуватиме (занепадало воно саме в нього в оренді останні 10 років).

Отець переконував, що колись (а це після ще 40 років користування й оренди), можливо, доведеться, віддавати приміщення назад громаді. Якби вам за символічну ціну дали приміщення на 50 років? Ви б за 10 років ремонт зробили?

Саме під такою подачею була озвучена ідея приватизації цього приміщення, лише частина залишилась під медзаклад.

Спершу депутат Ільницький пропонував здійснити добудову й передати її селищу для потреб громади, але на скандальній сесії наприкінці 2013 року Ільницький домігся приватизації 1250 квадратних метрів.

За це громада отримала 1 мільйон 700 тисяч гривень. Тобто один квадратний метр споруди в лісі, по суті, в столиці, продали за 1360 гривень. Ви уявляєте, як “кинули” громаду на гроші?

Тоді ж депутати обговорювали, що за такі гроші ніколи не зведуть дитячого садка, бо для таких площ потрібна сума щонайменше у 20–25 мільйонів і вільна земля.

Але Ільницький та Бомба переконували депутатський корпус, що приміщення дуже небезпечне для дітей, і санепідемстанція та інші органи ніколи не дадуть дозволу на розміщення там дітей.

Два депутати наввипередки переконували увесь депкорпус:

“Що хочу сказати, вже скільки років триває тяганина. Це 10 років тяганини. Дайте можливість узаконити! Садка там вже не буде, бо там є хвороби. Воно вже впитано там! Хто захоче вести дитину, якщо хворі були неабиякі?” — заявив тоді депутат Бомба.

Рішення прийняли критичною кількістю голосів. Троє членів лічильної комісії засвідчили: їх було 16. Вирішальним став голос селищного голови Вадима Садовського, який останнім підняв руку. Він зрозумів, що голосів не вистачає.

Навесні до селища почали приїздити біженці з Криму, а далі зі Сходу. Зараз їх тут уже понад 100, і вони потребують харчів та матеріального забезпечення.

Після сюжетів по ТБ екс-мінстр доходів та зборів, утікач Олександр Клименко перерахував на рахунок релігійної громади мільйон гривень для ремонту приміщень.

Після цього отець ще ходив і бідкався, що геть немає грошей, просив у політиків, зокрема, і на паркан.

Люди теж жертвують кошти й допомагають, хто чим може.

Фото0012

Отець тим часом, за свідченнями коцюбинчан, розповідав ЗМІ, що гостро потребує грошей на ремонт, бо нібито узяв кредит.

“Знаєте, після скандальної історії з інсуліном, після того, як я особисто домовлялась, щоб біженку Тамару Петрівну, в якої діабет, розмістили в лікарні й дістали ліки, мені знову телефонували біженці… Коли просили ліки — не здивувало. Коли ж попросили пластир — виникло серйозне питання: він недорогий, невже коштів немає навіть на пластир? Привезли, окрім інсуліну, і пластир”, — розповідає журналістка Олена Жежера.

liky

“Мені пояснили, що кошти є, але їх контролює отець Микола. І на другому поверсі триває ремонт. Виходить, тому немає в людей елементарного. Далі політики кажуть нам, що головне — цільове призначення, на яке він просить кошти — це ремонт. Ніхто не проти ремонту, але базові потреби мають бути на першому місці. Не маємо ми чути, знаючи, що на рахунку є кошти, що Тамара Петрівна у передкоматозному стані, й їй треба інсулін чимшвидше. Цегла є — інсуліну нема”, — додає Жежера.

remont2

Територіальна громада, яка втратила понад тисячу квадратних метрів за мізерною ціною, з порядку денного сесії дізналась, що 20 червня (не випадково — Всесвітній день біженців) отець Микола лобіює чергове питання — 250 квадратних метрів, що ще залишались громаді в приміщенні екс-дитсадка, він хоче взяти в оренду на 5 років.

Торік Ільницький наголошував, що на цю вже площу він не претендуватиме, якщо дадуть приватизувати 1250 метрів. Депутати дали.

Член виконкому Вадим Кузьміч, розуміючи, що ці 250 квадратних метрів можуть знову-таки приватизувати за попередньою схемою, звернувся до комісії з питань освіти, аби та ініціювала проект рішення й передала ці приміщення для гуртків дитячої юнацької спортивної школи.

У проекті рішення, який запропонувала комісія з питань освіти, другим пунктом йшлося про те, що на час АТО, поки ситуація в державі така нестабільна, ці приміщення (250 м2), які передаються ДЮСШ, використовуються виключно для людей, які приїхали зі Сходу, по суті — біженців, які ще офіційно не отримали жодного статусу.

Тобто у двох проектах рішень була абсолютна одностайність в тому, що біженців треба підтримувати, але вирішення питання депутати бачили по-різному.

Вже напередодні депутат Ільницький, який розумів, що голосів на передачу в оренду приміщень релігійній громаді може не вистачити, попереджав раду, що на засіданні будуть біженці, члени пастви та телекамери.

otets

Один з каналів, зачувши про це, відмовився їхати й сказав, що не бажає брати участь у будь-чиїх маніпуляціях.

До того, як розпочалась сесія, й людей та ЗМІ ще не було, депутати жваво обговорювали тему біженців.

“Робили ремонт там. Вітраж побили. Вибивали з середини. Вилетіло скло аж до скорої. Кажемо їм про це, а вони нам: ідіть просіть батюшку, щоб хтось прибрав. Так до сьогодні і валяється”, — бідкалась депутатка Любов Майоренко, яка працює у медзакладі.

“Ми не проти допомагати. І люди допомагають. Хто готівку дає, хто продукти: вермішель, фрукти, печиво. А щодо історії з інсуліном, то це взагалі… Інсулін у нас єсть для екстреної допомоги — ми його на перший раз надати могли, а потім вже можна було шукати і докупити”, — додає Майоренко.

Інша депутатка Антоніна Степаненко, яка бачила на власні очі частину біженців, дивувалась, чого з-поміж них є великі і дужі чоловіки:

“Вони мали б захищати свій дім. Чому наші люди їдуть і гинуть?”.

Чоловіки-біженці теж прийшли постояти в раді за отця Миколу.

IMG_4862

Дискусія вщухла, коли до ради водночас зайшов Ільницький разом із паствою та біженцями.

Побачивши гурт, секретар селищної ради Олександр Ковтач зазначив:

“Сесію нам треба проводити дуже швидко, чого, мабуть, не вийде”.

Аби не затримувати людей, вирішили скандальне питання розглянути першим.

Майже всі депутати були не проти паралельно розглянути інший варіант, який запропонувала комісія з питань освіти, — передати приміщення ДЮСШ, але на час АТО та нестабільної ситуації в країні надати його для розселення біженців.

Внесення цього питання до порядку денного не підтримали лише два депутати: Микола Ільницький та Петро Бомба. Це прогнозовано.

Від початку намагались голосувати і люди в залі, піднімаючи руки, на що депутат Ковтач зазначив:

“Прошу голосувати тільки депутатів…”.

І тут Божа благодать зійшла на секретаря ради Олександра Ковтача:

“А ті, хто хочуть виступити — мають записатись”.

На той час слова ніхто не просив.

З боку секретаря ради Ковтача це була нечувана законослухняність і повага до присутніх людей, бо рівно рік тому, у травні, коли члени територіальної громади рідного селища Коцюбинське прийшли, аби висловити свою незгоду з дерибаном Біличанського лісу й рубкою дерев, їм не дали на виступ навіть однієї хвилини.

Тоді один з депутатів так відреагував на слова коцюбинчанина про те, що той представляє громаду:

“Общину, блин! Простой человек!!!”.

Можливо, на Ковтача так подіяла не Божа благодать, а дві камери, які змусили секретаря поводитись по-іншому.

Першим слово надали депутатові Миколі Ільницькому, який на всі сесії рад завжди ходить у рясі, хоча релігія від держави відокремлена. Так написано в Конституції. Тобто це порушення духу головного Закону держави.

Ільницький спершу подякував телеканалам, які залучають своїми сюжетами допомогу (саме після сюжету на “1+1” Клименко дав мільйон).

Далі почав говорити про біженців й наголосив, що сьогодні Всесвітній день біженця (цікавий збіг):

“Залишити осторонь не може ніхто. Вони повинні відчути себе, як удома. Відчути, що ми їм даруємо стабільність. Тому сьогодні проводиться ремонт 200 метрів. Планується розселення 30 осіб.  Далі ми вже торкнемося приміщення 500 метрів. Я зустрів супротив певних депутатів, щоб проводити ремонт і подальше розселення людей”.

І хоча ніхто з депутатів не висловлювався проти розміщення біженців і ремонту, Ільницький вів далі:

“Провокують розбрат… коли провокують терористи, сепаратисти… Підтримайте ідеї і нашу роботу!”.

Люди, що прийшли від релігійної громади, та біженці репліками підтримували отця Миколу.

Окрім того, депутат Ільницький вимагав, щоб депутатка Ірина Федорів вибачилась перед біженцями за те, що образила їхні сім’ї, хоча конкретних фактів таких порушень так і не навів.

Це, по суті, була маніпуляція: є хороші, й вони з нами, а є погані, й вони проти нас. Церква завжди погано ставилась до “інакомислія”.

Голова комісії з питань освіти, культури, молоді та спорту Вадим Казіміров зазначив, що він поважає працю Ільницького, але має інший погляд на те, як оформити це питання, й у проекті рішення, яке запропонувала комісія до порядку денного, наголошується на тому, що ці приміщення у такий важкий час віддаються для розміщення біженців.

По суті, і комісія, і кілька депутатів зробили спробу вберегти приміщення від подальшої приватизації.

Депутат Бомба, до слова, член регламентної комісії, просив слова не один, а кілька разів. Це, як правило, прерогатива нашого місцевого Жириновського — Сергія Чернікова.

До слова, депутат Бомба у Коцюбинському має свої порожні приміщення, які підходять для тимчасового розміщення біженців, та, зі слів депутатів, борець за розміщення біженців не запропонував їм розміститись у себе.

DSC_3783

Як на мене — прекрасне місце для тих, хто зараз, зі слів самого ж Бомби, розміщений на обмеженій площі.

До слова, я сама родом з Костянтинівки — це Донецька область. Тут прожила півжиття. Моя мати запропонувала хату в Костянтинівці для біженців зі Слов’янська. Це взагалі мої земляки, тому звинувачувати нас у тому, що ми не дбаємо про біженців, а самому не запропонувати біженцям таке велике приміщення — це занадто.

Хай би депутат Бомба, який так дбає публічно за біженців, надав свої порожні приміщення. У громади ж забрати легше, аніж дати своє?!

Більшість моїх земляків тікає не до Києва, а залишається в населених пунктах поблизу, бо їм, як правило, є що втрачати.

Голова регламентної комісії Олександр Коваленко не став на заваді тому, що один депутат раз по раз виступає з одного питання. Більше того, інший член регламентної комісії,вже згаданий Сергій Черніков (знаний атеїст), виступив на підтримку релігійної громади.

Власне, це було дивно, бо атеїст Черніков в останні роки на пару з Коваленком лобіює інтереси монополістів у сфері постачання комунальних послуг, й виступав навіть проти переіменування зупинки поблизу церкви на Пономарьова у лісі, а тут раптом проявив такий інтерес до потреб релігійної громади.

