Мерський вибір: Салівонов агітує за екс-регіонала Борзила

26

Автор: Ольга Матюшина

Депутат облради Ігор Борзило – екс-регіонал, який, очевидно, причетний до дерибану Біличанського лісу.

Як повідомило “Сайту громади Приірпіння” джерело, колишній очільник КОДА Анатолій Присяжнюк негласно призначив Борзила “смотрящим” в Ірпені.

Так, завдяки підтримці бритоголових хлопців, як писала “Українська правда”, Борзило став другим першим заступником в Ірпені.

Попри це екс-регіонал Борзило ще вірить, що може стати не лише заступником, а й міським головою після майдану.Тепер іде на вибори з доволі претензійною назвою – “Мій Ірпінь”.

samooborona
За Борзила, як не дивно, агітують в газеті “Західне передмістя Києва”, яка газета належить депутату Ірпінської ради Дмитрові Войцеху, що фактично був обличчям на виборах президента кампанії Юлії Тимошенко.

bord3

Кілька років тому головний претендент-забудовник, кум-екс-регіонала Анатолія Федорука Володимир Карплюк домовився з Войцехом, що той не піде на міського голову Ірпеня.

voits_karp

Дмитро Войцех тоді оголосив про відмову від балотування на посаду мера Ірпеня на користь Карплюка.

sait

Але тепер колись пробютівський Войцех зробив свій вибір на користь екс-регіонала Борзила, який знає, як треба проводити дозвілля.

А для піару відвідує столітніх бабусь.

babusa_100_vorzel

До слова, помічниця Войцеха, Ірина Суслова, пішла 6-м номером до “Волі” Єгора Соболєва. Такий нестабільні політичні уподобання у політиків Приірпіння та працівників їхніх штабів.

Але якщо в Ірпені за екс-регіонала Борзилу агітує команда Войцеха, то штаб набрав і селищних горе-агітаторів.

По хатах за екс-регіонала ходить депутат нашого округу виходець із західної України Ярослав Салівонов, який і роздає газету Войцеха “Західне передмістя Києва”, де написано про Борзилу.

samooborona

Але про те, що Салівонов агітує за Борзила довідадтись від сусідів було доволі важко. Спершу про це не знали ні вдова Гуменюка, ні Леонід Рейніш, ні інші, опитані мною сусіди, окрім пенсіонерки Галини Семенівни, яка постійно слідкує за тим, що відбувається у дворі й часто вишиває на балконі.

Від інших же мешканців селища вдалося довідатись, що Салівонов разом із кількома чоловіками, що очевидно працюють на штаб Борзила, опитували мешканців селища.

“Мене опитували ще влітку якісь чоловіки. Представились від штабу Борзила й сказали, що вивчають проблеми, які Борзило має вирішити першочергово. Я звернула увагу, що папір був доволі дорогий. Це неприпустима розкіш, коли гроші треба на армію,” – розповідає Галина Скіпальська, мешканка вулиці Шевченко.

У понеділок Салівонов зрештою пройшовся і по нашому будинку.

У своїй мерській програмі Ігор Борзило, який будучи депутатом, жодного разу не звітував публічно й не оприлюднював свій звіт обіцяє нам, як колись обіцяв кандидат на посаду селищного голови Вадим Садовський – дитячі садки.

До слова, за дві каденції Садовського ми втратили повністю 2 дитсадки. Один на Пономарьова 2/2 – програли суди і нема ані садка, ані квартир, а приміщення колишнього дитсадка на Меблевій дали приватизувати за безцінь.

І от депутат Салівонов, який представляє програму Борзила, замість того, щоб разом з нами боротися за якість роботи тих дитсадків, що залишились, свого онука просто з них забрав, а нам на сесії порадив не боротися, а просто з такими вимогами здати дитину до приватного дитсадка.

Але прості батьки довели депутату, що ремонт можна зробити за державний кошт.

tualet

І що групу подовженого дня зробити – це реально. То нащо нам такі кандидати і депутати, які просто годують обіцянками і просиділи один в облраді, а інший в селищній раді, склавши руки.