(Бомба на тимчасовій комісії, до складу якої входив і Коваленко і Черніков, підтримував разом із ними монополістів “Мастер-Енерго”, які тримають високий тариф на опалення у селищі).

Аби підсилити позицію Ільницького, до слова після Бомби взялися і біженці, і члени релігійної громади.

“Шановні люди! Я вас дуже поважаю і громаду. Але кожен депутат… токо под себе! Моя внучка ходить там в спортзал. Будьте добрі і чутливі”, — говорить Зінаїда, що мешкає на Меблевій і, хоч і критикує депутатів, сама балотувалась в депутати у 2010 році на Меблевій.

Вона також була присутня в будинку культури, коли місцева влада збирала своїх людей щодо підтримки дерибану Біличанського лісу.

Депутатка Федорів вирішила нагадати Бомбі, як він менше року тому переконував, що приміщення для дітей непридатне й небезпечне.

“Торік нас переконували, що дитсадка там ніколи не буде й казали, що діти в жодному разі там перебувати не зможуть, навіть, якщо пройде строк оренди, а це 40 років. І що ми бачимо? Діти зі Сходу прекрасно тут живуть.

dity

Ніхто не проти біженців чи дітей. Ми намагаємось організувати їхнє дозвілля. Ми посильно допомагаємо медикаментами, продуктами.

razom2

На фронт відправляємо, як і відправляли, крім продуктів, броню, намети, рації, біноклі”, — пояснює журналістам депутатка Ірина Федорів.

IMG_4777

(До речі, щодо організації дозвілля, то днями запропонувала зводити від благодійного фонду дітей біженців до театру. Відповіді поки немає. Чекаємо.)

“Що мене завжди обурювало, то це коли люди говорять неправдиву інформацію. Не може собі дозволити людина так робити в малому чи великому. Неважливо, чи то людина в рясі, чи в цивільному. Ну як же вірити людям, які нам всім казали, що в приміщенні не можуть перебувати діти, й саме тому його можна віддати? Півроку пройшло! І що? Вже можна? І казали, що ці пару сотень квадратних метрів лишать громаді. А тепер? Значить, це була відверта маніпуляція на тій сесії ради. Що ж має мене спонукати повірити людям, які так вчинили? Ну, і отець Микола піарив Петра Мельника. Я думаю, тут ані про віру, ані про довіру не треба говорити”, — додає Федорів.

Для переконливої промови отець Микола (чи депутат?) не гребував нічим, навіть закинув Федорів, яка передавала ліки виключно на території медчастини, що вона була в “центрі” й сіє там смуту.

Але депутатка передавала допомогу біженцям виключно на території медзакладу й попереджала їх, що у неї є своя думка щодо приміщення дитсадка, яка не влаштовує Ільницького.

Депутатка Федорів запропонувала не надавати приміщення в оренду релігійній громаді, бо вже був досвід того, що шляхом маніпуляцій їх потім зі скандалами приватизовували та ще й за такою ціною, що хоч завтра буде з 10 благодійних фондів стояти в чергу й наввипередки пропонувати свої проекти.

Ільницький кілька разів по тому брав слово, але зрештою Садовський сказав, щоб словесні баталії Ільницький продовжив у коментарях на сайті. Вочевидь, мався на увазі “Сайт громади Приірпіння”, де під одним з останніх матеріалів виникла доволі жвава дискусія.

Садовський наголосив, що Ільницький має відзвітувати про кошти, які йому надходять. Ільницький такого, либонь, не чекав, а релігійна громада почала обурюватись.

“Це ж громада дає гроші”, — пояснює Садовський.

Зрештою домовились, що отець Микола за все відзвітує публічно.

Після годинного обговорення одного питання дійшла черга і до голосування.

Депутат Олексій Олійник наголошував на тому, що в проекті рішення треба обов’язково прописати формулювання “надати приміщення виключно на час перебування біженців”, як зазначала комісія під час свого голосування напередодні.

Але ніхто цю пропозицію щодо внесення доповнень у текст проекту рішення на голосування не ставив.

Аби згладити конфліктну ситуацію, Ільницький почав перепрошувати, що когось з депутатів могли виставити в негативному світлі й закликав всіх підтримати проект його рішення.

Голосували тричі. Спершу голосів не вистачало.

“Я нарахувала лише 15”, — повідомляє результати підрахунку членкиня лічильної комісії Ірина Федорів.

“А я 13…” — сперечається з нею один з присутніх, котрий, очевидно, входить у групу підтримки о. Миколи. І ніхто не робить зауваження, що грубо порушується регламент, і членові лічильної комісії заважають по суті рахувати голоси.

Тут варто додати, що і паства, і біженці розсілись у різних кутках зали поміж депутатів й фактично мали чудову можливість такими “острівками” впливати на депутатів.

Цей чоловік, який заважав підрахунку, наголосив депутатці Федорів, що він знає про її зацікавленість у цьому питанні.

“Так і в чому ж зацікавленість? Я нарахувала на 2 голоси більше за прийняття проекту рішення, яке просить підтримати Ільницький”, — висловлює нерозуміння Федорів.

“Знаєте, я згадую, як на сесію прийшли подивитися мої студентки з Могилянки. Коли вони з чогось просто засміялись, а було об’єктивно смішно, то депутатка Пегета повернулась і сказала, що вижене цих дітей. Я не проти порядку. Але в нашій раді — це постійний подвійний стандарт”, — додає Федорів.

Зрештою з третьої спроби нарахували 17 голосів. Проти голосували депутати: Вадим Казіміров, Іван Лизун, Олійник Олексій,  Ігор Рожанський, Ірина Федорів. Утримались: Антоніна Степаненко, Владислав Євстифєєв.

Проти і утримались — нові депутати, які в раді першу каденцію і яких Садовський ще не асимілював остаточно.

2 критичні голоси по суті дали 2 членів комісії з питань освіти — Миколаєнко та Дзюба, які підтримали спершу передачу приміщень ДЮСШ, щоб все одно віддати їх для біженців.

“Я голосував за цей проект (Ільницького — прим. авт.), бо мені Садовський і Ковтач казали”, — пояснив у розмові з Федорів, чому змінив рішення, депутат Юрій Миколаєнко, який сам із Києва і часто не заглиблюється в проблеми територіальної громади Коцюбинського.

Миколаєнко, для розуміння загалу, входить в нашій раді до списку депутатів-прогульників під номером 2.

Progulshchiki_10

Громада селища йому взагалі не цікава. На цих виборах до Київради спробував свої сили від рейтингового УДАРу і по суті вирішив скласти конкуренцію “свободівцю” Юрію Левченку, який на виборах до ВРУ вибивав свою перемогу в Віктора Пилипишина на скандальному 223 окрузі.

Отже, він шукає собі ліпшої долі. Він голосував разом з групою Садовського і тоді, коли треба було утвердити дерибан Біличанського лісу. Це є в протоколі поіменного голосування.

Тому зміна позиції Миколаєнка, який прийшов у раду зовсім не для того, щоб допомагати громаді, обізнаних коцюбинчан не здивувала.

Більшість людей після прийняття рішення захоплено аплодували. На виході прихожани висловлювали депутатці Федорів своє незадоволення.

Вони переконували її, що вона коїть великий гріх, а під час сесії на її адресу від прихожан лунали слова, які християни ані ближнім, ані “дальнім” у принципі не говорять.

Я сиділа поруч, і для мене одкровенням стало те, що Федорів в обличчя заявляла не одна людина, буцімто вона нічого не робить, а все робить отець.

До слова, депутат Федорів — єдина депутатка Коцюбинської селищної ради, яка щороку звітує громаді про свою роботу й саме вона запропонувала ще у 2012 році так чинити всім депутатам.

Тоді саме депутат Бомба, зі слів депутатки Федорів, і був з-поміж противників публічних звітів перед громадою.

“Наша депутатка — єдина, яка рятувала Біличанський ліс, єдина, хто голосував проти забудови ДОК-у, де жодних домовленостей по дитсадку немає. Ну, якщо люди тут живуть, і не знають навіть, що мають під боком прекрасний дитячий майданчик, куди ходить півсела завдяки їй, що тут скажеш? До відома, є ще один новий майданчик з боку Пономарьова.

Де майданчики від депутата Ільницького за всі роки каденції для наших дітей?” — питається Леся, мешканка Меблевої.

Коли в будинку, де мешкає депутатка Федорів, який розташований саме поруч з біженцями, мешканці чують, що вона нічого не робить — дивуються.

“Ми всі знаємо, хто організовує допомогу на фронт, на Великдень нашим солдатам везли передачу. Щось я не чула, щоб релігійна громада, яка ось тут поруч розташована, коли все вантажили в машину паски передавала чи бодай щось тоді на фронт. Але кожен допомагає посильно, волонтерство — це не та річ, де міряються, хто більше. Взагалі, як хтось може не знаючи діянь людини, про неї говорити будь-що?” — говорить Наталя.

“І ще! Потім передавали броню… Ці люди, яких привів отець — вони, очевидно, існують в своєму інформаційному просторі. Їм ситуацію подали так, як того було треба, щоб пролобіювати питання. Дивуватися нема чому. Наш депутат нічого, значить, не робить? А звіти Ільницького саме не як отця, що працює для релігійної громади, а як депутата його округу про проблеми ЖКГ, тарифи на опалення, екологічні проблеми громади, дитсадки — можна десь побачити? Не тепер, коли є біженці, а за всі 4 роки до того. Його ж не священиком в раду, а депутатом обирали. Взагалі церква не має іти до влади. На жаль – це з кожним роком все більше стає бізнесом,” – додає Наталя.

Але як би там не було, мандат Ільницького і його сподвижника Бомби допоміг вирішити всі питання. Бо без цих двох голосів не було б ні приватизації (16 голосів), ані чергової оренди (17 голосів). 16 – це мінімальна ількість для прийняття рішення.

Крім своїх “насущних” питань, виявилось, інші отця-депутата не дуже то й цікавлять.

Після вдалого для отця Миколи голосування,він радо пішов разом з телекамерами із зали. За ним вибігли ще кілька депутатів.

“Ну що це таке? Треба було давати перерву! Сесія ж іде!” – Обурювалась частина депутатів, які, поки депутат Ільницький вирішував свої насущні питання, чекали в залі.

“Та вони ж там інтерв’ю дають! Зірки,” – реагували інші.

На вулицю вийшов поспілкуватись із паствою і помічник народного депутата Олексій Туровський:

“Здивувало те, що саме для постраждалих у будь-якому з двох варіантів умови перебування були однакові, але вони наполягали на передачі приміщення Центру реабілітації який очолює депутат Ільницький. Як виявилось, всі місцеві, що прийшли підтримати, – прихожани релігійної громади отця Миколи. Незважаючи на те, що вони віруючі люди, їх переповнював “негатив” який деякі з них записавшись на виступ “вилили” в образливій формі на весь депутатський корпус, звинувачуючи тих в бездіяльності та рекомендували прати приклад з депутата Ільницького який за їх словами за свої кошти робить дуже-дуже багато для селища.”

Надворі було близько 10-ти бабусь-прихожанок і саме з ними Туровський розпочав розмову про те, що їхня злість була зовсім нетиповою і неприйнятною для християн:

“У відповідь вони почали одноголосно звинувачувати що відбувається виливання брехливої інформації на отця Миколу який на їхню думку якщо не святий, то туже наближений до такого. Також майже постійно виявляли захоплення тим, що він за свої кошти робить добрі справи а інші депутати жадюги і не копійки своєї на вклали в селище. Вислухавши їх я спитав чи готові вони відповісти на мої 3 запитання відповідь на які і їм відкриє очі. Вони відповіли готові.”

Тож Туровський вирішив з’ясувати, звідки, на думку бабусь, береться фінансування, зокрема і для біженців.

“1. Чи є професія священника високооплачувальною та чи є це високодоходною справою? Відповіть -ні. 2. Чи є конкретно у отця Миколи високодохідний бізнес? Відповідь — ні. 2. Тоді як і звідки взяті СВОЇ кошти отець Микола витрачає на добоі справи, якщо ніякого доходу його діяльність як священика та голови центру реабілітації не приносить? Спочатку всі вони задумались і мовчали, аж потім одна сних вимовила “ так пожертви ми всі записуємо в книзі яка у нас в храмі”… і відразу змінили тему… Отже кажу я “свої гроші” — це мається на увазі пожертви? Тема закрита… вимовила одна з них,” – розповідає про розмову з прихожанками Олексій Туровський.

Ті хто були ззовні переповіли, що біженки обговорювали: хто ж на камеру має “відбивати приміщення для отця Миколи”.

А тим часом у селищній раді,поки не було частини депутатів й Ільницького паузою вирішила скористалась я, як коцюбинчанка, що записалась, як і інші в тому числі й не коцюбинчани, для виступу.

Але і селищний голова Вадим Садовський, і частина депутатів обурилась тим, що я прошу слова.

“Вона записувалась,” – сказала депутатка Марія Пегета.

Обурило те, що на камери Садовський говорив, що дітей біженців влаштували в дитсадки:

“Навіщо таке казати? Ви ж знаєте, що садки зараз закриють на літо. То як же ви можете говорити, що діти біженців влаштовані в садочки? Чому тут ніхто не говорить про те, що біженців треба працевлаштовувати?  Це найголовніше питання. Який роботодавець візьме людей на роботу на тиждень, а потім дасть у відпустку на два місяці. Куди дівати дітей? Можу привести приклад мого підприємства. Ми даємо робочі місця людям із Сходу. За свої гроші знімаємо їм гуртожиток. Люди працюють і живуть. І ніхто не просить приміщень ні для приватизації, ні для оренди,” – пояснювала я, але хто ж слухав.

Якщо ж квоту і “групу підтримки” отця слухали справно, то мене, члена територіальної громади, постійно перебивали. Можливо, разом із телекамерами з зали щезла Божа благодать, яка знезійшла на президію, а може і Садовський, і Ковтач, які голосували за проект рішення Ільницького, просто мають подвійний стандарт.

Садовський порадив громаді під час літа возити дітей електричною у чергові садки в Ірпені.

“У Київ же возять?” – сказала якась із депутаток.

От така турбота про членів своєї територіальної громади, які мають придумати, як заробити гроші, сплатити державі податки, дати по можливості робочі місця біженцям, допомогти їм у скруті ще й придумати, де дітей лишати у робочий час.

Мене не вислухали, радше – відмахнулись.

Не дочекавшись Ільницького, депутати розпочали далі розгляд проектів рішень з бюджетного та земельного блоків.

Ільницький з’явився в залі фактично тоді, коли голосували останні питання. Депутат, якого турбувало по суті вирішення свого насущного, пропустив увесь бюджетний блок та півземельного блоку питань.

Коли Ільницький повернувся до зали засідань й більшість питань порядку денного вже розглянули, він зайшов до зали й взяв порядок денний разом з проектами рішень й почав читати, за що ж сьогодні голосують.

І от знову напрошується питання: він отець в залі засідань, який має інтереси пастви, чи депутат, який дбає про інтереси територіальної громади.

Після сесії депутати, члени виконкому та працівники ради ще довго обговорювали те, що відбулося в раді.

“Ви ж розумієте, що Садовський робить приціл на перевибори, які мають відбутись за рік. У нього дуже низький рейтинг. Історія з лісом, невиконані обіцянки після дерибану дати людям землю, розбиті дороги і т п.,” – розповідає джерело наближене до Коцюбинскьої селищної ради.

“Він шукає підтримки, на кого може спертись. Тому тепер, очевидно, що Садовський вбачає можливість підтримки з боку церкви. Там паства, а відтак – виборці. Це логічно,” – додає джерело.

А Ільницький таки втілив у життя свої “передвиборчі амбіції”. І депутати, що йшли від Кредісова (Миколаєнко і Бігун), голосували разом із Ільницьким. Салівонова не було.

Церква на виборах давно працює з владою, яка б вона не була, бо “всяка влада від Бога”. Згадайте лише “відкриття” для купання озера поблизу селища.

На сцені агіт-команди у 2012 році стояв і отець Микола – депутат Ільницький задля збільшення рейтингу Мельника, аби показати, за кого паства може голосувати.

melnyk

Хтось тоді слухав журналістку Федорів, яка доводила, що тут купатися шкідливо (у неї на руках був висновок СЕС) й що озеро не має пляжного паспорту?

Індекс довіри до церкви мав передати скандалаьному Петрові Мельнику тоді голоси. Над цим працювала на сцені агіт-бригада в рясах.

ozero

І оце поки “отець” благословив цей захід перед дітьми вдень лунали от такі пісні:

“Я в бєлом платіце, все люді пялятса”

та

“Курили таба-табак, употребляли абсент и кое-что кстати тоже могли”.

Високодуховний захід, нічого не скажеш…

Своєю присутністю тоді отець по суті освячував брехню й давав передвиборчий рейтинг кому???Мельнику! Якого далі звинуватили у в корупції, а потім – у секс-скандалі. Він відверто домагався дівчини, що навчалась в його академії.

Прокуратура та МНС надали відповіді, що доводили: відбулося відверте беззаконня й озеро – непридатне для купання.

Тобто вже є кричущий і безапеляційний факт співпраці отця Миколи з владою, коли депутат Ільницький, він же отець Микола, знаючи про небезпеку не виступив на захист здоров’я дітей.

А що ж озеро, на “очищення” якого витратили кошти? Сотні тисяч гривень пішли на те, щоб восени пропіарився Мельник, встановивши дві дерев’яні парсолі. А зараз все виглядає так, ніби озера ніхто і не чистив.

ozero2

Так, може, за такі кошти варто було б почати робити ремонт колишнього дитсадка?

Тому джерело в раді, яке говорить про співпрацю Ільницького і Садовського задля виборів, очевидно, знає, про що говорить.

Але вже не ті часи, щоб народ прямо сприймав слова Святого Письма: “Усяка влада від Бога…” Це в минулому.

Хто розбирається в місцевих питаннях, той чудово розуміє, що для Садовського перемогти на виборах за рік – критично. Саме він продав частину ДОК-у, де зараз триває будівництво “Атланту”, яке з благословіння селищного голови почалося без зміни цільового призначення.

build

У “Атланта” вже зараз є чимало проблем й здавати житло їм доведеться за нової каденції ради. А біженці та паства для тих, хто нічого не робив усі ці роки, не звітував стали просто живим щитом.

Як і годиться для “екс-регіоналів” (Садовського) або тих, хто підтримував регіоналів у передвиборчих кампаніях (отець Микола – кампанія Петра Мельника 2012 рік), все відбувається за сценарієм Пуй-Хуя: попереду йдуть зазомбовані жінки і діти, а вони прикривається ними і нападають, грабують з-за їхніх спин.

ПС (Сподіваюсь для біженців депутат Бомба таки надасть своє приміщення. І всі депутати, в тому числі і Бомба, і Ільницький, прозвітують перед нами за кожен з 4-х років роботи. Тоді будемо судити кожного по його ділах).

matushynaАвторка: Ольга Матюшина, коцюбинчанка, що півжиття прожила в Костянтинівці – Донецька область

30 коментарів

  1. Надія 22 Червня 2014 at 21:20

    Шановна Олю не Вам з Ірою вирішувати участь депутатів стосовно вилету,це вирішать виборці.Очевидно,що Ви у стадії пошуку свіжої крові.Єпопея землі закінчилась Ви дорвались до Ільніцького,та заважаете йому робити добрі справи на які самі не здатні.Я як депутат поважаю депутата Іру Федорів,вона єнергійна і розумна дівчина.По деяких питаннях я з нею згідна на 100%навіть останнього питання 250м.кв.будівлі і рахую,що ця будівля після АТО повинна належати громаді селища ісподіваюсь,що так і буде,проте враховуючі скрутну ситуацію у країні не рахую за потрібне діяти радикально.Питання дитячого садочку потрібно було вирішувати ще за коденції Пікулика який вІддав у оренду занедбану пияками та наркоманами будівлю яку Ільницький привів до ладу ще задовго до Вашого прибуття до селища.Тепер певна річ воно Вам око коле так як є обьектом Ваших бурних журналістських фантазій та гарною нагодою пропіаритись перед мешканцями селища.Всі справи за яки бралась Іра не доводились до кінця,болюче питання МАСТЕР-ЄНЕРГО яке Іра лобіює по теперішній час відкрите.Проте питанням про надання мешканцям земельних участків вона дуже активненько займалась,тим самим полишивши багатодітних мешканців які проживають на36м.кв.діти спортсмени яки прославляють селище по всьому світу, сплять і взимку і літом на балконі,останньої надії на поліпшення своїх житлових умов.Вони не мають коштів придбати для себе такі розкішні оселі як у Вас,бо на добрих справах такіх коштів не заробиш.І це тільки приклад мого округу а скільки таких людей селище велике дітки підростають.Іра навіть нанесла візит головному режисеру серіалу”Біличанськи лісИ”Януковічу який діяв за сценаріем(мені багато і вам чуть-чуть).Та певна річ,що ця дія не безкоштовна а потерпають прості люди.Проте потрібно надіятись на краще,та на те,що деяки депутати будуть діяти не заради своїх амбіцій а дбати про людей.СЛАВА УКРАЇНІ.

    192.162.135.1**

    • Ірина Федорів 22 Червня 2014 at 22:49

      Ви мені підняли настрій 🙂

      Знаєте, що найцікавіше, що от таку фразу слово в слово “Всі справи за яки бралась Іра не доводились до кінця… + Мастер-Енерго” я почула від свого сусіда Олександра Навроцького сьогодні. Він саме спілкувався з біженцями 🙂

      Вас там уже програмують? Це так мило… :)))

      Але ж читати всі вміють…

      Я тут думаю, чи Ви дійсно володієте предметом розмови, коли пишете, що все, за що я особисто бралась не доведене до кінця:

      – 2 дитячих майданчики цілком оснащені у спортивно-розвивальному напрямі для дітей всього селища (чи вони якось не змонтовані до кінця?)

      – книжки в освітні заклади десь на 10 тис грн завезені.

      – 2 передачі відправліні на фронт (броня, рації, біноклі, їжа). Наші земляки відзвонились і сказали, що отримали. Чи Ви володієте інформацією, що Вони не отримали ці передачі й вони котрий тиждень десь там їздять?