І якщо до депутатської роботи, яку має виконувати громада, у депутата Салівонова нема часу, то на анонімні коментарі на сайті, в яких він не забуває себе похвалити – час знаходиться (нік К.Т.Н.).

samooborona

(Кандидат технаук Салівонов й противник “піару”, який написав цю “анонімку”, й похвалив сам себе, зареєструвався на сайті під своєї електронною поштою).

У цій же програмі нам обіцяють озеленення. Цитую: “Всюди затишно та охайно:поремонтовані під’їзди,рівні дороги, навкруги квітнуть дерева….”

То, може, згадаємо, як головний агітатор Борзила в Коцюбинському Салівонов неправомірно порізав кущі під будинками своїх виборців?

salivonov

Яка природа агітаторів, така й природа кандидата. Але Коцюбинське – не єдине селище, де встиг відзначитись Борзило. Уже перепало і Ворзелю.

“Приходили люди Борзила і пропонували по 200 гривень, щоб за нього голосували,” – розповідає представник депутатського корпусу, який побажав залишитись неназваним.

Агітує за Борзила і скуповує голоси за нього, за інформацією джерел “Сайту громади Приірпіння”, депутат Ворзельської ради екс-регіонал Юрій Курич, який, за словами ворзелян, продає землю на ворзельському кладовищі. За місце править 8 тисяч гривень.

Також по 200 гривень від Борзила пропонує заробити ворзелянам Андрій Федоренко. Він в селищі, за словами місцевих, відомий тим, що підтримував антимайдан, возив туди людей з селища, завідував списками.

“Я знаю, що він передавав кошти за участь в антимайдані продавчині в магазині, що біля пологового будинку. Вона вела список бажаючих підтримати Януковича, за його вказівкою. Я навіть якось бачив той список, випадково. За одну поїздку платили 250 грн”, – говорить мешканець Ворзеля.

Якщо хтось володіє суспільноважливою інформацією про кандидатів, яку слід оприлюднити, або став свідком протиправних дій штабів – просимо по можливості це фіксувати на аудіо чи відеоносії й надсилати редакції “Сайту громади Приірпіння”.

matushynaАвторка: Ольга Матюшина, коцюбинчанка

26 коментарів

  1. ЖК Коцюбинський 13 Жовтня 2014 at 20:20

    Цікаво а чому пан Салівонов не взяв до уваги наш комплекс ЖК “Коцюбинський”? Це ж купа народу. Повісили куценьке оголошення (під інформацією про новий магазин) про зустріч з Базалюком 6 жовтня. Ніхто не ходив по квартирам. Ляшковці всі двері обірвали. Напевно пан Салівонов знає що у нашому комплексі буде далеко та надовго посланий, тому що має пряме відношення до афериста та рейдера Кредісова. Який сьогодні через проплачені суди відбирає майно у наших мешканців, відміняє право власності людям. Та ще й у 2 будинку хоче захапати горище під хостел. Таке враження що у нас мало алкоголіків та бомжів у Коцюбинському. Як взагалі можна було Салівонова брати представником з таким минулом????В житті не будемо голосувати за Базалюка. Нема чого брати таких представників!

    95.158.3*.*

    • К.Т.Н. 15 Жовтня 2014 at 20:12

      Написано бездарно, причому тут якийсь Базалюк? Ляшко і його молодці обривали двері? Так Ляшко і по морді отримує. Ні, це не наш метод. Ми культурно, запрошуємо. А куценьке оголошення формату А4. ну це вже галюники. При цьому може вважатися не тільки відповідальність Я.Салівонова за дії В.Кредісова, а ще ї чорти. Перехрестіться, може пронесе??