      – ремонт вулиці Робітничої (виїзд до Києва) проведено після звернення до Київрради.

      – зупинка на повороті з Епіцентру встановлена.

      – проведений майстер-клас до Великодня з писанкарства (яйця пофарбовані – фарба висохла) 🙂

      – захотіли взяти проби води перед скандальним відкриттям – взяли і результати оприлюднили.

      – Ми обіцяли статус Національного парку лісу й 1 травня Турчинов підписав указ. Не знаю, про які Ви тут сім’ї пишете, які чекали на ділянки, якщо понад 100 (з 501) ділянок опинилось в руках депутата Євстифєєва (так сказав Прокурор у ВРУ)… Євстифєєв що спортсмен-інвалід??? А… дійсно, спортсмен… Мені щось таке казали… 🙂

      Через підставних заводили ділянки на забудовників. Ознайомтесь із справою. Людям пообіцяли перед виборами, аби втримати владу… і не роздали… Так хто ж не довів справу до кінця? Ми свою обіцянку виконали – указ є… Де обіцяна земля радою?

      Але хоч і Турчинов підписав указ – питання з підставниками ще не вирішене. Тобто обіцяний статус є, але по суті ще треба поборотись а 501 ділянку, які завели на підставних.

      (Я за весь час і не згадаю, що там ще було, але звіти всі на сайті є).

      Є Ваша правда, що питання, які в процесі, але тут треба розуміти, що Ви не можете за один день вирішити все й ця робота потребує часу:

      – оновлення автопарку маршруток, зокрема на 393 маршруті 50 % є, ще 50 % обіцяли до осені. 745 почали раніше.

      – суботники – перманентний процес, бо смітять завжди. 🙂

      – рубка сухостою – аналогічно.

      – збір батарейок у селищі – аналогічно (понад 200 кг зібрали і вивезли на утилізацію)

      – щодо “Мастер-Енерго” – це, як Ви правильно зазначили дуже болюче питання. На тимчасовій комісії, в яку входив Бомба, за інтереси МЕ голосували всі, окрім мене (= в т. ч. і депутат Бомба). Схаменулись лише тоді, коли юрист ради пояснив, що не можемо ми дати своє майно їм для створення нового товариства з контрольним пакетом в МЕ. Якби не юрист – вже б мали такого монополіста, який не лише ціну встановлює, але й володіє котельнями селища – стратегічним майном.

      В судах мені сказали дуже просто: у Вас же є місцева влада, вона погоджує тарифи. От саме через те, що більшість підтримала тих, хто зараз в раді, питання з МЕ залишається відкритим.

      І ще мешканцям пропонували ОСББ. На зборах цю ідею не підтримали. Тому я автоматично маю тепер інформувати щороку громаду, скільки газу вони заощаджують, але він закладений в тариф.

      І от якби громада не полінувалась і, як паства отця, прийшла на сесію, коли в порядку денному стояло МЕ, то може депутати б дали коцюбинчанам слово… Хоча не факт 🙂

      Оскільки ці “програмні” фрази про МЕ та про те, що за що не беремось, нічого не доводиться до кінця, я сьогодні почула від сусіда Олександра (от слово в слово), хочу передати вітання Вашим “програмістам” 🙂

      А тих, кого “програмують” однаковими словами, закликаю в депутатів ради вимагати звіти. Мої – оприлюднені on-line.

      http://bit.ly/QqgaT8

      І можна хоч коротенький звіт від пана Ільницького, як те питали люди: щодо ремонту доріг, щодо ЖКГ, оновлення автопарку, книжок в школах, дитячих майданчиків…

      А Вам раджу заходити на сайт не після оновлення програмного забезпечення, а частіше, щоб хоч знати про дії людей… Бо не знати предмету розмови і починати її… Ну, щонайменше, дивно…

      Я так розумію, факт появи на сцені священика з Мельником під заклики: купайтесь дітки, все безпечно – Вами сприймається як вірус і збій програмування…

      Але тоді був наданий документ з печаткою, який високоосвічені депутати ради назвали “плітками”… Треба ж було на рейтинг Петі працювати…

      Щодо того, що люди на протистоянні з отцем роблять собі рейтинг… Підніміть статистику з Інституту соціології. Там є індекс довіри до церкви… Тільки політичні самогубці можуть встати і сказати “запрограмованим”, що є проблеми… Їх так і нищитимуть як вірус, що загрожує ідилії матриці.

      PS (А… Ну і, граматику нам всім поправить пан Ладко. Я сподіваюсь, функцію літредактора коментарів Він буде виконувати тепер справно).

      95.158.22.1**

    • Ольга Матюшина 23 Червня 2014 at 14:13

      Шановна пані Надіє, Ви представились як депутат від свого округу. Розкажіть мені, будь ласка, куди люди дівають дітей з Вашого округу влітку? Що конкретно зробили Ви, щоб вирішити проблеми у ДНЗ?

      Це що за звичай ввели в селищі коли в січні півмісяця садочки закриті, на травневі 2 тижні (які, до речі, ми таки відстояли, щоб то були робочі дні, як то встановив Кабмін), напередодні кожного свята ще й півдня скорочено, ще й літом більше, ніж два місяці садочки не працюють?

      Про побори я взагалі мовчу, з людей вже по три шкури поздирали. І про кошториси і публічні звіти використання не тільки батьківських, але й бюджетних коштів, в садочках навіть не наважуюсь Вас особисто питати, бо чітко знаю, що таких питань у нас не прийнято задавати ( а законом маю право і це мій вибір чи реалізовувати це право, чи мовчати).

      Проблеми садочків дуже болять мешканцям будь-якого округу, я впевнена, що і Вашого (Ви до речі, де депутат? В Коцюбинській селищній раді є одна-єдина депутатка – підприємець Надія Бігун, що йшла по квоті Кредісова).

      Це проблема всього селища, давайте якось спільно вирішувати наболілі питання. Чому б вам як депутату, пані Надіє, не допомогти людям розв’язати цю проблему? Так само і з біженцями, людей треба працевлаштовути, інакше будемо мати цілу купу соціальних проблем. Їм так само, як і іншими членам громади, треба працювати і заробляти гроші, а для цього треба вирішити проблеми ДНЗ, а не відмахуватись від них, як то робить місцева влада.

      При чому тут Пікулік і те, що було колись? Ми маємо те, що маємо і великою мірою завдяки діям депутатського корпусу попередньої та цієї каденції.

      Проблеми треба вирішувати сьогодні. Питання нормальної роботи садочків можливо вирішити вже сьогодні, але місцева влада просто не хоче цього зробити. Поради, що дітей треба возити в Ірпінь чи в Київ, є неприйнятними для громади. Вибачте, чому коцюбинчани, що живуть і працюють тут, сплачують податки в місцевий бюджет, мають тягати своїх дітей в переповненій електричці в якийсь садочок в Ірпінському районі (як то радить Садовський) чи битком забитій маршрутці в Київ?

      Щодо свіжої крові, то якось Ви не гречно висловлюєтесь як для депутата. Звичайно, виборці самі вирішать кого їм обирати. І щоб люди зробили правильний вибір, їх треба інформувати про здобутки чинної влади. І як би кому не подобалась, громадянська журналістика саме для цього і потрібна.

      Кожен має право висловити свою точку зору. Я була на сесії, написала свої враження, основані на фактах. Те, що мені не дали висловитись, це теж є факт і всі це бачили і чули.

      Ніхто з присутніх депутатів, окрім Марії Пегети та Ірини Федорів навіть і чути не схотіли про проблеми ДНЗ. Селищний голова і більша частина депутатів грубо порушили моє конституційне право, а я згідно закону записалась і мала право на виступ.

      Чи може Отець Ільницький підтримав мене? Він взагалі вийшов тоді з сесійної зали, бо своє питання він вже вирішив. Він же депутат у нас також, його ж біжанцям і людям його округу також немає куди дівати дітей? Проблема дітей має бути на першому місці.

      Всі депутати згідно чинного законодавства мають звітуватись перед виборцями публічно і відповідати на всі запитання громади.

      Ви як депутат можете заперечити будь-яку інформацію, висловити свою точку зору, але звіти мають бути підкріплені і опубліковані. Це Ваш прямий обов’язок звітувати. Якщо Ви уникаєте виконання Ваших прямих обов’язків, то виборці мають право про це знати, так само, як і про Ваші досягнення і здобутки задля покращення їхнього життя.

      Ви маєте відстоювати права людей та сприяти вирішенню проблем громади. І головно не релігійної, а територіальної. Бо всяка релігійна громада – це лише частина територіальної.

      То не я маю бігати по всіх інстанціях і вирішувати проблеми наших садочків, то мають робити депутати. То не я повинна розказувати людям, що було на сесії, то мають робити депутати. Але якщо ніхто не робить, то мені нескладно – зроблю сама.

      А людей треба інформувати щоб вони не помилились на наступних виборах. І я чесно кажу, мені не байдуже, що відбувається на моїй вулиці, в садочку, куди ходить моя дитина, в селищі, в якому я живу. Все починається з місцевого самоврядування і наше життя залежить на пряму від якості роботи місцевої влади и тих депутатів, що ми обираємо.

      І для цього треба робити щось більше, аніж просто писати великими літерами: СЛАВА УКРАЇНІ.

      Так само, ми чекаємо звітів від пана Ільницького, не як від отця, а як від депутата. Дуже цікаво було б почути його точку зору з приводу озера та взаємовідносин з Петром Мельником, якого депутат Ільницький відверто підримував.

      Може, хтось ще скаже, що озеро чисте і там можна купатись? Інша сторона медалі, як можна вірити тому депутату, який відверто агітував за Петра Мельника й в одному випадку ризикував здоров’ям дітей (купайтесь, озеро чисте), а в іншому, прикриваючись небезпекою для дітей (приміщення непридатне для дітей – там «все впитано!») – приватизувати приміщення і за пів року завезти туди дітей…

      Брехня на брехні й маніпуляція на маніпуляції.

      До депутата Бомби є питання, чому він свої приміщення не запропонував аби тимчасово розмістити біженців, а у громади знов забрав площі?

      Гречно розповідав, що ДЮСШ вже є і більше не потрібно,а в церкві є спортивний зал і гуртки. Звичайно, це добре коли церква дбає про прихожан, але гуртки, ДЮСШ та інші освітні заходи мають бути відокремлені від церкви, точніше їм має бути альтернатива. Тепер що всім релігійним громадам маємо продати 1250 метрів квадратних по 1380 грн за метр? У них же мають бути абсолютно рівні права в громаді!

      Так і по світу нас пустите.

      У кожного громадянина має бути вибір яку освіту давати дитині й до якої церкви ходити. Дитина має свідомо обирати віру коли досягне повноліття. Це не повинно бути запрограмовано з дитинства на уроці англійської чи на тренуванні. Це має бути свідомий вибір кожного, яку віру сповідувати. Тому вважаю, що це невірно коли місцева влада переклала свій обов’язок дбати про громаду на церкву, де душ пастир агітував за Петра Мельника, і для цього ще віддають громадські приміщення за безцінь.

      Церква має бути відокремлена від політики й держави. І лише ті країни є успішні, де цього правила дотримуються.

      А щодо пана Ладка… Я впевнена, пані Федорів не хотіла Вас образити й Ваша реакція свідчить, що Ви на сайті рідко буваєте J Ладко – прихильник пана Ільницького і часто обстоює дерибан Біличанського лісу. Помилки він править відповідно у коментарях п. Федорів та в мене… Так що пані Федорів, я думаю, натякала на те, що Ладко прийде зараз на сайт й знов почне шукати не факти, які вже точно не спростуєш, а крапки, коми. Зумисне пишу такий довгий текст, щоб пан Ладко не сидів без роботи J

      А Ви, пані депутатко, так і не відповіли по суті своїх претензій. Що? Федорів швидко відзвітувалась ще й посилання на звіт дала? А коли ж Ви відзвітуєтесь? А Ільницький (як депутат)? А Бомба?

      Там ж біженці казали, що треба по ділах судити! І що ж? Нема щось від Вас конструктивного звіту…

      95.158.25.1**

      • Надія 23 Червня 2014 at 19:10

        Шановна Олю,як Вам відомо я з 2012р.проживаю смт.Клавдієве-Тарасово в якому на 6тис.населення 2 дитячих садочки,і з якими проблем батьки не мають,я це знаю ,так як ця тема є для мене актуальною и маю з чим порівнювати(Коцюбинське).Мені як депутату дуже прикро,що у Коцюбинському ця проблема дуже повільно вирішується, за відсутності коштів у бюджеті селища.Проте на мою думку вихід має бути шляхом залучення інвесторів і ставити перед ними конкретні завдання,селище зростає,дітки народжуються.І певна річ,що кожен із депутатів переймається цією темою,проте депутат не все зможе при пустій казні.Я особисто балатуючись у депутати,мріяла багато зробити для своїх виборців,проте зовсім не так все робиться,як мріялось,да і3-4 депутати нічого не вирішать у сесійній залі.Стосовно поборів у дит.садочках,це жах і мені про це відомо,проте не всі батьки мають намір боротись радикально з цим безладом ,я мала намір боротись з цим явищем,проте пидтримки від батьків не отримала(протестуючі по тихому анонімно)і я рахую це не вірним методом протесту.Стосовно тимчасово переселених людей,я з Вами згідна,що їм потрібно працювати,проте деяки з них такого наміру не мають івзагалі рахують,що ми їм зобов,язані(я мала діалог з переселеним)проте серед них багато жінок та дітей і я чим можу допомагаю і радикальних намірів проти дій Ільницького не маю,адже приміщення надано тільки у оренду,а в майбутньому перевибори.

        192.162.135.1**

        • Ольга Матюшина 23 Червня 2014 at 23:54

          Шановна пані Надіє, Ви кажете, що мали намір боротися за нормальну роботу садочків в Коцюбинському, але більшість батьків готові були Вас підтримати лише анонімно. Але Ви теж зараз напівананімно пишете свої відгуки. Чому б Вам не назвати Ваше повне ПІБ, від якого ви округу балотувались, які маєте досягнення? Чому б Вам не розповісти, що Вам вдалось зробити задля своїх людей, що хоча б принаймні намагались зробити і що конкретно для цього зробили?

          З приводу садочків Коцюбинського, ніхто ані з депутатів чи представників місцевої влади нічого конкретного не робив. Як це так, що жоден депутат не проконтролював, що минулого літа з бюджету було виділено майже 450 тис.грн на кап.ремонт ДНЗ і той ремонт не був зроблений.??? Ви посилаєтесь на порожню казну, але ж гроші були, вони і зараз є!!! Тільки в цей час збирають готівку з батьків знов таки на той же самий ремонт і скільки ж було зібрано до того ? Тільки де ж той ремонт?

          – А ремонт мали зробили батьки власними коштами щоб потім місцевим очільникам було зручно списувати “бюджетні”. Чому ніхто з депутатів не цікавився, чому продукти в садочки закуповують по значно завищеним цінам? Може хтось знайшов чи запропонував постачальника продуктів по ринковим цінам? До речі, тієї різниці в цінах, яку можна було б зекономити, вистачило б на канцелярію та побутову хімію, на яку теж з батьків гроші беруть. Чи може хтось звернув увагу, що у дітей піску немає в садочку?

          Поки, як ви висловились, я не почала радикальну боротьбу, ані піску не було, ані ремонт ніхто робити не збирався, ще й по півмісяця вихідних влаштовували. Про режим роботи до 17:00 взагалі і казати нема чого, невже не доходить до місцевої влади, що тільки якщо садки будуть працювати в нормальному режимі люди матимуть можливість працювати і сплачувати податки щоб казна не була порожньою, на яку так бідкаються депутати. Скажіть мені, що Ви зробили задля того, щоб якось допомогти людям, аби садочки влітку працювали? Може запити кудись написали? Може у відділок освіти, КОДА, Міністерство освіти? Які відповіді там отримали? Опублікуйте, будьте так ласкаві, якщо маєте.

          Я в сотий раз повторюю, якщо садочок зачинений більше ніж два місяця, то хтось з родини має не працювати, тобто в масштабі регіону ми втрачаємо значну кількість відрахувань до місцевих бюджетів (ПДФО, це 15% від зарплати), а в масштабі країни ще й відрахування в пенсійний фонд (3,6%) та нарахування на ФОП (36-40% від суми заробітної плати, що сплачує підприємство).

          Щодо біженців, Ви наголосили, що серед них багато жінок і дітей. І їм теж потрібні садочки, адже садочки то є дошкільні навчальні заклади. Кожна дитина має право на дошкільну освіту. В Коцюбинському великі черги в садочки, при цьому ведеться будівництво нових кварталів без жодних соціальних забов’язань. Будинки будують, на баланс приймають, а про садочки забувають. Про дороги я просто мовчу, комунікації прокладають до нових будинків, дороги переривають, а ось заново асфальт покласти забувають. І хто буде нести за те відповідальність? Чи може знову порожня казна винна?

          Коли я намагалась виступити і донести до сесійної зали проблеми ДНЗ хто мене почув, може хтось підтримав? Мене грубо перервали і чути нічого не захотіли. Як це так, що місцеві обранці не чують людей, не дають висловитись і донести до них нагальні потреби громади?

          Але Ви вірно зауважили: скоро перевибори, то треба заручитись підтримкою церкви аби пройти в наступну каденцію. Тому й віддали Ільницькому додаткові 250 м.кв будівлі колишнього дитячого садочку. І ДЮСШ нам теж не потрібно, вже є багато і все там добре, як сказав депутат Бомба, то ж віддамо церкві та біженцям громадську будівлю, то ж громадське, не шкода. От чом би йому у своїх приміщеннях біженців не прийняти, він така широка душа? А на ті 250 метрів для ДЮСШ не віддати?

          95.158.25.1**

  2. Надія 23 Червня 2014 at 08:19

    Іро я навіть і не сумліваюсь у тому, що для тебе приоритетом є граматика,ти це полюбляеш принизити людину.Проте цим ти мене не дістанеш,я нашвидкоруч викладую суть,да і загалом я не рахую за потрібне вести діалоги з невеличкою зграйкою одержимих людей,це мені не цікаво,да і нічого нового автори все ті,я м аю більше цікавійші та потрібнійші справи на цю скрутну годину.Так,що Іринко не піднапрягайся відповідати,мені це не цікаво і,як переважна більшість мешканців селища,залишаюсь при своїй думці стосовно Вашої писанини.

    192.162.135.1**

  3. КОЦЮБИНЧАНКА 23 Червня 2014 at 10:58

    Звільняйте селище від себе. Ідуть геть. СЛАВА УКРАЇНІ.

    185.11.81.**

  4. Ладко 23 Червня 2014 at 16:52

    Ірині Федорів:
    “И солнце б утром не вставало, когда бы не было меня”
    з радянської пісні. цитата.

    Я оце читаю Ваші “одкровення” і згадую фейлетон про Штірліца кінця 80-х:
    –Штірліц: Я уничтожил немецкую ядерную программу, сорвал переговоры Вольфа с Даллесом, а самого Вольфа отдал в руки Гиммлеру…
    –Борман: Так Вы вторая фигура в Рейхе??
    –Штірліц: Почему же вторая?

    Правити Вам граматику безглуздо. Горбатого могила виправить. Все що я написав, зрозуміють ті, кому треба. Контингент Ваших і моїх читачів відрізняється вмінням мати свою думку а не повторювати сотий раз Вашу Мантру: зберегти ліс, подати звіт, церква забрала садочок….

    Мене, пані Ірино, просто вразила Ваша поведінка під час виконання Державного Гімну України…Можна було стояти рівніше і тихіше..

    я мовчу про Вашого депутата Володимира Дудку, який раптом став “благодійником”
    Один із 148 депутатів Верховної Ради України, які підписали зверення до Сейму Республіки Польща з проханням визнати геноцидом поляків події національно-визвольної війни України 1942-1944 років. Цей крок перший Президент України Леонід Кравчук кваліфікував як національну зраду.. То Ви йому теж руку не потискали? Я б не сів з ним на одному полі…

    46.149.190.1**

    • Ірина Федорів 23 Червня 2014 at 18:41

      Мені Вас бракувало, чесно 🙂

      Що ж Ви були в раді? Й такий бравий чоловік не підійшов і не сказав: “Добрий день, я – Ладко”.

      Тобто в реальному житті Ви, виходить, нерішучий чоловік? 🙂

      А під час виконання гімну я співала разом із журналісткою 5-го каналу, завжди співаю, на відміну від більшості депутатів. Це до речі була перша сесія, коли депутати підспівували…

      Зазвичай співаю я і Домбровський. Це вперше мені було приємно, що те, що відбувається в країні змінило людей і вони співають. Не треба стидатись співати слова гімну своєї країни.

      У мене немає депутатів… Кутовий теж підписав… Ми про це вже казали й дали свою оцінку. Немає поганих і хороших людей. Є погані і хороші вчинки. Броня на фронт і ліки людям – це нормальний вчинок, підписання того документу – ні.

      Дудці я руку не тисла. Це якісь у Вас чоловічі замашки чи комплекси переручкатись із політиками… І Карплюк, як Дудка, інсулін передав. І що? Ну тут молодець. А десь – ні. Я ж не агітую за них.

      Оля з біженців – свідок. Я їх з Дудкою познайомила й вони передали допомогу.

      А те, що Ви покинули правити помилки – це говорить про несистемність або вибірковість.

      По суті матеріалу пані Матюшиної, я так розумію, без коментарів?

      95.158.22.1**

      • Ладко 23 Червня 2014 at 20:22

        –Тобто в реальному житті Ви, виходить, нерішучий чоловік?
        Не Вам судити, який я чоловік. Не бачив і не бачу жодних підстав “представлятися” Вам. І мені байдуже, що Ви з цього приводу думаєте. Метати бісер не збираюся.

        Ще й тому, що :
        –А під час виконання гімну я співала разом із журналісткою 5-го каналу..
        Відверта брехня. Вам навіть робили зауваження.

        –Немає поганих і хороших людей.
        Є люди, які стають на бік хороших, або поганих, залежно від того, хто бере гору. Це– погані люди, брехливі люди. Я з ними не дружу.