      95.158.20.**

      • ЖК Коцюбинський 16 Жовтня 2014 at 07:30

        Звичайно куди ж нам до таких поважних людей, як Салівонов. Вміємо тільки роти затикати всім. Агітації у комплексі не було. А це величезна кількість потенційних виборців. Гроші не відпрацьовані))).А за свої вчинки потрібно відповідати завжди і за спонсорів теж.

        95.158.3*.*

  2. Антон 15 Жовтня 2014 at 00:57

    Бандитская морда. рыг херов, время меняться, конечно, надо вывеску поменять… В тюрьму скотину.

    95.158.1*.*

  3. К.Т.Н. 15 Жовтня 2014 at 19:49

    Як завжди важко читається, каламбур фото і матеріалу, відсутність логіки його викладення, накидано все в одну кучу. як в сміттєвий бак. Схоже це копія того, що є в голові МатющиноЇ. А тепер по суті та по порядку:
    1. Анонімністю, причому повною у нас грішить сама Матюшина, підписуючись “журналісткою”. В лапках, тому що по стилю її опусів, подачі матеріалу, логіці та грамотності далеко до журналіста. Правда вона у нас універсальний солдат: інженер; аудитор; викладач англійської; знавець укладки асфальту;
    матеріалознавець, що на погляд оцінює старіння металу огорож, правда має при цьому проблеми з арифметикою; власник склофірми і т.д. А приклад анонімності – стаття “Дружина Гуменюка пише командиру нацгвардії Киргизії та рязанцям” від 29.08.2014, де “не приший кобилі хвіст” притягується підрізання кущів на виїзді з будинку;
    2. К.Т.Н. а не власне ім”я, було використано спеціально для перевірки даного сайту на вшивість. Адже коли вказується, що електронна почта коментаря не публікуватиметься,то чому він стає відомим своїм спецкорам, що випливає з ряду опусів. Вказуючи напряму моє ім”я, я позбавляв Матюшину мотивації поритися в пошуку адресата, а тепер все стало на своє місце. Якби вона була мудра, то принаймі не виказала б це так нагло. Вшивий сайт як і деякі його пасквільщики. Що до абревіатури К.Т.Н., то грамотні люди, які читають не тільки свої опуси і коментарі до них, знають, що це скорочення від вченого ступеня кандидат технічних наук. Матюшиній, як малій дитині цяцьца, приносить задоволення всує склоняти цей мій статус практично при кожній спробі обгаження;
    3. Щодо агітації за того чи іншого кандидата, то згідно Конституції це законне право громадян, за винятком особливих ситуацій та категорій держслужбовців. І не треба його погоджувати з окремими мешканцями будинку. В цій частині пасквілю у Матюшиної взагалі відсутня якась логіка, особливо з опитуванням нею сусідів. Але якщо робити нічого, а писати хочеться, то тут не до логіки. А чому не агітувати за депутата облради, який допомагає Коцюбинському в отриманні коштів, зокрема цього року 12тис.грн. на ремонт школи? Чи може Матюшина готова допомогти зі своєї фірми? Поагітуємо за неї.
    4. Щодо экс-регіоналів.
    Розкажіть Матюшина, через кого з них нагинали В.Садовського влаштувати свою дитину в дитсадок в обхід черги і за рахунок чиєїсь дитини!!! Ця інформація була озвучена Вадимом Івановичем на минулій сесії,правда ви чомусь тоді вискочили з залу, мабуть давати інтервью депутату-дописувачу з Гостомеля.
    Ваш патрон І.Федорів,так боролася за збереження Коцюбинського лісу, що піднесла його практично на тарілочці з кайомочкою регіональному пахану Януковичу. Не хочете поморалізувати на цю тему, слабо прикинути, що було би з лісом якби регіонал не став єкс?
    5. Чому так вперто Матюшина не хоче опублікувати свіжі фото “знищених мною”, а насправді підрізаних працівниками УЖКГ”Біличі”, згідно норм ДБН В.2.3-5-2001 та вимог ДАІ, кущів на виїздах з будинку. Звертаю увагу, не всіх кущів які я з Гуменюками привозив і садив, вздовж дороги та у дворі, а тільки на виїзді. Це було вісім років тому, коли Матюшина ще соплі витирала, а зараз вона просто бреше для піару. Вона ж убога не знає, що пагони ростуть до осені, а прогуглити це слабо? Зараз кущі такі ж високі як до підрізання, але такі фото не годяться для самовосхваляння.
    6. Писати треба не з чиїхось слів, хтось десь щось бовкнув, родичка дописувача сайту А.Скіпальського Галина, яку мабуть “випадково” допитала Матюшина аж на вул.Шевченко, бачила дорогий папір соцопитувачів І.Борзило. Більшу дурню мабуть не придумаєш, саме Скіпальська, саме від І.Борзило,влітку і це в той час, коли підготовка до виборів у І.Борзило,була розпочата 06.09.2014. А як визначався дорогий папір, на вагу, на гатунок, на розрив. чи на смак? Матюшина, не вважайте когось дурнішим за себе.
    7. Є люди з богом в душі, є з д”яволом, а є просто з глистами. Це не мій мудрий вислів, а Фаіни Раневської. І стосується він як Матюшиної. так і самого сайту. Тож запрошую розумних ігнорувати цей сміттєзбірник пасквілів, поважайте себе, бо коли дискутуєш з дурнем, можуть подумати , що ти такий же.

    95.158.20.**

    • Ирина 16 Жовтня 2014 at 08:20

      Сайт ужасный, один мусор, грязь, склоки.

      195.18.31.**

  4. Ольга Матюшина 15 Жовтня 2014 at 21:02

    Пане Салівонов, я доводжу до Вашого відома, що з Вашого боку, з боку депутата мого округу, абсолютно неетично те, що Ви пишете своєму виборцеві.

    Це показує Вашу неповагу до виборців перед якими Ви маєте звітувати. Тому, оскільки у Вас так добре виходить писати по пунктам я даю Вам публічно доручення виборця, яке ви як депутат зобов’язані виконати.

    Прошу Вас надати мені, Вашому виборцю, звіти за 4-ри роки роботи та повідомити де і коли ви будете звітувати цього року, оскільки я жодного разу не чула про те, щоб ви перед нами звітували.

    При потребі я, мешканка Вашого округу з офіційною реєстрацією, напишу Вам рекомендованого листа з таким же проханням. Звітувати перед своїми виборцями і зважати і поважати думку кожного виборця Ви просто зобов’язані.

    Тепер Вам поясню одну дуже важливу річ. Є фахові журналісти. А є громадянська журналістика, яку визнають в Європі. Дуже раджу ознайомитись із визначенням “citizen journalism”.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Citizen_journalism

    Журналістом в громадській журналістиці може називатись кожен, хто пише на важливі теми. Громадянську журналістику люди сприймають цілком серйозно як рушійну силу для розвитку суспільства. ЮНЕСКО в Оксфорді навіть організовує відповідні тренінги.

    http://www.unesco.org/new/en/media-services/single-view/news/unesco_discusses_challenges_facing_citizen_journalists_at_oxford_university/#.VD6oamd_tAI

    Якщо Ви захочете колись писати – ось Вам прекрасні посібники для прочитання. http://www.citizenjournalistnow.com/

    До слова, матеріали на цьому сайті відзначені Національною спілкою журналістів України та їхніми польськими колегами.

    Ви, як і кожна людина, маєте право на свою думку. Але як депутат зобов’язані дотримуватись депутатської та простою людської етики.

    З якими очима після майдану Ви агітуєте за екс-регіонала? Не соромно буде в очі сусідам дивитись. Не як депутату… З цим давно все зрозуміло… А як людині, українцю?

    А як виборець, звертаю ще раз Вашу увагу, прошу повідомити мене про час та місце Вашого річного звіту. І прошу надати звіти за попередні роки.