        –Я ж не агітую за них.
        В кожному Вашому дописі чітко видно за кого і проти кого Ви. Це називається “джинса”, чи не так?

        –переручкатись із політиками… І Карплюк, як Дудка.
        Не ручкався з жодним. З Вас недолугий психоаналітик,щоб визначати мої комплекси. Постріл у “молоко”.

        –А те, що Ви покинули правити помилки – це говорить про несистемність або вибірковість.
        Я втомився!!!! Найміть репетитора. Дорого. Надовго. Може, щось вийде…
        Мені є чим займатись.

        –По суті матеріалу пані Матюшиної, я так розумію, без коментарів?
        У матеріалі Матюшиної– багато тексту, старих фотографій, а суті немає. Крім однієї “Всі, крім мене і Федорів — злодії і поганці.”
        Краще б сиділи дома, дітей доглядали. А то за час написання такого опусу і молоко втече, і картопля згорить, і діти виростуть…

        46.149.190.1**

  5. гражданин 23 Червня 2014 at 19:47

    Я давно не писал… И из новых читателей (паства, беженци), меня, наверно, уж мало кто знает…

    Я не удержался, г-н Ладко… Из-за Вас, г-н Ладко

    Г-н Ладко, я думал, слова начала поста: “И солнце б утром не вставало, когда бы не было меня” – это о Вас, Ваше Величество (“В” – заметьте большая во всех трех словах)…

    Вы правите тех, кто Вам не угоден. Вы, уважаемый, не делаете практически заметаний тем, кто не-Федорив, не-Матюшина.

    Центральная Вы, однако, фигура, очень правильная, безукоризненная… На Федорив в Вашем понимании чем-то похоже?

    Улыбнул Ваш пост.

    Но у меня лично сложилось впечатление, что у Вас куча комплексов… И Вы г-н Ладко, очевидно со своими комплексами страдаете и от о отсутствия внимания.

    Первый именно комплекс Вашего Величества. Заметьте никто кроме Вас не страдает, что его назвали на ты. Не пишет по этому поводу гневных опусов. Даже Федорив, которой Вы приписываете манию величия. (У Вас, видимо, все серйозней с этим, чем у кого-либо…) Федорив не протестует, когда ей пишут: “ты”…

    Второй комплекс зубрилки, но могу ошибаться. Может так Вы, Ваше благородие, просто отвлекаете от темы публикации своими постами. В некоторых случаях надо сказать не безуспешно.

    Далее следует комплекс фаната, который думает, что с известными людьми непременно нужно поздороваться за руку, сфотографироваться и тому подобное. Хотя, может, Вы так говорите, поскольку у мужчин есть привычка так здороваться… Но тогда Вы бы должны были понимать, что женщины за руку не обязаны здороваться… Значит, все таки больше комплекс фаната…

    И я бы сказал у Вас что-то очень личное к Ирине Федорив… Может, Вы ей симпатизируете как женщине и думаете, как найти повод, да все не можете подойти? А если нет, то Вы, батенька, попросту трус, ибо умничать в комментариях и не подойти когда человек, которому Вы уделяете столько внимания, рядом это трусость или стеснение.

    Возвращаясь к материалу г-жи Матюшиной – прекрасный он, ничего не скажешь!

    Вы заметили, что ни г-н Ладко, ни г-жа Надежда (которая критиковала, но против фактов дала пост лишь о том же Ладко, не понимая тонкого намека, так как здесь, видать, пишет впервые), не сказали ни слова о сути вопроса: об отце, который агитировал своим присутствием на сцене за Мельника и дал детям лезть в это злополучное озеро, о лжи отца в рясе, когда он говорил, что детей в помещение нельзя пускать дабы его приватизировать по смешной цене, о Бомбе, который имея свои пустые помещения, просит у общины…

    Браво, женщины за то, что Вам не ровня многие из нас, мужчин, в частности тех, кто требует к себе особого внимания и величавого уважения.

    Аргументов нет. Что сказать, если есть факты и фото? Вот и идет тотальная ладковизация контента.

    ПС (Надежда, а вот теперь я хочу видеть отчет не только Бомбы, Ильницкого, но и Ваш лично. Зачем 4-ре года в совете, если признали, что ни на что не влияете? Кому такая власть нужна? Отчитайтесь! Вот Федорив если надо для общины – пойдет везде. А Вы что сделали? Ладко, к стати, очевидно, не правит сегодня, так как у одного из коментаторов ему светит много работы и об уровне образования депутатов можно составить мнение 🙂

    109.251.134.1**

    • Ладко 23 Червня 2014 at 21:10

      Вы правите тех, кто Вам не угоден
      –правлю тих, хто претендує на горде звання “Журналіст”, і не звертаю увагу на звичайних дописувачів, які не беруть участі в погоні за рейтингами.

      Заметьте никто кроме Вас не страдает, что его назвали на ты
      –брехня. Спробуйте, я не ображусь!! Є елементарна етика і елементарний правопис. Пушкінська Татьяна писала Онєгіну на Ви.. Виховання, розумієте? Культура…

      В некоторых случаях надо сказать не безуспешно.
      –стараюсь, але не для того, щоб відволікти, а щоб дати зрозуміти, що є альтернативна точка зору… Ви не одні.

      Может, Вы ей симпатизируете как женщине и думаете, как найти повод, да все не можете подойти?
      –щастя “ліворуч” не шукаю…та і пані Ірина всю себе віддає громаді!!! Куди вже комусь…

      Бомбе, который имея свои пустые помещения
      –хтось був у тих міфічних приміщеннях? Чи тільки здалеку бачили?

      ладковизация контента.
      — Ви проти грамотності? Російська–єдина яку Ви не до кінця знаєте?

      Возвращаясь к материалу г-жи Матюшиной – прекрасный он, ничего не скажешь!
      –та ну! Жодної нової фотографії! так, екскурс в історію сайту, ода Ірині, усі решта козли… І море неправдивих фактів про сесію..

      Вас таки тягне на психоаналітику! Комплекси у мене шукаєте… А у Вас освіта є відповідна? Наука ж бо складна…
      Висновки переважно хибні..
      Фройд би плакав..

      46.149.190.1**

      • Психолог 24 Червня 2014 at 10:02

        Ви переконані (це я до п. Ладка), що з-поміж дописувачів лише Ви маєте відповідну освіту? Я вважаю, що тут, можливо варто скористатись не Фройдом, а Адлером, бо саме він говорив про почуття неповноцінності, що стає рушійною силою до дій.

        Ви навели приклад переписки літературних героїв Онєгіна та Тетяни. І стверджуєте, що у Вас є партнер. Зі своєю партнеркою Ви теж так спілкуєтесь? І діти Вас, якщо є, то на Ви називають і «папєнька»?
        У того ж Пушкіна такий займенник є з маленької й він аж ніяк не має наміру когось принизити цим батька (http://www.world-art.ru/lyric/lyric.php?id=1417&public_page=16):

        «Послезавтра, – вскрикнула Маша, – боже мой! Нет, нет, невозможно, этому не быть. Папенька, послушайте, если уже вы решились погубить меня, то я найду защитника, о котором вы и не думаете, вы увидите, вы ужаснетесь, до чего вы меня довели.»

        І ось уривок з листа Тетяни тому ж таки Онєгіну (http://www.ounbtaraz.narod.ru/niilit/Pushkin/pushkin.htm):

        “Я к вам пишу – чего же боле?
        Что я могу еще сказать?
        Теперь, я знаю, в вашей воле
        Меня презреньем наказать.
        Но вы, к моей несчастной доле
        Хоть каплю жалости храня,
        Вы не оставите меня.”

        Велика літера – на початку рядка.

        І російська дворянська культура вона не є притаманною закоханим українцям, які боролися з кріпацтвом. У нас не Пушкін, у нас Шевченко.

        “Чи я ж тобі не вродливий,
        Чи не в тебе вдався,
        Чи не люблю тебе щиро,
        Чи з тебе сміявся?
        Люби ж собі, моє серце,
        Люби, кого знаєш,
        Та не смійся надо мною,
        Як коли згадаєш.”

        І ще от є уривок з того ж таки Шевченка (написаний, до речі в С-Пт.)

        В глухій домовині
        Усміхнуся; скажу йому:
        «Орле сизокрилий,
        Люблю тебе й на сім світі,
        Як на тім любила».
        Отак, серце, обнімемось,
        Отак поцілую,
        Нехай вкупі закопають…
        Умру… не почую.
        Не почую…» Обнялися,
        Обнялись, зомліли…

        Є й інша переписка двох абсолютно реальних людей – Лесі Українки до Ольги Кобилянської:

        «Багато приємності справила мені Ваша швидка і прихильна відповідь, приємна, між іншим, була вона мені ще й тим, що в ній я пізнала Вас таку, якою бачила Вас досі в Ваших творах, – отже, на сей раз Dichtung und Wahrheit»

        Тут дві поетки пишуть з великої літери займенник, хоча в приязних й доволі дружніх стосунках.

        І далі у листах до Ольги Кобилянської Леся Українка пише:

        «Весна тут не «зачинає», а просто-таки im Zenit стоїть! І море грає весело і синє-синє… Але хтось уже до когось хоче, таки туди, на Буковину, дуже хоче, – хтось когось любить.
        Родичам і братам чиїмсь привіт і уклін.»

        Дистанційно важко сказати, які у Вас там рольові ігри в голові – дворяни, Онєгін, Тетяна, може, у стилі «хтось когось любить»…

        Можливо, Ви – ерудована людина, але тему мало того, що тему переводите, то робите це ще й з підміною фактів.

        Як тут правильно зазначили, по самій суті статті у Вас геть анічогісінько. Значить, Ользі Матюшиній – велика подяка, що показала шлях «добрих намірів» депутата Ільницького.

        178.136.45.**

        • Ладко 24 Червня 2014 at 19:47

          Розчарую.
          Я не маю спеціальної психологічної освіти. Лише цікавився у молодості… І набрався життєвого досвіду, бачив всяких, у різних обставинах.

          Відповів про Татьяну людині, яка написала російською. Раптом людина вчора з Челябінська, і не чула ще про Шевченка.

          –Зі своєю партнеркою Ви теж так спілкуєтесь? І діти Вас, якщо є, то на Ви називають і «папєнька»
          Це так хвилює Вас? Любите підглядати?
          Так знайте, діти мене називають “тато”, таких небагато у Коцюбинському, шукайте.

          Щодо суті: одного разу бачив оголошення:
          “Интилегентная симья снимет квартиру” (цитата)
          Ви б повірили в інтелігентність таких орендарів, Ви б пустили їх у своє помешкання?
          Що б не написала Матюшкіна-Федорів, НЕ ВІРЮ. Не вірю неграмотній людині АПРІОРІ.

          Плачу, коли Федорів пишається керівною посадою з 2005 року, і робить граматичні помилки. Чим вони кращі за тупого овоча Януковича? Чи кровосісі Азарова?

          Ще й тому, що :
          –А під час виконання гімну я співала разом із журналісткою 5-го каналу..
          Відверта брехня. Не перша, не остання. Боротьба за ліс, і власна квартира на місці такого ж лісу..Цинічний, відвертий піар. На будь-чому.