    95.158.25.1**

    • Ладко 16 Жовтня 2014 at 13:51

      1. Я не знайомий з паном Салівоновим і багато у чому не підтримую його позицію але:

      2.Розкажи Матюшина, через кого з регіоналів нагинали В.Садовського влаштувати твою дитину в дитсадок в обхід черги і за рахунок чиєїсь дитини?

      3. Є фахові журналісти. А є громадянська журналістика
      Це як є таксист. У білій сорочці у авто з лічильником, терміналом для банківських карт, страховкою для пасажирів і т. д. А є “Бомбіла”, нетверезий на іржавій “копійці”, проскакує на червоне під “Воровайкі”
      Ось і вся різниця…

      4. Але як депутат зобов’язані дотримуватись депутатської та простою людської етики.
      Це пише та ж Матюшина, яка колупалась у сторінках соціальних мереж НЕПОВНОЛІТНЬОГО хлопця і, у порушення будь-яких моральних і етичних норм, преслідувала його за місцем навчання?? Чи її далека родичка?

      5. З якими очима після майдану Ви агітуєте за екс-регіонала?
      З якими очима ви зараз так гнівно виступаєте проти регіоналів, які ще недавно підгодовували вас з рук місцями в садочках, подяками від Пшонки і Калініна, обіцянками про ліс…А ви брали і мило посміхалися…

      95.158.60.**

      • Ольга Матюшина 16 Жовтня 2014 at 16:43

        Ваше порівняння громадського журналіста і водія нікчемне, бо весь світ навіть фахові журналісти визнають, що є громадянська журналістика і лише Юра-ветеринар з Коцюбинського, в якого хоробрості стільки скільки й у депутата Салівонова, вважає що громадянська журналістика не має права на існування, бо викриває вади суспільства. Ви б краще собак у селищі почали стерилізувати. Бо часу вільного, я бачу, багато маєте. І тоді зробите на сайт матеріал, як я вирішив проблему, з якою місцева влада не впоралась. Цуциків готові відловити і принести Вам на стерилізацію. Згодні допомогти громаді й вирішити проблему? 🙂

        А від пана Салівонова чекаю звіти 🙂 Навіть звернення і доручення виборця готова написати при потребі!

        95.158.25.1**

        • Ладко 16 Жовтня 2014 at 20:52

          фахові журналісти визнають, що є громадянська журналістика

          Громадянська журналістика таки є, знаю.. Але ви, федорини прокладки– саме такі журналістки, як описаний мною таксист у “копійці”– ні стилю, ні грамотності, ні тем.. Лише паркани на замовлення з чужих чернеток та колупання в смітті..

          Щодо всього решта:

          Висловлюю щире співчуття невідомому мені Юрію з собаками…

          як і у випадку з Лесею-Ларисою– в молоко..
          Я– не Юрій… У мене ніколи не було собак,(крім іграшкових у дітей), я не працюю ветеринаром.. Ви таки тупі..

          Ваш прихильник Миколка– такий Шерлок Холмс, як я балетний критик.. Не вгадав…

          Лесі, яка “бачила мене з “течною сукою” раджу відвідати лікаря. Ні, не окуліста.. Окуліст– це якщо я був, а вона мене не бачила… А якщо мене не було (і в лісі з собакою, і в селищній раді) а вона мене бачила– то це інший фах..і про переплутані адреси нехай розповість– це спростить постановку діагнозу..
          Це, мабуть, після “перепитій”??

          А від Матюшиної громада ще чекає відповіді:

          1. Через кого з регіоналів нагинали В. Садовського влаштувати твою дитину в дитсадок в обхід черги і за рахунок чиєїсь дитини?

          195.18.31.**

          • Леся 17 Жовтня 2014 at 10:16

            Раджу на “гниль” Ладка не звертати увагу – бидло, воно і в Коцюбинському бидло!
            Ладко бачить себе красунчиком двометровим блакитнооким – насправді жалюгідний чолов’яга, та ще й з зайвою вагою. Ображати анонімно жінок, підслуховувати жіночі розмови в маршрутці – це все на що він здатний.
            І нарешті, навчіться, пане Ладко, вітатись з сусідами. А Миколі Івановичу – респект. Тепер з Ладком ветеринаром все зрозуміло (ось звідки тяга ставити діагнози людям).

            77.239.179.**

          • Лариса 17 Жовтня 2014 at 12:56

            Бидло – це якраз, обмовники та пліткарі, що потопили в гнилі наш будинок 11-б і псують та соромлять все Коцюбинське. А Леся – обмежена та недолуга людина, що видно хоча б з цього коментаря.

            Де відповіді?

            Пустомелі:)

            176.105.9.**

          • Ольга Матюшина 17 Жовтня 2014 at 21:24

            Якби Салівонов уважно слухав,а Ви уважно читали всі колонки, то на сесії і в статтях я вже давала відповідь неодноразово на це необґрунтоване запитання.

            У моєї дитини є конституційне право на дошкільну освіту. Те, що Сич і Садовський намагались відмовити у реалізації цього права, я писала неодноразово. Канал СТБ робив сюжет. По всіх інстанціях я оббивала пороги і писали скарги не один місяць, жодним чином закон не порушувала. І раджу так робити всім, тоді вони подумають дуже серйозно над темою дитсадків.

            У моєї дитини є таке право і я як мама шляхом офіційних звернень все зробила щоб його реалізувати. Аналогічно я робила і з ремонтом дитсадка, який таки зробили бюджетним коштом. Півмільйона гривень пішло за призначенням – на ремонт в садочку. І так само було і з подовженням режиму роботи садочку. Тепер садочок працює до 18-30, а не до 17-00, як це було завжди в селищі. До цього всі мовчали, садочок працював до 17 години, а на ремонти всі справно здавали по 1-1,5 тис.грн. Так само і при вступі в садочок, хтось дає хабар і мовчить, а хтось ні й пише у відповідні інстанції. Вибір кожного, панове!

            Ви разом з Салівоновим мій вибір не давати хабар характеризуєте як “нагнути Садовського”.

            І от тепер питання, хто ще збирає і поширює плітки. Хтось каже, що в раді не буває, Садовського не хвалить і не любить, а потім переповідає про якісь розмови Садовсього з кимось… Дуже цікаво… Це щось у стилі “почув в маршрутці”…

            Це при тому, що Садовський неодноразово зауважував на сесіях, що прозорої черги в садки селища ніколи не буде за його каденції. І це ж говорив Казіміров. Це для тих, хто тільки зараз, коли про них написали, почав читати про проблеми громади. То ж якщо мешканець не погоджується із свавіллям місцевої влади, то він що “нагнає Садовського”? І ще й екс-регіоналів сюди приплели. Вам посвідчення людина, яка нібито говорила з Садовським показала? Ви були свідком того, що вона усно з ним говорила і показала партквиток? Фільмуйте, фотографуйте і всім показуйте. Ютубом ще ніхто не заборонив користуватись. І лінки нам давайте. Ми розмістимо без проблем.

            І ще раз наголошую: депутати, ми чекаємо на Ваші звіти. А отцю-депутату виборець навіть листа написав… Скаржився, що не відповідає досі… То аби люди не обговорювали роботу депутата без звітів – дайте нам їх. Ми проаналізуємо. Це Вас обов’язок, шановні!

            95.158.25.1**

          • Ладко 17 Жовтня 2014 at 23:01

            У моєї дитини є конституційне право на дошкільну освіту.
            А у мами, яка була наступною в черзі від народження дитини, але не має такого широкого горла, не є “донецькою”, не має знайомих серед ПР, такого права немає??
            Обгрунтуй….
            http://kotsubynske.com.ua/2014/06/13/%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%8C-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2-%D0%BC%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%BC/#comments
            Цитата з:
            Ольга Матюшина
            15.06.2014 о 20:19

            Оприлюдніть щоб коцюбинчане знали до кого звертатись і хто їм допоможе коли дітей не беруть в садочок

            Громада просить!