          46.149.190.1**

      • Ольга Матюшина 24 Червня 2014 at 10:12

        Шановний пане Ладко, ану скажіть мені, фотографії, що не на сесії відзняті були чи може озеро зараз якось по іншому виглядає, там в кадр навіть люди попали, які в суботу разом зі мною прогулювались, чи може дороги відремонтувати встигли, чи може фотографії приміщень пана Бомби не свіжі?

        Частина фотографій взята дійсно з архіву саме задля екскурсу в історію, це Ви вірно підмітили. А нашу мантру (як Ви висловились): зберегти ліс, примусити депутатів звітувати, навести порядок в ДНЗ, утримувати дитмайданчики належним чином, контроль на ЖКХ щоб хоча б елементарно люки були зачинені і т.п, ми якщо треба і тисячу разів заспіваємо. Це наше право і тільки нам вирішувати як це правило реалізовувати.

        95.158.25.1**

    • Надія 23 Червня 2014 at 21:13

      Тільки не перед Вами та Ірою будУ звітувати,так,як рахую зайвим метать бісер перед…..(не хочу ображати Вас дослівно уподоблюючись Вам)і взагалі моя переписка з Вами закінчилась,не переймайтесь більше з відповіддю,мені Ви аж геть не цікаві.

      192.162.135.1**

  6. Ладко 23 Червня 2014 at 20:46

    1. Чи є професія священника високооплачувальною та чи є це високодоходною справою? Відповіть -ні. 2. Чи є конкретно у отця Миколи високодохідний бізнес? Відповідь — ні. 2. Тоді як і звідки взяті СВОЇ кошти отець Микола витрачає на добрі справи?

    Федорів:
    Все, що я заробляю поза роботою (гранти і т д) я так чи інакше витрачаю на громаду.

    1. Чи є професія журналіста високооплачувальною та чи є це високодоходною справою? Відповіть -ні. 2. Чи є конкретно у Ірини Федорів високодохідний бізнес? Відповідь — ні. 2. Тоді як і звідки взяті СВОЇ кошти Ірина Федорів витрачає на добрі справи?

    46.149.190.1**

    • Ірина Федорів 24 Червня 2014 at 10:26

      Я не працюю журналістом. З 2005 року я працюю на керівній посаді. Це більшою мірою менеджмент, аніж журналістика. Я ніколи не писала статті до навчання у DFJ, де разом з колегами в мене відбулось переосмислення можливостей Інет платформ для громад.

      До слова, ЗП в простих журналістів буває різним може бути 3 тис, а може бути й 30. Телеканали доволі сильно розвинулись за останні роки й мають сильний потік реклами.

      Щодо того, чи я віддаю свої кошти. Була інформація, що я торік виграла 1800 злотих. Колеги, які наприкінці року їхали в «Борис» на моє прохання віддали їх одному з лідерів автомайдану – Олексію Гриценко. І добре, що це сталося за кілька годин до того, як його оголосили в розшук. Він принаймні точно мав готівку на руках. Я з Олексою вчилась. Поки у мене нема підстав йому не довіряти. Сподіваюсь, і не буде. Він був в полоні в Криму, зараз на фронті.

      Колегам я обіцяла витратити це на новий, кращий дизайн сайту громад. Але не склалося. Знайшлись ІТ-шники, які працюють на громадських засадах. І це прекрасно.
      Щодо іншого гранту в 3 тис за статті про ліс, який я отримала кілька років тому. Я могла їх залишити собі. Ми не дозбирали майже таку суму на карусель у дворі. Відповідно я до фінансувала ці кошти. Хотіли зробити будинок, але він уже був від «Яготинське».

      З цією ТМ у мене був прикрий інцидент й можна було позиватись й виграти. Але ми пішли на мирову й я сказала, що особисто мені нічого не треба, я прошу їх у якості компенсації встановити будиночок дітям. А могла просто погодитись на якусь суму грошей для себе.

      Я проводжу тренінги. Грошей не беру. Я завжди прошу політиків: допомогти врятувати ліс, дати машину нашому відділку міліції або зробити щось для регіону. Хоча такі тренінги вони можуть коштувати немало, повірте. Але мені вистачає заробленого на роботі й я вибудовую абсолютно інші моделі поведінки з політиками. Ні в кого не має бути розуміння, що пресу можна хоч якось купити чи задобрити.
      У принципі, для того, щоб щось робити не обов’язково треба кошти. Треба вміти використати той ресурс, який є під руками: є «Епіцентр» = можна зробити маршрутку. Є перевізник = зобов’язаний поставити зупинку, оновити автопарк. Це не коштує ані копійки, але вимагає часу, який люди або віддають громаді, або відпочивають, або заробляють далі гроші для себе.

      Я без відпустки 5-й рік. Працюю щодня попри те, що народила дитину.

      Звісно, грантів і залучення ресурсу ніколи не буде в достатній мірі. І я вважаю абсолютно нормальним витратити і свої кошти (ЗП). Тим більше, що зараз ситуація дуже скрутна.
      Ну от приїздять наші з-під Слав’янська і ти розумієш, що Домбровський навіть немає де спати. Береш і купуєш намет. Провізію і т д – аналогічно. + організовуєш передачу від інших. Люди допомагають. Це нормально. Просто треба відзвітувати, куди що пішло, якщо залучав людей або це були надані тобі кошти.

      Головне, щоб Ви розуміли, що не той дає найбільше, хто дійсно дав найбільше (в еквіваленті). Бабуся одна на армію перерахувала 100 грн. У неї пенсія десь в р-ні 1000. Я думаю, що вона віддала неспівмірно більше, аніж Клименко, який надіслав мільйон.

      95.158.22.1**

  7. Леся 24 Червня 2014 at 10:23

    Доброго дня усім.

    Останнім часом читаю активно статті на нашому сайті.

    Дякую усім авторам статей – за відображення подій,які відбуваються у селищі. (хоч трохи є уявлення того, що відбувається) Шкода, що дуже малий % відвідування сайту усіх жителів селища. Я вважаю, що критикувати Ірину Ф. чи Ольгу М. – це дійсно просто невдячність дівчатам за їхню справу. У мене за час користування сайтом – (кілька місяців), склалось лише позитивне враження і тільки подяка Ірині та Ользі. І дуже підтримую думку “гражданина”, щодо відношення пана Ладко до пані Федорів – ну прям (помста за щось)))), складається враження, що якесь нерозділене кохання, якщо таке маніакальне переслідування.

    Ви, пан Ладко, багато часу приділяєте не питанням та варіантам вирішення тієї чи іншої проблеми селища, а просто “засмічуєте” статті своїми, не того напрямку, коментарами. Запропонуйте щось дійсно важливе та потрібне. А Ви, пані Ірино, не витрачайте свій час та “нерви” на таких, як пан Ладко (енергетичний вампір). Усім активним діячам успіху у вирішенні проблем селища. Слава Україні!

    195.78.112.**

    • Ірина Федорів 24 Червня 2014 at 10:41

      Пані Лесю, від Ладка також є своя користь 🙂 Завдяки таким коментаторам і тому, що люди під реальними прізвищами беруть участь в дискусії зростає кількість переглядів, що важливо для інформування громади, то розуміння людей: хто словом, хто ділом. 🙂

      Тому доводиться провокувати пана Ладка на коментарі 🙂 А він, як бачите, радий старатись. Але користь від нього є. Це безперечно.

      Просто треба завжди розуміти… Отега-і-Гассет сказав перекрасну річ: з’являється анти-Педро, а далі відбувається так, що коли зникне Педро – зникне і анти-Педро. Тобто є люди, які щось роблять для громади, а є люди, які стають в позицію “анти”.

      От Ольга Матюшина вирішила добити питання дитсадків – і йде відстоювати своє право. Так по дорозі з’являються анти-Матюшини. І їхнє існування в інформаційному просторі викликане її появою, її діями. Якби вона зникла з інформаціного простору зникли б і анти-Матюшини… Це лише доводить, що більшість людей можуть “існувати” в образі анти-хтось й не можуть стати комось, хто веде боротьбу для зміни цього суспільства.

      Це нормально. На цьому побудований світ 🙂 Але зауважте, по суті статті ніхто так нічого і не сказав, всі, як Ви слушно помітили, просто переводять тему в інший бік :)))

      95.158.22.1**

  8. Любовь Кириченко 24 Червня 2014 at 12:08

    Откровенно обидно- депутатам плевать, что в садиках нарушается норма безобасности, когда детей в группах больше чем положено.. их объедают там, но деньги регулярно выкачивают! Какого черта с застройщиков не требуют строительства садиков???? Почему до сих пор не инициировали поиск инвесторов для постройки садика на Лесной??? Ведь даже частный садик найдет своих клиентов!

    И пусть Садовский сам поездит на электричке сперва – с бомжами и цыганами, а потом указывает куда и как нам детей маленьких возить!

    История беженцев вообще напоминает какой то крестовый поход…. Для 100 человек подняли поселок с ног на голову, отдали за копейки территорию..

    Я более чем уверена – это не беженцы, а подставные лица из этой церковной группировки..

    Ведь беженцам было бы куда удобнее в лагерях Ворзеля.

    Похоже, что только одну И. Федорив реально тревожат проблемы Коцюбинского.. Ну хоть теперь будем готовы к следующим выборам и знать- кто очередной оборотень, а кто действительно понимает нужды поселка!

    185.11.81.2**

  9. Олексій Кузьменко 24 Червня 2014 at 14:37

    Всім доброго дня!

    Я знайомий з пані Ольгою особисто, допомагав в пошуках правди стосовно ДНЗ № 24. До речі, є певні результати.
    З пані Іриною спілкувались тільки телефоном та через Facebook, допомагав під час суботника, координував на вул. Пономарьова.
    Це дві жінки, які справді хочуть зробити щось корисне для громади і головне роблять. Щиро сподіваюсь на подальшу співпрацю з ними!

    Стосовно ситуації з депутатом Ільницьким висловлю свої думки…

    Не стверджую, але аналізуючи статті з коментарями та результати діяльності депутатів, дійшов висновку що є домовленість між паном Ільницьким, паном Садовським та ще деякими депутатами щодо підтримки на виборах в обмін на позитивне рішення щодо нерухомості.

    Гадаю що пан Ільницький не допомагає біженцям з пошуком роботи тому, що йому просто потрібна безкоштовна робоча сила для ремонту.

    Впевнений, що людина яка нехтує правдою та здоров’ям людей, дотримується Біблейських законів тільки вибірково (тих які вигідні в певний момент та до певних людей)і т.д., та ще й все це заради вигоди, не має права називатись Святим Отцем і носити сан.

    Пані Надія, Ви повинні звітуватись не персонально перед Іриною Федорів чи перед Ольгою Матюшиною, а перед громадою. Стосовно того що 3-4 депутати нічого не можуть – пані Ірина одна може щось зробити, пані Ольга взагалі не депутат, а користі принесла більше ніж декілька депутатів. А от користі від Вас чи від пана Бомби щось не видно. І не варто розповсюджувати завідомо неправдиву інформацію щодо лобіювання кимось чиїхось інтересів.

    Українською почав спілкуватись недавно, до того була російська та суржик (Коцюбинська мова 🙂 ), тому буду вдячний пану Ладку за зауваження, але щоб не засмічувати коментарі прошу робити це в особистому листуванні ( kuzmenan@gmail.com або http://www.facebook.com/kuzmenan ).