            –Цуциків готові відловити і принести Вам на стерилізацію.
            дам пораду: попросіть пані Ірину ще раз отак нагнутися і гребти по-собачому… Всі нестерилізовані пси збіжаться.. Лише торбу підставляй.. 🙂

            Лесі:
            Якби у мене був сусід Микола Іванович, я б неодмінно з ним вітався!!

            Нехай навіть я і “насправді жалюгідний чолов’яга, та ще й з зайвою вагою”, та і ти явно не Нефертіті…Сам бачив…

            А Миколі Івановичу подяку за вересень не виплачуйте.. Не заслужив… Певно теж погано бачить, або гарну фантазію має… Або допік йому чимось сусід Юра, то й вирішив натравити вас на нього…

            195.18.31.**

          • Ольга Матюшина 18 Жовтня 2014 at 15:54

            Права усіх рівні і визначені законом. Не більше, не менше. Якби моя дитина не мала права відвідувати садочок чи я десь порушила закон, то неодмінно мене притягнули б до відповідальності. Ваші зауваження щодо “широкого горла”, як і вислів “нагнула Садовського”, як завжди недоречні.

            Якщо мої права чи права моєї дитини порушуються – не вбачаю жодної причини мовчати. Якщо хтось не хоче реалізовувати свої права, то його право. Всі знають, що я готова допомогти кожному, хто готовий боротися за свої права. Але більшість пасивна. Коли не брали мою дитину в садочок і канал СТБ робив сюжет більшість відмовилась казати на камеру про хабарі, які Сич здирає за те, що дитину візьмуть в садочок. Так само було і з ремонтом, окрім небайдужого Кузьменко, який пішов на фронт, ніхто і голосу піднімати не смів.

            Так само і з чергою, про яку чергу йде мова, у нас немає прозорої черги. Де вона??? Ось цього року нема ясел, а чомусь в молодшу групу непросто взяли тих, кого в черзі не було, а й ще невідповідного віку. Зате всі знають, хто які благодійні внески зробив за таку ласку від завідувачки чи Садовського. Ті, хто не потрапив в садочок цього року, могли б просто звернутись до прокуратури. Напишу звернення будь-кому, хто відважиться.

            95.158.25.1**

      • Ольга Матюшина 17 Жовтня 2014 at 21:44

        Особисто Салівонову і опосередковано Ладкові.
        Коли Садовський питав на якій підставі взяли мою дитину в садочок. Я дала вичерпну відповідь. Півзали було присутніх. Нікуди я не вибігала. Підстава одна, чому моя дитина відвідує садочок – це її конституційне право. І це було сказано Садовському в присутності не менше як півсотні свідків.

        95.158.25.1**

        • Ладко 19 Жовтня 2014 at 11:37

          Цитата з:
          Ольга Матюшина
          15.06.2014 о 20:19

          Оприлюдніть щоб коцюбинчане знали до кого звертатись і хто їм допоможе коли дітей не беруть в садочок

          Дай відповідь людям, які теж хочуть реалізувати своє конституційне право, вони теж звернуться до того ж депутата..

          Ольга Матюшина
          15.06.2014 о 20:04

          І довожу до відома всіх, що з приводу зловживань в ДНЗ №24 відкрито кримінально справу. Якби все було законно прокуратуру б то не зацівало. Результати обов”язково оприлюднемо.

          Ну і???

          Можна, я скажу, що правильно “оприлюднимо”?

          З приводу правопису слова “священик” чи “священник” є багато дискусій та точок зору в міркуванні богословській термінології.
          Слухайте, з цього приводу філологи і церква дискутує не перший рік.
          Досі чекаю посилання… скоро п”ять місяців…

          195.18.31.**

          • Ольга Матюшина 20 Жовтня 2014 at 10:17

            Цитати вирвані з контексту яке мають відношення до статті???

            З приводу куди звертатись, якщо дитину не беруть в садочок, читайте уважно вище – все написано.