    217.76.204.2**

  10. Митя Лихачев 24 Червня 2014 at 15:02

    Не розумію людей, які не знають суті питання та не володіють достовірною інформацією, а можуть так мислити і казати про інших, а саме, що Ірина нічого не доводить до кінця. Я хочу навести приклад того, як отець Микола розпочав будівництво Храму в селищі по вул. Артема і потім, не закінчивши його, залишив в незрозумілому стані. Хоча картина зрозуміла та видима – паркану немає, а ворота стоять; одне вікно є, а другого немає; частково хаотично пофарбовано фасад – і на все це збираються кошти парафіян. Я розумію, що церковна діяльність сьогодні активна та багатовекторна, але повинна бути якась логічна послідовність усім діям. Паралельно з цим недобудованим та, можно сказати, закинутим Храмом по вул. Артема, знову починати зводити новий Храм на території місцевого кладовища, але, вже як за правило, не закінчувати до кінця. Також, одночасно, при двох вищезгаданих недобудовах, викупати у селища корпус колишнього дитячого садочку за 2млн. грн, аніж, на мою думку, за ці кошти доцільніше було б добудувати Храми. При всіх цих обставинах, які не очікують завершення, він бере ще приміщення у громади площею 250м.кв. Крім того, мені від знайомих стало відомо, що отець Микола, якимось чином умовив селищну владу надати ще одне місце під будівництво нового Храму на території нового кладовища, яке розташоване у лісі. Це означає, що у однієї людини буде аж чотири Храми в одному селищі. Чи це не багато для однієї людини!… Наскільки мені відомо, Католицька церква також зверталася з проханням надати їй місце в Коцюбинському, але чомусь їм відмовили. З усього вищенаведеного виникає логічне запитання не тільки у мене, а у багатьох жителів та парафіян селища: Хто починає справи та не закінчує…

    185.11.81.**

    • Володимир 25 Червня 2014 at 12:48

      Впевнений, що питання тут в іншому. Як кажуть: “Поки дають – треба брати”. Ну, добудував би дві церкви за пожертви, але було б тільки ДВІ, а так буде ЧОТИРИ! І, хай Церква вибачить, у кожну люди будуть нести. Моє переконання, що сьогодні, на жаль, Церква стала, переважно, бізнесом, і пан Ільницький яскраве тому підтвердження. “Нічого особистого – тільки бізнес”… І плювати на всіх дітей зі своєї дзвіниці!

      94.153.226.2**

  11. Наталья 26 Червня 2014 at 19:16

    Добрый день!Я последнее время тоже подсела на чтение очень интересной переписки.Знаю Ирину лично,она депутат от нашего дома.Она действительно сделала достаточно и “реально”,а не на словах.Все отчетности о проделанной работе правдивы(почти все можно увидеть воочую).Хочу от себя дописать.В свое время писала заявление Садовскому о том,что хочу разъяснительной информации по поводу садика,почему я как местный житель с пропиской не могу по месту записать 3-х летнего ребенка в садик.Я оформила это заявление,как входящее.Насколько я знаю,ответ должен прийти в течение 3 месяцев.Так вот,мой ребенок уже идет в школу,до сих пор ответа от Садовского нет))).По поводу отца Николая-опять же гуляя по территории бывшего садика с 1,5-годовалыми детьми решили на дорожке порисовать мелом.Сами понимаете,что рисуют самым маленьким-солнышко,домик,машинку.Навстречу тут же выбежал охранник отца Николая и попросил нас покинуть обитель Бога со словами:”Сейчас отец Николай выйдет и будет кричать на Вас за то,что Вы тут рисуете”.Притом рисовали далеко от входа священника.И еще,когда подходила к беженцам с вопросом,чем помочь,в ответ от них слышала:”Все к отцу Николаю,он знает”.Остается вопрос,кому помощь нужна.
    P.S.А Вы,Ирина,молодец.Держу за Вас кулачки)))

    46.203.18.1**

  12. Кузьміч Вадим 26 Червня 2014 at 20:46

    На превеликій жаль так, церква стає бізнесом. І шкода, що автор статті не виклав у фотографічному зображенні проекти рішень винесені на цю сесію, запропоновані комісією (промисловості, транспорту, зв’язку, містобудування, благоустрою, землеустрою та відносин власності на природні ресурси), з подання депутата Ільніцького, та другого проекту (комісії з питань молоді та спорту). Адже у першому варіанті проекту рішення (за яке депутатський корпус проголосував) навіть і не зазначено що дане приміщення передається на час проведення АТО для тимчасового розміщення біженців зі сходу країни (тобто де юре у селищі їх не існує, а депутат Ільніцький разом зі своїми сподвижниками лише прикривається біженцями і обставинами які виникли на сході країни та маніпулює цим і здійснює тиск на депутатів та громаду селища ), а чітко зазначено, що дане приміщення, площею 250 м2 передається в оренду строком на 5 років, з символічною орендною платою 1 грн. в рік, релігійній громаді отця Миколи Ільніцького (і не факт що на наступну сесію ради не винесуть питання про викуп релігійною громадою цих приміщень). То якщо поглянути на друге рішення, запропоноване комісією з питань молоді та спорту, там чітко вказано: передати приміщення Коцюбинській Дитячій Юнацькій Спортивній школі, для розміщення у подальшому там гуртків та спортивних секцій, а на час перебування біженців зі сходу країни у селищі передати їм ці приміщення у користування (тобто поки на сході країни буде проводитись АТО біженці отримують офіційно дах над головою).
    Давайте поглянемо що відбувається. Невеличкий екскурс в історію відносин між релігійною громадою парафії УПЦ КП у смт. Коцюбинське, з часу її появи у нашому селищі, та Коцюбинською селищною Радою і громадою селища. Громада селища за рішенням депутатських корпусів Коцюбинської селищної Ради, декількох каденцій, передає:
    – Земельну ділянку під будівництво храму по вул. Артема.
    – Земельну ділянку 19 соток на кладовищі, під будівництво каплиці.
    – Земельну ділянку під будівлею колишнього дитячого садка по вул. Лісовій 21а разом з прилеглою територією, в межах землі цього садочка.
    – В безстрокову оренду 1500 м2 приміщень колишнього дитячого садочка, за символічну плату 1 грн. на рік, з яких 1250 м2 було приватизовано за мізерну суму 1млн 700 тис грн., це 1360 грн за 1 м2 (цих коштів навіть не вистачить на виготовлення проекту дитячого садка, не кажучи вже про його будівництво), а 250 м2 добровільно було передано назад у відання громади селища (які з часом святий отець зажадав взяти в оренду назад).
    Селищна рада з фонду розвитку селища виділяє на будівництво храму кошти в розмірі 1 млн.грн. (400000 тис дол.) та через час ще 1000000 грн. (200000 тис дол.).
    Хотілось би щоб настоятель звітував за виділені громадою кошти на будівництво храму.
    Виникає питання за 10 років оренди площ 1500 м2 колишнього дитячого садочка, як можна було довести до такого стану орендовані приміщення, і чому вони так використовувались. Адже за законом, якщо орендар не утримує в належному стані орендовані приміщення то орендодавець має право в односторонньому порядку не тільки розірвати договір оренди, а й вимагати компенсації за знищене майно!!!!!!!
    Навіщо?
    Адже громаді селища не потрібні дитячі садочки (в нас їх два, а це для нашого селища забагато), не потрібні ДЮСШа власні приміщення (можна стати 9-ти разовими чемпіонами по жіночому футзалу скитаючись по орендованим приміщенням, можна в майбутньому виховати чемпіона світу з боротьби Дзюдо на 50 м2 на 80 дітей, нам не потрібні шахісти, нам не потрібне спортивне орієнтування, нам не потрібен спорт в апріорі), нам взагалі нікуди подіти а ні кошти, а ні приміщення, окрім як передати у відання пана Ільніцького. Ніхто не задумується над тим а де ховати померлих, нам не потрібні місця для поховання ( а кому в майбутньому будуть потрібні, вони вже про це подбали, для них на цих місцях вже навіть зроблено благоустрій). На території селища хіба є люди інших віросповідань чи приходи інших конфесій, чи вони не громада селища (можливо, але за Конституцією кожний громадянин має свободу віросповідань, і майно територіальної громади також належить їм).
    І напевно громаді було б цікаво побачити витяг на право власності на нерухоме майно, на колишній дитячий садочок, комуж він належить і що прописано в статуті цієї вельмишановної організації якій громада селища за рішенням депутатів все з такою благосклонністю віддає?

    95.158.25.**

    • Ольга Матюшина 27 Червня 2014 at 22:35

      На жаль, я не знайома поки що з паном Вадимом, але він дуже змістовно доповнив мою статтю. Дякую Вам, вельмишановний.

      95.158.25.1**

    • Ольга Матюшина 27 Червня 2014 at 22:38

      Вишліть мені проекти рішень, будьте так ласкаві, додамо до статті, або викладіть в соціальній мережі і зробіть посилання щоб громада могла ознайомитись.

      95.158.25.1**

  13. Лариса 28 Червня 2014 at 23:54

    Многоуважаемый отец Николай! Мы видим Ваши великие дела и молим Господа о укреплении Вас. Пусть все Светлые Силы: все святые от века благоугодившие Господу, все Ангелы и Архангелы, Серафимы, Херувимы и Силы помогают Вам и поддерживают Вас в благих делах!
    Пусть напутствия блаженной Матери Терезы из Калькутты будут Вам и всем читателям в радость!

    Люди часто неразумны, нелогичны и эгоистичны.

    Несмотря на это — прощайте их!

    Если Вы добры, люди могут обвинить вас в эгоистических намерениях.

    Несмотря на это — будьте добры!

    Если Вы преуспеваете, у Вас появятся не только истинные друзья, но и ложные.

    Несмотря на это — преуспевайте!

    Если Вы честны и открыты, люди могут обмануть вас.

    Несмотря на это — будьте честны и открыты!

    То, что Вы строили многие годы, кто-то может разрушить за ночь.

    Несмотря на это — стройте!

    Если Вы достигните спокойствия и счастья, люди могут стать завистиливыми.
    Несмотря на это — будьте счастливы!

    То хорошее, что Вы сделали сегодня, люди часто забывают завтра.

    Несмотря на это — творите добро!

    Отдавайте миру лучшее, что Вы имеете, хоть этого зачастую может быть недостаточно.

    Несмотря на это — отдавайте!

    Если Вы осуждаете кого-либо, у Вас не остается времени любить его!

    Любите! Несмотря ни на что!

    213.111.68.1**

  14. Ганна 14 Липня 2014 at 15:38

    Заступники, благодійники, розумники Ви наші дорогі! Зупиніться! Схаменіться! Припиніть чвари! Нині наша держава знаходиться у стані необ’явленої війни!!! Гуртуймося, любімо один одного, допомагаймо тим хто потребує допомоги. Благословляймо тих, хто цю допомогу несе людям. Отець Микола, хай Вас Бог благословляє і надає Вам сили і наснаги у Вашій важкій і благородній праці – служінні народові.

    95.158.22.1**

Залишити відповідь до Ольга МатюшинаСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539