            Про результати прокурорської перевірки окремо напишу трішки пізніше.

            З приводу одруків, які Ви так відслідковуєте, так вони і Вам властиві, пане Анонім 🙂

            95.158.25.1**

          • Ольга Матюшина 20 Жовтня 2014 at 10:22

            А як ваших дітей взяли у садочок??? Черги ж прозорої немає???

            95.158.25.1**

          • Ладко 20 Жовтня 2014 at 10:40

            –Черги ж прозорої немає???

            яка там черга!
            данєцкіє з волохатими лапами депутатів з ПР лізуть без черги реалізовувати своє конституційне право…

            може вже визнаєш, що про богословсько-філологічну дискусію сама придумала?

            95.158.60.**

          • Лариса 22 Жовтня 2014 at 10:25

            То Ви, Олю, по нижче нахиліть обласну прокуратуру, щоб скоріше кримінальну справу “склепали”, а розбиратися будете пізніше – головне, щоб матеріал для публікацій був!

            То чим ви шантажуєте обласну прокуратуру?

            Які схеми звинувачень ви вибудували?

            Корупцію на скандальній основі збудували?

            176.105.9.**

  5. Леся 20 Жовтня 2014 at 11:38

    Цитата Ладка: дам пораду: попросіть пані Ірину ще раз отак нагнутися і гребти по-собачому… Всі нестерилізовані пси збіжаться.. Лише торбу підставляй.. 🙂 – ЦИТАТА ГІДНА СПРАВЖНЬОГО ЧОЛОВІКА?! СПІВЧУВАЮ ВАШІЙ ДРУЖИНІ. І ПОВТОРЮСЯ: Раджу на “гниль” Ладка не звертати увагу – бидло, воно і в Коцюбинському бидло!

    77.239.179.**

  6. Ольга Матюшина 20 Жовтня 2014 at 12:59

    З приводу богословсько-філологічної дискусії Вам свого часу посилання давали.

    Що ще конструктивне маєте???

    Хамство й необґрунтовані чутки, плітки і нісенітниці не приймаються:)

    95.158.25.1**

    • Ладко 20 Жовтня 2014 at 15:22

      Матюшиній:
      БРЕХНЯ!
      Жодного посилання не було.

      Лесі:
      ЦИТАТА ГІДНА СПРАВЖНЬОГО ЧОЛОВІКА
      ти не тільки не знаєш власної адреси, бачиш мене там, де мене не було з собакою, якої я не маю, не вмієш писати слово “перипетії”, але й не знаєш, що таке “цитата”…

      На цей раз цитата:
      бидло, воно і в Коцюбинському бидло…

      95.158.60.**

  7. Миколка 20 Жовтня 2014 at 18:29

    люди будьте умнее и бдительнее а то очень интересно получаеться и лариса не лариса и юра ладко не юра ладко а может ирина федорив не ирина Федорив и матюшина не матюшина. дурдом веселка. повторю для непонятливих ладко шматок дерьма и к сожелению мой сосед. таких гнид на чистую воду выводить нада и чем раньше тем лутьше. обливать грязю девчат от которих и по морде не получишь ето да.ето ладко может

    195.18.31.**

  8. Ладко 21 Жовтня 2014 at 10:51

    Єдине слово в дописі, написане з великої літери– прізвище “гаспажі”…Дуже красномовно…Типовий неграмотний підлабузник– прихильник ідей Федорів.. Інші не йдуть…
    Геніальний правопис:
    к сожелению, нада, лутьше, грязю, которих, ето

    –лариса не лариса и юра ладко не юра ладко
    Які “дослідники”, такі й результати, “на зеркало неча пенять”..

    95.158.60.**

Залишити відповідь до Ольга МатюшинаСкасувати відповідь

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Приірпіння" не пізніше 2 речення.

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.
Контакти редакції: Ірина Федорів, Олена Жежера pigmaliones@gmail.com, +38 050 2000 539